furtun filtru
![]() ![]() ![]() |
furtun filtru
adytza 89 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|||
G I M |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Cred ca zici de tubul acela gofrat care se pune intre tabla de pe galeria de evacuare si filtru. Nu stiu daca ai ce sa improvizezi, acela este un tub care rezista la temperatura destul de ridicata. Incearca sa cauti pe la magazine auto sau pe la magazine de instalatii termice si sanitare.
Dar nu din cauza aia iti trepideaza tie motorul la relanti. Cauta problema ta la aprindere, posibil sa fie vreo bujie care nu lucreaza "la rece". |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
adytza 89 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 December 09 ![]() |
bujiile i leam schimbat acum cateva saptamani,nu are de ce sa fie din bujii...si la relantiu ala e ceva dubios,cand e un pic rece sta la 7-800 rotatii/min...cand se incalzeste se duce la 1300 de rotatii...oricat l-as regla,creste nr rotaiilor pe masura ce se incalzeste motorul!asta de la ce o mai fi?si in legatura cu tubul ala,cred ca o sa caut pe la instalatii sanitare!ms de sfat;)!
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Dar am o intrebare...tu ai soc? Si daca ai il folosesti? Nu de alta dar la mine cand e rece nu porneste fara soc, sau deabia porneste si daca porneste nu sta la relanti. Eu cand o pornesc dimineata ii dau 2-3 sprituri, trag socul la maxim, ii dau cheie porneste pe la 2000 de rpm apoi ii imping socul jumatate sa stea cam pe al 1200-1300 de ture si pot pleca. Cand vad ca incepe sa se ridice acul la apa imping treptat socul pana cand motorul poate functiona fara ajutorul lui.
Deci e si normal sa iti creasca turatia direct proportional cu incalzirea motorului. Regleaza corect relantiul. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
adytza 89 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 December 09 ![]() |
asta e o alta problema la mine...nu merge sa trag socul,parca este blocat,nu stiu...trag de el cat pot,dar nu se trage...
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
basileros |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
sal....pai dai tu te rog filtrul jos si carcasa deasemenea si vezi de ce nu mere socul........ori este cablul blocat....ori nu este strans surubelul care il fixeaza.....regleza de asemenea si cursa clapetei de aer din tija[sarma aia indoita]astfel incat la soc tras maxim aerul sa se inchida de tot iar clapeta acceleratie sa fie deschisa cam 0,5cm.......verifica tot acum si daca lucreza capsula de dezanecare.....la sfarsit regleza relantiul[cu motorul cald]...la tine e posibil ca tija aceea sa fie prea lunga....hai spor la treaba
![]() ![]() ![]() This post has been edited by basileros: 28 Dec 2009, 16:07 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
blackspyder_17 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 June 09 ![]() |
Daca e vorba de tubul acela mai gros flexibil, argintiu costa cam 5 lei si se gaseste peste tot
|
--------------------
dacia
nova GTI
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 07:05 |