Nu porneste desi se stinge martorul de injectie, probeme ehnice
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste desi se stinge martorul de injectie, probeme ehnice
moise |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|||
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
verifici daca iti baga benzina.Scoti ansamblul filtru de aer si acolo sunt 2 furtune tur si retur( sunt niste sageti acolo si vei depista care e turul) scoti furtunu si pui pe cineva sa puna contactu si tu verifici daca vine benzina(sa ai o sticluta sau un paharel in care sa curga benzina )
Daca nu vine benzina verifici daca iti vine curent la pompa cu un aparat de masura sau un bec cu fir(scoti mocheta din portbagaj desfaci capacul si e o mufa cu 4 fire iar cele 2 mai groase sunt de la pompa).Daca ai curent si totusi nu baga benzina inseamna ca e dusa pompa sau ca e blocata(daca e blocata se poate demonta din rezervor scoti pompa de pe ansamblu si o cureti bine sa nu aiba benzina apoi conectezi 2 fire plus- minus si o pui direct la baterie in sens invers(adica negativ la pozitiv si viceversa) pentru 1-2 secunde apoi o pui normal(plus la plus si minus la minus) si se va debloca-am patit asa eu si am dus-o la un mecanic care a facut ce ti-am zis))) E posibil sa fie DEZAMORSATA.....caz in care inainte de a scoate pompa ti-as sugera ca in momentul cand cineva pune contactul si da la cheie tu sa tragi prin acel furtun(tur) benzina cu gura(dar sa ai grija sa nu inghiti benzina) daca incepe sa bage benzina pui rapid furtunul la loc si pornesti.poti incerca de mai multe ori. Daca nu primesti curent la pompa verifici daca iti da curent din releu( e un releu pe aripa stanga (pe la baterie) si sunt si 2 sigurante de 10 A pe care o sa le verifici. Poti verifica daca iti da scanteie(scoti fisa de pe bujie si o tii cu o carpa mia groasa la o distanta de cativa milimetri de capul bujii timp in care cineva da incearca sa porneasca motorul) ca sa elimini cauza asta. Daca nu ai nici scanteie verifici daca e conectat cablul de alimentare al injectiei( e un fir relativ gros care vine dinspre electromotor) REVIN-O cu detalii! This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 12 Nov 2009, 15:57 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
moise |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
Am masurat curentul de pe mufa dela rezervor si vine curent .am scos capacul de la rezervor si am pus cupla ,nu se aude nimic si nici nu vine pe tur benzina dar nu stiu cum e prinsa pompa p fundul rezervorului ca e prinsa intr-o carcasa metalica si se vede ca are 4 aripi pompa pe carcasa .Acum nu stiu daca iese colivia aia cu totul sau iese numai pompa ca vad ca se misca si nu se vede nici un surub.
![]() |
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
vezi sa nu fie infundata pompa din rezervor
|
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
- pentru ca sa fi sigur sa nu scoti pompa degeaba, firele de alimentare la pompa sunt cele mai groase, unul dintre ele fiind masa intregului ansamblu si + de alimntare pompa, celelalte 2 sunt pentru + la indicator nivel benzina repectiv bec avertizare rezervor gol, asta ca sa sti ce ai masurat, in cazul in care ai avut contactul pus trebuia sa fie curent si pe firele subtiri
- pompa de benzina iasa un pic mai greu din "colivia" respectiva daca tragi un pic mai tare de ea in sus, incearca sa o demontezi si sa o alimetezi tu separat, daca nu porneste (e un motor in ea care zuraie) scutur-o poate a inghitit ceva daca nu porneste poate e tot blocata si o poti ajuta alimntand-o invers ca sa invarta invers, daca nu schiteaza nici un gest pune aparatu de masura ca sa-i verifici rezistenta electrica, daca nu indica cativa ohmi (zeci max sute) e "arsa"- un lucru important e sa aibe sitele intacte sa nu inghita jeguri - cand o bagi la loc daca nu reusesti sa bagi ambele maini in rezervor sa ghidezi cele 4 colturi de prindere din plastic, cred ca e mai bine sa scoti benzina sa vezi daca e fixata bine ca sa nu se desprinda si sa danseze in rezervor sau sa atinga sita pe fundul rezervorului sa se rupa ca o iei de la capat This post has been edited by danciusergiu84: 12 Nov 2009, 17:48 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
moise |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
Se vede fundul rezervorului si sita pare intreaga , apropo curent este pe ambele circuite si nivel si pompa,si zici sa trag mai tare de ea sa o scot?,am sa incerc maine ,dezamorsata nu e ca are benzina pe furtunul de tur eletro cuplele par in regula pe pompa ,si sa o pornrsc in sens invers nu stiu ce fel de pompa este si daca merge ca daca nu e reversibila nu merge ,nu stiu daca prin inversarea polaritatii la almentarea cu curent ar merge ca e cu impamantare si daca face scantei iau foc asa ca o s incerc mai intai sa o scot,
Multumesc |
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
bineinteles cu ea data jos, motorasele de curent continuu polarizate invers se rotesc invers, poate gresesc dar din ce imi aduc aminte ca am citit si din ce am experimentat cand am dat pompa mea jos ea este un motoras
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
exact!
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
moise |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 2 December 06 ![]() |
problema rezolvata ,pompa noua iar cea veche iese
![]() ![]() Multumesc |
--------------------
Dacia Nova
GTI
2000 CU INJECTIE
- CT05TWM
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
poate o mai poti desfunda, nu strica o rezerva sau sa un cadou cuiva
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
asa am patit eu acu vreo 3 luni .....mi-a picat partea de jos a filtrului si din cauza asta uneori se dezamorsa.Am schimbat acea sita( 8 lei parca) si merge fara nici o problema!
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ai gasit sita speciala adica impreuna cu rama aceea de plastic sau ai luat doar panza repectiva care ai mulat-o pe structura de plastic a sorbului pompei
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
sita speciala cu tot cu acea rama(Noua sita era dintro bucata nu mai era ca cea veche din 2 jumatati unite.....)
This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 16 Nov 2009, 15:28 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
asta e o veste buna... astept primavara
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:19 |