Filmare A2 distanta de 8 km, din aeromodel desigur
![]() ![]() ![]() ![]() |
Filmare A2 distanta de 8 km, din aeromodel desigur
brandy_tdi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2
|
|||
eduardsebe |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
si tu unde erai?
|
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
gruita2005 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Cred ca in masina aia alba din stanga "autostrazii"
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
sa inteleg ca "ameteala" era din cauza curentilor de aer ridicati de masini....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#5
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Eu cred că este mai comod să stai puțin în spatele „zburătorului”… Așa, de precauție … să îi poți asigura o pistă de aterizare provizorie în caz de urgență …
Cred că odată cu creșterea altitudinii se schimbă și direcția curenților de aer, în plus apărând posibilitatea de a întâni curenți ascendenți/descendenți. În plus, camera video este fixă în general, așa că orice manevră se reflectă în schimbarea unghiului de filmare al acesteia. This post has been edited by Squirrel: 16 Nov 2009, 16:08 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#6
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(eduardsebe @ 16 Nov 2009, 15:09) Eram cu masina la 10 - 30 metri in spatele lui rulam cu 50 km/h QUOTE(b76bgaarh @ 16 Nov 2009, 15:51) l Exact, era la altitudine mica, iar orice val de aer de la masini il afecta mult QUOTE(Squirrel @ 16 Nov 2009, 15:52) Eu cred că este mai comod să stai puțin în spatele „zburătorului”… Așa, de precauție … să îi poți asigura o pistă de aterizare provizorie în caz de urgență … Cred că odată cu creșterea altitudinii se schimbă și direcția curenților de aer, în plus apărând posibilitatea de a întâni curenți ascendenți/descendenți. În plus, camera video este fixă în general, așa că orice manevră se reflectă în schimbarea unghiului de filmare al acesteia. Corect, daca il zburam mai sus era si mai lejer, dar...nu se vedeau prea multe detalii si am preferat sa fie mai de jos, dar...intra in socoteala si frica...dasta a fost cam ametit , ca e prima data , cand am incercat chestia asta, si m-a cam speriat faptu, ca nu stiam daca poate parcurge 8 km |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Bravo... frumoasa filmare. Ce ID ai pe rhc?
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#8
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
brandy_tdi
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:54 |