DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cu DACIA la Nurburgring, un vis ce poate deveni realitate!?

cmres80
post 17 Sep 2009, 20:58
Post #1


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




Am vazut pe internet niste filmulete de pe celebrul circuit mentionat in numele topicului, in care oameni pasionati de automobilism isi conduceau cu placere si virtuozitate propriile masini, devenind pentru cateva tururi de pista piloti de curse.
Nu am cautat poate suficient insa nu am gasit pe nimeni care sa conduca o celebra Dacie pe celebrul circuit.

Din ce am mai gasit pe internet, citez:

"Cazarea pentru doua persoane, la o vila din zona este intre 40 si 80 euro/noapte. Convenabil, mai ales ca e vorba de o zona frumoasa, in care sotia/prietena sa nu se plictiseasca prea rau.
Bun. Ideea e ca eu n-as merge acolo cu avionul. Cea mai indicata mi se pare masina. Nu e si cea mai comoda solutie, dar mie imi place sa conduc, asa ca prefer masina. Cum naiba sa ajung la Nurburgring si sa nu fac o tura cu masina mea pe cel mai misto circuit din lume? Partea cu “cel mai” e relativa, dar e justificata de parerea majoritatii celor care cunosc circuitul.
Deci, pentru un hatch normal, cu motor mic, cum e al meu ar insemna cam 150 euro benzina. Doar dus. Cazarea – 3 nopti – ar insemna 180 euro (cu 60 euro/noapte – 2 persoane). Ajungem la 480 euro, drum dus-intors, cu cazare cu tot.
Acolo se pot face urmatoarele chestii. Un tur de circuit, ca pasager, intr-un “Ring-Taxi”, adica un BMW M5, care costa 185 euro, pentru maxim 3 persoane. Scump. Cam prea scump. Dar tentant mai ales ca turul e “at racing speeds”. Se merita daca esti cu 3 prieteni, pentru ca imparti costul si poti sa pui si un pariu de genul “care vomita primul” si ai sansa sa-ti recuperezi banii. Apoi, un tur de circuit cu masina personala, care costa – din cate imi dau seama din site-ul asta in limba germana – cam 23 de euro."

Acum, ideea este cati dintre noi am fi dispusi sa mergem intr-o astfel de excursie si cat de multi am fi dispusi sa dam poate o valoare mai mare decat valoarea propriei masini pentru o excursie de genul celei mentionate mai sus!?

Consider insa ca daca ne strangem mai multi ar fi o experienta unica in viata, pentru ca sunt pe forum cativa useri(stiu ei care sunt) care au masini bine puse la punct si care, cred ca ar face o figura frumoasa pe celebrul circuit.

Eu unul...trec 5 ture cu Dacia din dotare ca pe un vis pe care voi urmari sa-l indeplinesc in urmatorii 2 ani.


Rog moderatorii, daca se poate, sa mute la sectiunea romana acest topic (oboseala si-a spus cuvantul).

Multumesc

This post has been edited by cmres80: 17 Sep 2009, 21:32


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 18 Sep 2009, 00:30
Post #2


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(cmres80 @ 17 Sep 2009, 21:58)
Apoi, un tur de circuit cu masina personala, care costa – din cate imi dau seama din site-ul asta in limba germana – cam 23 de euro
*


De pe site-ul oficial (http://www.nuerburgring.de):

"Das Grand-Prix-Strecken-Erlebnis kostet 30,00 € für 20 Minuten Fahrspaß" - 30 Euro pentru 20 de minute pe circuitul de Grand Prix (5,148 km), si de la 23 Euro / tura (75 Euro / 4 ture, etc) pe Nordschleife (20,8 km). Circuitul de Grand Prix e deschis pentru turele personale numai 28 de zile pe an, Nordschleife mai mult; date exacte pot fi gasite la http://www.nuerburgring.de/ft/events-veran...gskalender.html



--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Sep 2009, 06:32
Post #3


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 11 February 04




O idee buna.
Ce ar fi sa se adune toti amatorii de reising si sa o arda pe acolo pana isi zboara pistoanele?


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Sep 2009, 07:18
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu cred că nu ți se va permite accesul pe circuit cu mașina din semnătură.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Sep 2009, 09:00
Post #5


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si eu cam la fel cred. Ai fi prea melc si ca atare un pericol pentru ceilalti participanti.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 18 Sep 2009, 09:03
Post #6


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




pl ca exista pericolul sa se dezintegreze pe circuit 04.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 8 Oct 2009, 21:02
Post #7


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Mie mi s-ar parea mult mai interesant turul ala cu M5-ul, insa doar eu si soferul. Cu masina plina senzatiile cred ca nu mai sunt asa de "tari" wink.gif

Daca vrei sa te "joci" cu masina, nu-i nevoie sa te duci chiar pana acolo. Sunt cateva trasee de munte si in tara, foarte putin circulate, iar daca te duci si noaptea, chiar nu e nimeni pe ele. De ex: Campu lui Neag - Campusel (zona Petrosani). Nu sunt localitati, case, nimic, iar asfaltul se termina in forestier, deci nici trafic...

Nu e un circuit amenajat, dar decat sa vad ce vad pe Valea Oltului, de exemplu, unde multi isi arata muschii de la motor, mai bine sa mearga in zone necirculate.

This post has been edited by VladG: 8 Oct 2009, 21:18

Attached thumbnail(s)
P1020688_resize.JPG ( Size: 303.45k ) Number of downloads: 680
P1020695_resize.JPG ( Size: 260.7k ) Number of downloads: 742
P1020702_resize.jpg ( Size: 287.22k ) Number of downloads: 741


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 8 Oct 2009, 21:39
Post #8


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(C a t a l i n @ 18 Sep 2009, 08:18)
Eu cred că nu ți se va permite accesul pe circuit cu mașina din semnătură.
*


Ti se permite accesul cu orice masina e in stare sa depaseasca 60km/h.


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 16 Nov 2009, 09:34
Post #9


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Eu am fost pe Nordschleife si marea problema o reprezinta masinile foarte lente care sunt pe trasa ideala. Pe unele zone de circuit se ating si viteze de 300 kmh, iar daca esti pe trasa ideala pot spune ca esti un real pericol pentru tine si pentru altii.
Ca si sfat, du-te in primul rand sa vezi circuitul si sa te dai cu altcineva, sa stai in dreapta si sa inveti trasele, crede-ma ca sunt 2-3 viraje in care vi cu 180 si esti pe creasta de zona de franare pe care daca n-o sti ... iei din plin cauciucurile de pe marginea virajului la 90 grade. Acuma nu spun ca tu o sa te dai asa de tare, dar decat sa te expui la un pericol si sa te dai doar cu ochii pe oglinda retrovizoare... mai bine te dai cu Sabine cu Ring taxi.
Am vazut si masini lente si vechi pe circuit dar, cred ca erau conduse de piloti experimentati si imediat ce vedeau o masina in retrovizoare se trageau pe zona de viteza mica.
Sunt cateva reguli pe care ar trebui sa le sti inainte sa intri pe circuit, gen semnalizatul, gen farurile aprinse daca esti pe turul rapid, ...
Dar si sa stai la un gratar pe marginea traseului (se practica de f mult timp) si sa vezi o cursa este extraordinar.

This post has been edited by Razor: 16 Nov 2009, 09:37


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 11:47
Forum Renault