PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
DodoBird |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sa ne intelegem: pentru a pompa aer in cilindri la turatii mari trebuie turbina "adevarata" cu debit mare. Asta nu poti obtine cu un ventilator de PC sau altceva, cel mult prin fortarea aductiei de aer prin priza de aer. Ca sa pui ventilator doar pentru turatie mica, la turatii mari va avea efect de frina aerodinamica (poate doar la turatii mari sa delestezi aerul pe o alta conducta-asta complica constructia).
Acel turbonator nu aduce aer in plus in cilindri, din contra, e si el frina numai ca ceva mai mica datorita formei. Plusul se obtine de fapt dintr-o mai buna emulsionare a amestecului si o turbionare, lucru care se vede in ardere mai buna, etc (teoria motoarelor..). De ce crezi ca am redus nr de pale al "elicai" de la 8 la 4? De ce am "indreptat" si subtiat toate muchiile care constituiau frina? Pentru a obtine maximum de umplere. Daca vrei o umplere mai buna, poti pune 4 "elice" dar tot pilite, etc. pe cele 4 gauri din galeria de admisie - (mie mi s-a parut mai mult de munca, deocamdata am ramas la una singura). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Ideea era sa pun ceva in genul pompa de apa; de viteze mari, in nici un caz un cooler amarat de calculator.Cuplat cu un motor de 12V de Mercedes, la viteze de pana la 60km/h, putea sa faca ceva, in regim de oras.
Oricum, acum am ramas la clopot si turbonatoare pe galeria de admisie.Va tin la curent. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
aly |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Dodo iarta-ma te rog daca devin enervant, stiu ca te-ai saturat de monocorp dar m-ar interesa si pe mine parerea ta in legatura cu efectele asupra carburatorului "preparat" cu elica+uis+turbinator daca se monteaza si acea cutie bufer (si eventual scoaterea clapetei de soc), despre care povestea FiveThreeFive intr-un topic mai vechi:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4129&hl= Mersi. PS- Bineinteles ca si alte pareri sunt binevenite This post has been edited by aly: 25 Aug 2005, 08:51 |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aly @ 25 Aug 2005, 08:48) Dodo iarta-ma te rog daca devin enervant, stiu ca te-ai saturat de monocorp dar m-ar interesa si pe mine parerea ta in legatura cu efectele asupra carburatorului "preparat" cu elica+uis+turbinator daca se monteaza si acea cutie bufer (si eventual scoaterea clapetei de soc), despre care povestea FiveThreeFive intr-un topic mai vechi: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4129&hl= Mersi. PS- Bineinteles ca si alte pareri sunt binevenite Tot respectul pt. munca depusa de FiveTherrFive dar din punctul meu de vedere consider ca singura imbunatatire reala adusa de el consta in "dezobturarea" admisiei prin eliminarea obstacolului clapeta+ax de soc. In rest ma indoiesc ca ajuta cu ceva "bufferarea aerului" deoarece deja exista (persupunand ca si ajuta la ceva " un tampon buffer" intre carburator si filtrul de aer suficient de mare (compus din cagula, racord gofrat si cota parte din port filtru). Ei bine exact eliminarea clapetei de soc este ,tot din punctul meu de vedere , deranjanta. Parerea mea este ca o imbunatire trebuie sa cereeze comoditate in plus fata de standard si nu complicatii. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Mi-am luat EEBIO!!!Sunt super multumit, fericit, etc.Numai ca:
-nu stiu cum se monteaza ![]() -nu am electrovalva, sau ce ma-sa ii trebuie; am primit o flansa de aluminiu, dar nici pe asta nu stiu cum sa o folosesc; cica vine in locul celei normale, dar cu o electrovalva in ea...Ok, dar daca ii pun elelctrovalva, ce obtin?sau mai bine zis ce trebue sa scot de pe motor?Ca banuiesc ca electrovalva aia tine loc de ceva. -unde se fixeaza minunatia asta; sau mai bine zis, voi unde a-ti plasat-o?In compartimnetul motor cica nu e bine sa o pui, deci undeva sub bord? -am postat inca o data, pentru ca am citit si ce era pe forum, si tot nu prea m-am prins cum vine ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Si inca o chestie:
Zice ca atunci cand pun frana de motor, taie benzina spre motor...Pai asta nu inseamna ca se opreste motorul? ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
volint |
![]()
Post
#248
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
Salve si mii de bombe. Acum ceva timp am zis ca am confectionat UIS si elica, si le-am montat pe un break din 97. Acu' pot sa dau ceva detalii.
Cu UIS si elica: Traseu de 500 km "fix" (asa zice ceasometrul): Eforie Sud - Bucuresti 300km, mers batraneste, fara oprire, drum parcurs in 5 ore (viteza nu mai conteaza, in orice caz nu mai mult de 120) Trafic urban (evident Buc) 200km, stil de mers, trece care poate...in special in zona Colentina-Metro Voluntari "Lichid" consumat 38 litri. Plinul a fost facut cu fara plumb, la iesire din Eforie Sud spre Mangalia, de la Rompetrol, parca... ![]() Dupa calcul iese 7,6 litri/100km Trafic exclusiv urban, la 310 km parcursi am pus 27 litri, rezulta 8,7 litri/100km Fara UIS si elica: Traseu Bucuresti-Sighisoara 300km, mers pe ploaie, cu 2 opriri, Ploiesti si Predeal, 2 persoane, portbagaj deasupra.A "inghitit" 22 litri, deci aproximativ 7 litri/100km Urban, la 340km parcursi NUMAI in BUC, cu predilectie zona Colentina-Metro Vokluntari, am "platit" 40 litri... calcul ...> 11,7 litri/100km Nu comentez asupra conditiilor de trafic, pentru ca stim cu totii cum sunt. Motorul merge "binisor", benzina folosita e NUMAI fara Pb. Daca mai e ceva de zis, sunt p-aci. Toate cele bune. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Salut...
Nova e mai gurmanda decat berlina normala?Ca ti-a iesit un consum mai mare decat a lui Diacon Liviu.Si inca ceva, ce an este?Este prima varianta?Mi se pare ca ti-a dat cam mult consumul. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 28 Aug 2005, 21:09) Salut... Nova e mai gurmanda decat berlina normala?Ca ti-a iesit un consum mai mare decat a lui Diacon Liviu.Si inca ceva, ce an este?Este prima varianta?Mi se pare ca ti-a dat cam mult consumul. E un pic mai gurmanda, dar n-ar trebui cu mult; in plus, cititi bine: "volint" spune asta la BREAK si EU am Berlina 1289 cmc cu EEBIO si UIS si intru in frina de motor linistit, fara consum important. Cu EEBIO aveam cam 6% fara bagaje si persoane decit eu in masina; cu EEBIO, UIS (da, facut chiar din flansa cu valva) si acea elica modificata am 5,5-5,6 % singurel si acel 6% cu 4 persoane + bagaj. Ca verificare, traseul Mangalia - centura sud Buc (exact intrarea din "Soare" in centura, parca 310-315 Km, deci se cam verifica cu "volint" nr de km. Pe centura sud mi-a mincat benzina asteptatul ala de 30-40 min pe 3 km (acea intersectie ciufuta) In plus el spune 500 km din care 300 Eforie-Buc si 200 Bucuresti. This post has been edited by diaconuliviu: 29 Aug 2005, 08:35 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(volint @ 27 Aug 2005, 23:14) Salve si mii de bombe. Acum ceva timp am zis ca am confectionat UIS si elica, si le-am montat pe un break din 97. Acu' pot sa dau ceva detalii. Cu UIS si elica: Traseu de 500 km "fix" (asa zice ceasometrul): Eforie Sud - Bucuresti 300km, mers batraneste, fara oprire, drum parcurs in 5 ore (viteza nu mai conteaza, in orice caz nu mai mult de 120) Trafic urban (evident Buc) 200km, stil de mers, trece care poate...in special in zona Colentina-Metro Voluntari "Lichid" consumat 38 litri. Plinul a fost facut cu fara plumb, la iesire din Eforie Sud spre Mangalia, de la Rompetrol, parca... ![]() Dupa calcul iese 7,6 litri/100km Trafic exclusiv urban, la 310 km parcursi am pus 27 litri, rezulta 8,7 litri/100km Fara UIS si elica: Traseu Bucuresti-Sighisoara 300km, mers pe ploaie, cu 2 opriri, Ploiesti si Predeal, 2 persoane, portbagaj deasupra.A "inghitit" 22 litri, deci aproximativ 7 litri/100km Urban, la 340km parcursi NUMAI in BUC, cu predilectie zona Colentina-Metro Vokluntari, am "platit" 40 litri... calcul ...> 11,7 litri/100km Nu comentez asupra conditiilor de trafic, pentru ca stim cu totii cum sunt. Motorul merge "binisor", benzina folosita e NUMAI fara Pb. Daca mai e ceva de zis, sunt p-aci. Toate cele bune. Nu prea este in regula. Pot vedea cumva UIS ul si elica ? Poti posta niste poze cu detalii ? Eventual o proba cu apa ? Gaurile de uis (cele 3 sunt cu spiral de 1mm?). Eu am consum mai mic in conditii mai fortate cu motorul de 1600 ! ecventual niste poze cu montajul carbului ? Sa nu fie pe undeva o scapare. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
volint |
![]()
Post
#252
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 29 Aug 2005, 12:13) Nu prea este in regula. Pot vedea cumva UIS ul si elica ? Poti posta niste poze cu detalii ? Eventual o proba cu apa ? Gaurile de uis (cele 3 sunt cu spiral de 1mm?). Eu am consum mai mic in conditii mai fortate cu motorul de 1600 ! ecventual niste poze cu montajul carbului ? Sa nu fie pe undeva o scapare. Daca vrei sa vezi, ne putem intalni inhtr-o seara. UIS-ul e cu 3 gauri de 1mm, iar elica e confectionata de mine. Da-mi un PM. La consum, asta este... cu Nova mea am consum mult mai mic fatza de breaKOTETZ in alte conditii de mers(nu prea cobor sub 3000 rom). In orice caz, la Break se simte schimbarea. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
volint |
![]()
Post
#253
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
Mda ... Se pare ca n-a iesit ceva cum trebuie ... Lamuriti-ma si pe mine :
URBAN, FARA UIS SI ELICA - 11.7litri /100km CU UIS SI ELICA - 8.7litri /100km AFARA, FARA ................ - 7 litri /100km CU ................. ramane pt viitor, motivul fiind strict obiectiv(n-am avut ocazia) MIXT, FARA................ nu mai retin, dar era peste 8 litri /100km CU................. 7.6 litri/100km Stilul de mers, este ca al bunicului ![]() In concluzie, nu vad unde consuma mai mult... ![]() ![]() La final, cred ca merita sa pierzi cateva ore pe langa lada cu bere si sa faci "modificarile". |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Scuze, volint, citisem aiurea:
Luind ce spui pe la primul post, ai 500 km mixt din care 200 urban cu 38 l. Apoi spui urban cu 8,7%. De aici deduc asa: 8,7% x 200 km= 17,4 l. Deci cei 38 - 17,4 = 20,6 ar fi aferenti consumului "in afara"-Mangalia - Bucuresti. Adica 20,6/3=6,86% ..E BUN, mai ales la motor de 1,6, cu bagaje si - DACA ce spui in primul post e real (adica BREAK) e SI MAI BUN. Editat: Ce am scris e consum calculat, cind vei merge in afara vei vedea realitatea; oricum, ar trebui sa fie in jurul valorii calculate. This post has been edited by diaconuliviu: 6 Sep 2005, 08:56 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(volint @ 3 Sep 2005, 00:14) Mda ... Se pare ca n-a iesit ceva cum trebuie ... Lamuriti-ma si pe mine : URBAN, FARA UIS SI ELICA - 11.7litri /100km CU UIS SI ELICA - 8.7litri /100km AFARA, FARA ................ - 7 litri /100km CU ................. ramane pt viitor, motivul fiind strict obiectiv(n-am avut ocazia) MIXT, FARA................ nu mai retin, dar era peste 8 litri /100km CU................. 7.6 litri/100km Stilul de mers, este ca al bunicului ![]() In concluzie, nu vad unde consuma mai mult... ![]() ![]() La final, cred ca merita sa pierzi cateva ore pe langa lada cu bere si sa faci "modificarile". Ca si Liviu am citit gresit , se pare ca e bine ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
aly |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Quote:
" Da sensul este important si este astfel incat sa roteasca amestecul exact ca "elica" , respectiv in acelasi sens. La flansa initiala sa obturat orificiul original, admisia aerului facandu-se printr0un canal radial gaurit in trei locuri (gauri de1 mm, acolo unde se vede apa)." Salut. Dodo in legatura cu UIS-ul am si eu cateva intrebari: -cam ce adancime are acel canal bufer (sau eventual un reper pana unde se "sapa") -am inteles ca acele gauri se dau tagential cu "fundul" canalului(asa e nu?), dar te rog sa-mi spui cam sub ce unghi se dau acele gauri de 1mm( aproximativ bineinteles) Mersi. This post has been edited by aly: 8 Sep 2005, 14:29 |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aly @ 8 Sep 2005, 14:27) Quote: " Da sensul este important si este astfel incat sa roteasca amestecul exact ca "elica" , respectiv in acelasi sens. La flansa initiala sa obturat orificiul original, admisia aerului facandu-se printr0un canal radial gaurit in trei locuri (gauri de1 mm, acolo unde se vede apa)." Salut. Dodo in legatura cu UIS-ul am si eu cateva intrebari: -cam ce adancime are acel canal bufer (sau eventual un reper pana unde se "sapa") -am inteles ca acele gauri se dau tagential cu "fundul" canalului(asa e nu?), dar te rog sa-mi spui cam sub ce unghi se dau acele gauri de 1mm( aproximativ bineinteles) Mersi. Gaurile se dau asa cum am desenat in postul de mai sus STRICT in unghiul acela , a.i. jeturile sa formeze un triunghi echilateral inscris in diametrul flansei . Ele trebuiesc sa fie cat mai la mijlocul inaltimii flansei . Canalul nu conteaza prea mult ca adancime , cat sa permita gaurilor sa ia aer din el . Atentie la latimea canalului in zona care trece pe langa circuitul de apa , pentru a nu-l strapunge . Verifica acest lucru inainte de al monta ! Gaurile se dau din afara spre interior , avand grija apoi , dupa gaurire sa se astupe gaurile exterioare (acestea sunt tehnologice, din marginea exterioara, caci altfel nu poti gauri marginea interioara !). PS. Proba cu apa este SFANTA ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aly @ 8 Sep 2005, 14:27) Quote: " Da sensul este important si este astfel incat sa roteasca amestecul exact ca "elica" , respectiv in acelasi sens. La flansa initiala sa obturat orificiul original, admisia aerului facandu-se printr0un canal radial gaurit in trei locuri (gauri de1 mm, acolo unde se vede apa)." Salut. Dodo in legatura cu UIS-ul am si eu cateva intrebari: -cam ce adancime are acel canal bufer (sau eventual un reper pana unde se "sapa") -am inteles ca acele gauri se dau tagential cu "fundul" canalului(asa e nu?), dar te rog sa-mi spui cam sub ce unghi se dau acele gauri de 1mm( aproximativ bineinteles) Mersi. POSTUL # 68 ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#259
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ca sa se lamureasca omul: pe flansa exista din turnare acel canal buffer (cavitatile alea); tot ce trebuie facut este "ruperea" nervurilor "radiale" care fac sa nu fie continuu; deci, acel canal va avea adincimea atit cit este din turnare, mai mult e riscant la traseul apei.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
aly |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 Sep 2005, 07:28) Ca sa se lamureasca omul: pe flansa exista din turnare acel canal buffer (cavitatile alea); tot ce trebuie facut este "ruperea" nervurilor "radiale" care fac sa nu fie continuu; deci, acel canal va avea adincimea atit cit este din turnare, mai mult e riscant la traseul apei. Mersi. Aseara am luat si eu o flansa de asta si avand-o in mana m-am lamurit in sfarsit si eu. Mai am totusi o curiozitate(se pare ca am luat teapa cu ea), si anume: in gaura unde ar veni prezonul de pe galerie, in dreptul stutului de intrare apa are o gaura cam de 1mm care cred eu ca nu ar trebui sa fie. Ce e curios e ca acea gaura este foarte bine centrata si nu pare a fi greseala de executie. Voi ce ziceti? Incerc si o poza: Attached thumbnail(s) detalii41.JPG ( Size: 123.71k ) Number of downloads: 543 |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aly @ 9 Sep 2005, 08:41) Mersi. Aseara am luat si eu o flansa de asta si avand-o in mana m-am lamurit in sfarsit si eu. Mai am totusi o curiozitate(se pare ca am luat teapa cu ea), si anume: in gaura unde ar veni prezonul de pe galerie, in dreptul stutului de intrare apa are o gaura cam de 1mm care cred eu ca nu ar trebui sa fie. Ce e curios e ca acea gaura este foarte bine centrata si nu pare a fi greseala de executie. Voi ce ziceti? Incerc si o poza: Dam frumos cu flansa in cosul de gunoi , ocazie pentru a inventa un nou joc sportiv (fiind scump, accesibil doar magnatilor) FLANSBALL ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
aly |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Dodo cu ce ai obturat vechile gauri?
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ceva noutati vis-a-vis de montarea dublului corp nou :
Asa cum promiteam mai sus am reusit sa montez noul carburator OZON 2105 pe Dacia mea. Nu a fost o montare definitiva ci doar una de test pentru a vedea cum se comporta motorul meu si cu acest tip. Rezultatele partiale : 1- Carburatorul merge excelent , raspunde perfect la toate comenzile de reglaj. 2- Relantiul si "soundul" motorului este la fel ca la vechiul model, la fel si stabilitatea (fata de Carfil binenteles). 3- Am mers nitelus prin Bucuresti dar nu prea am apucat sa deschid prea tare camera 2, dar se comporta perfect, cel putin pana la 80 km.ora. In orice caz Garantat Merge ! Momentan insa am fost nevoit sa-l dau jos : cele 4 suruburi sau dovedit putin cam scurte(hi,hi,hi eroare de subler ? ![]() ![]() ![]() Toate probleme rezolvabile. In curand urmeaza montajul final unde vom da si date tehnice pentru consum, viteza etc. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
dex lada |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
uis pt dubu corp cand ?
sunt niste garnituri de ebonita cred,mult mai groasa de samara si merge pusa sub carb intrebarea este daca se poate scobi doua canale pe langa gauri si cumva venit ca un fel de capac peste canale. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
dex lada |
![]()
Post
#266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
uis pt dubu corp cand ?
sunt niste garnituri de ebonita cred,mult mai groasa de samara si merge pusa sub carb intrebarea este daca se poate scobi doua canale pe langa gauri si cumva venit ca un fel de capac peste canale. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
dex lada |
![]()
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
uis pt dublu corp cand ?
sunt niste garnituri de ebonita cred,mult mai groasa de samara si merge pusa sub carb intrebarea este daca se poate scobi doua canale pe langa gauri si cumva venit ca un fel de capac peste canale. This post has been edited by dex lada: 12 Sep 2005, 17:45 |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#268
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@dex lada
daca te uiti atent la UIS-ul original este facut prin executia unei gauri fi=fi_galerie + (6..7)mm in placa sau doua gauri, dupa caz.. care nu sint strapunse. Partea de 3 sau 4 gauri este practicata in inel conjugat care "astupa" gaura de care vorbeam. Gaurile de la stutz la cele 2 bufere is perpendiculare, deci usor de executat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dex lada @ 12 Sep 2005, 17:42) uis pt dublu corp cand ? sunt niste garnituri de ebonita cred,mult mai groasa de samara si merge pusa sub carb intrebarea este daca se poate scobi doua canale pe langa gauri si cumva venit ca un fel de capac peste canale. Deocamdata vreau probe cu el asa. Interesant este faptul ca acest model nou de carburator are deja constructiv in el un "semi uis". Respectiv aerul intra in talpica (doar pe camera1) tot pe o gaura dar aceasta ataca tangential sectiunea circulara a talpicii imprimand totusi o miscare de rotatie amestecului. Dupa probe vom trece si la executia unui UIS asa cum a afost el gandit de la mama lui. Apropos DEX cum se face reglajul amestecului de benzina si de aer din cele 2 suruburi ? Ai vreo mutare "in plic" la acest capitol ? |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Dupa mai multe teste am observat urmatoarele:
- uis--- relanti mult mai stabil iar cu motor rece socul se poate introduce la loc de tot pe la 45 grade celsius. - turbonator --- se simte un pic in turatii peste 3000. eu personal nu puteam acc pe dealul de la academia militara, in a IV a pornind de la 50k/h, dupa montrare se simte acc usor nu mai sunt nevoit se retrogradez. - elica -- este o mare diferenta intre ea nepolizata si polizata, in strea bruta chiar obtureaza, fenomen resimtit mai ales la turatii intre 2500-3500. tin sa precizez ca diferentele s-au observat motand pe rand elica, turbonator, uis. Si o ultima remarca de la montarea uis-ului pt 60 km/h trebuie sa apas o cursa mai mica a pedalei de acc. This post has been edited by mihai1677: 16 Feb 2006, 19:28 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:23 |