trepidatii la dacia berlina..VA ROG
![]() ![]() ![]() |
trepidatii la dacia berlina..VA ROG
ovidiu5700 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|||
ag02cws |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Aia cu trepidatul poate fi din mai multe cauze. Regleaza aprinderea, alimentarea, curata carburatorul. Poate sa fie si de la frig. Ai lasat motorul sa se incalzeasca? Ai inchis clapeta la filtrul de aer odata cu venirea frigului. Ai tras socul? Dupa ce s-a incalzit motorul, ai impins socul?
Termostatul se testeaza intr-o cana cu apa fiarta. Poti sa-l bagi pe tot ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
asa, si dupa ce il bag ce fac?..am sunat pe unu si mi-a zis k trepidatiile pot fi si de la bujii..sa le iau in casa, le "frig" la aragaz apoi dau cu peria pe carbune si le pun la loc...of
|
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
... si sa ai grija sa aiba si distanta corespunzatoare la electrod (0.6 parca). Daca sunt prea vechi, ar trebui alt set de bujii.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Din ce zici tu, ai o problema in aprindere, platina, bujii si cel mai sigur capac delco, sau vreo fisa dusa. Te sfatuiesc sa cureti putin si carburatorul.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
Nu cred ca aprindere e de vina. Apa in benzina mai degraba. In perioada asta se face foarte usor condens pe admisie daca exista neetanseitati.
|
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
nu stiu...acuma i-am scos bateria si o pun inapoi cand vine un meserias sa se uite la ea...mai ingheata degeaba afara....apa in benzina?..deci e din vina mea?..o sa-i zic si de etanseitati...nu stiu...deja imi pare rau ca am dat 1000 euro pe ea...voi cum stati cu defectele?...o seara buna
|
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Nu e foarte mult 1000 de euro daca e din '99. Cheama pe cineva care se pricepe un pic si ti-o rezolva repede.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
am din nou aceeasi problema...trepideaza...inainte cu o saptamana a venit unul si o reglat putin decoul...lo desfacut, o dat cu smirghelul pe ceva pe acolo
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
ce zici tu e din aprindere.daca ti-a umblat la delcou si ti-a mers inseamna ca ai avut platina impuscata. incearca sa pui avansul la punct (0 grade), da search si ai sa vezi si cum si curata sau schimba platina. vezi si capacul de delcou sa fie bun (curata cu smirghel contactele alea 4 din el). distanta la platina fa-o la 0.4mm sau cu un card bancar sau legitimatie metro, selgros sau ce mai este.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
DACU' |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 327 Joined: 1 October 07 ![]() |
Daca n-ai rezolvat inca eu te-as sfatui sa incerci cu ce-i mai simplu:bujiile.Cu motorul pornit scoate cate o fisa(sa nu te sprijini cu cealalta mana pe masina sau sa ai mana umeda ca faci breakdance).Daca dupa ce ai scos fisa mersul motorului nu se inrautateste,inseamna ca la cilindrul respectiv ai o problema.Primul pas,schimba/curata bujiile sau schimba fisele.Tine-ne la curent!(daca se poate nu trifazic!).
|
--------------------
DACIA
1310,1300
1989,1972
|
|
panter1 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
daca trepideaza la schimbarea treptelor sau se opreste la semafor sau stand pe loc poate insemna ca jiglerul de relanti este infundat. Va trebui sa il desurubezi cu o surubelnita il sufli si il pui la loc.
O alta chestie pe care poti sa o faci este sa umbli la pompa de benzina(cea cu capac rotund si cu surub deasupra din dreapta delcoului) desfaci acel capac de aluminiu si vezi ca inauntru este o sita in care se aduna gunoaiele din benzina, ia-o cu mana curat-o si pune-o la loc, spoi pune capacul rotund si strange surubul cat sa nu curga benzina.. si vezi apoi daca se imbunatateste This post has been edited by panter1: 11 Nov 2009, 02:57 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
va multumesc pentru raspuns...dar eu citesc aici ce-mi spune-ti voi si cand ma duc la masina uit
![]() ![]() ![]() 11 Nov 2009, 11:08: apropo, e cineva din vaslui?... mai invat si eu unele chestii ca la service: vii peste 4 ore..intelegeti voi This post has been edited by ovidiu5700: 11 Nov 2009, 11:08 |
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
panter1 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ehe.. am fost prin Vaslui acum o luna cand am mers la Botosani cu Dacioara pe ruta Buzau.. Ramnicu Sarat.. Tecuci.. Barlad.. Vaslui- Iasi, Targu Frumos Botosani cu plecare bineinteles din Bucuresti
![]() This post has been edited by panter1: 11 Nov 2009, 18:58 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
am pornit azi masina din nou, am observat(de mai demult) ca daca trag socul si merg cu el tras nu mai moare asa usor motorul din cauza trepidatiilor...numai k atunci cand incerc sa bag socul la loc ramane tras...tre sa ma duc eu sa-l trag de la carburator. zilele astea fac rost de bani si ma duc la un mecanic sa rezolve problemele:)..o sa-mi cumpar o carte sa invat si eu sa o repar
|
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai multe mici probleme de ex filtrele de benzina, o carte iti trimit pe mes daca vrei 'manual de reparatii'
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
da mersi, ar fi frumos
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
gata, am rezolvat trepidatiile, o trebuit sa-i schimb capacul de delcou si bujiile care erau negre...mergea in 2 pistoane motorul
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
ovidiu5700 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 09 ![]() |
va salut, am intrat iar sa va tin la curent cu tot ce face dacia mea...numai probleme: dimineata pornesc la a 2 keie dupa ce trag socul, relantiul cu socul tras sta sub 1000 apoi se opreste motorul. cand incerc sa-l pornesc iar, nimic..ma chinui asa vreo 20 min, dau la cheie pana nici bateria nu mai poate, azi la fel mi s-a intamplat. am tras socul, a pornit, apoi s-a oprit motorul dupa 1 min de mers. dupa ce s-a oprit am incercat sa-l pornesc vreo 20 min apoi am tinut apasata pedala de acceleratie si a pornit. plec cu ea si la 100 metri se opreste iar..ghiciti unde: pe banda de incadrare in intersectie. am aprins avariile si dupa vreo juma de ora de dat la cheie si injurat pe toti care ma claxonau, a pornit..ma duc la service si ala imi zice: se mai uzeaza (ceva la platina, nu mai stiu cum se cheama, o chestie care nu e din metal, am uitat numele)...bun..eu iam zis: pai schimba platina, am una noua. el: da ce tu skimbi o pereche de ciorapi daca is buni?..o dat oleaca cu smirghelul intre bobitele de la platina si apoi i-am dat 10 lei. plec din curtea servicelui, dupa 100 metri de mers masina s-o zguduit de 2 ori apoi iar o inceput trepidatiile. ajuns acasa o pornesc, apas acceleratia mai tare si se opreste motorul...si tot trepida...ce sa fie de vina?...trebuie schimbat setul motor?...azi am scos capacul chiuloasei si nu iese fum pe acolo...nu iese nimic..prin esapament nu iese fum..decat fum alb..condens mi s-a zis....eu m-am saturat de ea...
![]() This post has been edited by ovidiu5700: 28 Nov 2009, 17:20 Attached thumbnail(s) 08102009_001_.jpg ( Size: 213.92k ) Number of downloads: 224 08102009_002_.jpg ( Size: 203.42k ) Number of downloads: 242 08102009.jpg ( Size: 229.37k ) Number of downloads: 255 |
--------------------
Renault
Megane
2008 / II
- VS-87-POV
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#20
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Te invat o chestie care mio face taicamiu cand trepideaza.DESI TOTI O SA MA INJURATI FUNCTIONEAZA CAND E INFUNDAT CEVA LA CARBURATOR.
Inverseaza fisa 2 cu fisa 3 si porneste motorul.masina porneste,face urat ca toti dracii(o pornesti si o lasi maxim 1 min pornita asa) Si dupa pui la loc fisele cum trebuie!SI ar trebui sa mearga corect. Inca ceva incearca cate o fisa sa o scoti si vezi cum merge motorul fara acea fisa,daca e vreuna care nu se simte ca ai scoso in functionarea motorului iti merge motorul in 3 si tre sa scoti bujiile si sa le cureti,verifici fisele.etc Daca iti strica des platinile sar putea sa ai scurt sau bobina dusa. Daca vii pana in iasi tio verific eu. |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
silviu_best |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
am patit si eu asa.i-am schimbat bujii,platine,capac delcou,fise,lulea si a mers.parerea mea schimba-le pe toate.cu 100-150 lei la iei pe toate si de calitate cat de cat buna.si la platina cheama un mosulica ca aia stiu sa le puna la precizie maxima fara aparatura sofisticata.eu am crezut la a mea ca are probleme motorul dar am schimbat astea si de vreo 6 luni merge perfect si nu am mai avut nici cea mai mica trepidatie(si merg destul de mult).bafta
28 Nov 2009, 23:05: mare atentie la platina ca daca nu esti expert(nici eu nu is) si nu le pui bine nu iti mai porneste deloc sau daca esti aproape de adevar iti da rateuri(te injura vecinii) si afuma bujiile(tre sa fe curati si/sau schimbi) This post has been edited by silviu_best: 28 Nov 2009, 23:05 |
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 01:28 |