moare motorul, numai la rece
![]() ![]() ![]() |
moare motorul, numai la rece
the fast and furious |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
parerea mea e ca e dacie...
![]() Totusi ca un sfat eu zic sa ii faci un fel de mentenanta de genu verificat totul cap-coada aprindere-carburatie(bujii calibrate,jicloare,membrane)Nu e mare bai atata timp cat dupa ce ajunge la temperatura optima de fctionare merge bine. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la a me nu am nici o problema de acest gen.
partea de aprindere in ce stare e? carburatoru? trage aer fals pe undeva? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu e o defectiune, incalzeste-o mai mult pana pleci
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
De tras aer fals nu cred, stiu ca daca obturam partea de admisie aer a carburatorului se opreste motorul. Aprinderea sincer nu stiu cum merge acum, fiindca am aprindere electromagnetica din aia cu magneti dar am reusit odata sa imprastii toti magnetii aia si acum merge pe clasic adica cu platina aia cu senzor si e de mai mult de 2 ani pe masina si nu am schimbat-o niciodata , doar o curat din cand in cand. Pana la urma cred ca o incalzesc mai mult chiar daca papa benzina . |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Sunt rare daciile care torc pe vreme rece la prima cheie si in primul minut, dar cred ca se poate schimba asta, cu niste piese de calitate si in cotele cele mai bune, monatate sau rectificate, aici ma refer la cam tot ce tine de motor (supape, jocuri "zero" cuzineti si alti arbori de pe acolo
![]() Si eu incerc sa o fac sa porneasca fara soc, chiar si pe timp de vara. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Toata treaba e din soc , nu se foloseste numai la pornire ci si in mers pana se incalzeste putin motorul .Normal pe timp rece se trage socul la maxim , se porneste motorul apoi in functie de temperatura de afara se impinge mai mult sau mai putin (cat sa ai un relantiu stabil) , si pe masura ce se incalzeste motorul il mai impingi cate putin (asta la inceput pe loc si apoi in mers) .
|
--------------------
-
-
-
|
|
kog |
![]()
Post
#8
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
sa il tragi tu la maxim... Socul se trage atat cat e necesar. Ce rost are sa ineci motorul?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
La pornire se trage la maxim si imiediat ce porneste se impinge(nu de tot) dar asta cand e frig afara , cum e acum porneste si fara dar iti va da in nas daca nu incalzesti motorul.
|
--------------------
-
-
-
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
are dreptate in ce spune CGDBZ intr'o oare care masura.Depinde f mult de uzura masinii si de cum e invatata.Spre exemplu eu nu am folosit socul in viata mea.Drept dovada am scos clapeta si am uniformizat peretele capacului carburatorului(in speranta ca aerul va avea o cursivitate mai mare).E drept ca iarna o tin din acceleratie pana in 1800 ture cam 1 minut dupa care las pedala libera.
In fine,revenind la subiect,ma mai gandeam ca poate ar merita sa faci o investitie intr'o aprindere electornica gotronic sau macar at01 ![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
regleaza aprinderea (avans pe 0, distanta platina corecta-0.4), verifica jigleorul de relantiu (vezi ca daca l-ai schimbat s-ar putea sa ii trebuiasca o saiba de cupru), pune un carton in fata carburatorului (pe stutul de alimentare) si da clapeta la filtru de aer pe cald (spre galerie).
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
omul zice ca nu ii tine la RECE.De ce sa mai puna saibe la relanti(treaba de carpaci) sau sa umble la aprindere?Cumpara o aprindere electronica,un set de bujii noi(daca vrei doar sa treci iarna ia'ti sinterom 14 np21),o platina,un capac delco(sau schimba macar carbunele),o lulea calibrata pe capac(sa nu aiba distante variate intre lamela si contactele din interiorul capacului),un termostat care deschide la 87(daca se mai gaseste)si atunci mai poti sa ai pretentii la ea.Cate dacii ai vazut sa stea iarna la relanti din prima clipa?Eu sunt sigur ca PREA putine,iar alea care stau sunt intretinute nu doar verificat apa-ulei,cheie si plecat cu scartz.Eu merg pe o zicala.Daca nu e stricata,nu o repara.Daca vara a mers bine a mers ca era cald.Acum i se face cald un pic mai greu,deci ai un picut mai multa rabdare.DA NU PUNE SAIBE LA JICLOARE!!!!
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
chestia cu saibe la jicloare nu e treaba de carpaci. e treaba de fabricatie. nu stiu daca ai patit sa schimbi jiclorul de relanti si sa vezi ca nu mai sta motorul la relanti. eu am patit si de aia spun. din fabricatie sunt mai lungi sau mai scurte si daca e mai lung, pentru a nu strange pana iti ies ochii si strici filetul sau capul jigleurului, ca solutie se pune o saiba pe care chiar fabricantii o pun in punga cu jigleoare.
si nu era o solutie pe care trebuia sa o urmeze clar. am zis doar daca a schimbat cumva acel jigler. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
parerea mea este sa folositi socul atat vara cat si iarna la pornire.
Daca nu folositi soc si porneste motorul fara a apasa acceleratia, clar aveti amestec bogat legat de datul in nas sau cauza ca moare motorul imediat ce a pornit, este din carburator. Nu strica o mica revizie a carburatorului (spalare si verificarea tuturor componentelor din carb) |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare.Sincer cred ca e foarte rar sa vezi o dacie care sa mearga perfect iarna. Si eu ma chinui cu ea, pana se incalzeste apa cam scutura masina, dar am si nivelu cam mic in carburator(trebuie sa il fac un pic mai mare). Si cand plec de la lucru am cedeaza si cate 2 benzi pe sens si ma chinui cu ea sa ma trec soseaua
![]() Lu unele jigloare la relanti am vazut o garnitura de cauciuc pusa. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Singurul lucru pe care il voi face va fi doar schimbarea bobinei de inductie fiindca mi se intampla vara sa dau cam mult cateodata la automat si poate luleaua din delcou. Iar legat de aprindere, tin minte ca in perioada in care era functionala mergea mai prost ca pe clasic in sensul ca intrerupea cateodata putin. Am reglat acum 1 an avansul la cota 0 si ulterior am mai miscat de delcou pana i-am gasit pozitia in care merge perfect inca de atunci, fara sa intrerupa vreun pic. Iar in legatura cu socul il folosesc de obicei si vara, tragandu-l putin fiindac am observat ca merge parca mai bine motorul numai ca nu plec niciodata cu el tras. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:23 |