DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare de 10 puncte! (despre carburator)

ramses86
post 8 Nov 2009, 18:36
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




tu ca tu da nici eu...orice ii fac cand ii dau pedala tot sacadat merge sad.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Nov 2009, 19:01
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




e posibil de la bateria descarcata, scanteia e mai slaba, nivelul regleaza-l cu incercari la jum pl inclinat, nu la tigara


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tom79
post 7 Feb 2010, 11:50
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 17 January 10




QUOTE(ramses86 @ 26 Oct 2009, 17:42)
Buna! nu de mult mi-am curatat carburatorul (decarburol...suflat...demontat montat tot tacamul) pentru ca pur si simplu nu mai tragiea furia. Rezultatul este ca acuma merge ca naiba de nu se tine nici o alta dacie din zona dupa mine in schimb daca nu accelerez motorul nu vrea nici in ruptul capului sa stea la relantiu. Am scos joclorul de relanti...curatat iar...suflat..si tot nimic. I-am pus o saiba (pe post de distantier) asa zici ca mai vrea sa stea cand are chef la relanti...dar tot nu e optim. Intrebarea este de unde vine problema? cum sa o remediez?

merci anticipat!
*


BAGA-I SI JIGLERUL DE AER[CEL CU ARC]


--------------------
dacia 1994 berlina 1994 berlina - ct 94 ela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 8 Feb 2010, 18:04
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Buna! Azi am observat la masina mea un consum mai mare, mult mai mare. Si am zis sa ma uit prima data la plutitor. Era nivelul prea mare. Stie cineva de ce se dereagleaza? Cum este posibil asa ceva eu nu pot sa imi explic!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 13 Feb 2010, 18:54
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




Bogdan verifica plutitorul sa nu fie spart si mai verifica cuiul ponteau (sper sa fie scris corect tongue.gif )


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 13 Feb 2010, 19:06
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Plutitorul intradevar, daca ar fi spart ar trage in jos, in acest fel sa indoaie limbutza din capat...dar cuiul poantou cum ar putea sa influenteze? mellow.gif . Din ziua in care am reglat din nou plutitorul nu am mai circulat cu masina pt ca a2a zi am dat jos bordul, deci nu pot sa spun ce si cum


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 14 Feb 2010, 08:22
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




Da Bogdan , daca plutitorul este spart si are benzina in el permite un nivel mai mare iar cuiul ponteau daca conul din cap este uzat la fel permite un nivel mai mare , mai verifica sa nu se impiedice plutitorul pe lateralul suportului in care sta (am patit-o ) wink.gif wink.gif


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Feb 2010, 11:02
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Sau, daca are joc mare in bolt, atinge de peretii camerei si agata, inchide si deschide cand vrea el. Cuiul daca nu e perfect, cand plutitorul apasa pe el, nu inchide total, si ceea ce scapa mareste nivelul. De aceea spun mereu, nu reglati cu metrul, cu degetul sau unghia, ci dupa nivelul lichidului. E prea ridicat, dai plutitorul mai jos... pui capacul , dai la pompa sau pornesti motorul, iar desfaci si vezi. Nu-i nevoie sa pui suruburile cand reglezi. Motorul merge si fara capacul la carburator, daca-i astupi furtunul sa nu pompeze in mers. Asa ca, nu mai luati in seama toate tampeniile din carti, ca unii ca acei autori va preda la scoala, de suntem destepti-bota.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 14 Feb 2010, 11:25
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Eu il reglez cu tigara. Nu am mai auzit faza cu nivelu benzinei. Cum ar trebui sa fie nivelu?:-? unsure.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 14 Feb 2010, 11:37
Post #40


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




O intrebare prosteasca... nu este mai simplu sa cumperi un carburator nou de la Cavar Auto care sunt reprezentanti si ai Daciei? Costa bani da dar si timpul pierdut costa viata.

This post has been edited by Alexio: 14 Feb 2010, 11:37


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 14 Feb 2010, 12:04
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




am editata mai jos...

This post has been edited by vizitatorul: 14 Feb 2010, 12:05


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 14 Feb 2010, 12:04
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Dar hai sa cumparam alta masina pt ca e stricata pompa de apa[-(. Timpul costa bani nu viata si mai putin timp imi ia sa schimb plutitorul si cuiul poantou decat tot carburatorul(fara rost)


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 14 Feb 2010, 12:04
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




ia mark-eaza nivelul cu manutza ta aici mai boa...si specifica-cu capac sau fara...

This post has been edited by vizitatorul: 14 Feb 2010, 12:06


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 14 Feb 2010, 21:04
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




'Vizitatorul" cu respect ti-o spun nu te lua de'Boa" ca stie el ce stie (am testat personal) nivelul in schema atasata de tine este corect la maxim jumatatea planului inclinat dar fara capac montat sau plutitor in camera de nivel


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 14 Feb 2010, 23:22
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(george 07 @ 14 Feb 2010, 21:04)
'Vizitatorul" cu respect ti-o spun nu te lua de'Boa"

excl.gif excl.gif excl.gif excl.gif

man....cu respect iti spun....nici cea mai mica intentie....
sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif
gata...inteleg...stilul meu caustic.....
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
uite...rectific....
draga Boa....cu glasul tremurand,si umilinta-n suflet,rogu-te marcheaza pe desen nivelul benzinei.....si specifica pentru generatile ce vor veni carei metode corespunde-CU CAPAC_FARA CAPAC........

wink.gif
tks...
Bafta....








--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 15 Feb 2010, 13:00
Post #46


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Asta ca ai umblat la ciocul de papagal de la pompa de spritz.Nu da benzen suficient la accelerare.Vezi daca sprituieste bine


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 23 Aug 2012, 10:05
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Daca merg fara gatul de lebada de la carburator,ce se poate intampla ceva grav la motor?
Eu am incercat sa merg fara,si pot spune ca masina merge mai bine,trage mai bine si mi se pare ca si consuma mai putin.
Ceva pareri despre treaba asta?


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 23 Aug 2012, 10:20
Post #48


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Super, e cel mai bun lucru posibil sa bagi aer care n-a trecut prin nici un filtru direct in motor tongue.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 23 Aug 2012, 11:38
Post #49


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pe termen scurt si daca mergi doar pe drumuri fara praf (ceeace, la atata lipsa de ploaie, e cam greu de crezut), n-ar avea prea mare importanta. Daca iti merge mai nasol cu filtru (de aer), probabil ca e imbacsit si ar trebui sa-l schimbi (chiar nu e un capat de tara).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 Aug 2012, 11:48
Post #50


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(BennyORWO @ 23 Aug 2012, 11:05)
Daca merg fara gatul de lebada de la carburator,ce se poate intampla ceva grav la motor?
*



Tie-ti place sa mananci supa cu nisip? Cam asa ii place si motorului aerul cu praf. Si pe la noi e praf din belsug.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 23 Aug 2012, 11:59
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Eventual ai putea sa bagi si vreo insecta in motor, ca sa iasa "supa" mai gustoasa biggrin.gif .
Lasand gluma la o parte, e o crima pentru motor sa mearga fara filtru de aer...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 23 Aug 2012, 12:22
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Dap,aveti dreptate cu totii,mai ales ca eu merg si pe drum de tara,e pericol pentru masina,chiar daca merge bine fara gatu de lebada.


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 Aug 2012, 14:11
Post #53


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Schimba filtrul de aer mai des, mai sufla-l cu aer comprimat pe ala existent intre schimburi, si n-o sa ti se mai para atat de radicala diferenta.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 23 Aug 2012, 15:01
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Cercetarile au demonstrat ca intre cauzele ce determina uzura unui motor termic, pe primul loc se situeaza abraziunea pieselor in miscare provocata de particulele de praf cu dimensiuni situate in plaja micro-nano aflate in suspensie in lubrifiant, particule ce intra prin filtrele de aer obisnuite (uscate) si nu sunt retinute decat partial de filtrele de ulei. Asa ca eliminarea filtrului de aer ...


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Aug 2012, 22:25
Post #55


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




@B17XGH,de acord cu tine asupra studiului acela,dar facand o analogie,daca ai fi pus sa inghiti supa cu pietre si supa cu nisip,care ar fi mai usor de digerat? Da,filtrele de aer nu sunt infailibile,dar opresc totusi grosul prafului si altor minuni care altfel ar fi trase de motor. Deci totusi,filtrul de aer nu-i chiar inutil,de era asa nu se mai monta pe masini. In alta ordine de idei,cine stie cam cat de bun ar fi un filtru cu ulei,asemanator cu ce era la camioane si la unele motociclete rusesti candva?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 24 Aug 2012, 20:42
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Poate nu m-am facut bine inteles; eu pledez PENTRU utilizarea filtrelor de aer (eliminarea lor consider ca este o crima pentru motor) insa am precizat ca, din pacate, proprietatile lor sunt limitate.

This post has been edited by B17XGG: 24 Aug 2012, 20:44


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:24
Forum Renault