Metode de stabilit consumul
![]() ![]() ![]() |
Metode de stabilit consumul
Mr.T |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 February 05 From: De peste tot ![]() |
|
||
--------------------
DSN
Pe gri
- B-42-QUAE
|
|||
BogdanF |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 16 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Faci plinul ochi, mergi pana te plictisesti mai multe zile(adica mers normal). Cand se aprinde beculetul ii faci iar plinul. Imparti cati litri intra la numarul de sute de km si vezi cat iti da. Poti sa faci si mai putini km si sa ii faci iar plinul dar e mai relevant daca mergi mai multe zile ca poate nu mergi la fel in fiecare zi, nu e aceeasi temperatura (la fel de cald sau de frig) in fiecare zi.
|
--------------------
Ford
Focus
- ... FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro |
|
dudy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
cea mai buna si reala dupa mine este: iei 2 sticle de 2 l fix umplute cu benz. cand se termina ce ai in rez bagi o sticla si notezi km pe care ii ai.mergi pana se termina si citesti km. apoi aplici regula de 3 si afli .
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
Liviu |
![]()
Post
#4
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Si cam care ar fi problema tehnica ?
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Mr.T |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 February 05 From: De peste tot ![]() |
QUOTE(BogdanF @ 21 Mar 2005, 20:21) Faci plinul ochi, mergi pana te plictisesti mai multe zile(adica mers normal). Cand se aprinde beculetul ii faci iar plinul. Imparti cati litri intra la numarul de sute de km si vezi cat iti da. Poti sa faci si mai putini km si sa ii faci iar plinul dar e mai relevant daca mergi mai multe zile ca poate nu mergi la fel in fiecare zi, nu e aceeasi temperatura (la fel de cald sau de frig) in fiecare zi. Becu la cati litri se aprinde ? |
--------------------
DSN
Pe gri
- B-42-QUAE
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai problema tehnica este ... daca aplici ce zice dudy...
Mergi uite-asa pana se termina benzina de sa nu mai aiba pompa din rezervor inaltimea minima de coloana de benzina pentru functionare normala si apoi te duci frumusel la service sa-ti schimbe pompa arsa. Si daca nu ai invatat din prima, mai repeti o data schema, si tot asa pana le lichidezi stocul de pompe la aia din service... Mr.T, ia de buna ce a zis BogdanF Si becul se aprinde pe la 7-10 litri, in functie de inclinare, reglaj flotor din rezervor etc. Este doar orientativ... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
osirus |
![]()
Post
#7
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Eu unul prefer sa aplic metoda lui dudy!Sincer nu vad de ce sa se arda pompa!Ea functioneaza atita timp cit merge si motorul!Eu numai la limita am mers cu dsn cind aveam,si de multe ori am ramas in pana .......dar eu am tot timpul un bidon de benzina in portbagaj,ca nu se stie niciodata ![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
bj |
![]()
Post
#8
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(osirus @ 21 Mar 2005, 22:43) Eu unul prefer sa aplic metoda lui dudy!Sincer nu vad de ce sa se arda pompa!Ea functioneaza atita timp cit merge si motorul!Eu numai la limita am mers cu dsn cind aveam,si de multe ori am ramas in pana .......dar eu am tot timpul un bidon de benzina in portbagaj,ca nu se stie niciodata ![]() ![]() Sefu' vad ca ai scris motorina. In concluzie: experienta ta era pe o DSN? Daca faceai asta la un DSN ti se ardea pompa de benzina pentru ca din cate stiu eu pompa de benzina la DSN se afla in rezervor si se raceste in benzina. Un mecanic mi-a recomandat sa evit sa merg doar pe rezerva. Mi-a spus ca optim este sa alimentez cam cand imi ramane un sfert de rezervor. Pe mine metoda ma avantajeaza pentru ca niciodata nu mi-a placut sa merg pe rezerva (am o anumita siguranta cand vad rezervorul ala plin ![]() Personal pentru DSN recomand metoda plin-plin. Cat poate sa fie marja de eroare? 0,5l/100km? |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
IsNa |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(osirus @ 22 Mar 2005, 00:43) Asta pt. ca nu stii prea nulte despre pompa asta. Chestia e ca ungerea si racirea mecanismului din pompa se efectueaza cu benzina pe care o pompeaza. Daca merge in gol, se incalzeste si se arde pana la urma. Nu imediat, si nu poti sa prevezi cat rezista, pentru ca oricum, nu merge complet uscat, ca ceva benzina tot chinuie ea pe-acolo chiar si daca nu mai are ce trage din rezervor. Dar pana la urma tot se frige daca incerci mult. Asa ca da-i inainte, pana afli si tu! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
asarban |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Pai cum sa se arda?
Pai pompa la DSN e imersata in rezervor si isi asigura ungerea cu...benzina din rezervor Cum e prea putina cum se poate arde.. Oricum..faci cum vrei, placerea ta..orgasmul tau..banii tai! Dar daca apari cumva pe aici zbierand ca ti s-a ars pompa si ce muuult costa o pompa de DSN iti promit solemn caterinca la greu! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#11
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asarban @ 22 Mar 2005, 13:08) Pai cum sa se arda? Pai pompa la DSN e imersata in rezervor si isi asigura ungerea cu...benzina din rezervor Cum e prea putina cum se poate arde.. Oricum..faci cum vrei, placerea ta..orgasmul tau..banii tai! Dar daca apari cumva pe aici zbierand ca ti s-a ars pompa si ce muuult costa o pompa de DSN iti promit solemn caterinca la greu! si din partea mea..... |
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
osirus |
![]()
Post
#12
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Cum se face ungerea aia cu benzina
![]() ![]() ps...am avut si dsn si slz!Ultima era cu motorina ![]() pps....bj la dsn am mers vreo 2 km la ralanti pina la benzinarie, si asta cind era noua masina,numai cu benzina din absorbantul de vapori! This post has been edited by osirus: 23 Mar 2005, 00:25 |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
Mr.T |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 February 05 From: De peste tot ![]() |
ok, mersi tuturor. ce intrebam eu si unde s-a ajuns
![]() ![]() |
--------------------
DSN
Pe gri
- B-42-QUAE
|
|
costi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
parerile sint impartite dar nu merita sa afli pe pielea ta ca este adevarat !
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
RIon |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Eu fac consumul non-stop:
alimentez la pompa X pana vad benzina in buza busonului (apas pe clapeta, ca am cot de SN pana intra tot combustibilul, si ramane pana in buza afara), fac un numar de km, apoi alimentez in acelasi stil, la aceeasi pompa, hai sa zic ca vor fi 30-40ml eroare, dar nu prea se simt. Apoi folosesc programelul atasat, si da rezultate ![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu raman dator cu pompa aia de benzina:
Pompa de benzina imersata in benzina din rezervor merge tot timpul cat este pus contactul. Motoarele electrice au un obicei de a se incalzi din cand in cand, racirea lor fiind efectuata in general de aerul din motor si "imprejurimi", ajutat din cand in cand de cate un ventilator solidar cu axul rotorului. La pompa de benzina rolul racirii este jucat de benzina, care inconjoara pompa si circula prin ea, prin toate partile (inclusiv pe la colector si perii). De asemenea, pompa de benzina are ca element pompant fie un disc cu role, fie cu bile. Acestea se "freaca" de carcasa exterioara a pompei creaind intre ele niste camere (cu rol de asigurare flux de benzina). Frecarea asta trebuie sa fie "unsa". Dar acest lucru nu se poate face cu uleiur sau vaseline (treaba se intampla in rezervor...). Acest ro il are benzina. Daca lipseste aceasta ungere, motorul pompei incepe sa lucreze in sarcina, iar daca este si "pe uscat" (neracit) e numai bine pentru o incalzire a acestuia. Aceasta problema iarna nu se va manifesta pregnant (temperatura exterioara mica) insa vara... Si acu' cireasa de pe tort: Daca benzina nu exista ci vapori de benzina care sa circule prin pompa, cu oarece posibilitate de amestec cu aer exterior (asta ca sa mai taiati garnitura de la busonul de benzina...) si se face una bucata scanteie pe colectorul care acum nu e imersat in benzina ci in vapori de benzina cu ... oxigen (din aer), cam care credeti ca este rezultatul? Noroc ca acest amestec ipotetic se poate regasi extrem de rar in practica, mai ales cand se scoate pompa din rezervor si se da drumul "pe uscat"... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
osirus |
![]()
Post
#17
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
|
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
B-XX-WRC |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 March 05 ![]() |
Sa va invete fratele vostru cum se face consumul
Cea mai eficienta si totodata exacta modalitate de a stii cat de mult iti "mananca " masina vine cam asa: 1. Plinul facut (de cand iti sare clapeta de la stutz-ul de la pompa mai apesi inca odata pana sare din nou) 2. Mergi 200 Km( 100 nu poate fii la fel de relevant) 3 Alimentezi din nou in aceeasi maniera ...Full + de doua ori clapeta sa sara 4 Exact cat alimentezi imparti la 2 si ala e consumul la suta de km. SUCCES si BANI DE 2 PLINURI ![]() |
--------------------
Dacia
SupeR Nova
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#19
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Metoda si mai ieftina!!! Mergi pana cand se aprinde becu! EXACT atunci bagi o sticla de 2 litri si mergi pana cand se aprinde becu din nou
![]() Apoi bagi regula de 3 simpla si calculezi ![]() Este un consum orientativ, dar care te poate determina sa obtii un stil de mers economic ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Mar 2005, 11:38) Si acu' cireasa de pe tort: Daca benzina nu exista ci vapori de benzina care sa circule prin pompa, cu oarece posibilitate de amestec cu aer exterior (asta ca sa mai taiati garnitura de la busonul de benzina...) si se face una bucata scanteie pe colectorul care acum nu e imersat in benzina ci in vapori de benzina cu ... oxigen (din aer), cam care credeti ca este rezultatul? Noroc ca acest amestec ipotetic se poate regasi extrem de rar in practica, mai ales cand se scoate pompa din rezervor si se da drumul "pe uscat"... daca ar fi cum zici tu, ar fi masina preferata a teroristilor (aia cu masini capacana) ![]() adica stau linistit ca am butonul ala rosu de la motor care opreste alimentarea cu combustibil in caz de accident si cind colo pot sa bubui pentru simplu fapt ca n-am benzina in rezervor, ceva nu prea se leaga aici. in alta ordine de idei, exista si motoare in constructie antiex (adica pentru medii explozive) care sint construite special astfel incit sa nu existe posibilitatea ca amestecul exploziv sa ajunga in zona periilor colectoare. pe de alta parte, daca pompa de benzina se arde daca nu e destula benzina in rezervor, de ce nu-mi scrie in cartea masinii, ca io ma pricep doar sa pun contactul si sa bag a-ntiia. asa cum scrie mare chiar pe prima pagina sa bag numai benzina fara plumb, si sa nu spal cu jet de apa compartimentul motor, de ce nu scrie sa nu merg cu mai putin de 10l in rezervor? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Sa ma citez din nou:
QUOTE(klaus) Noroc ca acest amestec ipotetic se poate regasi extrem de rar in practica, mai ales cand se scoate pompa din rezervor si se da drumul "pe uscat"... .2. Daca mai are cineva ceva de combatut pe aceasta treaba, sa prezinte argumente clare, asa cum le-am prezentat eu, ca de scris versuri e usor cand... 3. Deschideti ochii. Faptul ca se poate intampla nu inseamna ca este obligatoriu sa se si intample! Insa obisnuinta de a merge fara benzina creeaza o probabilitate mult mai mare de a se arde pompa. Intelegeti o data pentru totdeauna: daca nu ai benzina in rezervor nu inseamna ca se va arde pompa. Insa daca in mod obisnuit nu ai benzina in rezervor, si se mai adauga si alte conditii (temperatura ambianta, vaporizare pe sorb etc) ai sanse MULT mai mari sa se arda pompa din diverse cazuri. Faceti naiba diferenta intre "posibilitatea de a se intampla este mai mare" si "se va intampla sigur" |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
a aparut pe forum cineva care sa zica: ba baieti, din cauza ca am mers cu rezervorul gol, mi s-a ars pompa? daca da, atunci intr-adevar exista o posibilitate de a se intimpla; daca nu, atunci argumentele pe care le prezinti tu raman la stadiul de speculatii.
consider ca in 5 ani de cind exista DSN-ul s-au putut indeplini toate conditiile date de tine pentru ca nenorocirea sa se intimple macar o data. daca s-a intimplat, imi cer scuze pentru contrarile aiurea, daca nu, da-mi voie sa nu cred, mai ales ca si in ceea ce priveste functionarea pompei descrisa de tine mai sus am unele dubii, dar din lipsa de timp nu pot sa le expun acum. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
heaven |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 17 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la umplerea rezervorului pana in "buza" - mi s-a recomandat de unii mecanici sa NU umplu rezervorul full pentru ca benzina refuleaza pe circuitul de recuperare al vaporilor ?!?
Este posibil acest lucru ? |
--------------------
EX Dacia 1310 Li
Berlina
- masina furata "A fost o vreme cand automobilul era o raritate.Numai un mare barbat politic sau un latifundiar, adica numai un personagiu cu mare suprafata, recunoscut de toata lumea ca analfabet, avea dreptul sa aiba automobil."
(G. TOPIRCEANU - Balade vesele si triste - "Despre automobil") |
|
klaus |
![]()
Post
#24
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pt. Heaven: recomand http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16443
Pt. Mihai: Din punct de vedere statistic, forumul nostru nu este relevant. Cati membrii sunt pe forum si cate masini au intrat prin service-uri? Exemplu: la cati membrii de pe forum li s-a spart luneta din deschidere prea puternica a porbagajului la Logan? NICI UNUL. Dar exista (a existat) SIGUR un asemenea caz intr-un service din Pitesti. La fel este si cu pompa de benzina. Stiu sigur existenta a 2 (doua) asemenea cazuri in Bucuresti. Dar conform logicii prezente pe aici, ele nu exista... Si in continuare eu nu am vazut combateri serioase la ideile mele (adica nu de genul eu nu am auzit, deci nu se intampla...) PS: "Speculatiile" provin de la oameni care au avut tangenta cu motoarele pe injectie de la dacia... PPS: de pe internet, iaca la http://www.autohausaz.com/html/fuelpumps.html QUOTE Your fuel pump relies on fuel passing through it for lubrication and cooling. Consequently, fuel starvation can be another factor that accelerates wear and may even cause pump damage under certain operating conditions. QUOTE Tip #4: Do not "test" a new pump before it has been installed by jumping it. Running a pump in a dry condition with no fuel to lubricate it risks damaging it. Do not run the pump until fuel has been added to the tank. Also, replace any braided or rubber fuel lines that are flaking or cracked with the correct type of EFI hose. Oricum, tot articolul este interesant...PPPS: La http://www.popularmechanics.com/automotive...at/1272391.html QUOTE While on the subject of pump fatalities, another reason pumps burn out is because immersion in gasoline is necessary for cooling, yet people run around on "E." So, try to keep your tank at least half full. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:16 |