DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diferente 1310-nova, mecanica

stc_ctln
post 26 Dec 2009, 20:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Salut

Cine se pricepe sa ma lamureasca si pe mine.
Am pus motorul de nova 1.6 pe 1310
Acum vreau sa stiu ce modificari trebuie sa mai fac.
Injectie de 1,4 pe 1.6 va confirm ca merge.
1. Toba face fata la noul motor sau trebuie sa pun mai mare,
2. catalizatorul la fel,e diferenta intre cel de berlina si cel de nova?
3. radiatorul face face pt racirea motorului
4. filtrul de aer a ramas tot cel de berlina.
5. pompa de benzina(desi cred ca asta face fata.dar am nevoie de comfirmare)

Am intrebat si la piese auto,si pe mecanici cunoscuti,dar se pare ca mecanica de peste anii 2000(dacia,stiu ca pe alte marci se folosea de mai demult) si mai important electronica ii depaseste rau.


Multumesc mult

A si inca ceva,am tot cautat inainte sa iau motorul,cam cate kg are un motor de dacie si nu am gasit nicaieri.

Motorul de berlina aprox 80kg cu tot cu ulei in el
Motorul de nova aprox 85kg cu ulei in el


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Dec 2009, 21:26
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e acelasi motor pus la 90 de grade, ce atatea modificari mai vrei sa faci? este si berlina 1.6 injectie din fabrica, cu aceasi pompa de benzina in rezervor ca 1.4.

This post has been edited by argon: 26 Dec 2009, 21:28


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 26 Dec 2009, 22:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Acelasi motor stiu si eu,
Motorul l-am montat deja,am mers cu el,se simte diferenta.

Interesanta treaba cu 90grade.motorul de 1.4 1310 merge la mai putin,
Am constatat ca acul de la apa sta mai sus.

Deci ,toba face fata?catalizatorul la fel? Sau ma astept ca in scurt timp sa il infund?sau ma grav cine stie ce,sa se incinga si sa sparga.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Dec 2009, 22:52
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




radmasa.gif

Motorul e întors la 90 de grade, adică Nova are motor amplasat TRANSVERSAL, iar Berlina LONGITUDINAL.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 27 Dec 2009, 01:34
Post #5


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pai e si normal sa stea mai sus acul de la apa. Tare faza cu amplasarea motorului biggrin.gif

This post has been edited by Neagu Ionut: 27 Dec 2009, 01:35


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Dec 2009, 16:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca ti l-as fi montat eu azinoapte, l-ai fi recunoscut? Nu. Si-atunci ce mai vrei, de ce-l mai zgandari? Pe nova nu se pun multe de la berlina?Si tu faci calcule la milimetru, mililitru, ca la rachete?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 27 Dec 2009, 17:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(C a t a l i n @ 26 Dec 2009, 22:52)
radmasa.gif

Motorul e întors la 90 de grade, adică Nova are motor amplasat TRANSVERSAL, iar Berlina LONGITUDINAL.
*




smile.gif)
Acum am vazut si eu ce am zis.

eu ma refeream ca motorul de nova pe care il am eu merge la temperatura mai mare decat cel de berlina pe care il aveam.
Deci nu ar trebuie sa fie problema cu toba si cu radiatorul da.nu de alta dar nu vreau sa il vad cum firbe vara,cat despre toba la fel,nu vreau sa schimb tobele in fiecare an.
cat despre catalizator stiti si voi ca e 7-8mil .


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:19
Forum Renault