DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp

mihai1677
post 11 Aug 2005, 14:13
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




nu am scaner dar este vorba despre acest teu cu arc , poate o sa fac eu un desen dupa cel din revista


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 11 Aug 2005, 15:01
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(mihai1677 @ 11 Aug 2005, 14:13)
nu am scaner dar este vorba despre acest teu cu arc , poate o sa fac eu un desen dupa cel din revista
*



Mai , mai ca sa vezi chiar 9% ? stop joc ! Hai sa nu ne luam dupa reclame , nu de alta dar ne injura colegii forumisti . Eu as spune si 1 sau 2 % ca ar fi bine !
Oricum ar fi bine de scanat . daca vrei il scanez eu !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Aug 2005, 11:29
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(DodoBird @ 11 Aug 2005, 15:01)
Mai , mai ca sa vezi chiar 9% ? stop joc ! Hai sa nu ne luam dupa reclame , nu de alta dar ne injura colegii forumisti . Eu as spune si 1 sau 2 % ca ar fi bine !
Oricum ar fi bine de scanat . daca vrei il scanez eu !
*


pai daca ia 10 in oras o sa scada la 9,1.. nu e chiar imposibil in cazul unei executii corecte.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 16 Aug 2005, 19:42
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




Am desfacut carburatorul azi ..si surpriza.. eu nun am bucata aceea de tabla cu fante (palete) de obiceci de culoare galbena !! De ce ? Nu se pune la modele mai vechi ?? Sau e o inventie noua ?? E exact asta din pozaa .. nu o am .. trebuie sa ii pun ?


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 17 Aug 2005, 08:34
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(raptordivx @ 16 Aug 2005, 19:42)
Am desfacut carburatorul azi ..si surpriza.. eu nun am bucata aceea de tabla cu fante (palete) de obiceci de culoare galbena !! De ce ? Nu se pune la modele mai vechi ?? Sau e o inventie noua ?? E exact asta din pozaa .. nu o am .. trebuie sa ii pun ?
*



Daca vorbesti de "elica" (vezi topicul Piese CLT - "ecomomizor de benzina") !
Ea nu vine din fabrica !
Citeste topicul de mai sus acolo te vei clarifica !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2005, 08:44
Post #216


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Parerea mea e ca nu trebui elica deaia la motor de 1.4.
Nu da randament si nu scade consumul cu mult.
Dodo, daca nu ma insel tu ai motor de 1.6 daca e asa poate are ceva efecte elica, in sensul ca reusesti sa scoti un consum ca unul de 1.4


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 17 Aug 2005, 10:10
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(tragedy @ 17 Aug 2005, 08:44)
Parerea mea e ca nu trebui elica deaia la motor de 1.4.
Nu da randament si nu scade consumul cu mult.
Dodo, daca nu ma insel tu ai motor de 1.6  daca e asa poate are ceva efecte elica, in sensul ca reusesti sa scoti un consum ca unul de 1.4
*



Mai, cititi topicul despre elica excl.gif E acolo o epopee intreaga pana am ajuns la rezultate reale cu acesta piesa. Din nou "elica" este o piesa foarte buna "omorata" de o "executie" proasta de "nea Vasile" conform principiului pur romanesc "las' ca merge si asa" !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 17 Aug 2005, 10:12
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




Salut dodo. Eu sunt mai tare de cap.. am citit si am rascitit topicul , fiecare vb despre ce vrea el , numai despre ce trebe nu. Acum din ce am dedus eu:

1. Trebuie sa luam o alta flansa !! cu trei racorduri (fata de ala cu doua cum am eu)
2. Sa cautam o elica din aia de care spui tu .. cu pale mai mici
3. Sa gaurim flansa
4. Abia apoi sa le montam.
5. Si daca se poate sa facem si o turbina din aia din tabla de pus in corpul superior al carbului.

Si daca nu avem cunostintele necesare sa facem toate astea .. mai bine ne lasam pagubasi. Adica nu are rost sa cumpar doar elica aia fara sa modific flansa.
Eu am dat aseara carburatorul jos, l-am spalat si am observat ca nu am elica aia de prin poze de la voi.. si credeam ca e obligatorie. Deci mai bine las asa fara cum e acum. Sau se poate pune si fara flansa modificata ?
Dodo explica unuia care nu are treaba cu mecanica plss.


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 17 Aug 2005, 12:20
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(raptordivx @ 17 Aug 2005, 10:12)
Salut dodo. Eu sunt mai tare de cap.. am citit si am rascitit topicul , fiecare vb despre ce vrea el , numai despre ce trebe nu. Acum din ce am dedus eu:

1. Trebuie sa luam o alta flansa !! cu trei racorduri (fata de ala cu doua cum am eu)
2. Sa cautam o elica din aia de care spui tu .. cu pale mai mici
3. Sa gaurim flansa
4. Abia apoi sa le montam.
5. Si daca se poate sa facem si o turbina din aia din tabla de pus in corpul superior al carbului.

Si daca nu avem cunostintele necesare sa facem toate astea .. mai bine ne lasam pagubasi. Adica nu are rost sa cumpar doar elica aia fara sa modific flansa.
Eu am dat aseara carburatorul jos, l-am spalat si am observat ca nu am elica aia de prin poze de la voi.. si credeam ca e obligatorie. Deci mai bine las asa fara cum e acum. Sau se poate pune si fara flansa modificata ?
Dodo explica unuia care nu are treaba cu mecanica plss.
*



Da cam asa este cum zici tu cu o mica mentiune :
fiecare din cele ,acum 4 "adaogiri" , de la monocorp isi face treaba ei si separat de celelate. Toate partu , in acelasi timp se ajuta una pe alta intr0un tot unitar.
Unele piese sunt usor de facut si de un amator in ale mecanicii , dar putin mai "indemanatic" , altele (adicatelea UIS ul) mai complicate.
Eu , normal, consider ca e bine sa le pui incet incet pe toate, dar e la latitudinea fiecaruia sa ia hotarirea acesata singur functie de timpul si placerea "de investit".
Numai de bine !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 17 Aug 2005, 20:29
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




Salut! Tot eu sunt ... dar o schema ceva tehnica cu cote ded executie ceva .. pe care sa o dau mesterului sa aiba omul dupa ce face... ca daca ma duc eu si ii spun ca tre sa modifice si sa gaureasca ..... ma rog. Da intrebarea mea cea mai mare este cum se poate da o gaura perpendiculara pe piesa (in interior) ???


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 18 Aug 2005, 11:39
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(raptordivx @ 17 Aug 2005, 20:29)
Salut! Tot eu sunt ... dar o schema ceva tehnica cu cote ded executie ceva .. pe care sa o dau mesterului sa aiba omul dupa ce face... ca daca ma duc eu si ii spun ca tre sa modifice si sa gaureasca ..... ma rog. Da intrebarea mea cea mai mare este cum se poate da o gaura perpendiculara pe piesa (in interior) ???
*



In primul rand nici o gaura nu este perpendiculara cu sub un unghi , uita-te cu atentie de exemplu la pagina 3 postul 68 unde este poza cu detaliile tehnice de executie. Mai mult e atat nu am facut niciodata , sa fi vazut ce mazgaleala am dat eu la mester , si tot a facut-o, tipareste poza , pozele si aratale mesterului .
Gaurile se dau dinafara piesei spre interior. Gaurile din margine (tehnologice) se astupa.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 19 Aug 2005, 13:24
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Dodo ce parere ai de chestia asta:


http://www.spiralmax.com/tet.htm


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 19 Aug 2005, 14:26
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(aly @ 19 Aug 2005, 13:24)
Dodo ce parere ai de chestia asta:
http://www.spiralmax.com/tet.htm
*



He he he , este chiar turbonatorul , de data asta montat la iesirea din tobe !
Din nefericire teoria nu se pupa cu promisiunile. Turbionarea intr-o conducta aduce in mod cert o circulatie mai rapida a fluidelor sau gazelor mai rapida , pana aici corect .
Dar : inafara de aspectul estetic (interesant totusi) sa revenim la functia de turbionare. elicea ar fitrebuit pusa la inceputul conductei si nu la sfarsit. Este adevarat ca fortand turbionarea la iesire, se va induce o vaga miscare de rotartie si in saptele elicii dar mult mai slaba decat incelalat caz. Alta problema esta ca practic , la tobele de Dacie (nu stiu cum or avea altii ) putem discuta de turbionare (in ambele variante : elice la incepu resp. elice la sfarsit si de ce nu impreuna ) doar pe o portiune de circa 30 de cm ? cam ata poate fi turbionat , doar capatul final care iese din toba finala propriuzisa.
Nu in mod cert este doar estetica !
Daca toba de esapament ar fi doar o teava circulara de diametru constant fara nici un obstacol si pe traseu am pune macar 3 elici (intrare , 1/3lungime, si 2/3 lungime de exemplu) atunci in mod cert am ajuta mult evacuarea.
Dar arata impresionant ! Si apropo , aviz fabricantilor de piese romanesti : uitati-va ce frumos este executata aceasta chestie tehnic inutila, parca imi vine sa o iau si eu in pofida asaziselor performante , serios !



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 19 Aug 2005, 14:41
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




In legatura cu turbonatorul construit de tine spune-mi te rog daca acele pale se pot lipi si cu altceva(poxipol), sau capsa sau de ce nu ambele variante(pistolul meu de lipit merge ca dracu si numai cand vrea el mad.gif )
Mersi.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 19 Aug 2005, 15:53
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(aly @ 19 Aug 2005, 14:41)
In legatura cu turbonatorul construit de tine spune-mi te rog daca acele pale se pot lipi si cu altceva(poxipol), sau capsa sau de ce nu ambele variante(pistolul meu de lipit merge ca dracu si numai cand vrea el mad.gif )
Mersi.
*



Mai ce sa zic, da e posibil sa le poti pune si cu altceva stiu eu ce sa zic , depinde de indemanrea si posibilitatile fiecaruia. Important este insa sa nu se dezmenmbreze in piese mici deoarece acolo jetul de suctie este destul de puternic , sunt vibratii si nu e de dorit ca vreo bucata din el sa intre prin carb , galerie sau doamne ferste prin supape si eventualele solutii de prindere sa nu obtureze diametrul!
Eu lam facut cu letconul deoarece mi-a venit cel mai usor asa (de preferabil un letcon sau pistol de 100W), dar alte modalitati de executie pot fi binevenite. Important este sa-si faca treaba.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 19 Aug 2005, 15:55
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 19 Aug 2005, 15:53)
Mai ce sa zic, da e posibil sa le poti pune si cu altceva stiu eu ce sa zic , depinde de indemanrea si posibilitatile fiecaruia. Important este insa sa nu se dezmenmbreze in piese mici deoarece acolo jetul de suctie este destul de puternic , sunt vibratii si nu e de dorit ca vreo bucata din el sa intre prin carb , galerie sau doamne ferste prin supape si eventualele solutii de prindere sa nu obtureze diametrul!
Eu lam facut cu letconul deoarece mi-a venit cel mai usor asa (de preferabil un letcon sau pistol de 100W), dar alte modalitati de executie pot fi binevenite. Important este sa-si faca treaba.
*



Scuze pt. dublu post, in nici un caz insa Poxipol, se dezlipeste la benzina excl.gif excl.gif excl.gif (am probat eu).


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 22 Aug 2005, 07:44
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Asa este nu tine cu Poxipol drept pentru care mi-am cumparat si eu letcon de 100w.
Am de gand sa fac mai multe bucati (deja matritele sunt facute mai trebuiesc lipite) asa ca aviz amatorilor.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 22 Aug 2005, 12:11
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(aly @ 22 Aug 2005, 07:44)
Asa este nu tine cu Poxipol drept pentru care mi-am cumparat si eu letcon de 100w.
Am de gand sa fac mai multe bucati (deja matritele sunt facute mai trebuiesc lipite) asa ca aviz amatorilor.
*



Daca vrei cu adevarat sa-ti ajuti colegii de forum , ma rog cei ce vor, bine ar fi sa ajungi cu primul turbonator facut de tine , la mine, sa-l studiem impreuna, si sati arat exact ce e de facut , nu de alta dar tebuie putina "indrumare", poate, la primul , urmatoarele le vei face lejer !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 22 Aug 2005, 12:31
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Asa este, ar fi ideal doar ca intre noi sunt cateva sute de km; cat despre executia lui am studiat si de n ori atat observatiile tale cat si pozele si am masurat de o mie de ori(am luat capacul in casa).
O sa pun si cateva fotografii.
Dupa cateva zile de teste o sa-mi dau seama de efecte.(motorul abia l-am facut, are 500 ceva de km, planat chiuloasa, o sa-i pun acum si un ulei bun, montat aprindere de Tg Mures, urmeza turbinatorul, apoi intentionez sa-i pun si elica tot dupa precizarile tale si ale lui DiaconuLiviu-asi pune si uis dar nu stiu daca gasesc pe cineva in Iasi sa mi-l faca).
In concluzie eu zic ca exista premise pentru obtinerea de rezultate bune atat la consum cat si la putere, mai vedem.

A si am pus si un furtun + o palnie la filtrul de aer astfel incat sa traga aer de afara(la mine e loc in dreapta radiatorului).

This post has been edited by aly: 22 Aug 2005, 12:32


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Aug 2005, 14:21
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(aly @ 22 Aug 2005, 12:31)
[...]
A si am pus si un furtun + o palnie la filtrul de aer astfel incat sa traga aer de afara(la mine e loc in dreapta radiatorului).
*


Si cum l-ai pus? Daca va ploua sigur nu va ajunge apa in filtru? Sincer ma gindisem la asta cindva dar din cauza pericolului de a fi aspirator de ploaie am renuntat


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 22 Aug 2005, 14:55
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Dupa cuma am spus la mine a fost mai usor pt ca am loc in dreapta radiatorului.
Pur si simplu am tras un furtun de cauciuc din filtru de aer pina in fata iar in varful lui am pus un fel de palnie confectionata dintr-o perie mai mica de aspirator(initial aveam doar furtunul dar am zis sa maresc putin diametrul ).
Singura modificare mai grea sa zic asa a fost prelungirea cu 1-2cm a tubului filtrului de aer( pt a putea prinde furtunul cu colier).
Pentu ploaie solutia e simpla (desi eu am mers si pe ploaie destul de puternica si nu am avut probleme-eu nu mai am grila clasica de 1300 am inlocuit-o cu una de asta bombata-):
mi-am tras un masina un al doilea soc ca sa zic asa si schimb pe aer din compartimentul motor din mers(tot atunci iti dai seama si de diferente pentru ca am vazut ca sunt multi sceptici pe forum).

Scuze pentru off-topic.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Aug 2005, 10:16
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si consumul? cu cit creste in cazul prizei de aer?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 23 Aug 2005, 10:42
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Am avut variatii ale consumului (facut cu metoda plinului) cu aprox 100-200g dar in ambele sensuri (si mai mult dar si mai putin decat fara priza) deci inclin sa cred ca nu prea afecteaza consumul aceste variatii fiind rezultatul influentei altor factori(eu circul aproape excluxiv in oras), si sincer nu vad de ce ar afecta pentru ca dupa parerea mea marele avantaj al prizei este acela ca baga aer mai rece si il baga mai usor, nu cred ca baga mai mult si nici nu cred ca il baga fortat pentru ca hartia din care e facut filtrul de aer opune o rezistenta destul de mare iar acea palnie este relativ mica (10-12cm diam).
Daca asi scoate acel filtru deja ar fi alta discutie.
Deci, in concluzie cred ca volumul de aer e acelasi, difera doar densitatea oxigenului iar de cealalta parte cred ca scade putin efortul de aspiratie al motorului.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 23 Aug 2005, 19:12
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(aly @ 23 Aug 2005, 10:42)
Am avut variatii ale consumului (facut cu metoda plinului) cu aprox 100-200g dar in ambele sensuri (si mai mult dar si mai putin decat fara priza) deci inclin sa cred ca nu prea afecteaza consumul aceste variatii fiind rezultatul influentei altor factori(eu circul aproape excluxiv in oras), si sincer nu vad de ce ar afecta pentru ca dupa parerea mea marele avantaj al prizei este acela ca baga aer mai rece si il baga  mai usor, nu cred ca baga mai mult si nici nu cred ca il baga fortat pentru ca hartia din care e facut filtrul de aer opune o rezistenta destul de mare iar acea palnie este relativ mica (10-12cm diam).
Daca asi scoate acel filtru deja ar fi alta discutie.
Deci, in concluzie cred ca volumul de aer e acelasi, difera doar densitatea oxigenului iar de cealalta parte cred ca scade putin efortul de aspiratie al motorului.
*



Parerea mea este ca difuzorul de aer facut e tine are un randament extrem de mic in oras, dar semnificativ in afara (la viteze mari !). Fa de "dragul nostru" niste probe pe afara, sunt convins ca vei avea o surpriza extrem de placuta . Si atentie totusi la umezeala.
Consumul NU trebuie sa creasca decat daca viteza jetului injectat devine mai mare ect sorbul, caz in care totusi sar putea sa te trezesti ca masina "accelereaza" fara sa apesi pe pedala, deci vei ridica piciorul, hmmmm nu cred ca va creste nici aici !
Asteptam teste !!!


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 23 Aug 2005, 21:59
Post #235


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Ok...
M-am uitat si eu pe la Spiral Max-ul ala; ma bate gandul sa imi fac si eu unul pentru masina; deocamdata sunt in pana de idei, dar din cate stiu eu, trebuie sa fie pe la reparatii electrice elici din tabla de aluminiu de pe la mixerele rusesti, daca isi mai aduce cineva aminte...Alte idei ar mai fi?Stiu sigur ca sunt elici de acel diametru la diverse aparate, dar nu imi vine nimic in cap...Daca ai elicea, totul e ok, desi am o vaga impresie ca trebuie sa aiba exact acelasi diametru cu al galeriei de evacuare.
P.s.:Dodo, mai poti poza o data turbonatorul tau?As vrea sa vad clar ce forma i-ai dat si ce solutie constructiva ai ales pentru lipire; eu deocamdata am ceva probleme, desi e o elice amarata!!!!! mad.gif mad.gif mad.gif


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 24 Aug 2005, 00:19
Post #236


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Idee:
Daca spusele lui Dodo sunt corecte(ce rau imi pare ca nu am inv mai mult in liceu!!! la termodinamica), pai daca vreau sa am mai mult aer in motor, tot ce trebuie sa fac e sa fortez mai mult aer in el(evident).Asa ca vreau sa fac o conducta care sa intre in filtru de aer, cu o elica in bot, alte vreo 2 in locurile unde face coturi(conducta asta are un cap in grila de sub radiator); apoi inca 1 la iesirea din filtru...Interesant, nu?Asa aerul va fi fortat in interior;plus ca daca ii pun si un motor de stergator, cu o mica turbina si un reductor...well, in teorie, poate face ceva mai bineAr ajuta la fortarea aerului pentru viteze mici; iar la viteze mari, pentru a fi sigur ca nu obtureaza(ce poti astepta de la un motor de 12V?), il deconectezi...
Revenind la mica turbina, desi s-a mai discutat, si s-a ajuns la concluzia ca nu merge pentru ca are puterea mica, sunt convins din experienta mea cu aeromodelismul, ca un multiplicator de turatie(ce termen aiurea), cuplat la motor, si apoi la turbina, ar fi in stare sa forteze mai mult aer in carburator.Am pus in calcul si fofezele de pe drumul turbina-carburator; practicv de la ele am pornit cu ideea.
Ceva idei?Ca acum se leaga de ce stiu eu wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 24 Aug 2005, 07:36
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(mircea-daniel @ 24 Aug 2005, 00:19)
Idee:
Daca spusele lui Dodo sunt corecte(ce rau imi pare ca nu am inv mai mult in liceu!!! la termodinamica), pai daca vreau sa am mai mult aer in motor, tot ce trebuie sa fac e sa fortez mai mult aer in el(evident).Asa ca vreau sa fac o conducta care sa intre in filtru de aer, cu o elica in bot, alte vreo 2 in locurile unde face coturi(conducta asta are un cap in grila de sub radiator); apoi inca 1 la iesirea din filtru...Interesant, nu?Asa aerul va fi fortat in interior;plus ca daca ii pun si un motor de stergator, cu o mica turbina si un reductor...well, in teorie, poate face ceva mai bineAr ajuta la fortarea aerului pentru viteze mici; iar la viteze mari, pentru a fi sigur ca nu obtureaza(ce poti astepta de la un motor de 12V?), il deconectezi...
Revenind la mica turbina, desi s-a mai discutat, si s-a ajuns la concluzia ca nu merge pentru ca are puterea mica, sunt convins din experienta mea cu aeromodelismul, ca un multiplicator de turatie(ce termen aiurea), cuplat la motor, si apoi la turbina, ar fi in stare sa forteze mai mult aer in carburator.Am pus in calcul si fofezele de pe drumul turbina-carburator; practicv de la ele am pornit cu ideea.
Ceva idei?Ca acum se leaga de ce stiu eu wub.gif  wub.gif  wub.gif  wub.gif  wub.gif  wub.gif
*



Deci nu am alte poze decat cele postate. Problema e ca "solutia constructiva" nu se vede foarte clar din ele. Daca vrei poti trece pe la mine (militari - Dezrobirii intersectie cu Uverturii si iti explic clar cum se face , ba chiar iti pot confectiona o pala "de model" , caici pala si "profilarea" ei este cea mai importanta. Probabil daca vrei sa incerci tu sa pui si pe teava de esapament merge facut tot din tabla , poate putin mai groasa, chiar daca durata de viata a acestei elici va fi mai mica. Atentie pt. acest tip de turbionare nu poti lua de la nici un magazin elici gata facute. Aceste elici nu trebuie sa aiba punct de prindere cental in axa de simetrie, palele se prind pe suparafata interioara cu marginele palelor "in aer spre centru". Pe toba as face putin altfel insa geometria palelor fata de turninator, respectiv pale mai lungi cu unghi de atac prelungit si progresiv dinspre interior spre exterior.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 24 Aug 2005, 07:58
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




QUOTE(DodoBird @ 23 Aug 2005, 19:12)
Parerea mea este ca difuzorul de aer facut e tine are un randament extrem de mic in oras, dar semnificativ in afara (la viteze mari !). Fa de "dragul nostru" niste probe pe afara, sunt convins ca vei avea o surpriza extrem de placuta . Si atentie totusi la umezeala.
Consumul NU trebuie sa creasca decat daca viteza jetului injectat devine mai mare ect sorbul, caz in care totusi sar putea sa te trezesti ca masina "accelereaza" fara sa apesi pe pedala, deci vei ridica piciorul, hmmmm nu cred ca va creste nici aici !
Asteptam teste !!!
*



Dodo repet pentu mine e mai important faptul ca trag aer de afara decat admisia fortata, cat despre teste nu cred nu trebuie neaparat sa ies afara pentru ca de unde stau eu si pana la servici(undeva in Bucium daca mai stii) am cam 10km iar drumul are cateva portiuni unde ajung lejer la 100km/h viteza suficienta zic eu pentru a-mi da seama de eficienta.
Una peste alta eu sunt foarte multumit.
Deasemeni de vreo doua zile am si turbinatorul care se pare ca merita din plin efortul de a-l construi, iar astazi mi-am luat si elica si ma pun pe studiat topicul despre ea sa vad exact ce modificari sa-i aduc.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 24 Aug 2005, 08:22
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(aly @ 24 Aug 2005, 07:58)
Dodo repet pentu mine e mai important faptul ca trag aer de afara decat admisia fortata, cat despre teste nu cred nu trebuie neaparat sa ies afara pentru ca de unde stau eu si pana la servici(undeva in Bucium daca mai stii) am cam 10km iar drumul are cateva portiuni unde ajung lejer la 100km/h viteza suficienta zic eu pentru a-mi da seama de eficienta.
Una peste alta eu sunt foarte multumit.
Deasemeni de vreo doua zile am si turbinatorul care se pare ca merita din plin efortul de a-l construi, iar astazi mi-am luat si elica si ma pun pe studiat topicul despre ea sa vad exact ce modificari sa-i aduc.
*



Scuze , credeam ca la voi se circula in oras ca si la noi "bara la bara" , de asta te "impingeam " afara dar se pare ca nu este cazul biggrin.gif . Da turbinatorul merita ! De fapt toate astea merita "un pic mai bine pt. dumneavoastra".
Pt elica recomand modelul de la postul 66 si 70 de la adresa: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3093&st=60
De asemenea , pana o fi , daca o fi sa pui UIS, e mai bine plasata sub talpa preancalzitor.
Pt uis vom discuta, daca e caziul in momentul in care il ai fizic executat !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 24 Aug 2005, 08:31
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




[quote=DodoBird,24 Aug 2005, 08:22]
Pt elica recomand modelul de la postul 66 si 70 de la adresa: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3093&st=60
De asemenea , pana o fi , daca o fi sa pui UIS, e mai bine plasata sub talpa preancalzitor.

Mersi Dodo.
In legatura cu uis-ul, in timp ce cautam elica am vazut doua tipuri de talpica una la 6 Ron si una la 9Ron, acum din ceea ce am citit eu am inteles ca e mai buna aia mai scumpa, ce n-am inteles inca si te rog sa-mi spui acum este urmatoarea chestie:
plecand de la talpica noua, in afara de faptul ca se obtureaza gaurica ei si se dau alte trei mai e vreo diferenta, ca poate gasesc si eu vreun strungar priceput pe aici prin Iasi.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 10:36
Forum Renault