DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un fasait ciudat

cipp2005cipp
post 25 Oct 2009, 11:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 October 09




Va salut cu respect...
De la o vreme am observat ca imi fasaie ciudat ceva... Am pus urechea si... am zis ca e de la furtunul de la servo... l-am refacut, dar degeaba... se aude pe langa carburator, ce poate fi?


--------------------
dacia 1310 1997 - bv06flr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nex4u
post 25 Oct 2009, 11:10
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 8 September 09




salutare. fasaitul ala de care spui e de la aerul fals pe care il trage. poate ai capacul ala de la carb crapat, poate nu e strans bine colierul si vezi sa fie pozitionata bine garnitura de cauciuc.


--------------------
dacia 1310 1993
VN-02-MAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipp2005cipp
post 25 Oct 2009, 11:52
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 October 09




capacul de la delco?


--------------------
dacia 1310 1997 - bv06flr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Oct 2009, 12:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sub carburator ai niste garnituri posibil sa sa ai vre una crapata sau exista un distantier care in ultimul timp era facut din plastic si sa se fi topit , apoi gitul de lebada crapat (legatura intre filtru de aer si carburator) apoi servo , furtunul , supapa su membrana , , mai ai un furtun de la galerie la carburator (se uneste cu cel de la capacul de la tacheti printr-un T)
le iei prin eliminare incepi cu servo


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipp2005cipp
post 25 Oct 2009, 21:54
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 October 09




Fasaitul asta suparator se aude pe langa carburator... Offf Oare se pot schimba usor garniturile astea? ... Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult... (inainte sa se auda masina asa) Chiar oare ce importanta poate avea asta?


--------------------
dacia 1310 1997 - bv06flr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Oct 2009, 22:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu zic ca destul de usor , cu o cheie de 13 desfaci cele 2 piulute scoti corpul apoi ramin restu , daca ai tavita , o scoti si pe aia , si rezolvi acolo , trebuie sa iei garnituri , si silicon , eu am folosit de clingherit , nu mai stiu ordinea dar ideea este sa ai metal garnitura , metal , garnitura , metal , undeva ai un distantier care in ultimul timp era de plastic , ia unul de textolit, pe garnitura dai un strat subtire de silicon rosu rezistent la temperatura
mare atentie la ordinea lor , nu mai stiu ca acest lucru ca am facut-o acum multi ani , eu avind GPL nu am dat de multe ori carburatorul jos


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 26 Oct 2009, 02:36
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(cipp2005cipp @ 25 Oct 2009, 20:54)
Fasaitul asta suparator se aude pe langa carburator... Offf Oare se pot schimba usor garniturile astea? ... Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult... (inainte sa se auda masina asa) Chiar oare ce importanta poate avea asta?
*



"Iar gatul de lebada comunica cu filtru de aer printr-un furtun intrerupt de mult..."
blink.gif - cred cä n-ai înteles exact care-i gîtu de lebädä , de la acesta la filtru mai e doar un burduf elastic cu coliere pe tubul ce iese din carcasa filtrului si pe gîtu de lebädä - dacä ai avea ästa intrerupt , de ce mai porti filtru ...
cred cä te referi la furtunul metalic flexibil care merge de la intrarea în filtru la o
"pîlnie" prinsä pe galeria de evacuare care preia aerul încälzit din jurul galeriei si ajutä la uniformizarea amestecului carburant iarna "antijivraj".
Fîsîitul poate sä încerce sä-ti spunä ceva - cä ai filtrul de aer înfundat - verificä dacä-i asa si schimbä-l , cu suflarea cu aer nu rezolvi mare lucru .
Cum verifici ? Släbesti colierul de la îmbinarea gîtului de lebädä cu carburatorul si cu motorul la relanti scoti gîtu' si-l conectezi la loc dupä 2-3 sec. , dacä se observä diferentä semnificativä în mersul motorului e cazul sä schimbi filtrul.
Nu uita sä strîngi din nou colierul , motorului n-o sä-i facä mare pläcere functionarea cu aer ne filtrat !
Un filtru de aer înfundat creste semnificativ consumul si scade puterea motorului !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipp2005cipp
post 26 Oct 2009, 11:55
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 October 09




Am fost la un nene mecanic... si mi-a gasit ca imi face bule de aer in borcanul cu apa... a zis ca e de la garnitura de chiuloasa... Se poate ca de acolo sa fie zgomotul ala?


--------------------
dacia 1310 1997 - bv06flr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 26 Oct 2009, 12:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




vezi sa nu fie arsa garnitura de la galerie. se poate sa fie si de acolo. suiera cumva?

26 Oct 2009, 12:05:
incearca sa mai strangi piulitele la galerie daca da, nu tare, adica nu forta daca sunt stranse. se mai intampla sa se slabeasca si poti da vina pe garnitura.


This post has been edited by pirvumark: 26 Oct 2009, 12:05


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 26 Oct 2009, 14:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(bygy007 @ 25 Oct 2009, 22:19)
pe garnitura dai un strat subtire de silicon rosu rezistent la temperatura
mare atentie la ordinea lor , nu mai stiu ca acest lucru ca am facut-o acum multi ani , eu avind GPL nu am dat de multe ori carburatorul jos
*



nu se recomanda folosirea siliconului rosu la benzina, mai ales sub carb. Ala nu se usuca, se branzeste si nu prea se intareste
mai bine pui niste vaselina intr-un strat fin pe garnituri si esti mai castigat
toate cele bune


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Oct 2009, 23:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu am pus dala si nu am avut probleme pina s-a casat


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:09
Forum Renault