DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Closed TopicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Profesionistii cu anvelope de vara pe timp de iarn

rtBK
post 16 Dec 2009, 19:09
Post #181


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




Nu sunt inconstient pentru inceput wink.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 16 Dec 2009, 19:19
Post #182


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




Bai frate ......... ca de multe alte dati , de unde am plecat si unde am ajuns biggrin.gif . cand am postat al 19-lea mesaj pe topicul asta chiar nu ma gandeam ca o sa se ajunga la 7 pagini , pagini pline cu teorii care mai de care despre ABS , ESP , anvelope iarna/ vara / allseason / , talente de piloti , soferi obisnuiti - soferi praf etc ...

io' zic sa n-o mai lungim atata ... cauciucurile de iarna au fost , sunt si vor fi facute pentru iarna si in 98,89 din situatii tongue.gif sunt peste cele de vara


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Dec 2009, 19:22
Post #183


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cel mai trist e ca unii le folosesc si vara, sau cand afara e peste 15 grade... wink.gif
De asta vad ca nu se leaga nimeni... Profilul ala si "inmuierea" la caldura, le fac sa fie ineficiente pe asfalt si totusi, unora le e lene sa le schimbe.

This post has been edited by vis-a-vis: 16 Dec 2009, 19:23


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 16 Dec 2009, 19:25
Post #184


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




am o mica banuiala ca daca vine A l e x ...se inchide unsure.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 16 Dec 2009, 19:25
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




QUOTE(Diac @ 16 Dec 2009, 17:38)


La Dacie e de ajuns sa accelerez un pic prin zapada afanata, eventual sa dau de volan si gata, la Skoda acceleram si degeaba. Era sa ating chiar o alta masina parcata pt ca masina a luat-o in lateral.

P.S. Poate ca aici a intervenit si diferenta de greutate intre cele doua tarabe, nu stiu.
*


un mare avantaj la dacie sunt cauciucurile inguste
nu ma poate contrazice nimeni, cu niste 155/80 R13 de iarna nu te intrece decat unu cu cauciucuri off-road
all-season si multe tipuri de dimensiuni(mai mult sport late si cu talon ingust) asa-zise "de iarna" sunt niste smecherii sa-ti i-a banii sleep.gif

This post has been edited by verde57: 16 Dec 2009, 19:27


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 Dec 2009, 20:05
Post #186


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




are sn si are(cred)165/7013.
vizaviu are dreptate ca intotdeauna. rolleyes.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Dec 2009, 20:24
Post #187


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




verde57, aici e cu dus si intors...
Cauciucurile inguste sunt bune in zapada moale sau clisa de noroi, ca sa nu pluteasca, sa se afunde pana la stratul mai tare de dedesubt. Insa, daca mergi pe gheata sau pe zapada afanata dar inalta sau noroi mai dens, nu faci nimic cu ele. La cauciucurile astea e important mai mult sa isi faca loc si sa se agate de suprafata. Uneori e bine sa ai V-uri, alta data sa ai "crampoanele" mai mari si mai rare... Sunt multiple situatii in care de obicei iti trebuie un alt tip de cauciuc. Nu exista cauciuc ideal si universal care sa mearga perfect pe orice teren/suprafata. Intodeauna exista plusuri si minusuri. Insa, pentru mersul urban, sunt suficiente niste gume "normale" adaptate intradevar in functie de anotimp.

This post has been edited by vis-a-vis: 16 Dec 2009, 20:31


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nlu
post 16 Dec 2009, 23:45
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 20 February 07




Prin adaptat "normal" inteleg: pe timp de iarna pneu pentru iarna, iar pentru vara pneu pentru vara tongue.gif


--------------------
Renault Megane sedane Expression 1.6 16v 2007 Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 17 Dec 2009, 00:39
Post #189


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




audi smile.gif

&feature=player_embedded#


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 17 Dec 2009, 01:04
Post #190


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




presupun ca restul erau echipate cu anvelope de vara nu? smile.gif


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 17 Dec 2009, 01:34
Post #191


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




e vechi filmul, acum xdrive e smecherie


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 17 Dec 2009, 06:35
Post #192


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




Fratica... probabil nu.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Dec 2009, 13:19
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE
Ziceai mai sus că pe gheață n-ai aderență mai deloc. Bun, dacă n-ai, apeși frâna, SE BLOCHEAZĂ TOATE ROȚILE. Când s-au blocat ce zici că mai compară ABS?
Pai aia e...ca daca ai ABS si esti peste limita aia rezonabila de viteza...NU SE BLOCHEAZA nici o roata. Adica...ABS compara continuu, pana la acea limita REZONABILA.
Fă demonstrația diferenței între o mașină ce stă pe loc, cu frâna apăsată, și una în mișcare, pe gheață, cu frâna apăsată, și roțile blocate...
Sistemul de referinta fiind? In fizica pe care o invoci se indica si referintele.

Corect spus este MARIMEA DE REFERINTA.
Pentru cei ce nu stiu, modulul electronic ABS contine si un accelerometru, al carui element sensibil este pozitionat pe directia normala de deplasare(inainte) wink.gif
N-o sa ma apuc sa spun ce rol are acest traductor in cazul de fata fiindca iar o sa iasa roman in n-spe volume.
La cerere, pot aduce lamuriri suplimentare.

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 17 Dec 2009, 13:31
Post #194


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Unde este situat acel accelerometru?


17 Dec 2009, 13:38:
Si care ar fi rolul lui?

This post has been edited by LuluMOB: 17 Dec 2009, 13:38


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Dec 2009, 13:39
Post #195


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(vis-a-vis @ 16 Dec 2009, 19:22)
Cel mai trist e ca unii le folosesc si vara, sau cand afara e peste 15 grade... wink.gif
De asta vad ca nu se leaga nimeni... Profilul ala si "inmuierea" la caldura, le fac sa fie ineficiente pe asfalt si totusi, unora le e lene sa le schimbe.
*




gresesti, sunt foarte eficiente vara, problema e ca sa rod mai repede.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Dec 2009, 13:40
Post #196


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Voila!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 17 Dec 2009, 13:40
Post #197


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Eu prin eficienta inteleg mai multe, inclusiv durata de utilizare mai mare.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Dec 2009, 13:41
Post #198


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




voiala ce> ce te doare capul ce face fiecare cu banii lui? daca-si permite sa le strice intr-o vara e problema fiecaruia.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 17 Dec 2009, 13:41
Post #199


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Idem si pt reciproca, de-aia exista RCA laugh.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Dec 2009, 13:42
Post #200


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Si pe urma mergeti iarna cu ele si va bateti cu coliva-n piept ca aveti gume de iarna radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Dec 2009, 13:43
Post #201


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




aia e alta problema. Eu n-am folosit pe masina personala gume de iarna vara. Dar in general am folosit, si nu mi s-au parut deloc ineficiente, dinpotriva.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Dec 2009, 13:45
Post #202


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai daca n-ai folosit vara, de unde stii ca-s eficiente?


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Dec 2009, 13:46
Post #203


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pai vara, tocmai, dar nu pe masini proprietate personala.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2009, 13:47
Post #204


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mai e și extrema cealaltă... Sunt persoane care laudă anvelope care au ținut 10 ani și 100.000 Km... Ce contează că sunt tari ca piatra, și alunecă ca dracu... smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Dec 2009, 13:49
Post #205


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ca ai adus vorba, cat e termenul? ca am auzit 2 ani( blink.gif ), 4 ani, 6 ani...care cum..


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2009, 13:53
Post #206


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




4 parcă, dar nu sunt sigur.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Dec 2009, 13:56
Post #207


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




duminicile in targ pe la noi e bataie pe gume SH, aduc cu camioanele si remorci, m-am uitat de curiozitate la niste UG6-uri si cand am vazut dot 2001 mi-a pierit orice chef, dar totusi lumea lua in prostie, 'DOT?! ce-i aia DOT, nu vezi domle ca au carne pe ele?! ' blink.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2009, 13:57
Post #208


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu numai în târg se vând așa, și nu numai SH. Prin hypermarket, la promoții, sunt multe anvelope de firmă, noi, cu DOT de 2-3 ani vechime...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Dec 2009, 13:59
Post #209


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sa nu mai zic ca e plin si d'alea de au dot codificat ante 2000 death.gif Ce am luat eu de la Metro UG7 au dot 4209.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 17 Dec 2009, 14:02
Post #210


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




@variable_dynamics:

Sistem de referinta, nu "marime de referinta"

"mașină ce stă pe loc, cu frâna apăsată"
varianta 1: eu sunt in masina - masina sta pe loc (fata de mine)
varianta 2: eu sunt in afara masinii - masina sta pe loc (fata de mine)

"una în mișcare, pe gheață, cu frâna apăsată, și roțile blocate"
varianta 1: eu sunt in masina - masina sta pe loc (fata de mine)
varianta 2: eu sunt in afara masinii - masina se misca (fata de mine)

Sper ca acum ai inteles ce am vrut sa spun. Sau trebuia sa adaug "inertial"? Cine se deplaseaza, gara sau trenul? Depinde unde te afli (ce sistem de referinta folosesti). Daca esti in tren, gara se misca.

ABS este intotdeauna plasat in varianta 1, practic toate elementele masinii stau pe loc fata de senzorii respectivi, exceptand rotile care pot fi cel mult intr-o miscare de rotatie fata de ei. Simpla accelerare sau decelerare NU este suficienta ca ABS sa stie ca rotile sunt pe cale de a se bloca cu masina inca in mers sau nu . Diferenta dintre turatiile instantanee (sau acceleratiile unghiulare) a doua roti independente care trimit semnale separate este elementul care determina "calculatorul" sa ia decizia de a actiona sau nu ABS.

Se poate face testul urmator: partea dreapta a masinii pe zapada/gheata/ulei. Partea stanga pe asfalt uscat. Frana brusca. Ce se intampla? ABS simte ca roata din dreapta trimite doar 5 impulsuri intr-o zecime de secunda (tinde sa se opreasca) in timp ce roata stanga trimite 50 (datorita aderentei puternice, inertia masinii inca o roteste). Diferenta mare... actioneaza pe valva rotii din dreapta si ii da voie sa se roteasca.

In cazul asta, ce masoara accelerometrul mentionat de tine si cum ia ABS decizia de a debloca roata de pe alunecus?




--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E - 0T04``` 2004/2015/2019
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 22:12
Forum Renault