problema acceleratie berlina
![]() ![]() ![]() |
problema acceleratie berlina
ovidiu5700 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut
Daca masina e pe carburator atunci curata-l sau cel putin desfa capacul si curata ciocul acela cu o lita subtire dupa care sufla-l dinspre varf ca sa dai mizeria afara.Si daca tot desfaci capacul,verifica si nivelul.Succes |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
un pic mai mult aer si un avans mai mare si clapeta de caldura pe modul IARNA ca vine frigul
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
panter1 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
daca tot esti incepator te intelegem, ai uitat sa specifici daca masina ta are GPL, pe ce carburant pornesti dimineata? Si ai mai iuitat sa spui daca e pe injectie. Iar ca sfat.. 3 minute sa incalzesti motorul e mult, mai bine il incalzesti 1 minut sau 40 de secunde cu socul tras automat sau manual depinde de care ai si pleci incet la drum fara sa fortezi motorul, nu prea e bine sa il incalzesti atat pe loc. Pana nu dai niste informatii mai clare despre masina ta nu avem cum sa te ajutam
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
mai intai va multumesc ca a-ti raspuns
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
bac. |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
Iti spun eu ca am vechime in soferie (de 2 luni am permis si 1luna masina), la itp dacioara se ajuta sa treaca (daca nu remediezi problemele -e pe pielea ta, categoric refuzi controlul arr), iar daca ii schimbi numerele faci si alta asigurare, sau astepti pana in aprilie-mai.
Asta a fost parerea mea, faci cum crezi ca.i mai bine. |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
florian90 |
![]()
Post
#7
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
nu mai umblati la aer....am facut prostia asta...si m-am ales cu talonul suspendat si 120 lei amenda de la dragii R.A.R.(o razie rapida pe bucurestii noi..dc stiti)
am avut un indice de 5.12...iar maxim este 3.5...totul din cauza aerului... |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
N E S |
![]()
Post
#8
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ovidiu5700 @ 21 Oct 2009, 13:04) mai intai va multumesc ca a-ti raspuns ![]() ![]() Salutare si (ah! de cand asteptam sa zic asta) bine ai venit in club! Dupa cum observ ai Dacie exact ca a mea, fara gpl, acelasi an, doar culorile difera:D. In legatura cu ITP-ul, eu l-am trecut fara sa dau nimic. A incercat nenea ala sa ma fraiereasca pe mine cum ca am un dezechilibru la frane pe spate da nu i-a mers. Am masina de un an de zile aproape. Si am investit in ea destul. Dar am facut-o de la 0, si nu regret nici un leu bagat in ea. Deci daca ai franele in regula, directia si partea electrica ok nu vad de ce s-ar lega de tine. Daca ar mai fi ceva de adaugat rog colegii sa ma corecteze. Numai bine! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Alexio |
![]()
Post
#9
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Eu nu am trecut ITP-ul anul trecut pentru o bucsa, cauciucurile de pe fata tocite, furtunele de servo-frana putin imbatranite + am uitat sa pun galeria normala m-am dus cu aia sport. Normal sa ma refuze cu chestiile alea ca si Ferrari daca aveam ma refuza ca sunt pentru siguranta. Nu am ajutat-o deloc sa treaca , am schimbat alea si a2a zi am luat pe normal+ca masina a fost blocata de rar in service la ITP si au inspectat-o si aia:
Morala: Daca ai grija de ea si o consideri o masina normala ca orice alta masina si nu o reglezi cu parizerul trece ITP-ul normal. Partea cu socul: 1. Te urci in masina 2. Calci ambreiajul 3. Dai 2 pedale (acceleratie) numai 2 nu mai mult ca nu ai experienta si o inneci si daca nu stii sa o refaci dupa innec il chemi pe vecinu dar k idee daca se ineaca ori dai la automat usor (dai opresti dai opresti) de vreo 3 ori apoi apesi putin acc o tii acolo si dai la automat si merge. Dar sa ai baterie buna ca altfel iarna moare. Vara o "dezneci" asa: tii apasata acc la maxim si pornesti apoi iei piciorul de pe acc si merge. Revenim... 4. Tragi socul jumatate-3 sferturi nu la maxim ca nu ai afara -20 grade. 5. Tii apasat acolo ambreiajul si cand dai la automat sa porneasca imediat apesi usor acc dar usor usor. si gata porneste frumos fara sa o chinui fara nimic. 6. O tii la relanti cum zicea si colegu 30-40 secunde nu mai mult ca relantiul afuma bujiile. 7. Pleaca cu ea de pe loc si schimba vitezele usor la inceput pana se incalzeste si cutia putin si pana se subtiaza uleiul in cutie. 8. Mergi incet 2-3 minute nu te tura nu te ambala nu fa figuri cu ea sa vada vecinu ca pleci tu de acasa. 9. Daca ai probleme si se opreste motorul in prima curba tine mana pe soc ca e posibil sa nu iti stea socul si sa se traga inapoi. 10. Cand pe termometru a trecut acul de patratelul negru baga scoul la loc. NU se merge cu socul tras prea mult ca iar e grav. AMIN! Si la Mazda imi zice sa nu o tin la relanti deloc si sa merg la inceput incet cu ea pana se incalzeste (cand e rece ai si mecanica rece in motor pistoanele etc si stim ca recele e periculos la ele). Si la Mazda imi zice sa tin apasat abreiajul cand o pornesc si sa dau 2 pedale la inceput si sa tin putin apasata acceleratie. Merge si fara astea dar daca vrei masina buna timp lung faci asa. AMIN Partea 2! This post has been edited by Alexio: 21 Oct 2009, 21:37 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
sa nu ma injurati,intreb si eu aici ca tot e vb de soc ,se schimba greu cablul de la soc la bordul CN?(nu vreau sa deschid alt topic,si nu vreau sa ma apuc apoi sa ma injur singur)
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Alexio |
![]()
Post
#11
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Nu. il schimbi singur in 2 minute.
1. Il desfaci pe cel vechi din zona carburatorului. 2. In spate la buton pe bord ai o clema pe are o scoti si toata ideea este sa tragi din interior butonul cu tot cu cablu spre tine. 3. Montarea este fix invers. Bagi prin gaura butonului cablu apoi cu mana pe la cutia de sigurante treci cablul spre motor si il legi la carburator si DONE. PS: ai grija sa gasesti calea cea mai scurta pentru cablu. Si sa nu atinga de zonele fierbinti ale motorului. This post has been edited by Alexio: 22 Oct 2009, 08:47 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
daca zici ca da in nas e ceva normal cand e motorul rece, mai ales acuma cand vremea s-a cam racorit. Incearca sa nu bagi piciorul brusc in acceleratie pana nu se ridica temperatura la apa pana la 60 grade cel putin. mergi un pic mai lejer cu ea. Si inca ceva, la mine (ca si a mea facea asa), o rezolvare a fost si verificare stare platina(reglare distanta si eventual curatare).
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
si jiclorul cu bila din camera de nivel constant(tre sa dai capacul carbului jos si il vezi in benzina ca e cel mi mare si are o bila-bila sa se miste cursiv)
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
vezi si avansul. daca e mic da in nas. Cel mai bine e sa-l pui pe 0. da search la reglare avans. e simplu si merge struna masina dupa aia.
22 Oct 2009, 09:48: si vezi si nivelul in CNC. off ce multe cauze pot fi la dacie. This post has been edited by pirvumark: 22 Oct 2009, 09:48 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
a venit ieri unu la mine si i-am pus antigel, apoi i-am zis si de problema cu acceleratia...el a zguduit(invartit cu putere in stanga si in dreapta) delcoul si apoi carburatorul a dat niste rateuri si mi-a zis k face asa sa curete carburatorul..sa nu mai fiu nevoit sa-l desfac si sa-l curat eu. dimineata nu a mai dat in nas...ms celui ce mi-a zis cum se foloseste socul...eu dimineata cand am plecat cu ea am tras socul..am dat keie si a ajuns imediat la 2000rpm..m-am si speriat:)) apoi l-am dat la loc..nu stiam ca tre sa merg cu el..daca mai am probleme cu ea o sa va anunt. numai bine:)
|
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
Alexio |
![]()
Post
#16
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Bravo. Ideal e sa pornesti cam in 1000 motorul. asa lin abia sa se auda sa zumzuie sa toarca sa... intelegi tu.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:57 |