DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bord Solenza

FLIPPER
post 7 Aug 2003, 16:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




Salut ! Sunt nou.
Am Slz Rapsodie de 2 luni - 3600 km. Sunt absolut incintat de ea. Pina acum nu am condus decit vechea mea berlina dacia 1300 (20 ani).
Am o problema cu aeratorul din dreapta mea. Mai precis: am facut o prostie (a nu se repeta si de voi). Am indesat in-truna dintre aripioare un deodorant cu sticluta din acela vertical care se gaseste la SellGross (miroasea urit in interior a plastic ciudat) si din cauza ca imi tot cadea din clipsul respectiv, am impins intr-o zi mai tare si zbang ! mi s-a rupt unul din pinii care permit pivotarea aripioarei. Am incercat sa-l lipesc cu tot felul de adezivi dar se pare ca plasticul e mai special ca nu prinde nimic, si oricum locul e atit de strimt incit n-am reusit. Si unde mai pui ca pentru reintroducerea aripioarei in cei doi pini, e nevoie de forta care ar duce in mod sigur la dislocarea unei eventuale lipituri. Probabil singura solutie ar fi inlocuirea rozetei cu cele doua aripioare pivotante. Are cineva idee cum se poate scoate rozeta ? S-ar gasi oare pe undeva de cumparat ?

Cu respect, al vostru


--------------------
MAY THE FORCE BE WITH YOU...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Aug 2003, 18:20
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Lumea zice pe aici ca se scoate cu forta, prin tragere de ea.
Dar poti incerca sa-i faci o "balama" dintr-o sarma (agrafa).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guvernul
post 7 Aug 2003, 23:47
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 30 April 03




Cel mai bine e sa inlocuiesti toata gura de aerisire respectiva. Se scoate si e de forma unui cilindru cam de 10 centimetri. Vezi pe la dealeri. Si-o fi inlocuit cineva vre-un bord. Daca nu ar trebui sa se gaseasca de cumparat tot pe la dealeri.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLIPPER
post 8 Aug 2003, 07:13
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
Lumea zice pe aici ca se scoate cu forta, prin tragere de ea.
Dar poti incerca sa-i faci o \"balama\" dintr-o sarma (agrafa).


Nu pot sa fac asa ceva. Ar arata urit.


--------------------
MAY THE FORCE BE WITH YOU...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLIPPER
post 8 Aug 2003, 07:19
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
Cel mai bine e sa inlocuiesti toata gura de aerisire respectiva. Se scoate si e de forma unui cilindru cam de 10 centimetri. Vezi pe la dealeri. Si-o fi inlocuit cineva vre-un bord. Daca nu ar trebui sa se gaseasca de cumparat tot pe la dealeri.



Multumesc. Asa ma gindeam si eu. Cred ca e cea mai buna idee, desi, nu cred ca in momentul de fata ar fi cineva care sa fi avut nevoie sa-si schimbe bordul.


--------------------
MAY THE FORCE BE WITH YOU...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviumac
post 8 Aug 2003, 13:25
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 4 May 03
From: Bucuresti




iti spun eu sigur ca sunt oameni care si-au schimbat bordul; la cobalcescu erau 2
de ce? erau defecte tot felul de chestii


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLIPPER
post 8 Aug 2003, 14:00
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
iti spun eu sigur ca sunt oameni care si-au schimbat bordul; la cobalcescu erau 2
de ce? erau defecte tot felul de chestii


Ok. Multumesc. O sa incerc la ei, desi eu am cumparat-o de la Adras.


--------------------
MAY THE FORCE BE WITH YOU...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Aug 2003, 22:51
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Omule cam aceeasi problema am avut si eu cu aeratorul central-dreapta si tot din cauza unui nenorocit de odorizant. La mine a fost mai tragic, ca una din aripioarele de sustinere a odorizantului a cazut prin gaura respectiva si m-am chinuit de-am lesinat sa o scot de acolo cu aspiratorul. Nu poti sa scoti numai partea cu aripioarele ci trebuie sa scoti toata gura de aerisire care arata cam ca un tub nu foarte lung. De scos se scoate usor bagand unghiile sub partea aceea care se invarte si tragand cu forta. Initial o sa iasa doar dintr-o singura parte. In momentul asta o rotesti putin si tragi incet ca iese ea. Nu trage prea tare ca se rupe. De lipit nu stiu cum o s-o lipesti, dar daca gasesti una noua ti-as fi recunoscator sa-mi spui si mie de unde ai luat ca m-ar interesa si pe mine. Pana sa aflu cum se scoate am cam botit-o. Am cautat in targ si nu au iar la dealer mi-a spus ca nu poate sa faca comanda ca nu stie codul reperului, ca nu-l gaseste in calculator si ca sa mai incerc.

Concluzie: lasati-le draq de odorizante ca nu se potrivesc pe aeratoarele de SLZ. Mai rau faceti. Eu am mai postat un topic cu tema Nu faceti ca mine. Pentru cine are ochi de vazut.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Aug 2003, 16:47
Post #9


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Din pacate, asa este, gaura respectiva a aerisitorului nu se gaseste independent, nici in catalogul de piese de schimb nu este (asa ca nu prea aveau cum sa-l regaseasca dealerul), nici la "marele" magazin de langa Pitesti nu se gaseste asa ceva, ca sa nu mai vorbim la saraciile alea de la Mihai Bravu.
Cred ca intr-adevar singura solutie raman "dezmembrarile".


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLIPPER
post 11 Aug 2003, 07:41
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
Omule cam aceeasi problema am avut si eu cu aeratorul central-dreapta si tot din cauza unui nenorocit de odorizant. La mine a fost mai tragic, ca una din aripioarele de sustinere a odorizantului a cazut prin gaura respectiva si m-am chinuit de-am lesinat sa o scot de acolo cu aspiratorul. Nu poti sa scoti numai partea cu aripioarele ci trebuie sa scoti toata gura de aerisire care arata cam ca un tub nu foarte lung. De scos se scoate usor bagand unghiile sub partea aceea care se invarte si tragand cu forta. Initial o sa iasa doar dintr-o singura parte. In momentul asta o rotesti putin si tragi incet ca iese ea. Nu trage prea tare ca se rupe. De lipit nu stiu cum o s-o lipesti, dar daca gasesti una noua ti-as fi recunoscator sa-mi spui si mie de unde ai luat ca m-ar interesa si pe mine. Pana sa aflu cum se scoate am cam botit-o. Am cautat in targ si nu au iar la dealer mi-a spus ca nu poate sa faca comanda ca nu stie codul reperului, ca nu-l gaseste in calculator si ca sa mai incerc.

Concluzie: lasati-le draq de odorizante ca nu se potrivesc pe aeratoarele de SLZ. Mai rau faceti. Eu am mai postat un topic cu tema Nu faceti ca mine. Pentru cine are ochi de vazut.



Imi pare tare rau de ce ti s-a intimplat. Inca n-am apucat sa ma duc la Adras, dar daca aflu ceva, te anunt.
Dar spune-mi ceva: din moment ce ai scos cilindrul cu aripioare, cum de n-ai reusit sa lipesti pe undeva prin spate elementele rupte ? Nu mai exista puncte de sustinere sau ce ? Si zici ca ai bagat unghiile sub marginea discului ? Si ai tras pur si simplu in afara ? Nu ti-ai rupt unghiile ? Nu era mai bine daca foloseai o surubelnita plata ? Eu am observat ca pe laterale in interior se afla niste clemecare parca impiedica scoaterea ? Trebuie indoite cumva si apoi tras de disc ? Pentru ca eu nu am loc sa-mi bag decit maxim 2 degete prin deschizatura creata prin ruperea unei aripioare.
O sa-mi fac timp intr-o simbata si o sa incerc sa scot dracia de-acolo. Apoi o sa vad eu cum o dichisesc prin spate ca sa nu se vada. Important e sa nu stric partea frontala a bordului, cind o sa incerc s-o scot. Am sa te tin la curent.


--------------------
MAY THE FORCE BE WITH YOU...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 11 Aug 2003, 22:36
Post #11


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu incerca sa scoti doar discul ca nu merge. Asa l-am stricat si eu pe al meu. Am incercat cu shurubelnita pana am facut o varza acolo. Bineinteles ca nu a iesit nici de al draq. Discul este prins pe interiorul unui cilindru prin clemele alea, cleme care au insa doar rolul de a face discul sa se roteasca. Cand iese aeratorul iese cu tot cu cilindru. Daca te uiti la lumina in aerator o sa vezi un burete. Ei bine, unde incepe buretele, acolo se termina cilindrul care trebuie sa iasa. De unghii ce sa zic. Intr-adevar doare (nu foarte tare, ca iese destul de usor), dar mai bine decat cu shurubelnitza ca lasa urme destul de urate. Acum, la mine nu s-a rupt nimic dar arata urat si in plus nu mai sta deschis decat in pozitie maxima de aceea vreau sa il schimb.

A, shi inca o chestie. Cilindrul nu se scoate bagand degete in el pe interior ci pe exterior, cu unghiile bagate intre marginea discului care se roteste si bord.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLIPPER
post 12 Aug 2003, 09:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
Nu incerca sa scoti doar discul ca nu merge. Asa l-am stricat si eu pe al meu. Am incercat cu shurubelnita pana am facut o varza acolo. Bineinteles ca nu a iesit nici de al draq. Discul este prins pe interiorul unui cilindru prin clemele alea, cleme care au insa doar rolul de a face discul sa se roteasca. Cand iese aeratorul iese cu tot cu cilindru. Daca te uiti la lumina in aerator o sa vezi un burete. Ei bine, unde incepe buretele, acolo se termina cilindrul care trebuie sa iasa. De unghii ce sa zic. Intr-adevar doare (nu foarte tare, ca iese destul de usor), dar mai bine decat cu shurubelnitza ca lasa urme destul de urate. Acum, la mine nu s-a rupt nimic dar arata urat si in plus nu mai sta deschis decat in pozitie maxima de aceea vreau sa il schimb.

A, shi inca o chestie. Cilindrul nu se scoate bagand degete in el pe interior ci pe exterior, cu unghiile bagate intre marginea discului care se roteste si bord.




Multumesc mult !!!!!
Aseara am reusit sa-l scot, destul de greu dar fara sa-mi rup unghiile. Acum e alta viata. Cred ca o sa pot repara voletul. Nu mi-a ramas nici o urma, nici pe disc si nici pe bord. Inca o data multumesc de sfaturi.


--------------------
MAY THE FORCE BE WITH YOU...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 13 Aug 2003, 11:22
Post #13


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cu placere si daca vezi pe undeva de vanzare posteaza si tu locul si pretul. 10X


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 04:58
Forum Renault