Renault Laguna 3 - 2.0dci Privilege, Plina de optionale, plina de satisfactii :)
![]() ![]() |
Renault Laguna 3 - 2.0dci Privilege, Plina de optionale, plina de satisfactii :)
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|||
bahrim II |
![]()
Post
#62
|
![]() Urat! Group: Members Posts: 271 Joined: 26 February 09 From: Pitesti ![]() |
So stapanesti sanatos!
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp 1.4 16 V
2005
- Ag---- Capitan' de judet!
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
interiorul e.......no comment, daca era si negru inebuneam
intrebare, cum stai in masina, lafel de sus ca in orice renault sau ai o pozitie ceva mai joasa? |
--------------------
.
.
.
|
|
AlexC |
![]()
Post
#64
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
E o intrebare foarte buna. Merg intotdeauna cu scaunul aproape de maxim jos si cu luminatorul deschis (nu cu trapa deschisa, insa "obiectul" ala care se poate trage pentru a bloca lumina este mereu tras, pentru mai multa lumina in masina), si abia acum vreo 2 saptamani am observat ca in felul asta castig cativa centimetri pentru cap.
Atunci am facut ceva experimente, eu avand 1.90m: - cu scaunul maxim jos - nici o problema la cap - nu vad botul masinii - stau confortabil. - cu scaunul ridicat la o treime - nici o problema cu luminatorul deschis - vad botul masinii - stau bine; folosesc modul asta cand e drum accidentat ca sa vad fiecare pas - cu scaunul ridicat la doua treimi - ating cu freza de plafon - pozitie prea inalta, deja pierd din vizibilitatea lateralo-ambientala - cu scaunul maxim sus - nu incap in masina, nu am incercat prea mult. Sotia are ~1:65 si ea sta perfect undeva intre 2/3 si maxim sus. Per ansamblu n-as zice ca e o pozitie inalta pentru ca asa cum am reglat eu scaunul stau foarte bine, vad tot, ma simt confortabil. Cred ca o persoana mai scunda nu ar putea sa stea cu scaunul maxim jos, insa nu cred ca ar avea probleme, pentru ca in orice masina ar trebui sa-si ridice scaunul. Comparativ cu Megane-ul sotiei la pozitia maxim jos a scaunului, in Laguna stau mai jos, in Megane e evidenta pozitionarea mai inalta a scaunului. In Megane ma simt mai "implicat" in trafic, mai "calare pe situatie", pe cand in Laguna ma simt mult mai relaxat si mai detasat de trafic... Sper ca nu am aberat prea mult si ca info au fost de folos ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
Bacu |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
ce iti mai face machineta?
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
AlexC |
![]()
Post
#66
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mananca kilometrii pe paine.
De la ultima postare am ajuns la 14.500km, si se apropie prima revizie. A vazut multe drumuri lungi (Bucuresti-Istanbul-Bucuresti in februarie si de mai multe ori drumuri pana la Sibiu, Bran, Piatra Neamt), si eu sunt foarte multumit de cum merge. Pe autostrada acum pot merge linistit cu 130-140km/h, cu consumuri mai mici decat la Megane. Pe drumurile nationale insa cateodata simt nevoia sa trec pe modul semi-automat, pentru ca la automat schimba cam aiurea in unele situatii. Masina nu stie de ex. ca tu mergi usor in spatele unei masini si vrei sa tasnesti, si atunci pierzi 1-2 secunde. Pentru situatiile astea e mai fain sa trec pe modul semi-auto si sa tasnesc cand vreau eu ![]() Consumul s-a asezat la ~7% la drumuri lungi si 9% zi-de-zi in regim semi-urban. La dimensiuni si capacitate cred ca e foarte OK, mai ales ca in carte ei zic de 10.6% in oras. La interior arata inca foarte aproape de cum arata in prima zi, insa juniorul si-a lasat cateva urme prin masina, care nu ies probabil decat cu multa migala sau la vreun atelier specializat. Acum a venit primavara si vara (unii zic ca deja si toamna), si ma bucur de trapa in fiecare zi (chiar si pe ploaie). E mult mai multa lumina in masina, la viteze mici poti baga aer curat in masina fara insa sa deranjeze pe nimeni, si pe ansamblu da o impresie de spatiu si mai mare si mai aerisit. Chiar daca a mai luat ea ceva zgarieturi in parcare, atunci cand iese de la spalatorie arata foarte fain, si inca sunt de parere ca a fost cea mai buna decizie ca am luat masina asta ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
alexdan |
![]()
Post
#67
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Frumoasa tare alba. Vechea masina a fost alba, iar acum vroiam o schimbare. Albul e mai usor de intretinut decat negrul, desi inainte credeam invers
![]() |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
- B 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:31 |