DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme papuc, a 2-a faza

Ady111
post 24 Nov 2009, 18:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 November 09




am desfacut chiulasa la papucul meu si din cate imi dau seama nu e arsa garnitura, parerea mea, nu a vre-unui specialist(banuiesc ca trebuia sa fie o arsura vizibila), motorul din ce cred eu e plin cu lichid de racire+ulei pana la nivelul stutului de la joja(ca mai sus nu cred ca se poate), nu am putut sa-i dau drumu la baia de ulei pt ca n-am avut patrat(imi voi cumpara o cheie maine), si acum stau si ma gandesc pe unde ar putea sa mai intre lichidul de racire in baia de ulei. Sper sa ma ajutati cu niste raspunsuri.


--------------------
dacia papuc 1307 2002 1.6i+gpl - bz07cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 24 Nov 2009, 19:01
Post #2


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Garnitura de chiulasa arsa.
Garniturile de la baza camasilor care nu etanseaza bine si astfel lichidul de racire ajunge direct in baie.

LE:da mai multe detalii despre "cum si de ce" a trebuit sa dai chiulasa jos, probleme avute, starea motorului, etc

This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 24 Nov 2009, 19:03


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ady111
post 24 Nov 2009, 23:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 November 09




am dat chiulasa jos pentru ca se incingea motorul cateodata si imi mai facea si bule mici in vas. cum ajung la garniturile de sub camasi? ce implica schimbarea lor? si mai ales....cum se face schimbarea, daca se face.

This post has been edited by Ady111: 24 Nov 2009, 23:20


--------------------
dacia papuc 1307 2002 1.6i+gpl - bz07cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 25 Nov 2009, 01:27
Post #4


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Pai vezi, aici era buba.Acei bijbirici in vasul de expansiune impreuna cu supraincalzitul motorului sugereaza garnitura de chiulasa arsa.Ori in functie de cum se nimereste, poti avea ulei in lichidul de racire, lichid de racire in ulei, sau niciuna dintre cele doua si totusi garnitura chiulasa arsa.
Acele garnituri (inele) se afla la baza camasilor, intre bloc si camasa, si au rol de etansare.
Oricum, din ce ai descris problema ta a aparut din cauza garniturii de chiulasa.
Rezolvari???Pai:
1.verifici planeitatea chiulasei, daca e cazul o planezi.
2.verifici inaltimea camasilor peste planul blocului.(la tine nu prea e cazul din cauza tipului de motor,ai inelele din Cu [parca???] dar nu strica o verificare)
3.schimbi uleiul si filtrul de ulei
4. pui garnitura de chiulasa noua
5.strangerea la cuplu si in ordine a prezoanelor de chiulasa
6.aerisirea corecta a sitemului
7.contact-cheie-drum bun.

Mai baga detalii!


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ady111
post 25 Nov 2009, 09:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 November 09




chiulasa o duc azi la rectificat, dar cum zici sa verific inelele?


--------------------
dacia papuc 1307 2002 1.6i+gpl - bz07cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 25 Nov 2009, 13:01
Post #6


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Inelele sunt la baza camasilor.Prin urmare nu le poti vizualiza/verifica decat prin scoaterea camasilor din bloc.Ai putea incerca sa torni apa in jurul camasilor si sa verifici daca o pierde spre baia de ulei.Oricum nu e 100% concludent testul din cauza faptului ca, conditiile de presiune si temperatura a apei dintr-un motor incins nu sunt indeplinite.Dar te poate ajuta sa-ti faci o idee daca scapa sau nu.
Atentie, NU misca/invarti/rasuci camasile.
Parerea mea e ca problemele tale sunt datorita garniturii de chiulasa.
Daca tot faci o treaba, ar fi bine sa dai baia de ulei jos si sa o cureti temeinic daca zici ca ai avut multa apa in ulei.

This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 25 Nov 2009, 13:01


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ady111
post 28 Nov 2009, 07:39
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 November 09




am schimbat garnitura la chiulasa. am si rectificat chiulasa atat plan cat si paturile+schimbat ghiduri si simeringuri, ca sa pot dormi linistit. acum merge rotund. dar am gasit o alta problema, cand am pornit motorul si am dat drumu la aeroterma mi-a invadat masina vaporii veniti de pe gaurile de ventilatie...intrebare: e caloriferul spart si pierd apa pe acolo?(am bord cn)


--------------------
dacia papuc 1307 2002 1.6i+gpl - bz07cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 19:42
Forum Renault