DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme presiune ulei motor R5 Alpine

DannY_SmekeruL
post 2 Oct 2009, 11:00
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




dupa cum spune si titlul am probleme cu presiunea la ulei la motorul de Renault 5 Alpine,si anume cand pornesc motorul presiunea e la 6 iar cand incepe sa se incalzeasca se clipare martorul de la presiune ulei.Mentionez ca motorul are 5000 km si are aproape tot nou in el si anume vibrochen nou de prems(cumparat de la un mos care a lucrat la uzina la dacia), segmenti noi goetze,cuzineti noi,cuzinet axa cu came nou,intinzator hidraulic de distributie nou,pompa ulei luata de pe motorul vechi debit marit (aveam presiunea la 4 la cald cand era pe motorul vechi),pompa de benzina are membrana noua,uleiul nu miroase a benzina.Nu mai stiu ce sa ii fac, m-am gandit sa cumpar o pompa de ulei de r5 gtt pe lobi deoarece am inteles ca este mult mai buna ca una pe pinioane, intrebarea mea este cat costa o pompa pe lobi?
Multumesc pentru sfaturi.


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 5 Oct 2009, 17:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




pana acum au vizitat topicul asta 56 persoane si nimeni nu a dat nici un raspuns.Chiar nu stie nimeni cum pot remedia problema?


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 5 Oct 2009, 18:03
Post #3


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Te-ai gandit sa-ti masori presiunea uleiului cu un manometru calibrat?Ala-ti va spune imediat ce si cum.Alte cauze:sonda defecta,ceas defect......as zice si pompa dar daca zici ca-i noua ma indoiesc sa se fi defectat atat de repede.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 6 Oct 2009, 08:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




presiunea nu am masurato cu manometru deoarece nu am avut de unde sa iau unul.Sondele le-am schimbat.Am luat sondele de pe motorul vechi care mergeau bine.am ajuns la trei ipoteze: ori e pompa dusa,ori e axa prea uzata, ori lagarle din bloc prea uzate.Am gasit sa cumpar pompa de ulei de R5 GTT pe lobi,mi-a cerut 200 ron pe ea,as vrea sa stiu daca este un pret bun sau e exagera.


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Oct 2009, 08:33
Post #5


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pinionul delcoului in ce stare e? Poate scapi mai ieftin decat sa iei o alta pompa de ulei, daca asta nu facea fata, nu facea nici la pornire mare lucru...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carmechanic
post 6 Oct 2009, 08:44
Post #6


Sudez...deci exist ! :)


Group: Members
Posts: 43
Joined: 5 November 04
From: Cluj - Napoca




Nu ne-ai spus nimic despre ce tip de ulei folosesti.........

Pot fi toate piesele noi, pompa buna, ulei bun, etc..........dar de ex. daca blocul motor are ovalizate zonele unde "ruleaza" axul cu came......de geaba are cuzineti noi (bucse noi) , nu vei avea presiune la ulei never-ever......indiferent ce vei face........



This post has been edited by carmechanic: 6 Oct 2009, 08:52


--------------------
Dacia 1410 1987
Inteligenta este un lux
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 6 Oct 2009, 11:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




uleiul pe care il folosesc este elf competition st 15w50.pinionul de sub delcou este nou si nu are uzura.nu am mentionat ca daca motorul sta la 60 grade presiunea sta undeva peste 2.urmatoarea modificare va fi schimbarea blocului, dar sa vad cand am timp sa ma ocup de el.Multumesc pentru sfaturi


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Oct 2009, 14:21
Post #8


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Blocul daca e uzat face o bavura in dreptul primului palier de la axa.
La axa trebuie masurate palierele cu micrometrul. De preferat si la bloc, la primul palier.

De Competition ST 15W50 eu n-am auzit blink.gif

Ce poti face:
- schimba uleiul;
- masoara presiunea cu manometrul in service.

Edit: se pare ca acest tip de ulei exista... nedumerire.gif

This post has been edited by Muttley: 6 Oct 2009, 14:24


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 6 Oct 2009, 16:48
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




motorul o sa il desfac sambata sa vad ce uzura gasesc in el si o sa masor ce a zis Muttley mai sus si postez rezultatele
Edit: Uleiul elf competition 15W50 folosesc de cand am luat masina pe mana si nam avut probleme cu el.

This post has been edited by DannY_SmekeruL: 6 Oct 2009, 16:49


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 26 Oct 2009, 13:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




dupa cum ziceam acum ceva timp ca am sa desfac motorul si sa verific cotele axei cu came si cotele lagarelor din bloc.Cota din partea distributiei este de 38 mm(masurata cu sublerul,deoarece cu micrometrul nu stiam cum sa masor interiorul)si in partea cu volanta are 39mm(aici am masurat scotand cuzinetul de axa).cotele axei cu came sunt in fisierul de mai jos.Intre timp am cumparat inca o axa cu came care are cotele trecuta in fisierul de mai jos.Si ca sa fiu sigur ca o sa am o presiune buna a uleiului mi-am cumparat si o pompa de ulei de r5GTT pe lobi.
Atasez si cateva poze cu axele cu came.Cea cu pinionul de distributie pe ea a fost in motor iar cealalta a fost cumparata de curand

Attached thumbnail(s)
DSC1048.jpg ( Size: 802.71k ) Number of downloads: 248
DSC1047.jpg ( Size: 704.98k ) Number of downloads: 262
DSC1053.jpg ( Size: 786.75k ) Number of downloads: 253
DSC1057.jpg ( Size: 751.66k ) Number of downloads: 233


Attached File(s)
Attached File  cote_AX_R5_ALPINE_din_motor.txt ( 991bytes ) Number of downloads: 19
Attached File  cote_AX_R5_ALPINE_cumparat.txt ( 1.02k ) Number of downloads: 13


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 22:26
Forum Renault