problema frana, pompa de frana
![]() ![]() ![]() |
problema frana, pompa de frana
iulian.c |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 tx 1990
1990
|
|||
DACU' |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 327 Joined: 1 October 07 ![]() |
Iulian,fara nici o urma de rautate:daca nu stii,nu te baga!Nu te juca cu frana!Tu joci acum ruleta!...ruseasca!M-am gandit mult daca sa iti scriu sfatul asta pe forum sau nu.Decat sa tac si sa ma fac ca ploua,mai bine imi atrag oprobriul tau...Toate cele bune.
|
--------------------
DACIA
1310,1300
1989,1972
|
|
iulian.c |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 March 09 ![]() |
salut,
Merci de sfat oricum stiu ce inseamna frana la o masina. Pana acum m-am bagat in toate componentele sistemului de franare si nu am avut niciodata probleme. Nu sunt genul care fuge in service pentru orice nimic ( nu am un sac de bani fara fund). Doar ca nu am mai desfacut niciodata o pompa in genul asta si nu shtiu cum ar trebui sa vina. Apropo , testele le-am facut numai in fata garajului unde nu era nici o masina , nu sunt nebun sa ies in trafic fara frane ![]() Cu logica mea m-am gandit ca garniturile ar trebui asezate cu partea de impingere orientata de la pedala spre radiator in asa fel incat primul piston sa imping lichid in conductele din fata si al doi-lea spre conducta din spate , dar nu garantez ca am dreptate. De asta astept un sfat de la cineva care e mai lucrat cu genul asta de pompa si stie ordinea corecta. |
--------------------
Dacia
1310 tx 1990
1990
|
|
zzsolti62 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 1 November 09 From: Satu Mare ![]() |
Salut hai sa ma bag si eu cu sfatul meu! Ari trebiui sa o aerisesti toata circuitul ca poate de aia ai o data frana o data nu!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989 motor 1.4
- SM-01-SLZ
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
"Cu logica mea m-am gandit ca garniturile ar trebui asezate cu partea de impingere orientata de la pedala spre radiator in asa fel incat primul piston sa imping lichid in conductele din fata si al doi-lea spre conducta din spate"
Daca ai pastrat ordinea de montaj (arcuri, pistoane) si orientarea garniturilor asa cum erau inainte sa umbli lasa-le asa !!! Logica ta pastreaz-o ptr cuceritul gagicilor ![]() ![]() Fa aerisirea bine pe toate cele 4 roti, prin cadere - nu la pedala(nu uita sa deschizi limitatorul ptr puntea spate). Daca nici dupa asta nu se imbunatateste mai vorbim. This post has been edited by gaby-cta-ro: 6 Nov 2009, 11:48 |
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
iulian.c |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 March 09 ![]() |
Salutare,
Am aerisit din nou de data asta metoda furtunului si de cateva zile am frana ca la inceput, sunt foarte multumit de ea. Acum a aparut altceva. Daca pun faza lunga raman becurile aprinse chiar daca o opresc din blocul de lumini pana ii scot bateria sau siguranta. Sa fie blocul de lumini defect su ceva din relee, instalatia electrica? Nu am posibilitatea sa testez cu alt bloc de lumini si va rog daca a mai parit cineva asa eva poate imi da un sfat sa nu il cumpar degeaba. Va multumesc. |
--------------------
Dacia
1310 tx 1990
1990
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#7
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
desfaci capacele de la volan ,sa ai acess la papuci blocului de lumini,... aprinzi luminile,..le opresti din bloc,..daca raman aprinse,.... te apuci si scoti papuci care sunt bagat iin blocu de lumini,...cred ca un fir e galben,si celalat,alb..parca...
daca se sting luminile,..cred ca iti dai seama ca e blocu.. ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 11 Nov 2009, 08:07 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
daca ai releu pe faza lunga e posibil sa nu mai decupleze din cauza unui contact imperfect. adica bobina releului ramane incarcata si dupa ce decuplezi din bord (bloc de lumini), pt ca se ating usor contactele in interiorul blocului, curent suficient sacomande bobina(releul). concluzie cum a zis si colegu' .....e blocul
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
micri |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
salut tuturor,
pentru a nu mai deschide un nou topic am sa-mi expun problema aici. astazi de dimineatza cand veneam la servici, intr-o intersectie am scos-o pe liber, caci trebuia sa opresc la rosu, si am constatat ca s-a oprit. oare ce sa fie? mentionez ca mersesem circa 1-1.5 km din parcare |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ploua la tine cand s-a intamplat asta .....
![]() Daca da, fenomenul de JIVRAJ ! This post has been edited by Minel: 11 Nov 2009, 10:50 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
micri |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
da ploua .
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 10:05 |