ambreiaj defect, zici ca e rupt
![]() ![]() ![]() |
ambreiaj defect, zici ca e rupt
Paco_il |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.399 Joined: 17 June 08 From: Bucuresti - Fetesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Europa cu AC si Servo :)
2005 1.4 MPi
- IL 02 MAD
|
|||
kog |
![]()
Post
#2
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
posibil sa fie cablul de ambreiaj pe duca, sa fie ruginit in camasa. Daca e asta de vina, atentie ca se rupe si atunci distractie. De reparat se repara prin inlocuire.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#3
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Dar in viteze intra?
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Paco_il |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.399 Joined: 17 June 08 From: Bucuresti - Fetesti ![]() |
Asta am banuit si eu, dar totusi e posibil sa se intample asta in cateva ore? De dimineata nu avea nimic si dupa masa, asta s-a intamplat? Cam cat ar ajunge sa cumpar unu nou?
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa cu AC si Servo :)
2005 1.4 MPi
- IL 02 MAD
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Da-l jos si vezi cum arata (nu-ti ia mai mult de 10 minute), daca are spire rupte arunca-l si cumpara unul nou , nu cred sa fie mai mult de 15 ron ( vezi ca difera de la 1310 la 1300).
|
--------------------
-
-
-
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
am avut saptamana trecuta o problema asemanatoare .... cu ambreiajul apasat tacanea puternic "ceva" in cutie.
Am dat jos cutia si surpriza .. arcul de la ambreiaj, cel de pe tija era rupt .. asa ca atunci cand apasam pedala, rulmentul de presiune apasa gresit pe placa de presiune. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
Paco_il |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.399 Joined: 17 June 08 From: Bucuresti - Fetesti ![]() |
la mine intra in viteza, nu se aude in cutie, cred ca este cablu, banuiesc ca are spire rupte
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa cu AC si Servo :)
2005 1.4 MPi
- IL 02 MAD
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca masa de la electromotor nu ai avut-o pusa direct pe corpul electromotorului ci ai avut-o pe partea cealalta , pe cutie, la ultima pornire s-a incalzit cablul de ambreiaj, si s-a topit interiorul de plastic, care a dus la blocarea lui. Desi e pe acelasi surub, nu e sigura masa pe cutie.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Paco_il |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.399 Joined: 17 June 08 From: Bucuresti - Fetesti ![]() |
s-a rezolvat, am schimbat cablu de la ambreiaj 15 lei
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa cu AC si Servo :)
2005 1.4 MPi
- IL 02 MAD
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Am si eu o problema care cred ca este de la ambreiaj. De o bucata de vreme, la plecarea de pe loc, mai ales atunci cand accelerez mai puternic pentru a pleca mai vioi, se aude un carait destul de sumbru. Este de la ambreiaj sau din alta parte?
|
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
un huruit mai degraba?
cineva imi zicea de ceva de bronz de la arborele primar...si a mea face la fel.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ionut L. |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
am patit si eu ca tine si la mine a fost cablul prost, s-a rezolvat prin schimbarea lui
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
Paco_il |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.399 Joined: 17 June 08 From: Bucuresti - Fetesti ![]() |
ovidius max
la tine e problema cu placa de presiune, asa imi facea si mie. am schimbat-o si nu mai sunt probleme |
--------------------
Dacia
Solenza Europa cu AC si Servo :)
2005 1.4 MPi
- IL 02 MAD
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Difera cablurile de ambreaj de la 1310 la 1300?
Ieri si eu mi-am schimbat cablu de ambreaj, am avut acasa unu nou si le-am masurat partea filetata de jos si nu era la fel. Sa potrivit, am reglat un joc de 2 mm, ambreaju debraiaza jos, nu caraie, intra bine in viteza. Pe masina am motor de dacie 1300, cutie de la dacie 1300, ambreaj de 170 mm. Cablu de ambreaj ce l-am dat ieri jos era decand aveam pe masina motoru original din 1986 al masini, cutie originala,ambreaju era de 180 mm. Dar fiindca motoru era gata, am cumparat o dacie 1300 din 77 si am pus pe dacia mea: motor,cutie, ambreaj dar fara cablu de ambreaj( am pastrat cablu ce il aveam). Pot sa am ceva probleme?Mersi |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 00:38 |