Se ineaca
![]() ![]() ![]() |
Se ineaca
vlahul_2004 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 28 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1996
|
|||
PH65EDI |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 27 July 09 ![]() |
in primul rand sa vezi daca ai scanteie pe bujii (scoti o bujie o pui pe un suport izolat ...plastic ... si rogi pe cineva sa dea la automat un pic ...2-3 sec ...si vezi daca ai o scanteie rosiatica mai energica)...daca ai scanteie ...e din carburatie ...nivel mare in carburator ...sau benzina multa ...daca nu ai scanteie ...pleci de la contactele platinate ...capac delcou sa nu aiba fisura sau sa fie bun carbunele din centru capacului (ala de face contact pe distribuitor(lulea)) condensatorul de pe delcou ...si in final bobina de inductie ..... iti urez succes ...ca e ceva de mesterit ...daca umbli la delcou ai mare grija la refacerea aprinderii ...am mai povestit cum reglez eu aprinderea care nu e tocmai o metoda ca la carte dar da roade ...daca citesti un pic mai mult pe forum gasesti. bafta !!
plus ca la nova ...ca zici ca ai schimbat doua randuri de bujii ....ei recomanda Clipboard01.jpg ( Size: 202.43k ) Number of downloads: 211 pe alea din linia de sus This post has been edited by PH65EDI: 3 Dec 2009, 14:20 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pe un suport izolator? Contact prin radio? Un reglaj facut cu indamanare, depaseste orice carte. Cartea a fost scrisa atunci. Voi le faceti azi. Iesiti din limitele cartii.
Dimineata, sterge sau spala cu benzina capacul, usuca-l, fisele la fel, plus cele descrise mai sus. E posibil ca circuitul de inalta tensiune sa fie asudat (cu condens, umed), datorita faptului ca lasi masina cu fata in curent de aer umed seara, cand e cald motorul. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pasul 1.
inainte de a porni motorul scoate una sau mai multe (max4)bujii si vezi daca sunt ude. caz afirmativ , atunci rezulta carburator cu problema , daca sunt uscate atunci aprinderea este de vina. pasul 2. bujiile le verifici asa . le scoti le verifici distanta le cureti putin daca este nevoie si cu fisa pusa la bujie (fisa centrala) cu contactul pus o atingi la masa , daca da scantiei atunci incepi cu platina (reglat curatat sau schimbat , ruptor , capac delco) |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:51 |