Aprindere ciudata?, plafonare in sarcina
![]() ![]() ![]() |
Aprindere ciudata?, plafonare in sarcina
adrianne |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|||
ag02cws |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Probabil o problema de amestec la un debit mai mare de carburant. Mie nu prea imi pare a fi o problema de aprindere.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Deloc o problema de aprindere, nici nu trebuia sa mentionezi capsula vacuumatica, problema ta este fix din carburator, sau sa zicem, pentru prima oara acolo trebuie sa cauti. Era un service pe panteliom care i-ti fac carburatorul pe stand sa mearga TUT.
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sunt curios ce ii face pe stand carb carfil. Ma gandesc la o sursa de aer fals ,care in sarcini mari saraceste amestecul. Sigur nu merge mai bine cu avans usor marit? Cum stai cu compresia? Semnul e pt motoare cu compresie mare.
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
adrianne |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de raspunsuri
![]() QUOTE(ag02cws @ 20 Oct 2009, 06:58) Probabil o problema de amestec la un debit mai mare de carburant. Mie nu prea imi pare a fi o problema de aprindere. Am incercat si cu carburant mai putin (GPL) QUOTE(Adrian_Boy @ 20 Oct 2009, 07:35) Deloc o problema de aprindere, nici nu trebuia sa mentionezi capsula vacuumatica, problema ta este fix din carburator, sau sa zicem, pentru prima oara acolo trebuie sa cauti. Era un service pe panteliom care i-ti fac carburatorul pe stand sa mearga TUT. Si pe gaz face la fel, nu prind ideea cu carburiciul... QUOTE(krapcarasu @ 20 Oct 2009, 08:01) sunt curios ce ii face pe stand carb carfil. Ma gandesc la o sursa de aer fals ,care in sarcini mari saraceste amestecul. Sigur nu merge mai bine cu avans usor marit? Cum stai cu compresia? Semnul e pt motoare cu compresie mare. Merge mai bine cu avansul usor marit, in sensul ca autoaprinderea nu mai apare la 100 km/h, ci 110-115. Am o mica sursa de aer fals, pe la gatul de lebada ce intra in carburator, o sa caut sa il schimb azi; compresia nu stiu ce valori are, motorul avand 115.000 km, fara furtun scos sub masina, si cu noxele luate ok la ITP-ul de la 90.000 km. La un moment dat ma gandeam la supape, dar nu am cum sa le verific decat daca dau jos chiuloasa, ceea ce nu cred ca o voi face prea curand. Culbutorii sunt reglati pe "gaz", iar fenomenul se intampla indiferent de temperatura de afara. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Merced |
![]()
Post
#6
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
La gatu' de lebada nu e aer fals. Vezi sa nu traga printre carburator si galerie.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Exact, pe acolo pe unde zice Merced, mai poate si pe la axul clapetei de acceleratie (sunt doua bucsi de teflon), pe la garniturile de sub el, sau pe la garnitura de imbinare dintre cele doua parti ale carbului
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu totusi as incerca si cu un condesator nou , as verifica jocul la delco si distanta la platina (0,4)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adrianne |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Merced @ 20 Oct 2009, 12:40) Pentru mine, ce nu trece prin filtrul de aer este aer fals ![]() QUOTE(Adrian_Boy @ 20 Oct 2009, 13:14) Exact, pe acolo pe unde zice Merced, mai poate si pe la axul clapetei de acceleratie (sunt doua bucsi de teflon), pe la garniturile de sub el, sau pe la garnitura de imbinare dintre cele doua parti ale carbului ![]() O sa dau cu spray dupa ce schimb gatul de lebada, pe langa tot carburiciul sa vad daca se modifica turatia. QUOTE(bygy007 @ 20 Oct 2009, 13:23) eu totusi as incerca si cu un condesator nou , as verifica jocul la delco si distanta la platina (0,4) Bygy007, ca de obicei, esti binevoitor, dar nu am platina si condensator, si AT011. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ok la ce distanta o ai reglata ca la mine mergea bine intre 0,3 si 0,5 ce depasea nu mai mergea bine (distanta intre senzor si virful camei) in plus trebuia un pic mai avansata decit platina , la mine era cam cu 10 grade sa zic mai spre cutie
This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2009, 14:34 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pcostica |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
vezi pozitia lulelei fata de ploturile din capacul delco, este posibil sa-ti dea scantee la doua ploturi simultan.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 20 Oct 2009, 14:14) Aerul fals "se simte" numai la imbinarile care sa afla sub clapeta de acceleratie ( ex. talpa , galerie , ) nu are nici o importanta imbinarea dintre partile carburatorului ( superioara , inferioara ) cu aerul fals , CNC-ul doar are legatura cu atmosfera ,eventual sa nu curga benzina din CNC cand masina se afla pe vreun plan inclinat ,(etanseitatea partilor superioara-inferioara ) etc .. Bafta ! This post has been edited by Minel: 20 Oct 2009, 17:07 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
adrianne |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianne @ 20 Oct 2009, 06:09) QUOTE(bygy007 @ 20 Oct 2009, 14:34) ok la ce distanta o ai reglata ca la mine mergea bine intre 0,3 si 0,5 ce depasea nu mai mergea bine (distanta intre senzor si virful camei) in plus trebuia un pic mai avansata decit platina , la mine era cam cu 10 grade sa zic mai spre cutie e mai avansat delcoul spre cutie decat era inainte QUOTE(pcostica @ 20 Oct 2009, 14:39) vezi pozitia lulelei fata de ploturile din capacul delco, este posibil sa-ti dea scantee la doua ploturi simultan. Bafta! poti dezvolta, te rog? |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
san |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 October 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(Minel @ 20 Oct 2009, 14:52) [...] nu are nici o importanta imbinarea dintre partile carburatorului ( superioara , inferioara ) cu aerul fals , CNC-ul doar are legatura cu atmosfera ,eventual sa nu curga benzina din CNC cand masina se afla pe vreun plan inclinat ,(etanseitatea partilor superioara-inferioara ) etc .. Bafta ! Din cite stiu eu CNC nu are legatura directa cu atmosfera ci cu zona de dupa filtrul de aer care, datorita filtrului de aer, are o presiune mai mica decit cea a atmosferei inconjuratoare. Aprinderea electronica poti sa o verifici cumva? Poate prin trecerea pe aprindere clasica. Asta daca permite si instalatia de GPL? Nu am experienta cu GPL-ul dar o aprindere electronica am avut si am renuntat la ea cam din cauza motivelor enumerate de tine. Am renuntat la ea de multa vreme. Spor la depanat. |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
pcostica |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(adrianne @ 22 Oct 2009, 13:54) la momentul aparitiei scanteii(la reglarea avansului initial cu motorul la semn) pozitia lamelei de tabla a lulelei trebuie sa fie cu partea stanga in dreptul plotului de pe capacul delcopozitie_lulea.jpg ( Size: 14.19k ) Number of downloads: 286 Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#16
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
san |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 October 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(Minel @ 22 Oct 2009, 18:00) In primul rind scuze pt OT Sursele mele de documentatie: 1. Auroturismul Dacia 1300, A. Brebenel, C. Mondiru, I. Farcasu; Ed. Tehnica Bucuresti 1975; Pag 62-73, Carburatoarele Solex 32 EISA si Carfil 32 IRM Weber, descriere si functionare. 2. Doua cursuri de masini termice si motoare cu ardere interna unde am invatat si functionarea carburatorului. 3. Internetul: 4. Experienta personala in depanarea si intretinerea autoturismului Dacia 1300 |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
GIC |
![]()
Post
#18
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Incearca si cu alte bujii si sa fi sigur de valoarea termica de 225. Daca sunt mai calde fac autoaprindere.
SAU Scoate bujiile si vezi cum arata. Pune poze sau cauta pe aici (sau net) cum trebuie sa arate o bujie care a mers bine si una prea calda sau prea rece. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
la un motor mai uzat, se pun bujii mai calde; asa cum la unul comprimat se pun mai reci
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
post dublat
This post has been edited by krapcarasu: 23 Oct 2009, 09:39 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#21
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Mie AT011 mi-a murit cu brio in seara trecuta , intr-o intersectie foarte mare din Bucuresti (mi-am luat zeci de claxoane - nimeni nu m-a ajutat la impins ....) ... ca si simptome inaine de incident, se plafona in ture
![]() Acum sunt pe clasic ... |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
de ce nu face nimenea aprinderi cdi si tci contracost? sunt mai mult ca sigur ca s-ar gasi doritori
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
pcostica |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
at011 e tci si e facuta de gotronic cauta la imbunatatiri.
Bafta! This post has been edited by pcostica: 25 Oct 2009, 07:40 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:46 |