Termocupla electronica reglabila
![]() ![]() ![]() |
Termocupla electronica reglabila
sebymesteru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|||
freddybb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
in mod normal temperatura se masoara la nivelul chiuloasei, deci senzorul se monteaza pe capacul de aluminiu al acesteia dinspre baterie, langa sonda existenta din fabricatie!
mult succes! |
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Ms de raspuns Freddy. Da,se masoara la nivelul chiuloasei temperatura dar avand in vedere diferentele de temperatura dintre apa care iese din motor si cea care iese din radiator racita si intra in motor,trebuie obtinut cumva un echilibru optim intre ele ca sa aducem chiuloasa la fix 90 de grade.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Retroman |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu viteza ucide, oprirea brusca o face... Group: Members Posts: 10 Joined: 30 July 16 From: Oradea ![]() |
Interesanta idee , daca afli mai multe mai dezvaluiene si noua.
Cred ca in spatele chiuloasei acolo unde vin bateria de sunt si sondele ar fi cel mai bine sa montezi senzorul. O intrbare scurta , rezista releele la curentul consumat de termocupla , nu o sa se arda modulul? Recent am masurat o termocupla de Opel Vectr B si pe treapta 2 de la 98-101 grade consuma 6A iar pe prima trapta 95-98 grade 2,8 A . This post has been edited by Retroman: 13 Aug 2016, 13:28 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 CN4
- BH 21 VKI
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Consuma ventilatorul,nu termocupla. Termocupla clasica e doar un bimetal comadat de caldura ca orice alt termostat mecanic. Pe releul montajului scrie 10A deci teoretic ar suporta.Practic la pornire orice motor electric consuma mai mult decat dupa ce ajunge la turatia de lucru stabilizata. Dar nu te opreste nimeni sa treci montajul printrun alt releu mai mare,de 30-40A. Partea buna la montaj e ca fiind comandat electronic are cuplarea si decuplarea ferma. Pe termocupla,de multe ori aud releul caraind cand decupleaza si cupleaza ventilatorul iar asta in timp buleste contactele releului.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
unele dacii,mai noi,nu mai au acel releu dedicat pentru gmv si vin si din fabrica cu un releu orb,ca la claxoane.....releul ala vechi de pe masinile din anii 80 e diferit si mult mai robust....eu zic sa folositi o termocupla de maxim 85 de grade montata in radiator sau pe cotul de iesire din el corelata cu un termostat de 82-83....montajul ala electronic poate da gres,ca si termocupla de altfel ,dar termocupla e mai usor de inlocuit in drum....
![]() This post has been edited by sobolan: 14 Aug 2016, 20:48 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 20:48 |