BIG Problem DACIA 1410, Directie cred
![]() ![]() ![]() |
BIG Problem DACIA 1410, Directie cred
mcgcristi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1998
- MS-03-DMK
|
|||
tr04www |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
fa-i geometria la roti ca d'aia iti toceste cauciucul pe o parte.
|
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Daca tot veni vorba de geometrie, apelez la coforumistii din Iasi. Unde va reglati unghiurile ? Am fost ieri la rond vechi CUG si mi-au cerut 100 ron. Mi se pare cam mult....
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Lunaticul - langa Podul de Piatra - nu stiu exact cum sa iti explic - pe straduta aia cu Lukoil (aici intrebi de respectivul service si oamenii stiu sigur ca asa am gasit-o si eu) - era 60 RON - si stiu ca era cel mai ieftin din Oras.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
rokos |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
daca stii unde e Circa Medicala din Tatarasi -Dispecer. Chiar in fata policlinicii este un service rapid care face directia. In vara a costat 70 ron.
bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
kato |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
la barlad e 50 de ron.
|
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#7
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Tu ai nevoie de un reglaj al unghiului de convergenta (paralelismul rotilor).Acest reglaj se face din capetele de bara, infiletand sau desfiletand de un anumit numar de ture(dupa caz).Daca vrei sa-l reglezi tu, sapa pe forum putin ca e discutata problema de destule ori.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri. Dupa ce rezolv problema am sa va zic unde si cu cat am reglat.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
mcgcristi |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 November 09 ![]() |
Am sa fiu unpic mai explicit in ceea ce priveste problema masinii mele.
Atasat am postat o schita. Acel unghi ma intreseaza sa il reglez daca se poate. Multumesc anticipat pentru ajutor si pentru suport. Cu respect mcgcristi Attached thumbnail(s) Unghiul_acesta_este_problema.JPG ( Size: 23.19k ) Number of downloads: 345 |
--------------------
Dacia
1410
1998
- MS-03-DMK
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai schimbat lonjeron ceva de curind? , din cite stiu ala numai din lonjeron sau din bascula , eu am facut in felul urmator , m-am dus pentru unghiul de fuga , mi-a dat hirtia apoi m-am dus pe undeva prin doamna ghica , era un service mare de taxiuri , mi le-a tras si gata
dar sa lasam si specialistii in mecanica sa isi dea cu parerea |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kog |
![]()
Post
#11
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
daca a inlocuit capetele de bara e obligatoriu sa refaca geometria. Punct.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
daca tinea cont la nr. de filete la capetele de bara vechi scapa si nu mai facea directia;
daca stii sigur ca nu a fost lovita niciodata si nu fost lucrata la lonjeroane incearca cu 22 de ture la ambele capete de bara si apoi strangi contrele; daca te intereseaza pune o poza cu capetele de bara si iti explic ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
cicisxn |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacia 1310 driver & Honda CBR rider Group: Members Posts: 91 Joined: 14 December 08 From: Braila ![]() |
Nu e la toate la fel. Eu am 19 ture...
|
--------------------
Dacia
1310
1994
- BR82CNS
|
|
pcostica |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(mcgcristi @ 28 Nov 2009, 13:09) Am sa fiu unpic mai explicit in ceea ce priveste problema masinii mele. Atasat am postat o schita. Acel unghi ma intreseaza sa il reglez daca se poate. Multumesc anticipat pentru ajutor si pentru suport. Cu respect mcgcristi prin trasul lonjeronului asa cum s-a spus sau prin inlocuirea bratului inferior cu altul cu deport pozitiv. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Dupa cum am promis, postez dupa ce am rezolvat problema.
Am fost dimineata la sevice-ul indicat de Bomba_11980 si nu am gasit pe nimeni (probabil vre-un Andrei care a sarbatorit ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am sa fac cateva precizari, nu sa critic, ci pentru ca sa vorbim aceeasi limba:
In desen, e vorba de unghiul de cadere, care se regleaza , cum s-a zis mai sus, din bascula sau prin tragerea lonjeronului, la presa. Schimband capetele de bara, a inchis mult partea de fata a rotilor (convergenta), si roata cu structura mai slaba, a intrat dedesubt (unghi de cadere), la mers inainte. Daca ar fi dat inapoi, ar fi iesit in afara. Asa si verificati acasa, punand pe cineva sa mearga inainte si inapoi cu masina, fara sa vireze, urmarind rotile daca, intra sau ies de sub masina. Daca e insesizabil, masurati (oprita cu frana de mana) dupa oprirea la mers inainte, distanta intre cauciucuri la partea de jos, cu o tija telescopica. Retineti cota, si dati inapoi 2m, si masurati iar. Distantele trebuie sa fie egale. Daca nu, cu aceeasi tija, masurati si comparati distantele fata-spate, la rotile din fata, si aflati diferenta. La o tura a capatului de bara, se regleaza 3mm. Atentie, daca apropii in fata 3mm, se departeaza si in partea opusa 3. Daca mai mergeti cu Dacia de 5 ori la service, deja le-ati dus-o lor. As fi curios sa-mi spui, ce avea tirantul. Filet ras? N-ar fi stat acolo. Incomvaiat? Ciocanul. Rupt? N-ai fi ajuns pana acolo. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Da, nu s-a umblat la tirant de ani buni, era ruginit, si s-a ras filetul.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
mcgcristi |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 November 09 ![]() |
Dragii mei am uitat sa va dau un mic detaliu au fost schimbate si rotulele de pe partea dreapta inferioara si superioara.
Este posibil ca problema mea sa vina si din aceasta cauza? Multumesc anticipat. Cu respect mcgcristi. |
--------------------
Dacia
1410
1998
- MS-03-DMK
|
|
cty |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 17 October 09 ![]() |
baieti daca cititi atenti primul post din acest topic va dati seama ca de atunci mcg cristi a spus despre pivoti(rotule)nicidecum de capete de bara(eu nu am vazut dacie cu capatul de bara prins in nituri)asa ca v-ati muncit degeaba sa-i scrieti,cred ca ieri si-a dat seama de greseala si a dat acel ''mic detaliu''
|
--------------------
dacia
1310
1994berlina
- GR 85 CTY
|
|
mcgcristi |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 November 09 ![]() |
Va rog sa ma scuzati ca am postat gresit problema.
Am shimbat rotulele superioara si inferioara si de atunci am probleme. Sincer chiar nu am nici o idee cum as putea sa remediez problema. Repet masina nu a avut aceasta problema inainte de aceasta opertie, nu a fost lovita niciodata. Multumesc "cty" pentru ajutor. Multumesc tuturor pentru intelegere. Cu respect mcgcristi. |
--------------------
Dacia
1410
1998
- MS-03-DMK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 06:01 |