Bord Solenza
![]() ![]() ![]() |
Bord Solenza
FLIPPER |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- MAY THE FORCE BE WITH YOU...
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Lumea zice pe aici ca se scoate cu forta, prin tragere de ea.
Dar poti incerca sa-i faci o "balama" dintr-o sarma (agrafa). |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
guvernul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 ![]() |
Cel mai bine e sa inlocuiesti toata gura de aerisire respectiva. Se scoate si e de forma unui cilindru cam de 10 centimetri. Vezi pe la dealeri. Si-o fi inlocuit cineva vre-un bord. Daca nu ar trebui sa se gaseasca de cumparat tot pe la dealeri.
|
-------------------- |
|
FLIPPER |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Lumea zice pe aici ca se scoate cu forta, prin tragere de ea.
Dar poti incerca sa-i faci o \"balama\" dintr-o sarma (agrafa). Nu pot sa fac asa ceva. Ar arata urit. |
-------------------- MAY THE FORCE BE WITH YOU...
|
|
FLIPPER |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cel mai bine e sa inlocuiesti toata gura de aerisire respectiva. Se scoate si e de forma unui cilindru cam de 10 centimetri. Vezi pe la dealeri. Si-o fi inlocuit cineva vre-un bord. Daca nu ar trebui sa se gaseasca de cumparat tot pe la dealeri. Multumesc. Asa ma gindeam si eu. Cred ca e cea mai buna idee, desi, nu cred ca in momentul de fata ar fi cineva care sa fi avut nevoie sa-si schimbe bordul. |
-------------------- MAY THE FORCE BE WITH YOU...
|
|
Liviumac |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti ![]() |
iti spun eu sigur ca sunt oameni care si-au schimbat bordul; la cobalcescu erau 2
de ce? erau defecte tot felul de chestii |
-------------------- |
|
FLIPPER |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE iti spun eu sigur ca sunt oameni care si-au schimbat bordul; la cobalcescu erau 2
de ce? erau defecte tot felul de chestii Ok. Multumesc. O sa incerc la ei, desi eu am cumparat-o de la Adras. |
-------------------- MAY THE FORCE BE WITH YOU...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#8
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Omule cam aceeasi problema am avut si eu cu aeratorul central-dreapta si tot din cauza unui nenorocit de odorizant. La mine a fost mai tragic, ca una din aripioarele de sustinere a odorizantului a cazut prin gaura respectiva si m-am chinuit de-am lesinat sa o scot de acolo cu aspiratorul. Nu poti sa scoti numai partea cu aripioarele ci trebuie sa scoti toata gura de aerisire care arata cam ca un tub nu foarte lung. De scos se scoate usor bagand unghiile sub partea aceea care se invarte si tragand cu forta. Initial o sa iasa doar dintr-o singura parte. In momentul asta o rotesti putin si tragi incet ca iese ea. Nu trage prea tare ca se rupe. De lipit nu stiu cum o s-o lipesti, dar daca gasesti una noua ti-as fi recunoscator sa-mi spui si mie de unde ai luat ca m-ar interesa si pe mine. Pana sa aflu cum se scoate am cam botit-o. Am cautat in targ si nu au iar la dealer mi-a spus ca nu poate sa faca comanda ca nu stie codul reperului, ca nu-l gaseste in calculator si ca sa mai incerc.
Concluzie: lasati-le draq de odorizante ca nu se potrivesc pe aeratoarele de SLZ. Mai rau faceti. Eu am mai postat un topic cu tema Nu faceti ca mine. Pentru cine are ochi de vazut. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate, asa este, gaura respectiva a aerisitorului nu se gaseste independent, nici in catalogul de piese de schimb nu este (asa ca nu prea aveau cum sa-l regaseasca dealerul), nici la "marele" magazin de langa Pitesti nu se gaseste asa ceva, ca sa nu mai vorbim la saraciile alea de la Mihai Bravu.
Cred ca intr-adevar singura solutie raman "dezmembrarile". |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
FLIPPER |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Omule cam aceeasi problema am avut si eu cu aeratorul central-dreapta si tot din cauza unui nenorocit de odorizant. La mine a fost mai tragic, ca una din aripioarele de sustinere a odorizantului a cazut prin gaura respectiva si m-am chinuit de-am lesinat sa o scot de acolo cu aspiratorul. Nu poti sa scoti numai partea cu aripioarele ci trebuie sa scoti toata gura de aerisire care arata cam ca un tub nu foarte lung. De scos se scoate usor bagand unghiile sub partea aceea care se invarte si tragand cu forta. Initial o sa iasa doar dintr-o singura parte. In momentul asta o rotesti putin si tragi incet ca iese ea. Nu trage prea tare ca se rupe. De lipit nu stiu cum o s-o lipesti, dar daca gasesti una noua ti-as fi recunoscator sa-mi spui si mie de unde ai luat ca m-ar interesa si pe mine. Pana sa aflu cum se scoate am cam botit-o. Am cautat in targ si nu au iar la dealer mi-a spus ca nu poate sa faca comanda ca nu stie codul reperului, ca nu-l gaseste in calculator si ca sa mai incerc.
Concluzie: lasati-le draq de odorizante ca nu se potrivesc pe aeratoarele de SLZ. Mai rau faceti. Eu am mai postat un topic cu tema Nu faceti ca mine. Pentru cine are ochi de vazut. Imi pare tare rau de ce ti s-a intimplat. Inca n-am apucat sa ma duc la Adras, dar daca aflu ceva, te anunt. Dar spune-mi ceva: din moment ce ai scos cilindrul cu aripioare, cum de n-ai reusit sa lipesti pe undeva prin spate elementele rupte ? Nu mai exista puncte de sustinere sau ce ? Si zici ca ai bagat unghiile sub marginea discului ? Si ai tras pur si simplu in afara ? Nu ti-ai rupt unghiile ? Nu era mai bine daca foloseai o surubelnita plata ? Eu am observat ca pe laterale in interior se afla niste clemecare parca impiedica scoaterea ? Trebuie indoite cumva si apoi tras de disc ? Pentru ca eu nu am loc sa-mi bag decit maxim 2 degete prin deschizatura creata prin ruperea unei aripioare. O sa-mi fac timp intr-o simbata si o sa incerc sa scot dracia de-acolo. Apoi o sa vad eu cum o dichisesc prin spate ca sa nu se vada. Important e sa nu stric partea frontala a bordului, cind o sa incerc s-o scot. Am sa te tin la curent. |
-------------------- MAY THE FORCE BE WITH YOU...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#11
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu incerca sa scoti doar discul ca nu merge. Asa l-am stricat si eu pe al meu. Am incercat cu shurubelnita pana am facut o varza acolo. Bineinteles ca nu a iesit nici de al draq. Discul este prins pe interiorul unui cilindru prin clemele alea, cleme care au insa doar rolul de a face discul sa se roteasca. Cand iese aeratorul iese cu tot cu cilindru. Daca te uiti la lumina in aerator o sa vezi un burete. Ei bine, unde incepe buretele, acolo se termina cilindrul care trebuie sa iasa. De unghii ce sa zic. Intr-adevar doare (nu foarte tare, ca iese destul de usor), dar mai bine decat cu shurubelnitza ca lasa urme destul de urate. Acum, la mine nu s-a rupt nimic dar arata urat si in plus nu mai sta deschis decat in pozitie maxima de aceea vreau sa il schimb.
A, shi inca o chestie. Cilindrul nu se scoate bagand degete in el pe interior ci pe exterior, cu unghiile bagate intre marginea discului care se roteste si bord. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
FLIPPER |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Nu incerca sa scoti doar discul ca nu merge. Asa l-am stricat si eu pe al meu. Am incercat cu shurubelnita pana am facut o varza acolo. Bineinteles ca nu a iesit nici de al draq. Discul este prins pe interiorul unui cilindru prin clemele alea, cleme care au insa doar rolul de a face discul sa se roteasca. Cand iese aeratorul iese cu tot cu cilindru. Daca te uiti la lumina in aerator o sa vezi un burete. Ei bine, unde incepe buretele, acolo se termina cilindrul care trebuie sa iasa. De unghii ce sa zic. Intr-adevar doare (nu foarte tare, ca iese destul de usor), dar mai bine decat cu shurubelnitza ca lasa urme destul de urate. Acum, la mine nu s-a rupt nimic dar arata urat si in plus nu mai sta deschis decat in pozitie maxima de aceea vreau sa il schimb.
A, shi inca o chestie. Cilindrul nu se scoate bagand degete in el pe interior ci pe exterior, cu unghiile bagate intre marginea discului care se roteste si bord. Multumesc mult !!!!! Aseara am reusit sa-l scot, destul de greu dar fara sa-mi rup unghiile. Acum e alta viata. Cred ca o sa pot repara voletul. Nu mi-a ramas nici o urma, nici pe disc si nici pe bord. Inca o data multumesc de sfaturi. |
-------------------- MAY THE FORCE BE WITH YOU...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#13
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cu placere si daca vezi pe undeva de vanzare posteaza si tu locul si pretul. 10X
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th June 2025 - 04:58 |