DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cabluri cablaj nou?, cabluri cablaj nou?

SB04AKI
post 13 Oct 2009, 12:13
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




am cumparat un cablaj nou pt dacia mea dar acuma am o mare dilema am 2 mufe in comp motor care nu stiu unde trebuie legate, poate ma puteti ajuta


Attached thumbnail(s)
DSCI0670A.JPG ( Size: 788.68k ) Number of downloads: 290


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 13 Oct 2009, 15:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




la sondele de ulei, presiune si bec cred, cel putin la mine aceste mufe acolo sunt legate wink.gif


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 13 Oct 2009, 16:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




excl.gif Salut !
Mai mult ca dilema ai o mare problemä !!!

Firul de masä de la alternator la caroserie pluteste pe o mare de vopsea ( de obicei un bun izolator ... ) + faptul cä tabla de fier a caroseriei de la acest surub pînä la releul de încärcare are o rezistentä destul de mare ceea ce va influenta destul de mult în corecta încärcare a bateriei - în mod normal acest fir (tresä împletitä original ) se prinde direct la masa releului .

Sertizarea firului albastru nu prinde corect izolatia , asta în timp se transformä în retezarea firului din cauza vibratiilor motorului .
Nu te scumpi la o saibä , pune si piulite noi la plusul alternatorului - o saibä ruginitä la un circuit electric provoacä un contact prost , încälzire (poate provoca chiar si arderea diodelor în cazul de fatä ) .

Nu-ti fie teamä cä va rugini caroseria , la suruburile de masä curätä bine de vopseaua si asigurä un bun contact ( poti pune si vaselinä cä n-o doare ) , te va scuti de multe probleme si dureri de cap !
Mufele alea ar trebui sä fie de la sondele de ulei cum spunea @yon .
Succes !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 13 Oct 2009, 20:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




QUOTE(mecanick_maverick @ 13 Oct 2009, 16:19)
excl.gif  Salut !
Mai mult ca dilema ai o mare problemä !!!

Firul de masä de la alternator la caroserie pluteste pe o mare de vopsea ( de obicei un bun izolator ... ) + faptul cä tabla de fier a caroseriei de la acest surub pînä la releul de încärcare are o rezistentä destul de mare ceea ce va influenta destul de mult în corecta încärcare a bateriei - în mod normal acest fir (tresä împletitä original ) se prinde direct la masa releului .

Sertizarea firului albastru nu prinde corect izolatia , asta în timp se transformä în retezarea firului din cauza vibratiilor motorului .
Nu te scumpi la o saibä , pune si piulite noi la plusul alternatorului - o saibä ruginitä la un circuit electric provoacä un contact prost , încälzire (poate provoca chiar si arderea diodelor în cazul de fatä ) .

Nu-ti fie teamä cä va rugini caroseria , la suruburile de masä curätä bine de vopseaua si asigurä un bun contact ( poti pune si vaselinä cä n-o doare ) , te va scuti de multe probleme si dureri de cap !
Mufele alea ar trebui sä fie de la sondele de ulei cum spunea @yon .
Succes !
*



am sa schimb firul de masa de la alternator si am sa curat si vopseaua de acolo, ce nu am inteles este sa leg masa de la alternator de masa de la releeul de incarcare pe acelasi surub?

faza e ca sunt doua cabluri gri unu cu mufa normala si una cu mufa rotunda care o fi de la sonde?

la alternator am sa schimb si saibele si piulitele noi si am sa pun tresa originala.


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Oct 2009, 20:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ce am vazut eu , asa imi face impresia ca firele ce vin pe alternator mi se par cam subtiri in sectiune (rosu si albastru), daca ai posibilitatea cositoreste cei 2 papuci de la fire cit sint proaspeti si nu sint oxidati ,
firul alb daca e mai lung poate fi de la semnalizarea de pe aripa
sfat curata bine vopseaua de pe suruburile pe care se pun masele si pune o saiba plata , papucii , alta saiba plata grover piulita si strins bine , acelasi lucri si cu releul , ideea este ca tot ce e legat la masa trece prin acel fir intre aripa fata si alternator e bine sa pui toate masele legate cu acel fir de masa aripa alternator

This post has been edited by bygy007: 13 Oct 2009, 21:00


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 13 Oct 2009, 21:21
Post #6


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




post-336-1110552475.gif
Care a fost ideea de ai vopsit capsula avansului vacuumatic si capacul pompei de benzina?



--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 14 Oct 2009, 01:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




blush.gif Scuze dacä am fost confuz referitor la tresa de masä , scriam în grabä de la servici .
Cablul pe care-l ai se vede solid si e foarte probabil sä fie mai bun decît tresa , ideea era cä nu-i original laugh.gif , nu-i nevoie sä-l schimbi dacä ajunge lejer la surubul care tine releul ( surubul cel lung în pozä ) - apropo ,masa releului de încärcare e însusi baza acestuia, cele 2 urechi cu care e prins de caroserie , aici trebuie sä legi firul de la alternator .
Firele gri care vin pe acelas tub sunt de la sondele de ulei - cel cu papuc normal e de la sonda de bec , cea superioarä în poza ta - cel rotund e de la sonda de ceas (cea groasä de jos) , la început si aia avea papuc normal dar ulterior s-a schimbat papucul normal cu un fir cu papuc rotund .


Attached thumbnail(s)
rel_carga.jpg ( Size: 469.31k ) Number of downloads: 235


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 14 Oct 2009, 08:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




QUOTE(mecanick_maverick @ 14 Oct 2009, 01:25)
blush.gif  Scuze dacä am fost confuz referitor la tresa de masä , scriam în grabä de la servici .
Cablul pe care-l ai se vede solid si e foarte probabil sä fie mai bun decît tresa , ideea era cä nu-i original  laugh.gif , nu-i nevoie sä-l schimbi dacä ajunge lejer la surubul care tine releul ( surubul cel lung în pozä ) - apropo ,masa releului de încärcare e însusi baza acestuia, cele 2 urechi cu care e prins de caroserie , aici trebuie sä legi firul de la alternator .
Firele gri care vin pe acelas tub sunt de la sondele de ulei - cel cu papuc normal e de la sonda de bec , cea superioarä în poza ta - cel rotund e de la sonda de ceas (cea groasä de jos) , la început si aia avea papuc normal dar ulterior s-a schimbat papucul normal cu un fir cu papuc rotund .
*




@mecanick_maverick mersi mult de raspunsul tau am inteles acuma care cablu unde vine, functioneaza acuma si ceasu de ulei.

tresa aia am primito de la un mecanic care lucra la armata si tresele erau folosite la tancuri si camioanele alea rusesti de armata, are fire argintate inauntru si e defapt mai buna decat aia originala de dacie care oxideaza cu timpul.


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 14 Oct 2009, 09:20
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Ar trebui sa pui si protectia aceea de cauciuc la plusul de pe alternator , e foarte utila . Si la mine sunt fire in plus , unu cred ca e cel pentru presiune ulei caci e pozitionat ca cel din poza ta dar eu nu am nici sonda si nici ceas in bord.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 14 Oct 2009, 09:31
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




QUOTE(CGDBZ @ 14 Oct 2009, 09:20)
Ar trebui sa pui si protectia aceea de cauciuc la plusul de pe alternator , e foarte utila . Si la mine sunt fire in plus , unu cred ca e cel pentru presiune ulei caci e pozitionat ca cel din poza ta dar eu nu am nici sonda si nici ceas in bord.
*



am sa imi cumpar si protectia aia si am sa o pun, mersi de sfat


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Oct 2009, 10:03
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




n'a fost o alegere prea inspirata cablajul ala nou, cunoscandu-le sunt de toata jena, papucii pica daca ii misti de 2 ori, sunt foarte subtiri, apar caderi de tensiune la imbinari..etc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Oct 2009, 10:12
Post #12


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Capsula vacuumatica are o mica gaurica. Vopsind-o ai astupat gaurica aia.
Oricum, simplul fapt c-ai vopsit-o e o prostie. Vopseaua nu inseamna neaparat frumusete.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Oct 2009, 19:22
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si nu uita niciodata ce spune Argon. Sa afli ce stie sa faca acel fir, intai pui o lampa cu bec de pozitie sau semnalizare la el si masa, dai cateva comenzi (semnalizare etc.), nu se aprinde la niciuna, dai cu el la masa (il prelungesti sa poti vedea si bordul) si vezi ce se misca la bord, si al lui e.
Daca tot vrei sa afli, du-l la + si vezi cine ia foc . Nu uita de stingator.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:06
Forum Renault