dacia logan nu porneste la rece, probleme dacia logan
![]() ![]() ![]() |
dacia logan nu porneste la rece, probleme dacia logan
carrera29 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2005
|
|||
damian_rd |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 September 06 ![]() |
Ba am mai facut ceva, am spart bara fata si un proiector
![]() Maine la ora 15 ma duc sa reglez culbutorii. La tine cum e cu ralantiul? |
--------------------
Solenza 1,9D
confort
2003
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
pai la mn e k
am observat ca imi facea figuri in momentul cand o opream pe gaz. acum o opresc in benzina si porneste bine si sta turata(nu mai merge senzorul de trecere automata pe gaz la temp.de 40 grade)si acum o trec manual pe gaz sau pe benzina.dute si regleaza culbutorii 21 Jan 2010, 21:16: porsche_carrera2984 This post has been edited by carrera29: 21 Jan 2010, 21:16 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
damian_rd |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 September 06 ![]() |
Am reglat culbutorii si problema a disparut ca prin farmec. Concluzia e ca la DACOSERV lucreaza niste ageamii
![]() Multumesc mult de tot pentru ajutor si multi km fara incidente! ![]() |
--------------------
Solenza 1,9D
confort
2003
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
damian daca nu te pricepi eu zic sa nu te bagi.si e foarte important sai reglezi cand motorul este rece si daca nspui ca e cam sugrumat motorul spounei prietenului tau ca trebuia sai Lase mai slabi un pic dat fiind faptul ca ai G.P.L
MA BUCUR CA TIAI DAT SEAM A CA NU E DE LA MOTORASUL PAS CU PAS ![]() NUMAI BN SI LA FEL SI TIE MULTI KM FARA INCIDENTE ![]() ![]() 24 Jan 2010, 11:04: mai sus ai ID meu si daca mai apar cv prb ma poti intreba acum sunt toba de documentatie ![]() ![]() This post has been edited by carrera29: 24 Jan 2010, 11:04 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#66
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
reglaj 0.1 pe admisie si 0.25-0.3 pe evacuare daca tot se foloseste gpl.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
damian_rd |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 September 06 ![]() |
Ieri am reglat culbutorii singur dupa metoda din manual. Am constatat ca mecanicul la care am fost nu i-a reglat bine (de fapt a reglat numai evacuarile). Era frig si era ocupat sa fiarba tuica si sa taie slanina. Supapele de admisie erau stranse, nu aveau joc aproape de loc (nu intra lera la nici unul) si nici evacuarile nu erau tocmai o.k. (mecanicul le reglase la cald, motorul frigea). Am facut 0,3/evacuare si 0,15/admisie la rece. Am pus bujii originale. Rezultatul e ca masina a inceput sa mearga (a inceput sa traga si motorul meu) iar consumul e acum de 10% pe gaz, parca mi-e tema sa nu se intample ceva (dupa luni de zile de chinuri...), nu-mi vine sa cred ca merge bine!
![]() |
--------------------
Solenza 1,9D
confort
2003
|
|
punktnet |
![]()
Post
#68
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
Am citit problemele voastre si incerc sa va lamuresc cu un lucru: la corpul de clapeta problema NU ESTE NUMAI motorasul pas cu pas. Problema este exact in corp. Motorasul are un ax ce inchide sau deschide un orificiu pentru reglarea ralanti`ului. In momentul in care el nu isi mai face treaba, incepe si apasa in corp atunci cand ajunge in capat de cursa. Constructiv, axul motorasului este mai mare decat locasul respectiv cu 05-0.8mm. Deci, cand apar probleme la motoras, acesta deformeaza lacasul din capat de cursa. De aceea recomanda Dacia sa se inlocuiasca corpul cu totul, pentru a nu schimba N motorase in garantie pentru ca apare aceeasi problema. Aceasta decizie s-a luat cand a aparut motorul E (solenta, DSN) care a fost pus pe clio/megane I. La inceput schimbau motorasele pana s-a depistat cauza reala a prolemei.
Pe scurt, Dacia nu iti ia 9mil pe corp doar de dragul de a ii lua, putea foarte bine sa asigure motorase separat pt inlocuire si sa rezolve problema. Dar nu le convina sa schimbe mii de motorase pas cu pas in garantie, cand de fapt problema nu este numai acolo. Legat de culbutori, la GPL e bine sa se regleze macar din 40 in 40 de mii de km (cum recomanda Dacia), desi sunt de parere ca e mai bine sa se regleze la 20000km. Fiecare cum vrea. Legat de bujii, neaparat bujii cu un singur electrod pentru buna functionare a motorului. Cu bine. This post has been edited by punktnet: 2 Feb 2010, 09:13 |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
klaus |
![]()
Post
#69
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In aceasta situatie, in cazul reparatiei pe bani personali (fara garantie), se poate incerca repararea corpului clapeta (prin adaos de material, fie dur fie de tip garnitura)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#70
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dacia nu recomanda nicaieri reglaj periodic de culbutori la motoarele K7. Doar cand sunt probleme.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
damian ma bucur ca ai inteles intr-un final ca prb ta e de la culbutori si e bn ca ai rezolvat o
acum las intreba pePUNKNET dupa explicatia data : daca u chiar ai dreptate, explica si mie cum de portclapetul meu mergea perfect la alta masina si la mine nu ,si nici portclapetul celui cu care am facut schimb nu mergea la mn si la el merge fara nici o prb? numai bine. multumesc |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#72
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cablaj?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#73
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau aer fals prin alta parte...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
punktnet |
![]()
Post
#74
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
carrera29: Eu am incercat sa explic pe ce principiu se merge in inlocuirea lui cu totul, nu te-am contrazis in ceea ce ai zis.
einstein1984: Carte de intretinere GPL la capitolul revizii periodice. Ba chiar e specificat pe undeva ca daca rulezi in regim de oras intensiv (taxi, scoala) reglajul si revizia se recomanda mai des. Cu bine. |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#75
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma refeream la benzina. MEa culpa.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
punktnet |
![]()
Post
#76
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
La benzina ai dreptate. Desi citisem undeva ca la inceputurile motorului E parca se recomanda un reglaj la revizia generala.
Cu bine. |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
In fine ,te-am intrebat pt ca toti cei din service imi ziceau sa schimb portclapetul si pana a gasi adevarata prb cu care ma confruntam am cheltuit destui bani.Ideea este ca ,chiar daca as fi schimbat portclapetul cu unul nou (9 mil)prb ar fi persistat .Adevarata prb erau culbutorii (am tot portclapetul masini pe ea si acum merge brici).numai bn
2 Feb 2010, 17:19: acum vreau sa ma ajutati si pe mn cu o prb nu imi mai merge km sa fie oare de la releele dic compartimentul motor? ![]() This post has been edited by carrera29: 2 Feb 2010, 17:19 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
klaus |
![]()
Post
#78
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ti-oi fi schimbat casetofonul si d-aia...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
damian_rd |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 September 06 ![]() |
punktnet, daca tot zici ca ai citit cu atentie acest topic, cum de n-ai inteles ca la mine problema era din culbutori? Am explicat "pas cu pas" tot ce am facut. Acum merge cu un motoras de 29 RON. Nu a fost problema de aer fals sau vre-o uzura a acelui locas, ce vrei mai clar de atat, dupa ce am reglat culbutorii problema a disparut, motorul merge relaxat, consumul a scazut. Fenomenul este de tasare a scaunelor de supapa si remediul este reglarea culbutorilor. Eu am pus totul aici in speranta ca cei care vor pati ca mine sa aiba posibilitatea sa mearga direct la defect, sa nu pateasca ca mine.
Dupa cum vorbesti parca ai lucra la DACIA; daca e asa mai instrueste-i pe baieti ca nu se rezolva totul din laptop. Mai nou nu mai porneste motoventilatorul, trebuie sa-l verirific. A mai patit-o careva ? |
--------------------
Solenza 1,9D
confort
2003
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#80
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
carrera, semnalul ala nu trece prin nici un releu. Ori e sonda din cutie de vina, ori cum a zis klaus.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
klaus nu am schimbat casetofanul
azi dim in drum spre serviciu am obs ca se ridica si cadea.,iar la un moment dat nu a mai vrut deloc |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#82
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sonda din cutie. Cu tot cu manopera si teste e 250 de lei la service.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
X@by |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
Nu poate fi motorasul din bord?
|
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
Gata problema sa rezolvat simplu doar demufare si remufare ,mufa din compartimentul motor unde sunt si cele 3 relee.Acum merge perfect multumesc oricum pt idei
3 Feb 2010, 18:04: einstan1984 nu ma mai indruma sa merg la sericiuri ca sunt satul de cati bani mi-au papat si nu au rezolvat nik.De acum inainte o repar singur doar cu ajutorul vostru si cunostintele mele ![]() This post has been edited by carrera29: 3 Feb 2010, 18:04 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
klaus |
![]()
Post
#85
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cam pe unde este aceasta mufa?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#86
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Xaby, aia se verifica cu un test de tablou de bord. Ma gandeam ca facut deja asta.
carrera, ai defect memorat in injectie si sonda aia e greu de schimbat fara elevator sau rampa. De aia te indrumam acolo. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
klaus u ai destula experienta la motoarele de logan din cate am citit pe toate forumurile
in compartimentul motor in partea din stanga(cu volanul_)este o ctie neagra in care sunt niste sigurante si relee si tot in acea cutie este o mufa cu multe fire sunt sigur ca stii despre e mufa vorbesc. ![]() |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#88
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mufa care leaga cablajul motor de cablaju habitaclu?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
da ainstain1984 aia despre ea este vorba
|
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
carrera29 |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 09 ![]() |
salutare baieti care ma ajuta si pe mn ,cum demontez electromotorul la logan
|
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 04:18 |