Problema alternator dacia 1300, 50A.
![]() ![]() ![]() |
Problema alternator dacia 1300, 50A.
costy008 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 5 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1976
|
|||
mecanick_maverick |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
1.- de la marca de rulmenti
![]() 2.-ai oareshce diode arse prin punte sau statorul în scurt ( nu cumva se si încälzeste alternatorul ? ) Dacä scoti firul de excitatie tot mai fluierä ? Sigur nu-i de la pompa de apä ? This post has been edited by mecanick_maverick: 23 Nov 2009, 16:31 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
costy008 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 5 October 07 From: Bucuresti ![]() |
nu se incalzeste deloc, diodele le-am verificat si sunt in ordine, rulmentii sunt de alexandria.
|
--------------------
Dacia
1300
1976
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cum le-ai verificat ( explica metoda)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pcostica |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
de fluierat mai fluiera si o curea uzata (slaba)
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
costy008 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 5 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Diodele mi le-a verificat un vecin cu un creion de tensiune, intr-un sens se aprindea creionul si in celalalt sens nu se aprindea. Am scos firul de la carbuni cum mia zis mecanick_maverick si acel fluierat a disparut, si cum bagam firul inapoi incepea iar sa fluiere, deci de la ce este?
|
--------------------
Dacia
1300
1976
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic sa ii faci tu verificari cu minuta ta , o punte nu se masoara cu creionul de tensiune ci cu un aparat de masura , detalii gasesti aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#8
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
costy008 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 5 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Dar nu inteleg de ce cand scot firul de la carbuni numai fluiera si cand il bag inapoi incepe sa fluiere. Am imprumutat o punte de diode de la un vecin si tot la fel face.
|
--------------------
Dacia
1300
1976
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
E posibil ca la montaj nu ai centrat statorul în carcasä si freaca rotorul pe el - suieratul poate fi de la curea , ai bateria slaba,foarte descarcata si alternatorul depune mult efort s-o incarce dupa pornire ...
|
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
costy008 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 5 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am masurat diodele si cu un aparat de masurat digital, intr-un sens imi aparea 1 iar in celalalt sens 486 (diodele sunt de tip RA220, 3 rosii si 3 negre) am masurat si rotorul si imi aparea 3,5ohmi, insa am sesizat ca dupa circa 5 minute se incalzeste statorul. Deci mai pot sa-i fac ceva sau il arunc?
Cu alt alternator merge perfect nu fluiera, deci de la curea nu este. This post has been edited by costy008: 25 Nov 2009, 16:02 |
--------------------
Dacia
1300
1976
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
dacä diodele sunt bune ai statorul în scurt , se poate bobina dar poate e mai rentabil sa cumperi unul SH.
|
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu neaparat trebuie sa fie in scurt prin masuratori se poate afla http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1829020
1. daca ai intre 2 si 7V dupa 10 -15 min de functionare 2. 7-12V 3. 5-10V 4. 2-5V daca ai valorile astea e ok , poti face si tu masuratorile si discutam This post has been edited by bygy007: 25 Nov 2009, 23:05 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
costy008 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 5 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca de la stator este, l-am schimbat cu un alt stator de la alternatorul unui vecin si merge perfect numai fluiera, bygy007 am vazut ca ai un stator de vanzare este pentru alternator de 50A?
This post has been edited by costy008: 25 Nov 2009, 23:19 |
--------------------
Dacia
1300
1976
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu, este de 35
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 11:06 |