DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum mare, carburator monocorp

anova
post 6 Nov 2009, 14:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 April 08
From: Iași




salutare! stiu ca s-a mai discutat despre treaba asta dar nu s-a ajuns la nicio concluzie, de asta incerc sa readuc in discutie urmatoarea problema:

mi-am montat de o saptamana carburator monocorp (carfil, licenta webber), cu flansa, pompa de benzina, furtun mai lung pentru retur etc etc.

de mers, merge bine, porneste la sfert de cheie etc, dar consuma foarte mult: 17-18%!!!

am schimbat bujii, platina, fise, capac delcou, consumul nu scade. de reglarea carburatorului s-a ocupat un mecanic specialist, la care am fost din nou si zice ca totul e ok si chiar ca e reglat pentru consum economic.

va rog dati-mi un sfat, ce ar trebui sa fac, pentru ca in conditiile astea iau taxiul.





--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 6 Nov 2009, 17:00
Post #2


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Returul e infundat ai verificat?
Dar zic eu un sfat am ascultat si eu la "ceilalti colegi din forum" pui inapoi ala de dublucameral si fa un reglaj la bank nici ala nu consuma mai mult ca cea de monocorp.Zic din propria mea experimenta ca nu consuma mai mult carb dublucameral ca cea simplu

Si sa nu crezi ca e adevarat ce zice lumea ca cu monocorp consuma 6 litri si nici nu merge cu 150km/h, comsum de 6litri la Nova indeferent de carburator este numa in basme


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anova
post 6 Nov 2009, 17:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 April 08
From: Iași




QUOTE(maffiaxxl @ 6 Nov 2009, 17:00)
Returul e infundat ai verificat?
Dar zic eu un sfat am ascultat si eu la "ceilalti colegi din forum" pui inapoi ala de dublucameral si fa un reglaj la bank nici ala nu consuma mai mult ca cea de monocorp.Zic din propria mea experimenta ca nu consuma mai mult carb dublucameral ca cea simplu

Si sa nu crezi ca e adevarat ce zice lumea ca cu monocorp consuma 6 litri si nici nu merge cu 150km/h, comsum de 6litri la Nova indeferent de carburator este numa in basme
*




l-am schimbat din cauza ca s-a infundat si nu ii mai da nimeni de cap, nu mai sta la relanti, se inneaca etc. in privinta consumului eram foarte de multumit de el, consuma maxim 6% in exterior și 8-9% în localitate, era foarte bine reglat.

verific returul și revin cu noutăți.

This post has been edited by anova: 6 Nov 2009, 17:37


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Nov 2009, 21:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




poi curata-l daca ti sa infundat, daca n-ai chef sa-l desfaci ineaca-l in decarbusolv vreo 2 zile, sau daca il desfaci poti sa-l fierbi in apa - am citit si eu intr-un tutorial aici pe forum, citeste acolo pentru mai multe informatii


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anova
post 7 Nov 2009, 14:35
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 April 08
From: Iași




am rezolvat, cred. era returul infundat. am fost la o vulcanizare si am bagat aer comprimat pe conducta. sper sa consume normal acum.

maffiaxxl, multumesc foarte mult pentru sfat!



QUOTE(danciusergiu84 @ 6 Nov 2009, 21:01)
poi curata-l daca ti sa infundat, daca n-ai chef sa-l desfaci ineaca-l in decarbusolv vreo 2 zile, sau daca il desfaci poti sa-l fierbi in apa - am citit si eu intr-un tutorial aici pe forum, citeste acolo pentru mai multe informatii
*



am incercat toate solutiile, in afara de "ciorba de carburator" de care, recunosc, am citit abia acum. din cate am citit pe forum, asa s-a intamplat cu majoritatea carburatoarelor dublucamerale care au fost schimbate, iar mecanicul la care merg de obicei a fost de parere ca nu poate fi desfundat.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH65EDI
post 17 Nov 2009, 16:14
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 27 July 09




bun mecanic !!! ce sa zic !!!parerea mea e sa il schimbi (pe mecanic) !! si bine ca ai rezolvat problema ...daca nu mergea carburatorul ala dublucorp facut ...cum zice nea' mecanicu' ...mai au baietii de vanzare pe forum ...am dat 50 de lei pe unu luat de pe forum si ...foarte multumit de el ...plus ca nu ai probleme la rar ...plus ..plus ...plus...
Sfat ...la dublu corp nu lasa pe orice gigel sa umble la el ...chiar daca are siguranta ca stie ce face ....nu stie sigur ...bancul de reglare e doctorul lui ...si daca ajungi sa ti-l regleze carfil brasov ...esti tatic !!!


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 18 Nov 2009, 13:02
Post #7


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




pai am inteles ca s-a stins din viata si carfil-u'


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Nov 2009, 23:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cu 5l la 70 de km, monocorp e rau in localitate? P-ala dublu , cu ce-l intretii? Merge si ala de Dacie, perfect, daca sti sa-i potrivesti jiglerele dupa necesitati. Nu-ti faci necesitatile si apoi sa te apuci de carburator. Carburatorul sa-l faci asa cum crezi ca-ti e util. Depinde ce apucaturi ai, pe unde mergi si cum. E cel mai popular si cunoscut, asa ca pentru unii nu are secrete. Daca cati gasesti , la berlina, descriere amanuntita de reducere a consumului, la cateva posturi d-ale mele.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Nov 2009, 23:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Mergi dincolo, la berlina, si citeste un post de-al meu, la topicul cu consum de 12-14, parca. La cat am scris acolo, e imposibil sa nu-ti iasa, sau sa gresesti.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH65EDI
post 2 Dec 2009, 12:52
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 27 July 09




nu ai zis daca mai consuma ca tractorul ...ca eu cel putin sunt curios !

off topic: nici masinile noi nu consuma 5l in oras ...plus ca 70km/h in localitate este cu luat de carnet ...plus ca nu stiu in ce localitate mergi tu cu 70 ...ca eu nu reusesc in ploiesti macar sa ii dau a 4-a !! in fine ...eu imi mentin parerea cu carbul dublu-corp ... cine pune monocorp sa isi puna ...pana la revizie ... dupa aia tre sa isi puna un dublucorp ...si reglat ...ca sa treaca testul lu peste cu gazele !!! si daca e reglat ...e bine sa il lasi acolo ...si am mai explicat de ce !! improvizatii de ale romanului care e mai inginer decat inginerul ...am vazut o gramada ...care nu contest ca nu merg ..merg...dar nu merg in parametrii optimi ...ca asa toti am face masini care sa nu consume nimic astupand de tot jiglerele...
de carfil nu stiam ca a murit ...dar sunt in bucuresti standuri de reglare


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 2 Dec 2009, 20:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




era vorba de o distanta de 70 de km facute cu 5l de benzina nu de 70km/h.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH65EDI
post 3 Dec 2009, 07:51
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 27 July 09




aha ...atunci scuze ...mai venim si noi de acasa cu un consum de 7,2 % ...ca atata da prin regula de 3 simpla ... pai cam 8,5% consuma si a mea ....avand in vedere ca ,ma repet, ...nu pre apuc sa dau a 4....adica la aproape 1000 km facuti dau cu 4 lei mai mult ....oau ce de economie am facut...


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basileros
post 4 Dec 2009, 10:55
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 1 July 08




sal all!!am avut si eu montat carb monocorp pe masina dar nu am fost multumit de performante si urmeaza sa merg sa fac I.T.P.Dar in legatura cu consumul nu cred ca fci mari economii!!!Si lamuriti-ma si pe mine o chestie:consumul e dat de -capacitatea motorului--jigloare--difuzor aer[lasam la oparte stilul de mers ,reglare aprindere samd]Deci daca difuzorul de aer e mai mare ca la carb.dublucorp nu trebuie mai multa benzina[GPL]ca sa umple cilindrii[si ei mai mari la NOVA]] si pt a face un amestec optim [aer-benzina]pt. a fii la fel de performant ca si carb dublucorp??????? wacko.gif wub.gif EU facusem o adaptare -un fel de capacel cu o gaura de ~21-cu care am astupat difuzorul si am obsv ca motorul e mai vioi[ca si cum ar fi clapetta aer soc ar fi putin inchisa]iar la rece nu mai trpida..[mai ales pe GPL].Deci unde gresesc in rationament??Msi pt rabdare si astept lamuriri!! ohmy.gif

Attached thumbnail(s)
adaptare_carb.monocorp.GIF ( Size: 4.8k ) Number of downloads: 307


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 4 Dec 2009, 21:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ma bucur ca ti-a trecut prin cap asta. Nu e rau, cu toate ca ne-ar contrazice toti inginerii. Eu am descris amanuntit cea de-a doua varianta de reducere a consumului, cu pastrarea performantelor, in care era inclusa reducerea difuzorului, la 20, prin scoaterea centratorului si adaugarea sub el, o saiba din tabla de aluminiu, modelata (am facut si prese, pentru ca am modificat zeci de carburatoare), dupa forma difuzorului, numai ca la interior avea gaura cat boltul de piston.Peste ea s-a presat la loc centratorul. Jiclorul principal l-am redus la 0,9 iar cel de franare largit la 2,2 sub care am pus o saiba de tabla de Cu. care am gaurit-o cu un ac, largind gaura, dupa fiecare test, pana am obtinit accelerare continua, fara ezitari pe toata cursa pedalei.Cu cat se va mari, cu atat apare pauza mai mare si mai catre mijlocul cursei. Cu jiclorul original, consuma multa benzina( 18%), si cauciucuri (raman pe asfalt la plecari).
Nu lua in seama matematica inginerilor, ca , le-as recomanda eu , sa renunte la invataturile invechite, si sa studieze pe cont propriu.
Am studiat carburatorul 2 ani, si experimentat pe drumuri in toata tara. acel mai mic consum, cu doua familii in masina si remorca cu 800 de Kg, pe un parcurs de 200 de Km Ploiesti-Maicanesti-Focsani, 5,3% la o viteza de 70-80/h. Motor de 1300 si cutie cu patru trepte, cauciucuri pe fata de 145. Nu uitati, ca de la Mizil, se urca continuu pana la Ramnic.
Singurul dezavantaj, trebuia sa se tina cat mai cald carburatorul , pe vreme umeda. De la Brasov spre Sighisoara, pe o ceata deasa (inainte sa realizes fenomenul), am mers in reprize, ca ingheta difuzorul. Am pus in fata un carton, si am scapat de necaz.

4 Dec 2009, 21:55:
Nu mai credeti orice prostie a celor care ne trag doar in jos (pot umple forumul cu "isteti" care m-au contrazis, si am avut dreptate), pana nu va convingeti, c-am fi putut ajunge mult mai departe. Am carburator de Dacie pe Nova, si n-ati vrea sa vedeti ce poate, in comparatie cu cel dublu, pentru ca toti spuneti altceva. Consum de GPL, la un mers violent cu 120/h in afara de localitati, 8%, pe un parcurs de 350 Km. Interior, 10, la acelasi stil.

This post has been edited by PH-06-BOA: 4 Dec 2009, 21:55


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:29
Forum Renault