vibratie cardan?
![]() ![]() ![]() |
vibratie cardan?
daredan |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|||
daredan |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Rectific: am reusit sa-i dau de cap. Am schimbat si ultimul lucru ce era de schimbat, rulmentul intermediar cu suportul de cauciuc. Desi rulmentul este in stare buna, cauciucul isi pierduse din elasticitate. Schimbat cu un corp nou si in sfarsit, dupa atatia nervi nu mai scoate nici un trepidat. Deci, se poate si la Dacia! Pacat ca toti mecanicii au pipait piesa respectiva, au tras de cardan si au zis ca nu are joc. De aproape 4 ani merg cu ea cu zgomot si am crezut ca este cardanul descentrat.... sau ca asa trebuie sa faca.
|
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
RAR |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 June 12 ![]() |
Am si eu urmatoarele probleme la papucul meu 1304 benzina:
- la 30 km/ora in viteza 2 daca dau viteza 3, masina vibreaza urat iar daca trec de 30 km/ora si pe urma schimb viteza nu se mai aude acea vibratie - de la 70-80 km in sus daca scot din viteza masina se aude un huruit urat iar daca o bag in viteza nu se mai aude Ce sugestii imi dati la aceste probleme? |
--------------------
DACIA
1304 INJECTIE
2000
|
|
piston |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
Eu am schimbat mai demult doua inele de cauciuc la rulmentul de la cardan,aveam vibratii serioase la 40 KM/h,in rest nu aveam probleme.
Primul inel pe care l-am cumparat avea din turnare o mica deformare,n-am stiut atunci la ce sa ma uit,ulterior am aflat ca acest inel trebuie sa fie de aceeasi consistenta si grosime pe intreg diametrul,altfel partea mai subtire tinde sa cedeze la rotirea cardanului si astfel apar aceste vibratii. Observ ca,calitatea pieselor de schimb la papuc a inceput sa scada odata cu trecerea anilor,am mai cumparat cite ceva maruntisuri din plastic sa le inlocuiesc,bine ca nu le-am aruncat pe cele vechi,dupa doua saptamini de la caldura au crapat si a trebuit sa le montez tot pe cele vechi. |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
RAR |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 June 12 ![]() |
Isi mai da cineva cu parerea la cele doua probleme?
|
--------------------
DACIA
1304 INJECTIE
2000
|
|
bogdan2000 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Vreau sa schimb rulmentul. Ca sa scot rulmentul presupun ca trebuie scoasa partea care am indicat-o cu sageata, nu? Cum se scoate ?
Mersi Attached thumbnail(s) rulment_cardan_papuc.jpg ( Size: 91.57k ) Number of downloads: 517 |
--------------------
dacia
logan mcv
2006 1.6/16v
|
|
piston |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
QUOTE(RAR @ 12 Oct 2012, 08:54) Schimba inelul de cauciuc de la rulmentul cardanului,trepidatile astea sint date de el,asta daca nu ai suruburi nestrinse la flanse si crucile cardanului nu au joc.Sa fii atent la ce inele de cauciuc cumperi,daca este cauciuc turnat la coltul strazii nu o sa scapi de trepidatii. Problema pieselor de schimb devine suparatoare,in special a calitatii lor.Chiar nu stiu ce sfat sa-ti dau,decit un inel nou din cauciuc prost mai bine unul second de la dezmembrari in stare buna,fara crapaturi si uzura excesiva.Banuiesc ca crucile sint gresate,nu ? Daca nu cauta de imprumut un decalimetru,curata cu un ac de cusut cu atentie mizeria si crusta la fiecare terminal al crucii astfel incit sa iasa prin fiecare parte vaselina afara cind umplii cu decalimetrul altfel o sa ramina unele capete ale crucii neunse si fara vaselina in ele.De obicei vaselina se usuca si formeaza o crusta care impiedica vaselina noua sa intre.Nu te zgircii la vaselina da la pompa la decalimetru pina curata toata crucea si scoate afara toata mizeria. QUOTE(bogdan2000 @ 14 Oct 2012, 22:25) Vreau sa schimb rulmentul. Ca sa scot rulmentul presupun ca trebuie scoasa partea care am indicat-o cu sageata, nu? Cum se scoate ? Mersi Sint in deplasare,daca eram acasa am o carte cu toata mecanica la Dacie si papuc,mai mult ca sigur acolo este specificat ordinea si operatile. Eu cu rulmentul asta n-am avut probleme,din moment ce vrei sa-l schimbi banuiesc ca are joc evident si a intrat mizeria inauntru,altfel nu are rost sa-l schimbi. Gindeste-te ca un rulment de calitate este greu de gasit,poti monta si turcisme,dar peste nu multa vreme o sa reiei operatia,cauta si tu la dezmembrari,poate ai noroc. Sfatul cu dezmembrarile si talciocuile de vechituri nu-i moft,eu am cumparat de la un mosneag rulmenti de fata pentru Dacie din vremuri socialiste,la un pret de nimic si o calitate foarte buna.Am cumparat si eu turcisme si chinezarii din magazin,dupa trei luni a trebuit sa-i schimb din nou. |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
bogdan2000 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Poate daca ai cartea de Mondiru si sa scrie pe acolo, ca in manualul de service nu scrie. Ca rulmentul se schimba "oficial" cu tot cu cardan.
|
--------------------
dacia
logan mcv
2006 1.6/16v
|
|
piston |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
Posibil,insa cum a fost bagat asa si iese rulmentul asta buclucas,daca te iei dupa carti o sa mergi la service pentru orice,sa cum se si intimpla in ziua de azi cu masinile de generatie noua.
Unde naiba au disparul masinile din generatia lui 2CV,avea un mosneag unul cind eram pustan,la pivoti mai aduga cite o fisie de cauciuc cind prindeau joc si mergea mai departe.Operatia se putea face si pe marginea santului destul de comfortabil. Pe linga masina aia Dacia este Mertan la complexitate. Tot asa se recomanda si in carti legat de amortizoarele capsulate,nimeni nu recomanda sa le cumperi de la dezmembrari pe cele din vechea generatie semicapsulate,sa le inlocuiesti uleilul hidraulic,sa mai adugi o saiba subtire din cauciuc peste garnitura originala ca sa o preseze mai bine si sa etanseze si apoi sa mergi cu ele pina te plictisesti.Garnitura aia originala din cauciuc de calitate valoreaza mai mult decit tot amortizorul.Tot asa este si la cardan,decit sa cumpere unul nou facut de mintuiala si cu componente de proasta calitate mai bine il repara pe cel vechi,chiar daca necesita strungar. |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
bogdan2000 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Am reusit sa scot rulmentul. Se desurubeaza teava indicata cu sageata alb-galben si pe urma se bate in flansa care a ramas in fata rulmentului. Pe urma se bate in tabla de protectie a rulmentului. Se foloseste spray WD40 la greu, iar eu am mai incalzit si cu o butelie cu gaz de aia micuta flansa si am pus apa rece pe caneluri . Daca a folosit sau nu, nu stiu, dar am reusit sa scot flansa. Rulmentul a iesit mai usor decat flansa aia. Pe rulment scrie 6207.
Attached thumbnail(s) Graphic1.jpg ( Size: 369.1k ) Number of downloads: 514 |
--------------------
dacia
logan mcv
2006 1.6/16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:13 |