DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema frana, pompa de frana

iulian.c
post 5 Nov 2009, 18:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 March 09




Salutare,
Am o problema la frana (pompa 2 pistoane 3 conducte)
De la o vreme aveam frana slaba , cand aveam cand nu .. adica varia intre a ingheta si a nu avea deloc.
Am schimbat azi garniturile de la pompa dar nu sunt sigur ca le-am pus bine (nu bag mana in foc ca erau montate bine de prima data)
Cum le-am pus eu sunt indreptate cu partea conica mai lata spre radiator.
si inca o problema care o aveam si pana acum desi frana de te dadea cu capul de parbriz pedala punea o rezistenta foarte mica ca si cum nu as fi avut frana deloc la inceputul cursei , are cineva idee de ce?
acum la fel... rezistenta aproape deloc cand am motorul pornit dar nici nu franeaza si nu mai stiu ce sa ii mai fac.
poate stie cineva ordinea corecta a garniturilor.
Multumesc anticipat.
P.S. aerisita este si pompa si rotile.


--------------------
Dacia 1310 tx 1990 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACU'
post 6 Nov 2009, 02:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 327
Joined: 1 October 07




Iulian,fara nici o urma de rautate:daca nu stii,nu te baga!Nu te juca cu frana!Tu joci acum ruleta!...ruseasca!M-am gandit mult daca sa iti scriu sfatul asta pe forum sau nu.Decat sa tac si sa ma fac ca ploua,mai bine imi atrag oprobriul tau...Toate cele bune.


--------------------
DACIA 1310,1300 1989,1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.c
post 6 Nov 2009, 08:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 March 09




salut,
Merci de sfat oricum stiu ce inseamna frana la o masina.
Pana acum m-am bagat in toate componentele sistemului de franare si nu am avut niciodata probleme.
Nu sunt genul care fuge in service pentru orice nimic ( nu am un sac de bani fara fund).
Doar ca nu am mai desfacut niciodata o pompa in genul asta si nu shtiu cum ar trebui sa vina.
Apropo , testele le-am facut numai in fata garajului unde nu era nici o masina , nu sunt nebun sa ies in trafic fara frane smile.gif
Cu logica mea m-am gandit ca garniturile ar trebui asezate cu partea de impingere orientata de la pedala spre radiator in asa fel incat primul piston sa imping lichid in conductele din fata si al doi-lea spre conducta din spate , dar nu garantez ca am dreptate.
De asta astept un sfat de la cineva care e mai lucrat cu genul asta de pompa si stie ordinea corecta.


--------------------
Dacia 1310 tx 1990 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 6 Nov 2009, 11:16
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




Salut hai sa ma bag si eu cu sfatul meu! Ari trebiui sa o aerisesti toata circuitul ca poate de aia ai o data frana o data nu!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 motor 1.4 - SM-01-SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby-cta-ro
post 6 Nov 2009, 11:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 14 March 06




"Cu logica mea m-am gandit ca garniturile ar trebui asezate cu partea de impingere orientata de la pedala spre radiator in asa fel incat primul piston sa imping lichid in conductele din fata si al doi-lea spre conducta din spate"

Daca ai pastrat ordinea de montaj (arcuri, pistoane) si orientarea garniturilor asa cum erau inainte sa umbli lasa-le asa !!! Logica ta pastreaz-o ptr cuceritul gagicilor iubire.gif , franele de dacie au o logica proprie numai lor wink.gif .
Fa aerisirea bine pe toate cele 4 roti, prin cadere - nu la pedala(nu uita sa deschizi limitatorul ptr puntea spate). Daca nici dupa asta nu se imbunatateste mai vorbim.

This post has been edited by gaby-cta-ro: 6 Nov 2009, 11:48


--------------------
dacia 1310/1410 1987/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.c
post 11 Nov 2009, 07:26
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 March 09




Salutare,
Am aerisit din nou de data asta metoda furtunului si de cateva zile am frana ca la inceput, sunt foarte multumit de ea.
Acum a aparut altceva.
Daca pun faza lunga raman becurile aprinse chiar daca o opresc din blocul de lumini pana ii scot bateria sau siguranta.
Sa fie blocul de lumini defect su ceva din relee, instalatia electrica?
Nu am posibilitatea sa testez cu alt bloc de lumini si va rog daca a mai parit cineva asa eva poate imi da un sfat sa nu il cumpar degeaba.
Va multumesc.


--------------------
Dacia 1310 tx 1990 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 11 Nov 2009, 08:06
Post #7


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




desfaci capacele de la volan ,sa ai acess la papuci blocului de lumini,... aprinzi luminile,..le opresti din bloc,..daca raman aprinse,.... te apuci si scoti papuci care sunt bagat iin blocu de lumini,...cred ca un fir e galben,si celalat,alb..parca...

daca se sting luminile,..cred ca iti dai seama ca e blocu.. wink.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 11 Nov 2009, 08:07


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 11 Nov 2009, 08:38
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




daca ai releu pe faza lunga e posibil sa nu mai decupleze din cauza unui contact imperfect. adica bobina releului ramane incarcata si dupa ce decuplezi din bord (bloc de lumini), pt ca se ating usor contactele in interiorul blocului, curent suficient sacomande bobina(releul). concluzie cum a zis si colegu' .....e blocul


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 11 Nov 2009, 10:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




salut tuturor,

pentru a nu mai deschide un nou topic am sa-mi expun problema aici.

astazi de dimineatza cand veneam la servici, intr-o intersectie am scos-o pe liber, caci trebuia sa opresc la rosu, si am constatat ca s-a oprit. oare ce sa fie? mentionez ca mersesem circa 1-1.5 km din parcare


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Nov 2009, 10:49
Post #10


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Ploua la tine cand s-a intamplat asta ..... nedumerire.gif


Daca da, fenomenul de JIVRAJ !

This post has been edited by Minel: 11 Nov 2009, 10:50


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 11 Nov 2009, 12:09
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




da ploua .



--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 10:05
Forum Renault