SOFERI : Lasati 50cm de la bordura sa trecem, si noi(biciclisti/motociclisti/scuteristi).
![]() ![]() ![]() |
SOFERI : Lasati 50cm de la bordura sa trecem, si noi(biciclisti/motociclisti/scuteristi).
Markos |
![]()
Post
#421
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Axe |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 16 Nov 2012, 21:59) Important e sa ai bicicleta potrivita, mica, usoara, cu care sa te poti strecura prin trafic si sa scoti medii mari de viteza cu ea. Eu am dihania asta cu furca fixa, gume slick si pinioane ciclocross cu care ma descurc mai mult decat onorabil in oras My Webpage This post has been edited by Axe: 16 Nov 2012, 22:58 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
maho |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Mai copii, sunt pline drumurile nationale si E-urile de carute (si n-au aia nici o greata), iar voi visati la civilizatie auto/ciclo in oras (unde din 10 biciclisti, 8 trec zebra calare)? Cand merg pe la olteni (ditai comuna, peste 3k de 'telecti) nu vezi un "ochi de pisica" noaptea pe bicle, de faruri + stopuri nu mai zic, alea sunt de domeniul s.f. p-acolo...
Cred ca din partea biciclistilor e loc de MULT mai multa atentie in trafic, din mai multe motive. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Axe |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Discutabil, unii ie copii, altii nu-i ! Ref la mijloacele prin care se face fiecare vazut noaptea, nu generaliza, eu nu ies fara far/stop noaptea din respect pt soferi in primul rand pt ca si eu cand sunt la volan ma minunez de cate un tembel care nu are nici macar un reflectorizant pe el, eventual intre localitati, bezna totala, unde mai pui ca-i si ranga de beat !?!?! ![]() Ai dreptate, unii mai au mult pana la a cunoaste legea junglei care se numeste "trafic" insa soferii sunt cei care ar trebui sa-i ocroteasca pt ca biciclistul, chiar daca uneori mai calca stramb, nu are o coaja metalica protectoare precum soferul. This post has been edited by Axe: 17 Nov 2012, 13:04 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#425
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Recunosc ca si eu trec zebra calare, dar doar daca stiu ca nu incurc pe nimeni; cand e vorba de bulevarde aglomerate, ma dau jos ca sa nu las nimanui motiv de discutie (desi as trece mai repede calare).
Totusi, am si carnet si ii inteleg si pe soferi, asta ca sa nu mai zic ca sunt patit cu pustoaica pe role intrata in masina in lateral pe care n-am avut cum sa o vad. Oricum, daca iti invingi frica, semnalizezi din timp, faci in asa fel incat cei ce vin din spatele tau sa iti ghiceasca miscarile, ii ignori pe cei care te claxoneaza aiurea (destul de putini, oricum), sa pedalezi prin Bucuresti e chiar placut. |
--------------------
.
.
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#427
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mda, dupa ce ca suntem o mana de oameni la coltul biciclistului, ne mai si paruim intre noi...
|
--------------------
.
.
.
|
|
Axe |
![]()
Post
#428
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Sincer cred ca avem de-a face cu un pustan dupa cum pune problema, ce sa mai spun ca un minim respect ar impune sa scrii inceputul frazelor cu litera mare.
In rest cred ca nici nu mai e cazul sa ne obosim sa-i raspundem ![]() El crede ca daca-i Kiselef si sunt piste pe trotuar, nici nu ne da culpa comuna, presupune ca ma tavaleste si da din umeri plecand acasa..., habarnist sau teribilismul varstei ! This post has been edited by Axe: 17 Nov 2012, 21:20 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Tamango |
![]()
Post
#429
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#430
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pe Kiseleff nu mai sunt piste, cel putin dpdv legal. De fapt, nici nu mai stiu daca mai sunt pe undeva prin Bucuresti.
|
--------------------
.
.
.
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#431
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Biciclistii aia putini, unii dintre ei ignoranti* si/sau chiar ridicoli**, trebuie incurajati. Prefer oricand o bicicleta in trafic decat o masina in plus. Ca sofer incerc sa ajut biciclistii, ii mai clanxonez eu din cand in cand si le arat pista pentru biciclete sau trotuarul, dar nu ii sicanez sa le arat ca am dreptatea de partea mea. E mult mai safe pe acolo decat sa imparti banda cu un vehicul pe un bulevard mare.
*ignoranti pentru ca sfideaza aproape toate regulile rutiere si se expun pericolelor aiurea **ridicoli... bicicletele alea stil pegas nou sau sa te dai in parc la herastrau cu bicicleta de downhill si cu echipament pe tine de parca mai esti urmarit si de trupe speciale de comando Le. Pistele de pe Kiseleff mi se par cele mai decente din Bucuresti. Ce e in neregula la ele? Exceptand faptul ca mai trebuie sa urci/cobori borduri? This post has been edited by romeo_id: 17 Nov 2012, 22:17 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#432
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pentru un biciclist e mult mai ok carosabilul decat trotuarul, la urma urmei carosabilul a fost facut pentru masini, motociclete si biciclete, iar trotuarul pentru pietoni.
Conform codului rutier, biciclistii nu sunt asimilati pietonilor, ci intra in categoria vehiculelor. Doar cei pe role sunt asimilati pietonilor. Eu sincer prefer sa fiu acrosat de vreo masina decat sa omor vreun copil pe trotuar. Nu mai vorbim ca, daca as merge strict pe trotuar, mi-ar lua 2-3 ore sa traversez Bucurestiul (nu ar mai avea rost sa iau bicicleta, as combina RATB cu metrou si aia e), asa o fac in sub o ora. Pe trotuar e plin de masini parcate , plus ca trotuarele sunt prea inguste pentru a suporta si bicicletele si pietonii. Iar o bicicleta se deplaseaza in mod curent cu 15-30 km/h prin Bucuresti, viteza cam mare pentru trotuar. Si nu stiu cati oameni s-ar mai simti in siguranta sa stie ca se plimba pe trotuar si trece vajaind o bicicleta cu 30 la ora pe langa ei. Eu nu ii inteleg pe soferii care vor cu tot dinadinsul ca bicicletele sa se mute pe trotuar. Sa se uite intai la ei, cum de multe ori deplaseaza o tona de metal ca sa plimbe un corp de 100 de kg si sa inteleaga atunci cat de ridicoli sunt cand cer unui biciclist sa le faca loc. De ce nu cer asta si motociclistilor? In Bucuresti oricum, la orele de varf din timpul saptamanii bicicletele au o viteza medie orara mai mare decat a masinilor, asa ca nu vad unde e problema. Eu fac cei 10 km dintre Salajan si Floreasca in cca 30 de minute si depasesc zeci de masini care stau in coloana. ![]() Recunosc, si eu sunt sofer, si eu merg de multe ori singur in masina, dar macar las biciclistii in pace. This post has been edited by Laurentziu83: 17 Nov 2012, 22:40 |
--------------------
.
.
.
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#433
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Trebuie sa te straduiesti si sa-ti doresti foarte mult sa accidentezi mortal cu bicicleta pe cineva pe trotuar (nu zic ca e imposibil!) mie de ex. nu mi s-a intamplat niciodata sa lovesc pe cineva. I s-a intamplat fratelui meu sa-i iasa o proasta dintre masini (era pe sosea el) si sa-i rupa o mana aleia, n-a omorat-o totusi. Sa fim seriosi, nu peste tot in Bucuresti s-a mutat peronul de la metrou (ora de varf) la suprafata. Mai bine ocolesc cativa pietoni si cobor niste borduri decat sa impart banda cu 300 de soferi. Oricum, e cum ai zis si tu... 15 km/h e mai mult decat viteza medie a unui autoturism la ora de varf in capitala. Deci, in 15 km/h pedalezi si ajungi relaxat la serviciu. E multumitor sa stii ca ai lasat masina acasa si nu prinzi niciodata mai mult de ciclu de rosu stand la semafor. Nu-ti mai faci grija locului de parcare, nu-ti faci probleme de gropi, carburant, etc... Ca sofer nu am pretentia ca banda sa fie numai a mea, ii apostrofez doar pe biciclisti sa fie mai prudenti si sa stea mai departe de traficul motorizat atunci cand se poate! Poate sunt eu paranoic...
This post has been edited by romeo_id: 17 Nov 2012, 23:27 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
Axe |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Romeo, esti unul dintre cei care gandeste corect dupa parerea mea, o singura remarca daca imi permiti ?!
Probabil nu mergi suficient de mult cu bicicleta sa-ti dai seama ca nu-i o afacere sa mergi pe trotuar. Aici avem doua aspecte: daca ati observat calitatea asfaltului de pe trotuar ingreuneaza rulajul si in plus viteza nu poate fi prea mare din considerentele expuse mai sus. Daca adaugam aici sariturile peste borduri si restul obstacolelor de pe trotuare, un drum la munca dimineata pe graba ar fi un calvar. LE: cunosc doua cazuri in care fiecare biciclist a omorat cate o femeie mergand pe carosabil, daca ar merge biciclistii pe trotuar, ar fi macel !!! This post has been edited by Axe: 18 Nov 2012, 00:30 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#435
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
In momentul in care te sui pe bicicleta, tai Bucurestiul in doua dus-intors si constati apoi ca s-au strans aproape 50 de km in cateva ore(pe o ruta gen Titan-Militari-Herastrau si inapoi), realizezi ca nu-i nici o afacere sa te deplasezi cu bicicleta pe trotuar. Nu mai zic de pistele de biciclete imbecile care pleaca de la Piata Victoriei pana la Aviatorilor si la care trebuie sa urci ditamai bordura ca sa-ti continui drumul...
De asemenea, subscriu si eu ca altfel se simte asfaltul nivelat de pe carosabil comparativ cu asfaltul de pe trotuar. Sa mai zic cate boturi de masini sunt de ocolit cand mergi pe trotuar? Pun si cateva poze facute de mine vara aceasta in Malmo si in Copenhaga, in care este surprinsa infrastructura dedicata biciclistilor. In poze se observa inclusiv semafoare speciale pentru biciclisti si, de asemenea, se mai observa ca au banda lor, ce nu are treaba nici cu masinile, nici cu pietonii. Inca in prima poza apare si o femeie cu un copil in spate. Eu unul nu as risca sa transport un copil in spate la traficul de la noi. Poza aceasta (si urmatoarele doua) sunt facute in jurul orei 8 si jumatate dimineata, cand toata lumea mergea la servici, pot sa zic ca pista de biciclete era goala, am prins-o si mai aglomerata. De asemenea, as mai adauga ca, desi era in jurul datei de 6-8 august, afara erau 19-20 de grade si mai si batea vantul. Pentru respectivii biciclisti erau cele mai bune conditii climatice pe care le vedeau pe tot parcursul anului. Iar ei pedaleaza tot timpul anului, si sincer ii admir pentru asta. This post has been edited by Laurentziu83: 18 Nov 2012, 01:16 Attached thumbnail(s) IMG_4607.jpg ( Size: 843.47k ) Number of downloads: 267 IMG_4610.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 277 IMG_4611.jpg ( Size: 741.91k ) Number of downloads: 268 IMG_4720.jpg ( Size: 555.7k ) Number of downloads: 265 |
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#436
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
In ce tara Laur? Multumesc! Comparam Balcanii cu Scandinavia? Cand merg pe bicicleta prefer sa merg pe stradutele mici in loc de bulevardele mari si aglomerate. Avantajele sunt date de poluarea mai mica, vitezele mai mici. Marele dezavantaj sunt javrele cu mare pasiune pentru teritoriul lor. Pistele de pe Kiselef sunt foarte bune, le folosesc cu placere.
Intr-un fel ma bucur ca au desfiintat pistele de biciclisti de la mine de pe Stefan cel Mare, erau destui dementi pe doua roti care goneau ca apucatii si loveau pietonii. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
romeo_id |
![]()
Post
#437
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Remarca ta e corecta, nu merg suficient de mult cu bicicleta pt ca nu-mi permit. locuiesc în afara orașului, am facut odata o proba sa vin cu bicicleta si tot drumul a fost o luptă sa merg pe o fâșie cât mai îngustă de drum. În dreapta tot felul de maidanezi care ma alergau (nu mi-e frica de ei cand ii vad de timp) iar în stânga mea traficul nebun... Am stat stresat tot drumul pana în oraș. Îm iese vreo potaie din lateral și din încercarea de a-l evita ma bag în puținul culoar rămas.și celui cu mașină. Așa ca am renunțat la ideea asta, bag bicicleta în spate și când ajung în oraș trec pe bicicleta... Caut acum bare transversale si suport ca m-am săturat sa tot demontez.roata și apoi sa mă chinui sa le potrivesc pe toate în spate.
|
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
maho |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Axe @ 17 Nov 2012, 13:03) Discutabil, unii ie copii, altii nu-i ! Ref la mijloacele prin care se face fiecare vazut noaptea, nu generaliza, eu nu ies fara far/stop noaptea din respect pt soferi in primul rand pt ca si eu cand sunt la volan ma minunez de cate un tembel care nu are nici macar un reflectorizant pe el, eventual intre localitati, bezna totala, unde mai pui ca-i si ranga de beat !?!?! ![]() Ai dreptate, unii mai au mult pana la a cunoaste legea junglei care se numeste "trafic" insa soferii sunt cei care ar trebui sa-i ocroteasca pt ca biciclistul, chiar daca uneori mai calca stramb, nu are o coaja metalica protectoare precum soferul. Lasa, nu se supara nimeni (decat vreun copil ![]() ![]() La noi in Bv, sunt piste pt biciclisti pe trotuar, acolo unde e suficient de lat, dar chiar si asa, pietonii le ocupa "normal". Nici nu stii cum s-o dai mai bine, dar in primul rand ar trebui sa-si poarte fiecare de grija, nu sa lase pe spinarea altuia propria sanatate. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#439
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 18 Nov 2012, 09:01) In ce tara Laur? Multumesc! Comparam Balcanii cu Scandinavia? Cand merg pe bicicleta prefer sa merg pe stradutele mici in loc de bulevardele mari si aglomerate. Avantajele sunt date de poluarea mai mica, vitezele mai mici. Marele dezavantaj sunt javrele cu mare pasiune pentru teritoriul lor. Pistele de pe Kiselef sunt foarte bune, le folosesc cu placere. Intr-un fel ma bucur ca au desfiintat pistele de biciclisti de la mine de pe Stefan cel Mare, erau destui dementi pe doua roti care goneau ca apucatii si loveau pietonii. De ce sa nu comparam, vom ajunge acolo si noi la un moment dat, problema e doar sa apucam. Din pacate insa, in Romania nu vrea nimeni sa faca ceva constructiv, momentan doar se freaca menta. Poate nu ne-ar strica clima celor de acolo, pe nordici i-a facut mai indarjiti in a face ceva bun. Si eu prefer stazile mici, din pacate insa nu le stiu pe toate, mai ales cele din zona dintre strada Polona si Foisorul de Foc care nu au nici o logica si, daca mergi la intamplare, te poti trezi ca te intorci. Pistele de pe Kiseleff mi-ar fi placut si mie daca as fi putut sa escaladez bordurile usor, sunt printre putinele in care asfaltul e pus bine. Altfel e incomod sa te tot opresti sa le urci. Pe Stefan cel Mare pe la stadion merg zilnic ca pieton iar pistele alea chiar erau degeaba, de multe ori erau ocupate complet de masini. Si cand ma gandesc ca un sofer ma trimitea odata sa merg pe acolo... |
--------------------
.
.
.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#440
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 17 Nov 2012, 16:53) ![]() Ca idee; Cand te vede cu casca, spandex si pedaland ca un pro la distanta mare de bordura, are sa vina mult mai aproape de tine decat daca te vede lipsit de experienta si imprevizibil. Pentru siguranta suprema porti o peruca si o fusta, si nu stabilesti contact vizual cu soferu, merganda aproape de bordura. Vezi cum cedeaza trecerea si cand are prioritate ![]() Mersul pe trotuar poate fi mult mai periculos decat pe strada daca ai te traversat stradute transversale. Probabil nu ai sa te dai jos de pe bicla si nu ai sa vezi masina care are sa te ia din plin. Si daca biciclistii ar imparti strada cu soferii, ar creste numarul de interactiunilor in trafic, ar scadea viteza media, si ar reduce numarul accidentelor grave. This post has been edited by 4x4: 18 Nov 2012, 12:56 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Axe |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Este demonstrat faptul ca daca faci benzi in plus pentru masini, acestea se inmultesc crescand astfel si poluarea si tot nu rezolvi traficul.
Daca rezolvi infrastructura pentru biciclete vei forta populatia sa le folosesca in detrimentul masinilor, in beneficiul starii de sanatate, scaderea poluarii, scaderea consumului de carburant(ramai cu bani in buzunar). As exemplifica cu o singura fotografie: 127592213816119296.jpg This post has been edited by Axe: 18 Nov 2012, 13:31 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#442
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Referitor la banda suplimentara pentru biciclete, eu folosesc cu succes in acest scop banda autobuzelor de pe bulevardul Unirii. Ca atenteaza si soferii la ea, partea a doua.
@4x4: sa pedalezi tu cu peruca si fusta si sa ne spui cum te vei umple de claxoane de la soferi. ![]() Eu nu pedalez cu casca, imi ajunge ca trebuie sa includ fesul, manusile, geaca de ski, alta pereche de pantaloni si clipsul pentru cracul drept de la pantaloni si trebuie sa leg bicicleta cand ajung undeva si sa-i dau jos kilometrajul si farul. This post has been edited by Laurentziu83: 18 Nov 2012, 13:41 |
--------------------
.
.
.
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#443
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
Axe |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Frumos film, multumim
![]() Cata frumusete, intelegere, optica diferita, bun simt, civilizatie etc., pai se poate compara cu replica de mai sus a colegului: "axe de pe 13 ianuarie te astept sa te tavalesc pe sosea, pe kiselef de exemplu, sa vedem cine plateste" !!!!!!!!!? ![]() Asta e diferenta intre un rege si un cocalar castigator la 6/49, ambii au bani doar caaaa.... This post has been edited by Axe: 18 Nov 2012, 17:51 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
dizzy |
![]()
Post
#445
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Axe, mai demult scria cineva pe aici, parca Marty, ca ar trebui intotdeauna sa conduci ca si cum cei din jur ar vrea sa te omoare. Ar trebui sa si pedalezi tot asa. La noi suntem in faza in care erau olandezii prin '70 dar acum nu prea mai sunt asa multi copii, la noi inca nu ar fi posibila Duminica fara auto. Vorba aia: Fii tu schimbarea pe care vezi sa o vezi in lume!
Chiar olandezii or fi avut caini maidanezi, ca nu am vazut in film? This post has been edited by dizzy: 18 Nov 2012, 18:55 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Bulldog |
![]()
Post
#446
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ideea lor de piste pe carosabil, delimitare, etc:
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
Axe |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Aia e, vad urmatorul scenariu: un birou de la aia cu urbanistica din primaria capitalei, niste habarnisti, craciti pe fotolii vorbind la telefoane cum sa mai casapeasca banii publici pe pistele pt biciclisti si acelasi birou in Amsterdam unde un colectiv lucreaza la planseta sa inteleaga adevaratele probleme actuale de trafic si cum sa faca sa-i impace pe toti participantii !?
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#448
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Multumim Bulldog, chiar daca la noi nu sunt marcate traseele pentru biciclisti, ma ajuta sa imi aleg o trasa cat mai sigura de traversare a intersectiilor. Inconstient, in intersectiile aglomerate, chiar ajunsesem sa fac un fel de giratoriu daca voiam sa virez la stanga, intrucat o consideram cea mai sigura varianta.
La anul in vara cred ca voi ajunge prin Benelux (tot cu Interrail-ul, cum am fost in Scandinavia vara aceasta) si voi putea sa analizez sistematizarea facuta pentru biciclisti. Oricum, e bine ca ne-am pus de acord ca biciclistii nu au ce cauta pe trotuar, nu e benefic nici pentru pietoni, nici pentru biciclisti. Din pacate insa, va mai trece ceva timp pana se va implementa ceva de genul si la noi, momentan cei de la putere sunt ocupati sa ofere pensii si ajutoare sociale, nu sa si produca bani sau sa faca ceva util. This post has been edited by Laurentziu83: 18 Nov 2012, 21:05 |
--------------------
.
.
.
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#449
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Nu se face nimic, nici macar la nivel de proiect. Lucrez de ceva vreme in proiectare infrastructura de transporturi. N-am avut ca cerinta in niciunul dintre multele proiecte facute sa imbunatatesc transportul cu bicicleta chiar si intr-o amarata de intersectie. Se cere la modul superficial sa trasam piste de biciclete sau sa determinam niste indicatori referitori la cresterea numarului de biciclisti, indicatori rezultati in urma implementarii unor proiecte de reabilitare/modernizare drumuri (proiectele finantate din fonduri structurale cer asa ceva). Din pacate chiar si indicatorii astia se dau doar pe foaie, pentru ca altfel nu ti se aproba aplicatia de finantare si nu se mai face chiar nimic... In Bucuresti s-ar putea face multe lucruri pentru imbunatatirea transportului. Lucrurile marunte ar fi doar carpeli temporare, trebuie ceva radical si vointa (fondurile exista si acum doar ca sunt alocate total aiurea).
|
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
trabinatorccc |
![]()
Post
#450
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 12 January 15 From: radauti ![]() |
Vad ca nu a mai intrat nimeni de peste 3ani,probabil ca s-a spus cam tot ce era de spus.sunt si biciclist si conducator auto,90% pe camion de 40t.locuiesc intr-un oras mic si de acasa pina in orice loc am maxim 3km.din acest motiv nu prea are rost sa ies cu masina in oras(plus ca de vreo 2-3ani strazile sunt varza).am un mtb si vreo 5-6 city bikes adunate(cu bani
![]() ![]() ![]() This post has been edited by trabinatorccc: 31 May 2016, 08:59 |
--------------------
dacia
logan
2011 1,5dci laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:54 |