Probleme ambreiaj hidraulic, Idei si pareri va rog frumos.
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj hidraulic, Idei si pareri va rog frumos.
bobo77 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|||
sinaxis |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
Ei, uite ca la asta nu m-am gandit... dar s-a intamplat de mai multe ori si eram deja in trafic... oricum trebuie sa merg la revizia de 45k. Vedem atunci!
Multumesc de raspuns. |
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
până la urma poate da cineva un răspuns k la întrebarea "se poate regla ambreiajul hidraulic sau se aerisește?? ""
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
klaus |
![]()
Post
#34
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
se aeriseste
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
as fi recunoscător dacă îmi poți spune cum sa fac, o poza ceva sau sa o iau spre service ??? multam
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
fa pedale(vezi sa nu faci scurta la picior
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#37
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Cred ca toata lumea face o mare eroare: ambreiajul nu este hidraulic, ci doar actionarea lui. Exista si ambreiaje hidraulice, dar nu pe logan. Corectati-ma daca gresesc
![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
nu se poate regla, n-ai nici un reglaj la el , poti aerisi daca ai dubii dar nu cred sa obtii vre-un rezultat. Va trebui sa te obisnuiesti ca ambreiajul sa tina sus.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
"my lord"stim si noi ca nu e hidraulic (dor nu are cutie automata)si stim si faptu ca actionarea este hidraulica dar nu suna mai bine?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
iar se incepe este hidraulic nu este ( cred ca toata lumea stie ca nu este hidraulic ci doar actionat dar.....
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#41
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
ubi |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 October 09 From: BUCURESTI--PETRONEL logan ![]() |
Salut.Se regleaza,modificand tija de actionare a cilindtului se lasa pedala mai jos.Numai stau cu piciorul la gura cand apas pedala si ma plictisesc la revenire.Multumesc.
|
--------------------
DACIA LOGAN
PARTNER 1,5dci 85cp
2008
- 727337527 Nu sufar de nebunie.Ma BUCUR de fiecare clipa.
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Pun si eu in discutie o problema aparuta recent la loganul meu.
1.5DCI 68CP, 2007 , 120.000 km la bord. Sambata dupa un drum de 35 km am incetinit la o curba si am vrut sa trec din treapta 5 in 4. Apas ambreajul si cand sa dau a 4-a am simtit ca agata. Apoi mi-am dat seama ca pedala era complet moale. Revenea sus dar cand o apasai era foarte moale. Trag pe dreapta,opresc motorul deschid capota ma uit la lichidul de frana ....e la nivel. Inchid capota, ma sui in masina calc ambreajul. Parea normal. Pornesc motorul merg 1-2 km dupa care iar face figura. Opresc...stau 10 secunde fac 2 pedale....si isi revine. Mai merg inca 1 km si ajung acasa. Las masina pana Luni. Luni dimineata plec cu ea 2 km pana la service-ul dacia. O urca pe elevator si imi zice ca nu am nici o scurgere dar e pompa hidraulica de vina. Pret pentru piesa+montaj 650 lei. Pun capul in pamant si spun ca momentan nu imi permit inlocuirea piesei si voi reveni in 1 saptamana. Plec acasa alti 2 km. Masina nu a mai facut figuri si tind sa cred ca problema este doar de la actionarea hidraulica deoarece ambreajul nu patineaza si pot face plecari in forta (cu scartait de roti). La km ei ce am observat de acum 15.000-20.000 km....dimineata in primul minut de functionare la plecarile de pe loc motorul tinde sa trepideze usor atunci cand plec de pe loc. Nu da in nas dar un sofer bun simte. De obicei fac plecarile la limita relantiului dar in forta...(nu patinez prea mult ambreajul la plecare). Intrucat pretul mi se pare cam mare pentru o pompa noua, oare merita incercat inlocuirea intregului lichid de frana + aerisirea pompei de ambreaj? Sau exista vreun kit de reparatie, inlocuire garnituri? Practic pedala a fost moarta complet de 2 ori (nu intra deloc in viteza) dupa care isi revenea si cupla/decupla exact ca inainte. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
mk2 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu despre logan, dar m-am intalnit cu problema asta la alta masina: un kit de reparatie era 30-50 de lei (practic sunt doar cateva garnituri), iar o pompa noua 70-200 lei (in functie de marca).
Nu cred sa fie mari diferente la logan. Practic, la un service cat de cat ok ar trebui sa iesi sub 200 de lei cu totul. O schimbare de lichid de frana nu te va ajuta cu nimic. Din ce zici, garnitura are o mica fisura. La un moment dat se va duce de tot. Asa am patit-o si eu. A facut prima data, dupa care si-a revenit. Insa dupa 2 saptamani si-a dat obstescul sfarsit. Singura solutie: ori kit de reparatie, ori pompa noua. In orice caz, mi se pare strigator la cer sa se strice dupa doar 120k. Calitate Dacia ![]() |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Dsign |
![]()
Post
#45
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu ti se pare deloc strigator la cer, mai ales cand se merge cate 6-7 ani si 100 000 km cu acelasi lichid de frana. E normal sa cedeze cand el functioneaza cu apa
Mai trebuie retinut faptul ca acele pistonase nu sunt facute de Dacia. Eu unul am gasit pistonas de origine la un pret muuuuult mai mic decat cel comunicat de un coleg mai la deal, iar de inlocuit m-ar costa fix cateva beri, cat aerisim franele si ambreiajul. Cu ocazia asta e binevenit si un schhimb complet de lichid de frana. PS: vorbeam de masina unui amic de-al meu |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
mk2 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ba e strigator la cer.
La VW s-a stricat dupa 22 de ani si peste 400 de mii de km. La Dacia dupa 5 ani si 120 mii. Nu ti se pare o diferenta? |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Dsign @ 4 Sep 2012, 15:49) Nu ti se pare deloc strigator la cer, mai ales cand se merge cate 6-7 ani si 100 000 km cu acelasi lichid de frana. E normal sa cedeze cand el functioneaza cu apa Pai bine, da' in cazul asta n-ar fi normal sa fie inclus si schimbul asta in lista de revizie? Or sincer, cine ar rata ocazia de a mai vinde ceva prin reprezentante, daca ar avea o justificare decenta Nu de alta, am un mic dubiu ca lichidul ala sufera acelasi abuz (in materie de temperatura) ca si lichidul din circuitul de franare. Si in consecinta, nici nu "expira" la fel. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bloodem |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(mk2 @ 4 Sep 2012, 15:18) Ba e strigator la cer. La VW s-a stricat dupa 22 de ani si peste 400 de mii de km. La Dacia dupa 5 ani si 120 mii. Nu ti se pare o diferenta? Nu e problema, caci la Volkswagan de 35 000 euro se poate intampla sa pice cutia de viteze (de altfel, automata cu multe pretentii) la doar o luna dupa cumpararea masinii (pilitura in cutie) si sa stea masina in service cateva luni, sa ti se refuze inlocuirea de catre romani desi este o problema cunoscuta si germanii si-au dat acceptul de inlocuire. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#49
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
din considerente de lene, pun o intrebare aici: cum se regleaza jocul ambreiajului la versiunea diesel? Mi se pare ca prinde cam sus si as vrea sa mai strang putin cursa. Mercic
![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
mk2 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca-i hidraulic nu se regleaza.
Daca e pe cablu se regleaza la furca (desfaci piulitele si modifici pozitia cablului). |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
QUOTE(mk2 @ 4 Sep 2012, 15:18) Ba e strigator la cer. La VW s-a stricat dupa 22 de ani si peste 400 de mii de km. La Dacia dupa 5 ani si 120 mii. Nu ti se pare o diferenta? Chiar e strigator la cer vw e 25000 de euro nou, dacia 8000. Nu ti se pare o diferenta? calculeaza raportul pret/ani, apoi raportul pret/km si afiseazale aici. Bate tot pe acolo. Daca am gresit si e 35.000 de euro vw atunci e mai prost ca Loganul. This post has been edited by cielo99: 6 Sep 2012, 11:30 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
mk2 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Tema pretului de achizitie este falsa. VW ala de 35k nu are nimic in comun cu Loganul din punct de vedere al confortului, performentei, sigurantei, etc. Vreti sa faceti un versus cu VW, comparati-l cu un Polo de 14k E, nu cu Passatul de 35. Fiabilitatea este ceva care trebuie sa o aiba si o masina de 10K si una de 100K E.
Problema insa este ca atat VW cat si Dacia ca producatori nu dau mai mult de 1 Leu pe acele garnituri. Doar ca Dacia a ales probabil sa se zgarceasca la 50 de bani, si a pus garnituri mai proaste. Si rezultatul se vede. Avand in vedere ca pretul pieselor pentru client sunt aproape la fel, cateodata chiar mai scumpe la Dacia, ma astept sa tina la fel de mult. Nu la Dacia de 4 ori mai putin. Inca un exemplu de calitate Dacia: la 55k mi s-a dus tamponul de la motor. Am injurat, am platit si l-am schimbat. Acum ca am facut suta de mii, ghici ce? Iar a inceput sa faca. Un tampon hidroelastic la fiecare 50 de mii de km. Si vreau sa spun ca e o piesa ieftina ca braga: doar 500 de lei bucata. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
vet |
![]()
Post
#53
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Gheneonul lu' matale. io nu am umblat la motor/cutie/ambreiaj/suspensii/electrica/evacuare/ in 220.000km si 4ani jumate. Deci, daca ma intrebi pe mine, Dacia e foarte fiabila. La un polo am schimbat ambreiajul la 90.000 si amortizoarele la 120.000 (condus de o gagica ...80% urban).
Dacia, hartanita pe drumuri forestiere sau de camp, alergata pe autostrazi cu acceleratia la fund, mers vara cu lanturi prin noroaie....nu a manifestat astfel de slabiciuni. dar nu cred ca e frumos sa o compar cu un wv... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Ideea e ca nu poti compara o masina lowcost cu una premium. Compara vw cu mercedes, cu BMW si compara loganul cu cele din segmentul ei de piata de prin 2005 mai era fiat albea iar acum mei sunt cele din gama chevrolet.
Nu poti compara nici macar cu cielo, care la vremea lui nu prea era lowcost eventual cu matizul care era low cost la perioada respectiva. Nu compara Loganul ca pret cu o masina din alta clasa. Zi-mi ce dimensiuni are polo si ce dimensiuni are loganul. Cred ca mai aproape de golf-passat decat de polo. MK2 cred ca problema e cum conduci. Am facut peste 200.000 de km cu loganul fara probleme la motor, cutie, ambreiaj sau frane. S-au schimbat strict consumabilele si atat. Aveam 5 logane la firma peste 200.000 si niciunul cu probleme. S-au schimbat doar bucsi, pivoti si consumabile. This post has been edited by cielo99: 6 Sep 2012, 15:46 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
bloodem |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Oameni buni, ideea nu era sa compari VW cu Dacia sau cu Bugatti. Ideea era ca absolut orice producator are rebuturile lui. (si e valabil nu doar pentru producatorii de masini). Nimeni nu produce perfectiune in serie. Ce credeti ca Lamborghini nu pica? O ba da, unele pica si din primii km, stati linistiti (a se vedea ce a patit Ronaldo cu al lui Aventador).
Pe mine cel mai mult ma deranjeaza nu ca pica anumite componente, ci ma deranjeaza incompetenta celor de la service-urile romanesti de a remedia problema rapid si eficient. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cielo99 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Aici iti dau dreptate, nu masinile sunt problema ci lipsa de repect a producaorului fata de client. Nu-l intereseaza de client decat pana vinde masina, altfel si-ar da mai mult interesul ce se intampla prin unitatile de reparare. Si din perspectiva calitatii masini au ramas cu aceleasi probleme din anii 70. Am facut peste 200.000 de km cu logan din 2007 si am fost incantat sa aflu ca firma imi ia masina noua dar am fost foarte dezamagit de cea noua din 2011, de fapt de toate cele 3 care au fost luate in 2011 se vede clar o scadere a calitatii exact ca la Dacia 1300 care dupa cativa ani erau mult mai slabe calitativ decat primele serii.
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
mk2 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce sa zic, daca voi credeti ca e normal ca anumite piese sa pice intr-o veselie doar ca e masina "low cost", desi acele piese au pret de masini "premium" (vw e orice, dar numai masina premium nu e), nu pot sa zic decat ca nu e de mirare ca cei de la Dacia isi cam bat joc de noi.
@cielo99: te rog du-te pe topicul dedicat tamponului minune si spune-le si acolo tuturor care au trebuit sa-l schimbe ca de fapt nu stiu ei sa conduca masina. This post has been edited by mk2: 6 Sep 2012, 20:12 |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#58
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
De ce va c@cati voi in TOATE topicurile cu logan vs orice alta masina?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Intre timp masina a parcurs inca 150 km doar prin oras, foita pe tot felul de drumuri si nu a mai facut figuri. Ambreajul cupleaza si decupleaza exact ca inainte.
Daca pompa avea fisura ar fi trebuit sa incep sa pierd lichid pe undeva (ceea ce nu se intampla). Daca in urmatoarea mie de km nu mai face figuri....cred ca o voi lasa asa. Ma rezum doar la un schimb de lichid (probabil nu s-a inlocuit niciodata) si aerisire. PS: Cel mai stresant lucru e la parcare deoarece in locurile stramte mi-e frica sa nu se elibereze brusc ambreajul si sa intru in cel din fata-spate. Ma refer la spatii de 30-50 cm. Momentan fac parcarile doar din ambreaj si piciorul deasupra franii pentru orice eventualitate. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Cu regret anunt ca dupa 700 km parcurisi n-am scapat de belea.
Am parcurs bucuros si cu incredere undeva la 600 km.. fara probleme pana cand saptamana asta mi-a facut figuri cam odata pe zi. Ieri asteptam la stop cand deodata am simtit cu masina incerca usor sa inainteze. (desi eram cu piciorul pe frana). Am incercat s-o scot din viteza si atunci am observat ca schimbatorul opune rezistenta. Am oprit motorul am mai incercat cateva pedale dar degeaba. Am tractat masina 800m pana in service.... A doua zi mi-au comunicat prin telefon bucuria: Defect la sistemul hidraulic din cutie. Rulmentul de presiune sau ceva pe acolo. 827 Lei intreaga operatiune (Iatsa Galati). Dat cutia jos, inlocuit piesa defecta, pus totul la loc, inlocuit lichid frana. Despre service...au fost prompti, piesa pe stoc...insa din graba abia acasa am obseervat ceva deranjat pe deviz. 60 lei pentru "test rutier vehicul" desi mie se pare logic sa predai o masina functionala fara sa taxezi clientul pentru asta. In linii mari 432 lei manopera , 360 lei receptor concentric hidraulic si inca cateva materiale marunte |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 12:48 |