reparatie motor, reparatie motor
![]() ![]() ![]() |
reparatie motor, reparatie motor
tyk_19 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
E destul de usor si se merita trecerea la 1.6, dar nu stiu cum se va potrivi injectia de 1.4 la 1.6, doar sa cauti si un ecu 1.6
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tyk_19 @ 16 Apr 2011, 22:27) ce raspuns vreau si eu de la cunoscatori : -compresia poate afecta consumul carburant ( adica compresie slaba=mai puturoasa si trebuie sa trag mai mult de ea , asta se simte si la urcare ) - daca ar fi sa imi repar motorul ce anume ar trebui sa schimb sa imi fac un motor ca la carte cu o compresie buna si cam cat ar trebui sa aiba compresia la un motor cu set nou -se poate pune un set de 1.6 pe blocul meu de 1.4 fara modoficari si daca se merita - sau sa merg pe achizitionarea unui motor sh la vre-o 60000 km fara sa-l cunosc care costa cam 300 lei nu stiu ce sa fac ca sa am un motor fiabil ( adica sa-l simt eu ca mere bine , rotund , ca trage , sa am un consum acceptabil ca am vazut la unii de pe forum consum mult mai bun ca al meu , multumesc celor ce imi vor raspunde 1. Da compresia mica duce la un consum mai mare de carburant. Masina nu are putere in turatii mici asa ca trebuie sa o calci mai bine ca sa mearga decent. 2. Reparatie la motor implica urmatoarele: Set motor nou, pompa de ulei noua, de schimbat distributia (daca este cazul), cuzineti palier+cuzineti biela (R1 sau noi), verificat axa cu came-schimbata daca este cazul, rectificat vibrochen/achizitionat unul nou, planat chiuloasa, (in cazul tau cred ca mai bine ai face rost de o chiuloasa de 1.6), schimbat garnituri+semeringuri, asta o sa-ti spuna mecanicul, verificat starea in care se prezinta supapele, verificat pompa de apa-daca e cazul se schimba caapcul (ala cedeaza de obicei primul). Curatat radiator+pus termostatul la locul lui. 3. Motor SH nu recomand, pentru ca nu stii cum l-a exploatat proprietarul anterior,l ce ulei a bagat prin el, ce antigel, ce stil de condus a avut. Se poate ca la 60.000 km sa fie in parametri, sau pina ajungi la 61.000 sa fie mai rau decit cel pe care il ai pe masina. Este decizia ta, succes. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
si mie imi consuma mai mult dupa un RK aproape ca la carte adica cu set nou si cam tot ce trebuie....dar...poate tine si de reglaje..in oras inainte de rk consuma cam 8-9 poate 10 la suta inafara cu 7 ma descurcam... dar fura 1 l de ulei in 100 de km
acum uneori consum si 14 pe gpl...depinde de trafic...inafara cam 8.5....nu am gatuit-o ca nu imi place sa plec de pe loc cu 2000 de ture.... trage de ea cat merge dupa aia baga set nou... cuzineti vibrochen etc...rodaj asta daca vrei sa o tii daca nu alta... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:30 |