DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum

Norbi
post 15 Nov 2009, 19:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 October 09




Salut!

Tata merge mai mult cu mașina mea, și el aproape niciodată nu turează motorul mai mult de 2000 rpm.

Am câteva nelămuriri:

Pentru un mers la asemenea regim de turații, ce fel de bujii ar trebui să pun pe mașină? Sau nu contează? Și în general, ce alte lucruri mai trebuie să fac sau să am grijă, ca să am un consum cât mai mic, și o durată de viață mai lungă a motorului?

Ms anticipat.


--------------------
Renault 12 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 15 Nov 2009, 19:54
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




consum redus = nu turatii mai mari de 2500 si nu accelerari bruste,eu nu depasesc 2500 de rotaii cu baba mea si in oras am un consum intre 7,5-8 l/100 pentru o dacie cred k e destul de bine...ai injectie sau carburator?

15 Nov 2009, 19:55:
aaa...scz..nu m-am uitat la ce masina ai inainte sa-ti dau un raspuns tongue.gif

This post has been edited by bodytzu: 15 Nov 2009, 19:55


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 15 Nov 2009, 20:05
Post #3


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Eu am cam 11-12 in oras dar eu o ridic si in 3500. Acum nu crede ca schimbi vitezele la 1000 ca e greseala mare. Subturat iar consumi.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 15 Nov 2009, 20:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Eu am ca medie 9% in aglomeratie in oras cu schimbat intre 2800-3200rpm, din experienta proprie iti ca am mers o luna cu ea la "consum" si de fapt am castigat aprox 500ml de benzina deci nu se merita sa mergi batranesti aiurea.

Pt initiatorul topicului: bujii cu valoarea termica 225, benzina co98 si drum bun!

This post has been edited by neajiji: 15 Nov 2009, 20:16


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Norbi
post 15 Nov 2009, 20:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 October 09




Mersi de sfaturi!

Offtopic

Mașina face în jur de 150km săptămânal în regim extraurban, deci de mers merge ea. Acum strâng bani pt recondiționare, și na, benzina e scumpă, și dacă reușesc scad consumul cu 1%, e deja o economie.


--------------------
Renault 12 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 15 Nov 2009, 20:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pt economie pune gpl


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gherca
post 16 Nov 2009, 18:34
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 November 09




eu de 50 lei (~12.5 litri)fac ~80 km in oras
eu zic ca eu un consum cam mare
ce as putea sa fac pt un consum mai mic


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1996 - BV 23 GRM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 16 Nov 2009, 20:05
Post #8


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




eu cu berlina ema din 98, cu aprindere at011, fise tesla, capac delcou doduco, bujii champion, am mers cu un consum de 8-8,5 L/100 km in oras. Schimbam vitezele pe la 2800-3100 rot/min. Motorul avea cam 60mii de km la bord. Benzina era de la LukOil CO98 sau MOL CO95.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Norbi
post 17 Nov 2009, 15:40
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 October 09




Mă rog, a mea din 74, deci îi veche. Am văzut ceva carburator, nu Solex, Carfil sau Weber. Unu cu un ambalaj galben cu negru. Firma avea un nume cu ''Electric''. Oricum, credeți că o fi de ceva calitate? Carburatorul de pe a mea îi cam în pioneze...


--------------------
Renault 12 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 17 Nov 2009, 16:02
Post #10


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Eu am facut si 15 km cu benzina de 80 lei smile.gif) cand mi-au furat-o. Voi cand spuneti ca de 50 lei mergeti 80km calculati pana se opreste masina sau pana se aprinde becu? Consumu' acela al ei din carte e pana se opreste masina.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu67
post 18 Nov 2009, 11:58
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 18 November 09
From: arad




dacia mea consuma cam 10l/100km in oras...in extraurban poate sa ajunga iar la valoarea asta daca merg mai sportiv si cu viteze de 130-140km/h
oricum in oras mi se pare mult la asa motor si indiferent daca depasesc sau nu renumita limita de 2500 rpm


--------------------
dacia 1310 L 1992 - SJ 01 DAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 18 Nov 2009, 21:19
Post #12


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




cum adica asa motor? ce treaba are? matizul unui prieten condus cum conduc eu dacia adica in turatii, sportiv, ii ia 11 in oras? el ce sa mai zic la motor de 800 cmc.

PS: nu are defect motorul la matiz, ci asa consuma si el. deci daca privim acum dacia din perspectiva asta vom spune ca ia cat unu de matiz. e chestiune de comparatie.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu67
post 23 Nov 2009, 11:48
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 18 November 09
From: arad




am auzit ca matizu bea uneori cam mult...nu am facut comparatie dacie-matiz, ca daca ar fi comparatie atunci as face una dacie-bmw 318i(e30-ursulet)...ala niciodata nu mi-a luat mai mult de 8 litri/100km in oras...
ideea e ce sa fac sa scad consumul la dacie pt ca e prea mult pt mine cat consuma...si sincer nici nu vreau sa aud de gpl....astept un sfat
va multumesc


--------------------
dacia 1310 L 1992 - SJ 01 DAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Nov 2009, 12:19
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




BMW-ul nu e pe carburatie. 10% e un consum normal intr-un oras mic perioada asta a anului, chiar bun, ca mie imi lua 11.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 23 Nov 2009, 12:56
Post #15


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Uite... eu stiu ca vrei sa scazi consumul, si eu sunt pe principiul:

~ ZI NU GPL! ~ = mi se pare o inventie pe cat se poate de proasta pe atat de inutila: te bate la cap motoru’ ca porneste ca nu porneste, vrei viteza... stai pe banca, vrei demaraj... stai pe banca... vrei forta... stai pe banca, motoru’ se duce naiba, portbagaj plin, stai cu bomba in fund, si in fond unde naiba se atenueaza consumul? In ce? Am si eu prieteni cu GPL de la Dacia pana la VW si toti zic ca e aceasi chestie numai ca ei sunt smecheri ca au masini hibrid (LoL)

Poti sa scazi consumul din modul de condus. Insa acum iarna daca scoti 9 sa fii fericit.
Am vazut care s-au jucat cu avansul, cu relantiul, cu carburatorul, su aprinderea sa le regleze cel mai "jos" posibil si au avut un rezultat minunat: consum mai mare.

Regleaza masina cum a ea din fabrica, schimba vitezele in oras pe la 1500, pleaca de pe loc usor, nu ii da accelerari bruste, nu pune frana brusca... las-o sa curga.
Ai grija cand pleci dimineata si vrei caldura, nu da drumu la caldura sau aeroterma decat dupa ce ai motorul cald. Daca dai imediat... bati cu ventilatorul in calorifer si dupa ce ca trage ea sa incalzeasca antigelul ii mai dai si tu cu ventilatorul sa il racesti. Eu am scos minim ~9L... am scos toata benzina, am bagat 9 litri am mers pana s-a oprit masina: 98 km in Bucuresti acum cateva zile, masina reglata normal condus cum ti-am scris mai sus. Daca tu poti sa conduci chiar asa de calm te felicit. Eu nu pot.


23 Nov 2009, 12:59:
PS: am scos 9 ala cu galeria sport. Probabil cu galerie normala scoteam putin mai putin. Insa repet: eu nu pot sa conduc chiar asa de calm... mi-am batut limita calmului in aia 98km si limita rabdarii.

This post has been edited by Alexio: 23 Nov 2009, 12:59


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 23 Nov 2009, 13:48
Post #16


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




Hai sa facem un calcul ce inseamna GPL la consum.

Luam media 10 % benzina in oras la o dacie pe carburatie, si 12% GPL.

benzina: 10 x 3,91 ( cel mai ieftin LukOil) = 39.1 ron / 100 de km, 0.39 ron / km
Gpl: 12 x 2.18 = 26.16 ron, 0.262 ron / km.

Sa zicem ca faci 5000 de km in oras, pe benzina costa 1950 ron, iar pe GPL 1310 ron. Diferenta doar la pret de conbustibil este 640 ron la 5000 de km. Daca mergi anual 25mii de km, ai economisit 3200 ron.
O instalatie de GPL pt carburatie costa 800-1200 ron, pt injectie monopunct cam 1200-1400 ron, la injectie multipunct e mai scumpa ajunge undeva la 2200 ron.
Din punctul meu de vedere e ok sa pui GPL daca mergi mult cu masina, poluez mai putin, mergi mai ieftin.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 23 Nov 2009, 14:07
Post #17


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Si motorul ce spune? Reparatii si probleme si timpul pierdut si siguranta personala. Stim toti ca in Dacie daca dam cu bata de baseball o facem in 5 Dacii 500. Deja e ea fragila dapai la un accident mai mare?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 23 Nov 2009, 14:34
Post #18


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Parerile sunt impartite.Cunosc destui care au GPL si n-au nici un fel de probleme.Ba mai mult, 95 la suta din cazuri pornesc direct pe gpl indiferent de anotimp si n-au nici un stres.Desi candva m-a batut gandul, eu personal nu mi-as pune.
Cat despre siguranta, depinde si de masina.Mai precis de constructia ei, nu-i tot una o butelie de gpl intr-un portbagaj de Matiz sau in sau unul de Dacie(marimea portbagajului, ranforsarile existente ,etc).
Pericolul unei explozii exista in ambele cazuri.
Totodata conteaza si calitatea "echipamentului" si a montajului.
Bafta!


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu67
post 23 Nov 2009, 14:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 18 November 09
From: arad




ca sa zic asa...cand e cald motorul atunci schimb treptele de viteza la 2000-2500 rpm, ventilatia nu o pornesc pt ca si asa nu simt caldura si ventilatorul imi consuma f mult curent...porniri sportive f rar fac(repet...doar cu motorul cald)
la carburator nu s-a umblat...e asa cum a venit din fabrica
sincer nu stiu ce sa fac la ea...eu nu is specialist in dacii...mecanicul meu e si tatal meu( are experienta in mecanica peste 30 ani)...si el zice ca nu consuma mult...dar 10 litri mi se pare mult, chiar f mult
si cum ziceam...GPL niciodata


--------------------
dacia 1310 L 1992 - SJ 01 DAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 23 Nov 2009, 15:46
Post #20


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




E normal 10L


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bam13sept
post 23 Nov 2009, 19:31
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 28 November 07
From: Brasov




Mie vara imi ia cam 8.5, 9 iar iarna nu scap fara 10. depinde foarte mult de stilul de condus, eu nici nu o subturez si nici nu o calc. Merg undeva la mijloc rolleyes.gif


--------------------
Renault Clio 2004 - 1.5 dci - Bv-42-BAM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 23 Nov 2009, 21:40
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 23 Nov 2009, 14:34)
Parerile sunt impartite.Cunosc destui care au GPL si n-au nici un fel de probleme.Ba mai mult, 95 la suta din cazuri pornesc direct pe gpl indiferent de anotimp si n-au nici un stres.Desi candva m-a batut gandul, eu personal nu mi-as pune.
Cat despre siguranta, depinde si de masina.Mai precis de constructia ei, nu-i tot una o butelie de gpl intr-un portbagaj de Matiz sau in sau unul de Dacie(marimea portbagajului, ranforsarile existente ,etc).
Pericolul unei explozii exista in ambele cazuri.
Totodata conteaza si calitatea "echipamentului" si a montajului.
Bafta!
*




bah m-ai intereseaza-te inainte sa vorbesti aiurea.butelia de gpl are 3-4 supape care se deschid pana gazul ajunge in carburator.daca nu ai butelie de gaz si intra unul in spatele tau riscul unei explozii nu exista din cauza rezervorului de benzina?pe cand la gaz se inchid supapele alea. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 23 Nov 2009, 23:53
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Gpl pentru carburatie e mana cereasca. Eu unul pornesc pe benzina doar cand sunt -3 grade afara (daca nu ti-e mila de baterie o pornesti si la -8 grade cu aprindere electronica montata). Am desfacut vaporizatorul sa il curat si membrana nu are nimic (vaporizator din 2003). Daca stii sa reglezi parghia soc-acceleratie ai o pornire usoara, pleci de pe loc la 10 secunde dupa pornire (la 2-3 grade), impingi socul treptat, nu da in nas, nu se opreste la primul semafor. Mai am 3 prieteni cu Dacii pe carburatie fara gpl si ii apuca dracii dimineata pana se incalzeste motorul, si le consuma aproape cat un BMW. Motorul meu e cam pe duca (papa circa 0.8 litri ulei la mia de km; urmeaza set motor) si am consumat ieri pe traseul Iasi-Roman-Piatra Neamt-Bicaz-Lacul Rosu-retur 7.5% la viteze de 100-120 km/h pe europeana (mai mult de 3200 rpm in treapa a 5 a nu urca- nu am reusit sa-i dau de capat). Ultimul consum pe benzina a fost de 9% afara. Nu vreau sa ma gandesc cat mi-ar lua in oras (pe Gpl ia 10 in perioada asta). Faptul ca Gpl distruge motorul e un mit.
Nu cunosc pe nimeni care are gpl montat pe motor pe injectie, nu stiu cum se comporta si cat consuma. Poate ne lamureste un coleg de pe forum care are Dacie 2000+ cu Gpl.

This post has been edited by Lunaticul: 23 Nov 2009, 23:54


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Nov 2009, 01:02
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




injectie multipunct pe motor 1,6 consum 11,5 in oras , 7 in afara , consum calculat
un drulm de la mamaia la bucuresti , 40 lei
cu masina din semnatura , inainte de asta aveam pe berlina 1,4 consin 10-11 in oras si 7 in afara (9l bucuresti slobozia la viteza de 100km/h cu a 5 a pe autostrada , 135 km)
e vorba de GPL ,
eu zic ca la o lovitura din spate un rezervor de benzina se sparge mult mai usor decit o butelie de gaz si orium au supape de protectie , s-a oprit motorul in 2 sec se inchide si gazul si mai are in plus o supapa de suprapresiune in cazul in care presiunea creste peste o anumita valoare este eliberat gazul

This post has been edited by bygy007: 24 Nov 2009, 01:03


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRUISER 71
post 24 Nov 2009, 05:57
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 November 09
From: Bucuresti




Si eu am gpl,instalatie BRC,pe Dacia 1.4 an 2003,ca impresii ce pot sa zic:nu miroase in masina absolut nimic,porneste si direct pe gpl cu conditia sa fie macar caldut motorul,nu da in nas la un demaraj mai brusc,trage in orice treapta la fel ca pe benzina.
O am montata de 6 ani si nu am umblat la nimic(la itp au iesit noxele pe bune)
Ca si consum dat fiind ca strabat numai centrul Buc si mai ales ii dau demaraj (mai ales cand vad cate un mocofan cu scula straina care sta cu piciorul pe ambreiaj la stop si vrea sa plece primul radmasa.gif )se duce si la 14 blink.gif benzina sau gpl tot acolo iese,ca initial ma gandeam ca e ceva in neregula cu gazu.

Zilele astea ma duc cu gpl-ul in servica ca de vreo 2 ani nu mai indica cat gaz am blush.gif !!
Per total sunt multumit de investitia in gpl.

This post has been edited by CRUISER 71: 24 Nov 2009, 06:02


--------------------
Dacia Logan 1.4 Ambiance 2007 - B...60..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 24 Nov 2009, 11:20
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(sergiu67 @ 18 Nov 2009, 11:58)
dacia mea consuma cam 10l/100km in oras...in extraurban poate sa ajunga iar la valoarea asta daca merg mai sportiv si cu viteze de 130-140km/h
oricum in oras mi se pare mult la asa motor si indiferent daca depasesc sau nu renumita limita de 2500 rpm
*



motoarele de 1.3 au eficienta maxima de consum raportat la putere in jurul valorii de de 2650 rotatii, deci treptele ar trebui schimbate macar la turatia de cuplu maxim. Daca ai de 1.4 atunci cuplul va fi la fix 3000 de rotatii, in cazul asta va trebui sa schimbi treapta tot cam in jurul acelei turatii wink.gif
QUOTE(bygy007 @ 24 Nov 2009, 01:02)
injectie multipunct pe motor 1,6 consum 11,5 in oras , 7 in afara , consum calculat
un drulm de la mamaia la bucuresti , 40 lei
cu masina din semnatura , inainte de asta aveam pe berlina 1,4 consin 10-11 in oras si 7 in afara (9l bucuresti slobozia la viteza de 100km/h cu a 5 a pe autostrada , 135 km)
e vorba de GPL ,
eu zic ca la o lovitura din spate un rezervor de benzina se sparge mult mai usor decit o butelie de gaz si orium au supape de protectie , s-a oprit motorul in 2 sec se inchide si gazul si mai are in plus o supapa de suprapresiune in cazul in care presiunea creste peste o anumita valoare este eliberat gazul
*



Corect la o lovitura din spate cu rezervor destul de incarcat de benzina(cei care merg doar pe benzina de multe ori au peste 10-12 L de benzina) te i-a mai repede popa.gif decat daca mergi mai mult pe GPL si ai doar cativa L in rezervor. Butelia este amplasata mult mai in siguranta decar rezervorul. Iar in caz de incendiu in portbagaj tot butelia are avantaj deoarece cu cat se incalzeste mai tare cu atat supapa scoate suprapresiunea si nu mai explodeaza rolleyes.gif

Si eu merg pe GPL, si contrar tuturor celor care spun ca nu are putere le zic "pardon" am incercat-o la un deal cu inclinare mai mare, in timp ce mergeam cu GPL am dat-o pe benzina la aceias apasare de pedala(acceleratie) din mers si surpriza.. NU S-A INTAMPLAT NIMIC, adica turatia si viteza au ramas constante, vazand asta am apasat-o si mai mult fiind pe benzina decat mergeam cu GPL vazand ca iarasi nu se intampla nimic, nici o crestere de viteza am dat-o inapoi pe gpl ca-i mai ieftin icon_mrgreen.gif O fi si de la faptul ca a mea este tot pe injectie si stie calculatorul cum sa regleze.. biggrin.gif. La capitolul anduranta, unii zic ca strica motoarele, eu ii contrazic, uleiul se pastreaza mult mai curat, mergi mai mult cu el si are mai bune proprietati decat un ulei murdar datorat depunerilor din benzina, la fel si pe pistoane.. deci.. tine mai mult.

This post has been edited by panter1: 24 Nov 2009, 12:20


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 24 Nov 2009, 17:28
Post #27


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




QUOTE(tr04www @ 23 Nov 2009, 21:40)
bah m-ai intereseaza-te inainte sa vorbesti aiurea.butelia de gpl are 3-4 supape care se deschid pana gazul ajunge in carburator.daca nu ai butelie de gaz si intra unul in spatele tau riscul unei explozii nu exista din cauza rezervorului de benzina?pe cand la gaz se inchid supapele alea. icon_mrgreen.gif
*



Sa-mi fie cu iertare dar:

1.Cu "bah" sa te adresezi prietenei tale,mamei tale, etc. mad.gif
2."Pericolul unei explozii exista in ambele cazuri"-despre ce ti se pare ca am scris aici daca nu despre faptul ca, cu ambele sisteme poti ajunge in ceruri. 017.gif 017.gif 017.gif
3.Vad c-ai inceput sa scrii cum trebuie. smile.gif wink.gif

This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 24 Nov 2009, 17:30


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 24 Nov 2009, 20:02
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




si daca ma adresez tie cu ''bah'' care e treaba?dai pe aici pe forum niste sfaturi de te doare capul cand le citesti.ai gpl pe masina ca sa vorbesti?nu cred.si scriu cum vreau nu imi spui tu mie cum sa scriu.si cu comentarii despre prietene si mame abtine-te.bah mad.gif

This post has been edited by tr04www: 24 Nov 2009, 20:04


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Nov 2009, 20:05
Post #29


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Sa imi scuzi replica , el da sfaturi si stie de unde , dar tu de unde dai ..... nedumerire.gif ........ca sa numai spun de vocabularul tau care cam lasa de dorit , din pacate pt tine ..... sleep.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 24 Nov 2009, 20:08
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




stie daaaaaaaa. radmasa.gif
dar nu vad de ce te bagi tu.unul care nu are gpl pe masina e in stare sa dea sfaturi?cat consuma, ca se duce motorul mai repede,ca exista riscul unei explozii?


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 00:30
Forum Renault