polizeza ambreajul
![]() ![]() ![]() |
polizeza ambreajul
cbitzy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1986
|
|||
pirvumark |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pai daca ai reglat amestecul si zici ca e bun, avansul cum e? nu e prea mic? ai umblat si la avans? incearca sa reglezi si avansul.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
avansul e reglat cu ajutorul ledului de la aprindere
face asa la deal la orice viteza sau pe drum drept dupa 60 - 65 km/h This post has been edited by cbitzy: 12 Nov 2009, 16:26 |
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
ATM |
![]()
Post
#4
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Io as zice ca ambreiajul e de vina la ambele probleme descrise de tine. Din ce descrii tu, e foarte uzat, deci probabil cand tragi de cablu in sus putin, deja el decupleaza partial placa de disc, si alea se freaca intre ele, de unde si zgomotul de polizare. Daca tragi mai mult de cablu, probabil ca discul se indeparteaza complet de placa, nemaifacand contact, deci nu se mai freaca, disparand astfel si zgomotul.
lar problema cu dealul, eu zica ca tot de la ambreiaj e. Daca esti cu pedala la fund, probabil ca ambreiajul patineaza de uzat ce e, motorul are o turatie mai mare decat ce ajunge efectiv la roti (chiar tu ai zis mai sus ca asa face). Cand dai drumul la pedala, motorul tinde sa aiba o cadere in turatie, nu mai forteaza asa mult urcarea , scade forta motrice, care oricum se pierdea partial prin patinare nu stiu cum sa ma explic exact - si probabil ca fix atunci incepe sa nu mai patineze ambreiajul, prinde si el cum trebuie. Dar cum motorul e totusi mai turat decat ar trebui pentru viteza aia, incetarea patinarii ambreiajului implica o zvacnire inainte a masinii, pentru ca in momentul ala toata turatia motorului e dusa la roti. Ca sa o duci cu ambreiajul pana in primavara...daca-i uzat asa de rau, nu stiu ce ai putea face. Cel mult sa reglezi cursa cablului in asa fel incat ambreiajul sa iti prinda cat mai jos posibil (dupa ce descrii acuma, cred ca ambreiajul prinde foarte sus). Dar ai oricand riscul sa te lase definitiv. This post has been edited by ATM: 14 Nov 2009, 05:09 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca ai sa mergi cu ea asa (patinand discul) o sa termini si placa (daca nu cumva e terminata).
|
--------------------
-
-
-
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
Multumesc pt raspunsuri dar sa stiti ca nu depun nici macar cel mai mic efort la tragerea ambreajului in sus pana la momentul cand incepe sa se auda acel zgomot e practic cursa libera a ambreajului. Iar cu urcarea in ture se mai produce si de pe la 60 65 km/h in sus nu numai la deal. Oricum cred ca e uzat rau. Ar putea afecta si altceva in afara de placa de presiune? de exemplu volanta ca parca pe ea cupleaza nu?
Daca gresesc cu ceva nu dati cu pietre ca sunt "mecanic" incepator. Nu am mai desfacut si nici nu am vazut vreodata desfacut ambreajul sau cutia de viteze ca daca tot le dau jos de pe masina le-as mesteri pe amandoua si asta ma cam sperie ca e un pic de treaba serioasa. In servis nu ma duc cu dacia ca mai bine o vand si iau alta la care sa nu ma pot baga pentru ca imi cam place sa ma murdaresc de vaselina (asta e motivul pt care o mai tin) This post has been edited by cbitzy: 14 Nov 2009, 11:48 |
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
ATM |
![]()
Post
#7
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu se strica asa usor volanta, de la patinare de ambreiaj. "Worst possible situation" ar fi sa ramai efectiv cu ea in drum, ca nu mai cupleaza ambreiajul. Caz in care se schimba disc, placa, rulment. Dar mai mult de atata, nu.
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Postez si eu aici o probelma similara cu ambreiajul. Am schimbat discul acum vreo 3 luni fiindca patina , dar nu din cauza uzurii ci din gauza semeringului priza din cutie care avea scapari si ajungea ulei pe disc. Problema e ca de atunci am niste trepidatii la plecarea de pe loc care se accentueaza pe masura ce merg mai mult cu masina ( se incalzesc componentele ambreiaj ). In mers merge perfect fara nici un fel de trepidatie, dar in momentul in care plec de pe loc si las usor ambreiajul si mentin pedala mai mult in zona in care cupleaza efectiv discul cu volanta atunci trepideaza ca toti dracii pana nu dau drumul de tot la pedala. De obicei daca dau drumul mai ferm la ambreiaj de la o turatie sa zicem de 1600 - 1800rpm nu se simte foarte mult , dar pe masura ce merg mai mult cu masina, nici aceasta varianta nu mai e de folos fiindca trepideaza foarte tare. Multi merg pe varianta ca asta se intampla datorita faptului ca nu au fost rectificate placa de presiune si volanta , dar ele nu aveau uzuri pronuntate la momentul remontarii. Pedala de ambreiaj cupleaza undeva in partea de sus in momentul de fata. Discul este de 200mm si e luat de la UNIX si a mai fost schimbat atunci si rulmentul de presiune. Astept pareri, |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
ATM |
![]()
Post
#9
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Tot io la microfon, ca la ambreiaje nu cred c-a fost o problema sa n-o am. Asa facea si la a mea, de fapt face in continuare, eu unul cred ca e compozitia discului de ambreiaj cam ciudata, nu s-o fi pupand cu placa si prinde in suturi la turatii mici. Mai ales cand se-ncalzeste in trafic, zici ca rupea masina. In schimb, nu a picat, cred ca am mers vreo 2 ani asa (25.000 km), iar acum merge tata cu ea. Nasolia e ca forteaza oarecum suspensia, zgaltaie tot pe acolo. Presupun ca pana la urma s-o lasa cu disc de ambreiaj exfoliat, dar pana nu pica, nu-l schimb.
This post has been edited by ATM: 19 Nov 2009, 07:45 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce sa zic , o sa incerc sa mai reglez un pic cursa cablului de ambreiaj sa tina o idee mai jos. Ferodourile de pe discul asta, la prima privire nu mai are componenta plastica cum avea ala dinainte era ceva in genul carbunilor care ii punem pe gratar dar foarte comprimat si texturat cu fir foarte fin de cupru ( asa mi s-a parut ) si lasa la atingere un praf foarte fin pe degete. Mi-e teama cu zgaltaielile astea sa nu mi se rupa tampoanele de la motor sau cele de la cutie. Si inca ceva imi explica cineva ce rol au arcurile alea de pe disc ? |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Am o nedumerire care ma pune pe ganduri si ce este ciudat ca nu se manifesta tot timpul .......
![]() Uneori ,cu motorul pornit si cu pedala de la ambreiaj calcata totul functioneaza impecabil ,dar cand las pedala se aude un fel de "racait " motorul neschimbadu-si funtionarea sau altceva , zgomotul provenind din zona carcasei ambreiajului .... ![]() Precizez ca nu am probleme cu patinarea ambreiajului , cu neintrarea in viteze ( rece- cald ) intra chiar foarte bine , urca fara probleme in ture , toate functioneaza okey dar ca o ironie se aude acel zgomot ....... ![]() Azi am avut o deplasare de 150 km , nu a mai facut nimic ..... ![]() This post has been edited by Minel: 21 Nov 2009, 20:05 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 18:32 |