poma de apa
![]() ![]() ![]() |
poma de apa
interlagos89 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|||
Vladd |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Banatean Group: Members Posts: 1.453 Joined: 19 May 09 From: Resita, Caras-Severin ![]() |
Nu te mai risca asa ca in orice moment poate sa plezneasca , schimba cat de curand poti pompa de apa si impreuna cu ea si distributia!
|
--------------------
Dacia/Bmw
Solenza/320
Europa cu A/C si DA/ E90
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#3
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
vezi cat de mare e scurgerea.eu am masina din feb 2004.la cateva luni mi-au aparut pete pe motor in zona distributiei,pe capacul de plastic si in jurul lui.nu am avut insa pierderi de ulei sau lichid de racire.in 5 ani am pus de doua ori apa distilata in vasul de compensatie.asta a durat pana in septembrie ac,cand am schimbat distributia (nu si pompa de apa).acum nu mai apar pete,am curatat motorul si vad ca nu apare nimic.
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#4
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
eu ma ghidez dupa faptul ca imi scade lichidul de racire si trebuie sa completez mereu,pete nu vad pe capac doar pe cureaua de la alternator.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
cand motorul este incalzit bine nivelul lichidului creste iar dimineatza inainte de a da prima cheie e nivelul mult mai jos.Banuiesc ca verifici la rece nivelul
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Capacul acela de plastic se poate demonta. E ceva chin, dar se poate. Este prins doar in 3 suruburi. Dupa ce il dai jos, se vede absolut totul, curea, rola, capac pompa. Poti merge cateva zile fara el sau poti face niste probe.
Daca nu vrei sa te chinui, poti demonta intai curelele. This post has been edited by cristio_79: 11 Dec 2009, 01:00 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
crocky |
![]()
Post
#7
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut, am si eu o problema asemanatoare. Adica am o pierdere de lichid de racire pe undeva, nu stiu. Si pierderea e: cam intr-o saptamana nivelul scade de la maxim la minim in vasul de expansiune si tot completez. Precizez ca asta e cam di n vara, am schimbat curelele/rolele, dar nu si pompa de apa (la ~60k km). Acum am peste 70k. Pe de alta parte, de ceva vreme, nu-mi dau seama , a aparut o pata de umezeala la motor in fata. Am si poze. Acolo e antigel ? Sa fie dusa garnitura de chiulasa? Nu am alte probleme de genul ce am vazut pe undeva, fum alb etc
E posibil pe acolo sa pierd, sau e clasica pompa de apa ? Multumesc pentru sfaturi. Attached thumbnail(s) IMG_1.jpg ( Size: 118.22k ) Number of downloads: 540 IMG_2.jpg ( Size: 103.43k ) Number of downloads: 604 |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#8
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
NU aia nu e garnitura de chiuloasa,acolo este o garnitura din tabla.dai cutia filtrului de aer jos desfaci suruburile si pui silicon pt temperaturi inalte pe garnitura de tabla.problema care o ai tu coincide cu a mea,dar nu pe acolo curge trebuie sa te uiti in stanga (cum te uiti spre motor) printre curele se zareste capacul care acopera pompa de apa.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
curentat |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
Fratilor nu va speriati...eu am problrma asta care o aveti si voi ...mersul motorului daca e intrerupt la relanti dati jos bujiile daca vreuna este umeda inseamna ca garnitura este arsa impuscata ....sau va intreb daca scoate fum alb cand motorul este cald ....eu am patit cu a mea am solenza din 2003 pompa de apa a fost schimbata odata cu distrubutia la 55miikm e dfacuta de asam a cedat in sensul ca in zona ei este umed a ajuns sa se prelinga pe blokul motor .am 89miikm acum ..in vas expansiune scotea bubuci si pe furtunul de retur fum asa ca vedeti ce faceti pe unde va pierde si schimbati la timp piesele defecte
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
crocky |
![]()
Post
#10
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci ce lichid este acolo la mine, de ce e umed ?
Inteleg ca ma paste un schimb de pompa de apa...Asta presupune schimbarea (din nou ) a vreunei curele ? |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#11
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
@ crocky-lichidul ala din poza ta este ulei.urmeaza sfatul meu cu siliconul si nu o sa mai ai probleme.Cred ca pompa ta e defecta,ca si a mea de altfel,din cauza ca iti scade lichidul din vasul de expansiune(trebuie sa verifici atent peste tot sa nu curga pe la vreun colier sau ceva).DA daca schimbi pompa de apa trebuie sa schimbi cel putin si cureaua de distributie,daca nu si rola intinzatoare.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
crocky |
![]()
Post
#12
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu am observat sa scada nivelul de ulei de motor, si mai ma uit din cand in cand...
Aia cu cureaua vorbesti serios? De abia am schimbat distributia... |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#13
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
Uleiul din motor nu o sa-ti scada pentru ca pe acolo nu curge e umezit dupa cum se vede si in pozele puse de tine,e chestie de estetica se prelinge putin in timp dar nu aia e problema...problea ta ca si la mn e pompa de apa si da din pacate trebuie schimbata si cureaua de distributie daca umbli la pompa de apa,sau ma rog poti sa o pui la loc tot pe asta care o ai dar nu o sa iti dea nicun mecanic garantie..e pe raspunderea ta cum ar veni.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
garlic_dog |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru eutectic Group: Members Posts: 243 Joined: 10 December 04 From: Clipperton Island ![]() |
De vreo doua zile am un tzacanit aleator la relanti si sigur audibil la turatie moderata (cca. 2500 rpm). Astazi am realizat ca este din zona distributiei. Maine revin cu un film. Intre timp, ce ziceti, sa o mai pornesc recte sa mai merg cu ea?
|
--------------------
Tesla
electrică
2015
- B05NWV Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
|
|
ramsen |
![]()
Post
#15
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(interlagos89 @ 11 Dec 2009, 14:48) NU aia nu e garnitura de chiuloasa,acolo este o garnitura din tabla.dai cutia filtrului de aer jos desfaci suruburile si pui silicon pt temperaturi inalte pe garnitura de tabla.problema care o ai tu coincide cu a mea,dar nu pe acolo curge trebuie sa te uiti in stanga (cum te uiti spre motor) printre curele se zareste capacul care acopera pompa de apa. pai garnitura de chiuloasa la modelul asta de motor este pur si simplu o tabla...deci colegule acolo unde are umuzeala este garnitura de chiuloasa...OK crocky dute la un meserias bun sa iti dea jos aparatorile din partea cu distributia si el stie daca pompa este defecta...dar la cum spui tu ca iti dispare lichidul de racire din vas,asta este simptoma pompei de apa...bafta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Acolo unde este umezeala NU este nici o garnitura de chiulasa.
Acolo este imbinarea dintre chiulasa si capacul culbutorilor. Nu este nici o problema, pata aceea se formeaza mai mult din cauza vaporilor de ulei. Se poate remedia cu o garnitura noua. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#17
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
ramsen induci omul in eroare
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
crocky |
![]()
Post
#18
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Bun, multumesc pentru raspunsuri. M-am mai linistit cu pata si cu garnitura chiulasei, in schimb trebuie sa ma pregatesc de o pompa de apa noua si eventual curea distributie. E scumpa pompa ? (setul de distributie stiu ca am luat, in jur de 120 de lei era asta vara).
E in regula daca merg mai mult timp asa, completand saptamanal? Daca pe la pompa pierde lichid (diluat adica), sa completez cu antigel/apa 50/50 ? |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pompa ar fi bine sa o iei de origine in cutie Renault ( in jur de 250 lei, posibil mai mult ) sau QH.
Mai multe detalii: http://www.daciaclub.ro/Pompa-apa-t156259.html Cureaua de distributie o schimbi automat. Poti folosi Gates PowerGrip ( identica cu cea de origine, dar in ambalaj de producator, nu de Renault). Eu am luat Dayco, a costat cam 55 lei, daca imi aduc bine aminte. Sincer sa fiu, eu nu as merge cu ea asa, risti mai multe. Ti-as recomanda sa o schimbi. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
crocky |
![]()
Post
#20
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am gasit pompa de apa Klaxcar, in topic acolo nu se face vorbire, o fi buna (cam suspect de ieftina 96 de lei, dar parca Klaxcar era firma totusi)?
Ar mai fi un semn de intrebare, in manualul de reparatii nu se vorbeste de inlocuirea curelei de distributie, ba dimpotriva, se spune "remontare". P.S. Poate corecteaza cineva titlul topicului ![]() This post has been edited by crocky: 15 Dec 2009, 13:54 |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Klaxcar e o firma gen Conex - Asam putin mai rasarita.
Daca vrei sa stai linistit, piesele importante le iei de origine sau produse de firme de renume care si-au demonstrat calitatile in timp. Cat priveste cureaua, in manual scrie clar ca o curea demontata nu se refoloseste ( remonteaza ). |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
romanvs |
![]()
Post
#22
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Off topic...
Klaxcar este o firma frantuzeasaca care mie unul mi se pare serioasa. Eu am patit-o cu discuri de frana de origine pe care le-am schimbat de doua ori la cate 500 km deoarece trepidau. Am luat discuri Klaxcar si le am de vreo 27000km pe masina fara probleme. In plus pretul a fost la jumatatea celor "de origine". This post has been edited by romanvs: 15 Dec 2009, 19:30 |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Sunt destule firme frantuzesti, italienesti, spaniole care, la prima vedere, par foarte serioase, dar ele nu sunt decat niste srl-uri.
Ca sa dau un exemplu, am pus un disc de ambreiaj si un rulment de presiune acum vreo doi ani pe masina de servici, disc produs de o firma italieneasca, frumos ambalat. L-am cumparat pentru ca era tot in preajma sarbatorilor de iarna si nu imi aduceau decat dupa 3 ianuarie kit identic cu cel de pe masina. Dupa ce le-am schimbat, pedala de ambreiaj parca era de guma, plecarea de pe loc se facea cu trepidatii destul de mari, rulmentul avea zgomot. Dupa sarbatori, a venit kit-ul "de firma" si masina mergea ca din fabrica. Nu zic ca nu fac si piese bune, dar eu prefer ca piesele din componenta motorului, transmisiei, cutiei, piese care daca cedeaza fac terci motorul sau alte ansamble, sa le pun de origine sau produse de firme consacrate care produc piese pe coduri OEM. De discuri am auzit si eu la multi ca sunt bune, chiar e unul pe aici ( se stie el ) care le-a testat de le-a innebunit pana au inceput sa crape. Dar am auzit la altcineva ca ar fi cu defecte. La discuri iti dai seama imediat daca sunt probleme, la curele, role, pompe, iti dai seama cand e varza motorul. This post has been edited by cristio_79: 15 Dec 2009, 19:58 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
garlic_dog |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru eutectic Group: Members Posts: 243 Joined: 10 December 04 From: Clipperton Island ![]() |
Revin cu inregistrarea video a zonei din care vine zgomotul. Se observa in paralel pe cel de relanti.
|
--------------------
Tesla
electrică
2015
- B05NWV Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pompa aia de apa mi se pare cam ciudata.
Nu mi se pare ca ar fi de Solenza, la mine nu se vede cureaua deloc, capacul acela de plastic acopera tot. Sau e vreo ieftineala facuta cu ciocanul la norma. Eu zic sa iei o pompa ca lumea si sa o schimbi. Daca se rup paletii aceia din interior care antreneaza lichidul de racire, se blocheaza pompa si rupe cureaua. Trebuia sa pui un filmulet mai lung si imaginea sa fie mai fixa. Sau pune cateva poze. This post has been edited by cristio_79: 16 Dec 2009, 21:21 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
crocky |
![]()
Post
#26
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si tot off-topic, am vazut cum arata pompa Klaxcar, nu rotorul cu palete nu mi-a placut, ci rola dintata care este antrenata de cureaua de distributie parea a fi dintr-un soi de plastic, pe cand cea "originala" , care nu am descoperit cine o face (era stantata "renault"), avea rola din aluminiu sau ce e metalul din care e facut tot corpul pompei...dar era de Lgn, nu chiar de Slz.
Pe de alta parte am gasit QH la 200 de lei. Cred ca intre QH si "originala" o sa aleg ultima din motive de garantie, sper sa nu arunc banii, mai ales cu foamea asta... |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#27
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
crocky ia sa fi atent,eu am obs.ca scade nivelul in momentul in care temperatura este ridicata.Am facut comparatie 40km pana la tara am mers la drum intins temperatura statea la a doua liniuta groasa si nivelul din vas a ramas la semnul facut de mine,pe cand o zi in trafic bara la bara cu temp. la a treia liniuta groasa(chiar acolo unde porneste electroventilatorul)nivelul a scazut putin fata de semnul facut de mine.Verifica si poate te ajuta cu ceva chestia asta pana schimbi pompa,eu o las asa pana dupa sarbatori.multa bafta
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
garlic_dog |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru eutectic Group: Members Posts: 243 Joined: 10 December 04 From: Clipperton Island ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 16 Dec 2009, 21:17) Pompa aia de apa mi se pare cam ciudata. Nu mi se pare ca ar fi de Solenza, la mine nu se vede cureaua deloc, capacul acela de plastic acopera tot. Sau e vreo ieftineala facuta cu ciocanul la norma. Eu zic sa iei o pompa ca lumea si sa o schimbi. Daca se rup paletii aceia din interior care antreneaza lichidul de racire, se blocheaza pompa si rupe cureaua. Trebuia sa pui un filmulet mai lung si imaginea sa fie mai fixa. Sau pune cateva poze. Uite si poze, legate de pompa veche, aia noua... Ce se vede portocaliu in ultima poza este masticul etansant. Daca ati vazut filmulețul, ce se aude este mai mult un scârțâit. This post has been edited by garlic_dog: 17 Dec 2009, 15:19 Attached thumbnail(s) CIMG4794.jpg ( Size: 837.57k ) Number of downloads: 318 CIMG4788.jpg ( Size: 823.68k ) Number of downloads: 307 CIMG4800.JPG ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 300 |
--------------------
Tesla
electrică
2015
- B05NWV Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
|
|
crocky |
![]()
Post
#29
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(interlagos89 @ 17 Dec 2009, 14:56) crocky ia sa fi atent,eu am obs.ca scade nivelul in momentul in care temperatura este ridicata.Am facut comparatie 40km pana la tara am mers la drum intins temperatura statea la a doua liniuta groasa si nivelul din vas a ramas la semnul facut de mine,pe cand o zi in trafic bara la bara cu temp. la a treia liniuta groasa(chiar acolo unde porneste electroventilatorul)nivelul a scazut putin fata de semnul facut de mine.Verifica si poate te ajuta cu ceva chestia asta pana schimbi pompa,eu o las asa pana dupa sarbatori.multa bafta Asa aveam si eu impresia, ca scade cel mai mult dupa o zi de mers bara la bara....ceea ce ar fi normal , temperatura mai mare, presiune mai mare =>.... |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#30
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
@ garlic_dog-ai scapat de zgomotul ala dupa schimbarea pompei?si cat te-a dus manopera cu piese in total?
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:24 |