DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema acceleratie berlina

ovidiu5700
post 18 Oct 2009, 17:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




va salut, am o problema care am vazut-o pe cateva topicuri da pe nici un topic nu s-a zis daca problema mai persista. Cand o pornesc dimineata, stau vreo 3 min sa incalzesc motorul, apoi cand dau sa accelerez scade turatia, da sa se opreasca motorul, iau un pic picioru de pe acceleratie si isi revine. Chestia asta mi se intampla numai dimineata dupa ce pornesc(poate am omis eu si mi se intampla si dupa o plimbare cu ea). ce sa-i fac? eu sunt incepator in ale condusului dar dupa cate mi-am dat seama pe forum se zice ca "da in nas", adica se zguduie masina..va multumesc

This post has been edited by ovidiu5700: 18 Oct 2009, 17:54


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 18 Oct 2009, 18:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut
Daca masina e pe carburator atunci curata-l sau cel putin desfa capacul si curata ciocul acela cu o lita subtire dupa care sufla-l dinspre varf ca sa dai mizeria afara.Si daca tot desfaci capacul,verifica si nivelul.Succes


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 19 Oct 2009, 16:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




un pic mai mult aer si un avans mai mare si clapeta de caldura pe modul IARNA ca vine frigul


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 19 Oct 2009, 17:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




daca tot esti incepator te intelegem, ai uitat sa specifici daca masina ta are GPL, pe ce carburant pornesti dimineata? Si ai mai iuitat sa spui daca e pe injectie. Iar ca sfat.. 3 minute sa incalzesti motorul e mult, mai bine il incalzesti 1 minut sau 40 de secunde cu socul tras automat sau manual depinde de care ai si pleci incet la drum fara sa fortezi motorul, nu prea e bine sa il incalzesti atat pe loc. Pana nu dai niste informatii mai clare despre masina ta nu avem cum sa te ajutam


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 21 Oct 2009, 13:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




mai intai va multumesc ca a-ti raspuns smile.gif, dacia mea e din 99, pe carburator, carburant benzina 95 verde de la petrom, nu are gpl, doar benzina..socul il am manual k are o rotita sub bord (CN)..ala cred k e socul. dar cum folosesc socul dimineata?...ma urc in masina, trag de soc la maxim?..apoi pornesc?...in ianuarie am itp de facut la ea...a-ti trecut de itp cu dacia ?..sau a trebuit sa "o ajutati" sa treaca? si inca ceva...la anu in mai imi expira asigurarea..ii pot schimba numarul de inmatriculare?cand am cumarat-o acu 1 luna nu aveam multi bani si am lasat-o cu nr ei...va multumesc pt rasuns si atentie la drum smile.gif


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 21 Oct 2009, 14:46
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




Iti spun eu ca am vechime in soferie (de 2 luni am permis si 1luna masina), la itp dacioara se ajuta sa treaca (daca nu remediezi problemele -e pe pielea ta, categoric refuzi controlul arr), iar daca ii schimbi numerele faci si alta asigurare, sau astepti pana in aprilie-mai.
Asta a fost parerea mea, faci cum crezi ca.i mai bine.


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 21 Oct 2009, 20:44
Post #7


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




nu mai umblati la aer....am facut prostia asta...si m-am ales cu talonul suspendat si 120 lei amenda de la dragii R.A.R.(o razie rapida pe bucurestii noi..dc stiti)

am avut un indice de 5.12...iar maxim este 3.5...totul din cauza aerului...


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 21 Oct 2009, 21:06
Post #8


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




QUOTE(ovidiu5700 @ 21 Oct 2009, 13:04)
mai intai va multumesc ca a-ti raspuns smile.gif, dacia mea e din 99, pe carburator, carburant benzina 95 verde de la petrom, nu are gpl, doar benzina..socul il am manual k are o rotita sub bord (CN)..ala cred k e socul. dar cum folosesc socul dimineata?...ma urc in  masina, trag de soc la maxim?..apoi pornesc?...in ianuarie am itp de facut la ea...a-ti trecut de itp cu dacia ?..sau a trebuit sa "o ajutati" sa treaca? si inca ceva...la anu in mai imi expira asigurarea..ii pot schimba numarul de inmatriculare?cand am cumarat-o acu 1 luna nu aveam multi bani si am lasat-o cu nr ei...va multumesc pt rasuns si atentie la drum smile.gif
*



Salutare si (ah! de cand asteptam sa zic asta) bine ai venit in club! Dupa cum observ ai Dacie exact ca a mea, fara gpl, acelasi an, doar culorile difera:D. In legatura cu ITP-ul, eu l-am trecut fara sa dau nimic. A incercat nenea ala sa ma fraiereasca pe mine cum ca am un dezechilibru la frane pe spate da nu i-a mers. Am masina de un an de zile aproape. Si am investit in ea destul. Dar am facut-o de la 0, si nu regret nici un leu bagat in ea. Deci daca ai franele in regula, directia si partea electrica ok nu vad de ce s-ar lega de tine. Daca ar mai fi ceva de adaugat rog colegii sa ma corecteze. Numai bine!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 21 Oct 2009, 21:29
Post #9


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Eu nu am trecut ITP-ul anul trecut pentru o bucsa, cauciucurile de pe fata tocite, furtunele de servo-frana putin imbatranite + am uitat sa pun galeria normala m-am dus cu aia sport. Normal sa ma refuze cu chestiile alea ca si Ferrari daca aveam ma refuza ca sunt pentru siguranta. Nu am ajutat-o deloc sa treaca , am schimbat alea si a2a zi am luat pe normal+ca masina a fost blocata de rar in service la ITP si au inspectat-o si aia:

Morala: Daca ai grija de ea si o consideri o masina normala ca orice alta masina si nu o reglezi cu parizerul trece ITP-ul normal.

Partea cu socul:
1. Te urci in masina
2. Calci ambreiajul
3. Dai 2 pedale (acceleratie) numai 2 nu mai mult ca nu ai experienta si o inneci si daca nu stii sa o refaci dupa innec il chemi pe vecinu dar k idee daca se ineaca ori dai la automat usor (dai opresti dai opresti) de vreo 3 ori apoi apesi putin acc o tii acolo si dai la automat si merge. Dar sa ai baterie buna ca altfel iarna moare. Vara o "dezneci" asa: tii apasata acc la maxim si pornesti apoi iei piciorul de pe acc si merge.

Revenim...

4. Tragi socul jumatate-3 sferturi nu la maxim ca nu ai afara -20 grade.
5. Tii apasat acolo ambreiajul si cand dai la automat sa porneasca imediat apesi usor acc dar usor usor. si gata porneste frumos fara sa o chinui fara nimic.
6. O tii la relanti cum zicea si colegu 30-40 secunde nu mai mult ca relantiul afuma bujiile.
7. Pleaca cu ea de pe loc si schimba vitezele usor la inceput pana se incalzeste si cutia putin si pana se subtiaza uleiul in cutie.
8. Mergi incet 2-3 minute nu te tura nu te ambala nu fa figuri cu ea sa vada vecinu ca pleci tu de acasa.
9. Daca ai probleme si se opreste motorul in prima curba tine mana pe soc ca e posibil sa nu iti stea socul si sa se traga inapoi.
10. Cand pe termometru a trecut acul de patratelul negru baga scoul la loc. NU se merge cu socul tras prea mult ca iar e grav.

AMIN!

Si la Mazda imi zice sa nu o tin la relanti deloc si sa merg la inceput incet cu ea pana se incalzeste (cand e rece ai si mecanica rece in motor pistoanele etc si stim ca recele e periculos la ele). Si la Mazda imi zice sa tin apasat abreiajul cand o pornesc si sa dau 2 pedale la inceput si sa tin putin apasata acceleratie. Merge si fara astea dar daca vrei masina buna timp lung faci asa.

AMIN Partea 2!

This post has been edited by Alexio: 21 Oct 2009, 21:37


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 21 Oct 2009, 21:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




sa nu ma injurati,intreb si eu aici ca tot e vb de soc ,se schimba greu cablul de la soc la bordul CN?(nu vreau sa deschid alt topic,si nu vreau sa ma apuc apoi sa ma injur singur)


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 22 Oct 2009, 08:46
Post #11


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Nu. il schimbi singur in 2 minute.
1. Il desfaci pe cel vechi din zona carburatorului.
2. In spate la buton pe bord ai o clema pe are o scoti si toata ideea este sa tragi din interior butonul cu tot cu cablu spre tine.
3. Montarea este fix invers. Bagi prin gaura butonului cablu apoi cu mana pe la cutia de sigurante treci cablul spre motor si il legi la carburator si DONE.

PS: ai grija sa gasesti calea cea mai scurta pentru cablu. Si sa nu atinga de zonele fierbinti ale motorului.

This post has been edited by Alexio: 22 Oct 2009, 08:47


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 22 Oct 2009, 08:48
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




daca zici ca da in nas e ceva normal cand e motorul rece, mai ales acuma cand vremea s-a cam racorit. Incearca sa nu bagi piciorul brusc in acceleratie pana nu se ridica temperatura la apa pana la 60 grade cel putin. mergi un pic mai lejer cu ea. Si inca ceva, la mine (ca si a mea facea asa), o rezolvare a fost si verificare stare platina(reglare distanta si eventual curatare).


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 22 Oct 2009, 09:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




si jiclorul cu bila din camera de nivel constant(tre sa dai capacul carbului jos si il vezi in benzina ca e cel mi mare si are o bila-bila sa se miste cursiv)


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 22 Oct 2009, 09:47
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




vezi si avansul. daca e mic da in nas. Cel mai bine e sa-l pui pe 0. da search la reglare avans. e simplu si merge struna masina dupa aia.

22 Oct 2009, 09:48:
si vezi si nivelul in CNC.
off ce multe cauze pot fi la dacie.

This post has been edited by pirvumark: 22 Oct 2009, 09:48


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu5700
post 22 Oct 2009, 15:51
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 October 09




a venit ieri unu la mine si i-am pus antigel, apoi i-am zis si de problema cu acceleratia...el a zguduit(invartit cu putere in stanga si in dreapta) delcoul si apoi carburatorul a dat niste rateuri si mi-a zis k face asa sa curete carburatorul..sa nu mai fiu nevoit sa-l desfac si sa-l curat eu. dimineata nu a mai dat in nas...ms celui ce mi-a zis cum se foloseste socul...eu dimineata cand am plecat cu ea am tras socul..am dat keie si a ajuns imediat la 2000rpm..m-am si speriat:)) apoi l-am dat la loc..nu stiam ca tre sa merg cu el..daca mai am probleme cu ea o sa va anunt. numai bine:)


--------------------
Renault Megane 2008 / II - VS-87-POV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 22 Oct 2009, 20:12
Post #16


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Bravo. Ideal e sa pornesti cam in 1000 motorul. asa lin abia sa se auda sa zumzuie sa toarca sa... intelegi tu. smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2024 - 17:04
Forum Renault