intrebare de 10 puncte! (despre carburator)
![]() ![]() ![]() |
intrebare de 10 puncte! (despre carburator)
ramses86 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e posibil de la bateria descarcata, scanteia e mai slaba, nivelul regleaza-l cu incercari la jum pl inclinat, nu la tigara
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tom79 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 17 January 10 ![]() |
QUOTE(ramses86 @ 26 Oct 2009, 17:42) Buna! nu de mult mi-am curatat carburatorul (decarburol...suflat...demontat montat tot tacamul) pentru ca pur si simplu nu mai tragiea furia. Rezultatul este ca acuma merge ca naiba de nu se tine nici o alta dacie din zona dupa mine in schimb daca nu accelerez motorul nu vrea nici in ruptul capului sa stea la relantiu. Am scos joclorul de relanti...curatat iar...suflat..si tot nimic. I-am pus o saiba (pe post de distantier) asa zici ca mai vrea sa stea cand are chef la relanti...dar tot nu e optim. Intrebarea este de unde vine problema? cum sa o remediez? merci anticipat! BAGA-I SI JIGLERUL DE AER[CEL CU ARC] |
--------------------
dacia
1994 berlina
1994 berlina
- ct 94 ela
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Buna! Azi am observat la masina mea un consum mai mare, mult mai mare. Si am zis sa ma uit prima data la plutitor. Era nivelul prea mare. Stie cineva de ce se dereagleaza? Cum este posibil asa ceva eu nu pot sa imi explic!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
george 07 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
Bogdan verifica plutitorul sa nu fie spart si mai verifica cuiul ponteau (sper sa fie scris corect
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Plutitorul intradevar, daca ar fi spart ar trage in jos, in acest fel sa indoaie limbutza din capat...dar cuiul poantou cum ar putea sa influenteze?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
george 07 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
Da Bogdan , daca plutitorul este spart si are benzina in el permite un nivel mai mare iar cuiul ponteau daca conul din cap este uzat la fel permite un nivel mai mare , mai verifica sa nu se impiedice plutitorul pe lateralul suportului in care sta (am patit-o )
![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sau, daca are joc mare in bolt, atinge de peretii camerei si agata, inchide si deschide cand vrea el. Cuiul daca nu e perfect, cand plutitorul apasa pe el, nu inchide total, si ceea ce scapa mareste nivelul. De aceea spun mereu, nu reglati cu metrul, cu degetul sau unghia, ci dupa nivelul lichidului. E prea ridicat, dai plutitorul mai jos... pui capacul , dai la pompa sau pornesti motorul, iar desfaci si vezi. Nu-i nevoie sa pui suruburile cand reglezi. Motorul merge si fara capacul la carburator, daca-i astupi furtunul sa nu pompeze in mers. Asa ca, nu mai luati in seama toate tampeniile din carti, ca unii ca acei autori va preda la scoala, de suntem destepti-bota.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Eu il reglez cu tigara. Nu am mai auzit faza cu nivelu benzinei. Cum ar trebui sa fie nivelu?:-?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Alexio |
![]()
Post
#40
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
O intrebare prosteasca... nu este mai simplu sa cumperi un carburator nou de la Cavar Auto care sunt reprezentanti si ai Daciei? Costa bani da dar si timpul pierdut costa viata.
This post has been edited by Alexio: 14 Feb 2010, 11:37 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
am editata mai jos...
This post has been edited by vizitatorul: 14 Feb 2010, 12:05 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Dar hai sa cumparam alta masina pt ca e stricata pompa de apa[-(. Timpul costa bani nu viata si mai putin timp imi ia sa schimb plutitorul si cuiul poantou decat tot carburatorul(fara rost)
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
ia mark-eaza nivelul cu manutza ta aici mai boa...si specifica-cu capac sau fara...
This post has been edited by vizitatorul: 14 Feb 2010, 12:06 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
george 07 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
'Vizitatorul" cu respect ti-o spun nu te lua de'Boa" ca stie el ce stie (am testat personal) nivelul in schema atasata de tine este corect la maxim jumatatea planului inclinat dar fara capac montat sau plutitor in camera de nivel
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
QUOTE(george 07 @ 14 Feb 2010, 21:04) 'Vizitatorul" cu respect ti-o spun nu te lua de'Boa" ![]() ![]() ![]() ![]() man....cu respect iti spun....nici cea mai mica intentie.... ![]() ![]() ![]() ![]() gata...inteleg...stilul meu caustic..... ![]() ![]() ![]() ![]() uite...rectific.... draga Boa....cu glasul tremurand,si umilinta-n suflet,rogu-te marcheaza pe desen nivelul benzinei.....si specifica pentru generatile ce vor veni carei metode corespunde-CU CAPAC_FARA CAPAC........ ![]() tks... Bafta.... |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#46
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Asta ca ai umblat la ciocul de papagal de la pompa de spritz.Nu da benzen suficient la accelerare.Vezi daca sprituieste bine
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
BennyORWO |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Daca merg fara gatul de lebada de la carburator,ce se poate intampla ceva grav la motor?
Eu am incercat sa merg fara,si pot spune ca masina merge mai bine,trage mai bine si mi se pare ca si consuma mai putin. Ceva pareri despre treaba asta? |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#48
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Super, e cel mai bun lucru posibil sa bagi aer care n-a trecut prin nici un filtru direct in motor
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
maho |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pe termen scurt si daca mergi doar pe drumuri fara praf (ceeace, la atata lipsa de ploaie, e cam greu de crezut), n-ar avea prea mare importanta. Daca iti merge mai nasol cu filtru (de aer), probabil ca e imbacsit si ar trebui sa-l schimbi (chiar nu e un capat de tara).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tynn |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Eventual ai putea sa bagi si vreo insecta in motor, ca sa iasa "supa" mai gustoasa
![]() Lasand gluma la o parte, e o crima pentru motor sa mearga fara filtru de aer... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Dap,aveti dreptate cu totii,mai ales ca eu merg si pe drum de tara,e pericol pentru masina,chiar daca merge bine fara gatu de lebada.
|
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Schimba filtrul de aer mai des, mai sufla-l cu aer comprimat pe ala existent intre schimburi, si n-o sa ti se mai para atat de radicala diferenta.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Cercetarile au demonstrat ca intre cauzele ce determina uzura unui motor termic, pe primul loc se situeaza abraziunea pieselor in miscare provocata de particulele de praf cu dimensiuni situate in plaja micro-nano aflate in suspensie in lubrifiant, particule ce intra prin filtrele de aer obisnuite (uscate) si nu sunt retinute decat partial de filtrele de ulei. Asa ca eliminarea filtrului de aer ...
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
@B17XGH,de acord cu tine asupra studiului acela,dar facand o analogie,daca ai fi pus sa inghiti supa cu pietre si supa cu nisip,care ar fi mai usor de digerat? Da,filtrele de aer nu sunt infailibile,dar opresc totusi grosul prafului si altor minuni care altfel ar fi trase de motor. Deci totusi,filtrul de aer nu-i chiar inutil,de era asa nu se mai monta pe masini. In alta ordine de idei,cine stie cam cat de bun ar fi un filtru cu ulei,asemanator cu ce era la camioane si la unele motociclete rusesti candva?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Poate nu m-am facut bine inteles; eu pledez PENTRU utilizarea filtrelor de aer (eliminarea lor consider ca este o crima pentru motor) insa am precizat ca, din pacate, proprietatile lor sunt limitate.
This post has been edited by B17XGG: 24 Aug 2012, 20:44 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:24 |