DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme, Directie, parte electrica.

Hacker
post 23 Oct 2009, 09:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




dry.gif Bun, dupa cate stiti Sn pe care o detin a fost in ultimi 60000 km foarte prost intretinuta.
Sa incept cu prima problema :
1. Cand franez masina trage dreapta. Momentan am schimbat doar pivot dreapta care era varza, in rest totul pare oky.
2. Dimineata porneste greu, in sensul ca ii trebuie 3-4 secunde pana porneste, si nu e de la baterie pentru ca motorul se invarte destul de repede. in restul zilei porneste normal " la sfert " cum se spune.
3. Problema la bord, dimineata pun contactul ,se aprind becurile apa, ulei, baterie ( cum din cate stiu eu e normal ) se ridica acul la benzina, totul pare normal. Dupa ce motorul se incalzeste ( cca 30 minute ) pac brusc nu mai indica de loc cata benzina e in rezervor, si nici nu se mai aprind becurile din partea dreapta : frana de mana, apa, ulei, etc.
4. Nu pot desface filtru de benzina, nu se desface surubul ala de care e prins colierul de caroserie. Se invarte in gol.
Cam astea ar fi.
Mentionez ca am schimbat urmatoarele : bujii de uzina ( avea bosch silver ), filtru aer, baterie ( Varta 60 A),pivot dreapta si urmeaza sa ii mai schimb si filtru de benzina.

23 Oct 2009, 20:07:
Hai mai oameni, pareri, sfaturi ??

This post has been edited by Hacker: 23 Oct 2009, 22:07


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 24 Oct 2009, 07:47
Post #2


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




1. Verifica placutele de frana, discurile, sabotii.
2. Curata senzorul de turatie, verifica papucul de la electromotor, verifica bujiile, schimba filtrele (am citit mai jos si vad ca ai schimbat decat cel de aer)
3. Verifica mufele din spatele ceasurilor, s-ar putea sa nu faca "contact" bine, sau poate ca ai vreun scurt.
4. La mine s-a scos usor filtrul de benzina. In orice caz are niste imbinari foarte proaste. Mai chinuie-te.

Stai linistit ca nu o sa le rezolvi pe toate in 2 zile. Eu am un an cu ea, si inca nu le-am dat de cap la toate... dar ma rog, eu nu mai am probleme electrice sau legate de motor blush.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 24 Oct 2009, 18:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Pai la filtre il mai am pe cel de benzina.
Franele la Itp au iesit bine, nici o diferenta.
Daca ai bucsele la bara stabilizatoare duse, oare poate trage dreapta ?


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcykone
post 25 Oct 2009, 14:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 29 December 08
From: Giurgiu




Nu man,cand ai bucsele de la bara stabilizatoare duse,troncane!La tine trage dreapta ptr k frana de pe dreapta tine mai bn!Verifica placutele,pistonasele care imping in placuta si fa o aerisire a sistemului de franare,cel putin pe fata!


--------------------
Audi/Vw A4/Scirocco 2014/2010 - GR-83-YSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 25 Oct 2009, 14:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




eu as zice sa masori discurile de frana, sa fi atent la cum arata cel din stanga fata de ala din dreapta si daca au striatii, uzuri inegale sa le schimbi pe amandoua si un set de placute noi.

Eventual o inspectie la tamburii de pe spate sa vezi daca nu cumva acolo e buba.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 25 Oct 2009, 14:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Multumesc pentru raspunsuri.
Ideea e ca franele sunt mai mult decat oky. Cand faci o verificare la ITP, pe role, cu aparat special( se pune masina cu rotile pe role, apoi acestea se invart, apoi se franeaza si se masoara diferentele intre rotile din fata in timpul franari). La mine a iesit bine, mai ales ca sistemul de franare e pus la punct . In concluzie sistemul de franare fata spate si frana de mana au iesit in parametri. Apoi au urmat alte teste, anume cele de la bucse, caseta directie. La bucse au iesit : partea dreapta nici un defect, partea stanga pivot + bucse bara stabilizatoare. Caseta directie nici un defect. Acum ce sa zic, pivotul l-am schimbat, bucsele bara stabilizatoare din pacate nu am avut o cheie ferma sa le pot desface, datorita sigiliului si a mizeriei + vechime nu s-au desfacut si am renuntat.
Acum ce sa zic, voi incerca sa le desfac sa le schimb, si voi schimba si bucsele bascula stanga. Sper sa rezolv problema asta, e destul de stresant la franari, si o senzatie de nesiguranta.
Daca aveti alte ideei, eu ma gandeam si la caseta de directie, dar nu stiu cum reactioneza aceasta cand e stricata. Ea pe loc si in mers e foarte ferma, doar la franare e nevoie sa misc de volan spre stanga sa pot ramane pe traiectoria dorita.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th July 2025 - 04:14
Forum Renault