DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mor de curiozitate ce are o Dacia 1310 '86, Nu prinde mai mult de 100km/h.

XphaN
post 22 Nov 2009, 01:22
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 24 September 09
From: Bucuresti, Vitan/Drmul Taberei




Geometria inca nu i-am facut-o. O s-o fac dupa ce schimb si planetara de pe stanga, momentan sunt foarte ocupat cu munca si nu am timp de loc de masina. Imi pare rau ca o fortez in stilul asta.


--------------------
Dacia 1310 / Sandero 1.6v - B xXx ACC 1986 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 22 Nov 2009, 19:45
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(DannY_SmekeruL @ 20 Nov 2009, 13:31)
Deci im primul rand pune volanta la semn (e o taietura pe volanta pe care o sa o vezi uitandu-te prin partea dreapta la capacul cutiei.Dupa ce ai adus volanta la semn apoi te uiti daca luleaua din delcou e pe fisa care se duce la pistonul 1 .daca nu e mai invarti inca o data motorul pana ajunge la pistonul 1.apoi te uiti in delcou la platina si invarti de delcou pana platina se deschide de tot.apoi reglezi platina la 0.45mm
Daca am gresit pe undeva va rog sa ma corectati si sau sa aduceti alte detalii.
Bafta la reglat
*


in primul rand reglezi deschiderea (cei 0.45,in fapt 04-05)
iar reglajul propriu-zis nu consta in "pana platina se deschide de tot" ....ci .... pui volanta la semn(dupa cum spune smekerul) +nu te mai uiti la lulea,nu te intereseaza+scoti fisa din capac delco+bagi o bujie in ea+(bine'nteles cheie in contatct in pozitia becuri aprinse)+dai delcoul in sens orar+apoi incet in sens anti-orar pana ai scanteie pe bujie(pui electrodul central pe-o fieratanie ceva p-acolo)+aici te opresti+pui fisa la loc in capac+sper sa iasa bine
verifici avansul=motor cald,relantiu stabil...accelerezi usor....motorul tre sa raspunda imediat...daca nu...mai dai putin avans...daca cere prea mult...te opresti...iti spun dupa aceea


Daca am gresit pe undeva va rog sa ma corectati si sau sa aduceti alte detalii. wink.gif

This post has been edited by vizitatorul: 22 Nov 2009, 19:46


--------------------
Dacia 1310 L - B453SCU 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 23 Nov 2009, 00:18
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




eu zic ca Dumnezeu tine cu tine si nu ti lasa masina sa fuga mai mult de 100 la ora....lonjeronul ala poate oricand sa se rupa....poate sa fii fost sudat si la NASA...tot degeaba.



--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XphaN
post 23 Nov 2009, 23:56
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 24 September 09
From: Bucuresti, Vitan/Drmul Taberei




mai degraba se rupe unul la o dacie mai noua decat asta pe care l-am pus.


--------------------
Dacia 1310 / Sandero 1.6v - B xXx ACC 1986 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 24 Nov 2009, 21:38
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




nu zic ca se rupe lonjeronul...se rupe tabla de care i sudat el...


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shumy88
post 1 Dec 2009, 21:23
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 January 09




"Acum 5 luni setul motor a fost refacut de catre proprietar, cu specificatia ca primul piston (dinspre radiator) este de 1410 si a fost bagat cu camasa cu tot."
FARA NICI O SUPARARE DAR SE PARE CA SA F O GRESEALA CAND SA FACUT MOTORUL CUM E POSIBIL SA FACI ASA CEVA SI U MAI VREI PERFORMANTE MARI BINE CA NU AI ZIS K VROIAI SA ATINGI 160. IN PRIMUL RAND SE DECALEAZA, PISTONUL D 1.4 ESTE MAI MARE DECAT CEL D 1.3 ASA CA ARE O VALOARE MAI MARE SI MOTORUL NU MAI ESTE ECHILIBRAT LA TURATII MARI MAI ALES IN TREAPTA A 4 A.


--------------------
Dacia Berlina - AG-09-HBN 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XphaN
post 1 Dec 2009, 23:44
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 24 September 09
From: Bucuresti, Vitan/Drmul Taberei




Am descoperit problema cand am luat legatura cu fostul proprietar.
Se pare ca indicatorul de la vitezometru nu mai indica bine cand viteza sare de 70 km/h.

Dupa calcul al unui coleg de pe forum la turatia de 4800 (cat a mers maxim) este posibil ca viteza sa fie undeva in jur de 140 km/h.

Ma bucur ca am aflat.


--------------------
Dacia 1310 / Sandero 1.6v - B xXx ACC 1986 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:12
Forum Renault