DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> TRANSILVANIA ASIGURARI

bigboss_boy
post 28 Oct 2009, 13:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 October 09




A intrat un cetatean "atent"in mine,am mers la inspectorul de asigurari,mi-a evaluat dauna (bara spate,fusta spate,podea de la portbagaj,oala roata derezerva)m-am dus sa imi dea dosarul si mi-a zis ca schimba doar bara si cu fusta spate....restul "se indreapta".Sunt vizibil indoite adica dupa ce le-ar indrepta ar observa si un necunoscator in domeniu ca masina a fost lovita....Raspunsul inspectorului din Braila "masina este din 2000 si nu avem cum sa ti-o facem ca noua...adica daca nu ti-o scoate la drept nu ne intereseaza....reclami service-ul nu pe noi...."FACETI-VA ASIGURARI LA TRANSILVANIA SI VETI AVEA MARE BATAIE DE CAP CU EI....In caz de nu va schimba sau nu va convine NU SEMNATI DOSARUL....Si adresati-va Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor din Romania :021/316788(tel) 021/3167864(fax) Am fost la protectia consumatorului si mi-au dat aceste numere de tel.... blink.gif


Attached thumbnail(s)
DSCF4181.JPG ( Size: 62.19k ) Number of downloads: 138
DSCF4176.JPG ( Size: 104.29k ) Number of downloads: 160
DSCF4180.JPG ( Size: 53.57k ) Number of downloads: 162
DSCF4179.JPG ( Size: 96.88k ) Number of downloads: 159


--------------------
OPEL VECTRA 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 28 Oct 2009, 17:21
Post #2


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Modul de rezolvare corecta ar fi:

1. Se ia de la Inspector hartie cu propunerea lui de reparare.
2. Se merge in service autorizat de producator, unde se cere (e adevarat contra cost) o evaluare a daunei si se optine un deviz estimativ de reparatie. Tot acolo scrie si care sunt solutiile tehnice propuse in concordanta cu practicile si standardele RAR si ale marcii respective.
3. Se merge inapoi la inspector (insotit de un martor fara grad de rudenie) si i se solicita aprobarea devizului. In caz de refuz se solicita un raspuns in scris privind obiectiile si motivul refuzului.
4. Se merge la un superior al Inspectorului si se discuta problema (tot insotit de martor). Totul se noteaza (nume, cand, unde, cu cine, ce s-a discutat). Se cere raspuns scris.
5. Daca e cazul se pune service-ul in legatura cu inspectorul pentru a discuta la telefon. Se insista permanent pe standardele de siguranta ale producatorului.
6. Daca nu s-a obtinut nimic acceptabil, se ameninta cu reclamatie la CSA si eventual insotita de plangere penala pentru abuz in serviciu impotriva inspectorului si a superiorului sau.
7. Daca tot nu s-a rezolvat nimic, atunci se pune in aplicare punctul 6.

Tot timpul trebuie pastrat un limbaj civilizat, dar ferm pe pozitii. Cu oricine discutati trebuie sa ii aratati ca stiti care sunt drepturile si ca vi le aparati. Nu cereti nimic in plus, nu vreti sa trageti pe nimeni in piept, cereti corectitudine si vreti doar ceea ce vi se cuvine prin lege.

Succes!


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 18:32
Forum Renault