Probleme parte electrica, aprindere, reincarcare si alte defecte
![]() ![]() ![]() |
Probleme parte electrica, aprindere, reincarcare si alte defecte
Dacia1310'94 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1994
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incepe cu a curata bornele de la baterie , si verifica daca bateria daca e incarcata (10 ore pe un redresor este suficient , sau masurarea densitatii electrolitului cu un densimetru)
cind esti sigur ca bateria e buna te apuci de verificat legaturi , pe forum gasesti detalii despre verificarea instalatiei electrice This post has been edited by bygy007: 24 Oct 2009, 21:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
borne ,incarcare baterie, electromotor!
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
verifica sa fie incarcata bateria, pune un multimetru pe baterie, trebuie sa ai 12,4 v minim cu motorul oprit
daca ai 12v o pui deja la incarcat porneste motoru, si pune iar voltmetrul si zi-mi cat incarca la relanti si in turatie cu / fara consumatori porniti masoara si caderile de tensiune(s-a descris pe topicuri la sectiunea dacia clasic foarte bine, da-i search ca scrie destul de bine explicat) masoara in miliamperi sa vezi cat iti consuma, (scoti borna de plus, si intre borna si plus baterie pui multimetrul setat pe 10A ) sa ne spui valoarea de acolo ... acolo iti dai seama daca ai vreun consumator suplimentar care iti mananca bateria cu motorul oprit si cheia scoasa din contact consumul in A nu trebuie sa fie mare. Totusi spune valoarea masurata cu ajutorul multimetrului |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
neajiji |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
QUOTE(Dacia1310'94 @ 24 Oct 2009, 21:29) 2) pur si simplu nu-mi mai porneste masina ...se aprind luminite, claxoneaza, tat tat ... numai ca atunci cand ii dau cheie se sting toate luminitele si nu se aude absolut nimic ... ca si cand as scoate cheia din contact ... si pur si simplu nu stiu care e problema ... intr-un timp tot umblam pe la bujii, m-am gandit poate fi o problema ... la delco iarasi ... la bobina de inductie am curat locul in care intra fisa ... s-a intamplat ca de cateva ori sa porneasca dupa ce umblam la chestiile explicate mai sus ... acuma problema e ca ... umblu dar de data asta chiar nu se mai intampla nimic si nu-i gasesc rezolvarea. Problemele pe care le intuiesc eu sunt urmatoarele: ori la delco nu mai face scanteie, ori e problema cu bobina de inductie ori iarasi niste contacte intrerupte (ceea ce putin cred) ori pur si simplu electromotorul. Am avut ceva asemanator, a fost din baterie cred ca un element cedase nervos; s-a rezolvat cu schimbarea bateriei. |
--------------------
X
Y
Z
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(Dacia1310'94 @ 24 Oct 2009, 20:29) "Dar astazi am curatat mai bine contactele de la releu si cand am pornit-o paruse ca-si revenise numai ca nu stiu cat rezista sa vad daca intr-adevar aia era problema " 2) pur si simplu nu-mi mai porneste masina ...se aprind luminite, claxoneaza, tat tat ... numai ca atunci cand ii dau cheie se sting toate luminitele si nu se aude absolut nimic ... Problemele pe care le intuiesc eu sunt urmatoarele: ori la delco nu mai face scanteie, ori e problema cu bobina de inductie ori iarasi niste contacte intrerupte (ceea ce putin cred) ori pur si simplu electromotorul. Vreau sa stiu care ar fi problema cu adevarat si daca mi s-ar spune si cateva rezolvari. La ce contacte de releu te referi ? "se sting toate luminitele "- cele rosii de apa,ulei,încärcare - sau si pozitiile ? 1 - dacä se sting doar cele rosii poate fii contactul de vina sau mufa de conexiune 2 - daca se sting si pozitiile e bateria ( element mort ,borna retezatä în baterie ) sau borne murdare, oxidate, ne strînse ... ..." ori la delco nu mai face scanteie, ori e problema cu bobina de inductie " - päi sinteia o produce bobina de inductie , care e comandatä de platina sau de senzorul aprinderii electronice - nu delcoul ... normal ca dacä ai pus platina cu siguranta fära saiba aia izolatoare sau atinge firul la masä , n-o sä mai dea scînteie veac si e problema din delco ! - dar o cerintä principalä ptr. ca bobina sä dea scînteie e ca motorul sä se învîrtä ![]() dacä ar fi bucsile sau cärbunii la electromotor ar tzäcäni mäcar ![]() Rezolväri ... pui o baterie în stare buna pe masinä si vezi dacä porneste , pe urmä verifici ca încärcarea sä fie în limite corecte ca sä n-o fierbi si pe asta ( dacä ti-ai bägat degetele prin releul de încärcare mare minune sä mai fie în parametrii - o stiu ptr. cä multi clienti au venit cu scuza "mi-a zis cutäricä sä-i dau încärcarea mai mare cä porneste mai usor ..." Cum aflii parametrii corecti ? - dai un search "încärcare" Un releu mecanic se poate regla - în caz cä ar fi dereglat - dar trebuie sä stii exact CUM SI DE CE , adicä nu "la ochi " ! Faptul cä rämîi färä lumini la gropi - borna ruptä + sistemul de încärcare prost - un alternator bun trebuie sä asigure mersul corect al motorului si cu consumatori chiar dacä ai deconectat bateria La fel e plauzibil e un contact slab (topit) în blocul de lumini, tabloul de sigurante , mufe . Scrie dacä si cum ai rezolvat problema ,poate fii de folos altora , sau dacä mai ai nelämuriri ! ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Dacia1310'94 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 September 09 ![]() |
presupunerea cu bateria nu cred ca poate fi luata in considerare pt. ca i-am dat bateria unui prieten de-al meu sa-si porneasca masina si n-a avut nicio problema de genul ... deci as putea exclude posibilitatea asta dar totusi ... o sa iau in considerare celelalte sfaturi si dupa ce voi afla care e problema adevarata voi posta indata aici
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca zici ca pe alta masina merge bine atunci in ordine borne baterie, cabluri baterie elecromotor , elecromotor, tresa de masa, legaturi baterie alternator bloc de lumini
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bac. |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
Postez si eu o problema aparuta de ieri, am observat ca se duce acul de arata incarcarea bateriei de la jumate spre dreapta, cat tine patratelul alb.
Precum si a atunci cand schimb treptele de viteza scade lumina farurilor din putere, azi uitai pozitiile aprinse 10minute cu motorul oprit si dupa ce le oprii, vrusei sa clanxonez dar decat clantanea tinc-tinc, fara a clanxona, dupa 5 minute apasai iar si clanxona normal. Bateria are 2 saptamani si nu am probleme cu pornirea. Spuneti.mi ce ar putea avea? Multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masori cu un aparat de masura pe baterie tensiunea , pui valorile aici si mai vorbim
1 relanti fara consumatori 2 relanti cu consumatori 3 turat 2000 ture cu consumatori 4 turat 2000 ture fara consumatori sau cauti raspunsul aici iti garantez ca il gasesti This post has been edited by bygy007: 29 Oct 2009, 00:52 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bac. |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
dupa ce am citit azi-noapte (cu telefonul) acel link am curatat si strans masa releului dar si a alternatorului, rezultatul -- acul indica normal, un milimetru de la jumate la stanga.
am zis sa fac un control cu un aparat de masura, surpriza, iata valorile indicate: oprita: 9,5v----, cu faza lunga 9,2v----, +aeroterma 9,1 relanti: 10,3v---, cu faza lunga 9,9v----, +aeroterma 9,8 2000t: 10,4v---, cu faza lunga 10,1v---, + aeroterma10v cred ca am vreo dioda arsa de nu baga curent cum trebuie, o sa merg la un electrician. |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
Gaba |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Eu am scpat de faza cu farurile cind am schimbat panoul de sigurante... se si incalzea panoul din cauza contactelor imperfecte... legat de curent lipsa cind incerci sa o pornesti suna a problema de electromotor (daca te pricepi dal jos si curatal masoara daca nu are vre-un scurt pe undeva)
|
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bac. |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
Am fost la un electrician din Calafat si mi.a vizat garantia la baterie, mi.a masurat cu aparatul lui cat baga alternatorul, la relanti cu faza lunga --13,5, apoi a turat.o si ajungea la 14,4. Deci e ok, problema parese era masa care am curatit.o ?i strans.o data trecuta. Multumiri.
Totusi as vrea sa stiu cum pot face un test sa vad daca am vreun consumator care fura curent din baterie cu motorul oprit. |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
uite asa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:44 |