Profesionistii cu anvelope de vara pe timp de iarn
![]() ![]() ![]() ![]() |
Profesionistii cu anvelope de vara pe timp de iarn
os |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|||
DannyY |
![]()
Post
#242
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Dispozitivele care au "rolul de a converti marimea de lucru in ALTE marimi relevante" se numesc CONVERTOARE.
Integratoarele sunt cazuri speciale de convertoare. Exista o tendinta normala de a crea sisteme de siguranta integrate, adica un singur modul electronic sa contina ABS, airbag, TCS, WTV, ETC. Uneori modulele sunt 'full-option' dar unele optiuni sunt activate doar "contra cost". Un modul din asta va contine accelerometrul pentru airbag, dar nu-l va folosi la ABS. Nu am tinut nici un modul din asta in mana. Nu mai vorbesc de desfacut. In mod sigur nici ala care a conceput initial sistemul nu tinuse... ![]() De programat un modul electronic de orice fel nu e mare lucru, iei manualul si urmaresti intrarile si iesirile corespunzatoare. Iar ajungem la remarci gen "teoria ca teoria, dar practica ne omoara"... Teorie = Lege Practica = Teorie aplicata + corectie factori neprevazuti/incontrolabili. Puteai sa renunti la partea cu bolovanii & restul... A nu se intelege ca "accelerometrul" e exclus. Sau "termometrul". Sau orice "...metru". Diverse imbunatatiri se pot face la orice. Dar NU sunt absolut necesare. E OK acum? This post has been edited by DannyY: 18 Dec 2009, 12:15 |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
- 0T04```
2004/2015/2019 Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
rtBK |
![]()
Post
#243
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
In timp ce dadeam zapada din parcare apare taicamiu fara nici o treaba.. ii zic ca planteze masina intr-un damb de zapada ca o mut eu mai incolo
![]() In cele din urma ma suna un prieten ca nu poate sa iasa din parcare sa vin sa il ajut asa ca am dat si eu o tura prin cartier sa vad care-i stresu... Cand sa ies de la mine din parcare o tipa intr-o corsa rosie imi facea semne disperate sa o ocolosesc... ok nici o problema.. merg mai departe pe o strada micuta si desi m-au vazut nu vroiau sa opreasca... ma bag iar in zapada mare... ies fara probleme. Ajung la tipu care nu putea sa iasa si dupa ce am stat vreo 5 minute sa iasa un logan... eu imi plantez ca un taranoi ( da recunosc ) de-a latu de unde iesise ala ... sotia lui s-a crucit .. chiar am zis, dar nu stiu daca a auzit... va trebuiau anvelope de vara ![]() Ma rog.. slabuta zapada ma asteptam la ceva mai dureros. |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
argon |
![]()
Post
#244
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de dimineata aceasi panta usoara pe care o urc zilnic sa ies de la garaje, un cetatea cu anvelope normale de vara si de marca nu a putut-o urca, din contra a luat-o si inapoi derapand, eu am urcat-o fara avant si fara a pierde aderenta o secunda. Cine spune ca nu conteaza anvelopele(si sunt destui in acest topic) vorbeste prostii mai mari ca el.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#245
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Bine ai revenit argon, o placere sa iti citesc postul dupa atatea dezbateri tehnice
![]() P.S. de unde stii ca anvelopele alea de vara erau de marca? Poate erau Dayton ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#246
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pentru ca stiu masina, are garaj in zona, ceva dunloape de vara.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
rtBK |
![]()
Post
#247
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
tu ce anvelope ai pana la urma? ca mai devreme ai zis oarecare... ma gandeam ca si tu ai de vara
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
DannyY |
![]()
Post
#248
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Eu nu sunt unul dintre ei, dar... esti subiectiv. Poate ca tu te-ai fi descurcat mai bine in locul lui iar el ar fi patit la fel in locul tau...
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
- 0T04```
2004/2015/2019 Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
argon |
![]()
Post
#249
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
a incercat si cu avant, si luat usor, nu sa iasa pistoanele prin capota, cum faceau la televizor, eu stateam la rand sa trec, a incercat de vreo 4 ori si mi-a facut loc, am urcat fara probleme, dupa nustiu ce a facut.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Placa aia posibil sa fie de la un sistem ce include controlul stabilitatii, acolo ai nevoie de senzor de acceleratie si de rotatie.
Eu nu pricep la ce i-ar folosi abs-ului sa stie acceleratiile masinii. Daca imi explici asta, ma declar multumit, pana atunci, desi n-am tinut in mana si nici programat abs-uri, imi permit sa fiu sceptic. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
DannyY |
![]()
Post
#251
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
La unele masini 4 X 4 = 16 chiar exista accelerometru, fiindca rotile sunt practic interdependente si diferenta de turatie e insuficienta pentru o acuratete mare. Dar NU e o marime esentiala.
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
- 0T04```
2004/2015/2019 Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
Muratu |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
This post has been edited by Muratu: 18 Dec 2009, 12:39 |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
- B-##-JSP B-##-SAK
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
|
|
verde57 |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
anvelope de iarna
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sa ma kc pe ele de anvelope de iarna ![]() This post has been edited by verde57: 18 Dec 2009, 12:56 |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Poate ar fi bine sa facem un topic separat legat functionarea detaliata a sistemului abs.
Concret, eu inca nu inteleg cu ce ajuta abs-ul cunoasterea acceleratiei. Se poate determina pe baza ei daca s-a ajuns la pragul alunecarii cu rotile blocate? Nu. Poate influenta ea cu ceva decizia dictata pe baza sesizarii acceleratiei unghiulare (variatiei rapide de viteaza unghiulara) de la roata? Iar daca rotile unei punti sunt cuplate, presupun ca in cazul unei franari bruste vor avea ambele simultan tendinta de a se opri nefiresc de repede. Nu contest existenta fizica a senzorului pe placa dar as vrea sa inteleg cum folosesc informatiile date de el in luarea deciziei de a reduce forta de franare pe o anume roata sau chiar pe intreg circuitul. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
VladG |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Bai, dar greu mai intelegeti ca sunt doua probleme diferite anvelopele si deszapezirea! Sau nu vreti sa intelegeti!
De ce in Vest, unde se deszapezeste cum trebuie, sunt totusi OBLIGATORII? De prosti ce sunt ei, nu? Ei nu stiu, nene, sa conduca, noi suntem mai soferi ca ei, n-avem nevoie! Apropo de al doilea film, doar cu senile puteai merge pe acolo, asa ca discutia despre anvelope e ca oistea-n gard... This post has been edited by VladG: 18 Dec 2009, 13:08 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
- --
--
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#256
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(verde57 @ 18 Dec 2009, 13:55) Era ceva c-o vulpe si niste struguri ![]() EDIT: cu privire la ABS si senzor de acceleratie longitudinala: are nevoie, ca doar aceeasi unitate centrala se folosiste si pentru ESP. Doar nu era s-o faca in varianta "cu" si-n varianta "fara". Strict pentru functionarea ABS-ului, nu are relevanta informatia oferita de senzorul ala. This post has been edited by tatabobu: 18 Dec 2009, 13:16 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
autom |
![]()
Post
#257
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(Muratu @ 18 Dec 2009, 12:33) Voi pune si eu cateva intrebari oarecum inutile....... 1. De ce sunt chemati pompierii sa ajute avand in vedere ca nu au minima dotare de care e nevoie? E penibil sa dezapezesti folosind lopeti. Unde sunt utilajele care ar fi trebuit sa existe la fiecare primarie? Stiind lipsa de personal in cadrul ISU pot spune aproae cu siguranta ca sunt folositi oamani chemati din turele libere. Stie cineva cum se poate asigura interventia la un deficit de 50 % de personal (peste lipsa de personal s-a suparapus si concediul fara bani al guvernului). Desi pompierii fac parte din INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA, practic echipamentele sunt aceleasi ca la stingere . Tot APCAT-ul care trebuie sa meraga si la foc , inundatie si sa remorceheze masinile inzapezite , tot accesoriile ineficiciente ( lopeti rotunde , topot tarnacop, etc), tot NOMEX-urile zolosite contra temperaturilor inalte si castile made in CHINA. Rusine sa fie factorilor decizionali. Din pacate nici nu avem ministru al transportuilor care sa isi dea demisia . Eu sunt de parere cu nu demisia rezolva problema ci despagubirea cu bani a contribuabilului direct de ministru/ director, etc. Sa puna buzunarul la bataie daca e cazul. Un profesor de navomodelism (berceanu) este prea mic pentru un post asa de mare. 2. Singurul utilaj care e de folos sunt frezele rusesti care cred ca au peste 40 de ani vechime. Am ajuns in anul 2010 sa folosim tot tehnica veche .......... Raspunsul e simplu : Cei care vara construiesc drumuri ( ma refer la firmele particulare) iarna pun acelasi utilaje la dezabezire respectiv o lama in fata unei basculante si o morisca in spatele ei. Aceste masini nu o sa fie niciodata folosite cu randamant intr-un loc deschis unde nu mai poti impinge zapada in lateralul drumului. Iar amintesc lipsa parazapezilor, iar amintesc proasta organizare. De ce patim asta an de an? Buna intrebare. This post has been edited by autom: 18 Dec 2009, 13:36 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(verde57 @ 18 Dec 2009, 12:55) Nu "bre"...Sint unii care se fudulesc cu masini "scumpe" (sh-uri de germanica...) si cind sa-si cumpere niste anvelope nu-s bani... Mai lasa-ma ca-i vad dimineata cum abia se târâie cu masini "de fite" ca n-au niste "cauciuce" ca lumea si tre' sa stau dupa curu' lor. Sta-le-ar in gât fitele si "luxul" afisat prostimii care ii mai "apreciaza". Baga-mi-as si scoate-mi-as la adresa celor care din cauza ca sint nesimtiti incurca traficul blocind strazile pentru ca patineaza mai ceva ca o sanie si tot ei sint "revoltati". Cind ii vad cu 1m de zapada pe masina, anvelope de vara (si alea... varza) ca vor sa "circule"... nu pot decit sa-i injur. Uff! M-am enervat... ![]() |
--------------------
dacia
Logan
- B52
dizăl
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(variable_dynamics @ 18 Dec 2009, 09:46) De unde tot scoateti aberatiile pe care le afirmati, stimabililor?!??! Cand habar n-aveti despre ce e vorba, e mai bine sa va abtineti. @bygy:Incearca sa nu imi dai lectii in ceea ce priveste accelerometrele. Lucrez cu accelerometre de ani de zile si te asigur ca stiu foarte bine ce sunt. Iar excrementul ala de link Wikipedia poti sa-l studiezi pana te dor ochii, stimabile. Apoi printeaza-l si sterge-ti dosul cu el. ![]() ......... de geaba arunci cu pietre ABS si AIRBAG-ul sint 2 sisteme diferite ABS-ul este un sistem care impiedica blocarea rotilor la frinare , (s-a constatat ca daca se frineaza cu rotile blocate masina se duce mai mult decit ar frina la limita aderentei cauciucurilor), sistemul se compune ditr-un senzor (senzori) care masoara turatia rotii apoi acel semnal aste dus intr-o unitate electronica care masoara aceasta turatia daca scade sub o anumita valoare (la blocarea rotii este aproape 0) o valva inchide si in acest fel frina se slabeste roara incepe sa se invirta , valva deschide din nou roata se frineaza ajunge in 0 inchide , si tot asa autovehicolele nu sint sigurele care au acest sistem accelerometrele de care ziceai sint niste dispozitive care masoara acceleratia , in cazul nostru la masina negativa , care peste o anumita( daca depaseste) valoare da o comanda electrica pentru a deschide airbagul, cele care au airbag-uri laterale au si accelerometre care masoara si deviatia laterala cam asta e mai discutam pe tema asta diseara ca trebuie sa plec la munca |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
vijelie |
![]()
Post
#260
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
axabrt |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.252 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
deja problema e ca zapada imi ajunge mai sus decat inaltimea spoilerului. Nu am avut nici o problema sa ies din zapada mai inalta decat pragurile masinii, insa nu prea imi place ca se harjaie toata pe dedesupt. Plus ca am mai luat si niste bolovani din aia rupti de sub aripi de autobuz cred ....erau cam gigantici. tot incet circul.
Rotile au aruncat zapada sub aripi, si aia s-a betonat acolo. Parca as merge cu polizoru...ceva idei ? cum scot zapada aia d-acolo ca ma enerveaza. mai cade din ea cand iau cate o groapa, da oricum... This post has been edited by axabrt: 18 Dec 2009, 13:44 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
verde57 |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 30 March 08 From: 3 trancane ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 18 Dec 2009, 14:33) Nu "bre"... Sint unii care se fudulesc cu masini "scumpe" (sh-uri de germanica...) si cind sa-si cumpere niste anvelope nu-s bani... Mai lasa-ma ca-i vad dimineata cum abia se târâie cu masini "de fite" ca n-au niste "cauciuce" ca lumea si tre' sa stau dupa curu' lor. Sta-le-ar in gât fitele si "luxul" afisat prostimii care ii mai "apreciaza". Baga-mi-as si scoate-mi-as la adresa celor care din cauza ca sint nesimtiti incurca traficul blocind strazile pentru ca patineaza mai ceva ca o sanie si tot ei sint "revoltati". Cind ii vad cu 1m de zapada pe masina, anvelope de vara (si alea... varza) ca vor sa "circule"... nu pot decit sa-i injur. Uff! M-am enervat... ![]() pai daca aveam si eu un BMW fara dif autoblocant cu anvelope superlate de vara sau de iarna nu ieseam in orice zi afara. |
--------------------
1300
dacia
1973 sa moara comunistii
|
|
autom |
![]()
Post
#263
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(vijelie @ 18 Dec 2009, 13:42) Din pacate, cu noua grila de salarizare, ne situam pe aceeasi treapta cu o invatatoare...... Nu, ei vin pentru ca asta e serviciul, e un serviciu militarizat in care nu exista cuvantul ,,NU,,. Inghiti in sec si mergi unde se ordona. Cei care ordona asta sunt pusi de obicei de administratia locala ( cezi cazul primarului de bucuresti care vrea sa dezapezeasca cu ajutorul pompierilor). Dar problema e ca ei NU AU UTILAJE!! Se lucreza primitiv si oamanii sunt blocati in alte activitati poate cu riscul unui om care arde itr-un imobil cuprins de flacari. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#264
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.701 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 18 Dec 2009, 14:14) Era ceva c-o vulpe si niste struguri ![]() EDIT: cu privire la ABS si senzor de acceleratie longitudinala: are nevoie, ca doar aceeasi unitate centrala se folosiste si pentru ESP. Doar nu era s-o faca in varianta "cu" si-n varianta "fara". Strict pentru functionarea ABS-ului, nu are relevanta informatia oferita de senzorul ala. CAm asa ma gandeam si eu. Problema e ca la ESP mai e si un senzor de giratie, amplasat pe consola centralasi nu in blocul hidraulic. Si ma gandeam ca ala e cel ce are si accelerometrul. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#265
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
"Yaw rate"? Da, trebuie. Altfel e doar traction control.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
rtBK |
![]()
Post
#266
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Asta e chiar ultimul filmulet pe care il mai fac.
anvelope all season zapada peste nivelul proiectoarelor panta abrupta fara dale ( precizez ![]() sunt 99% sigur ca o anvelopa de vara nu s-ar fi descurcat aici deloc. comentariile cu "ce o turezi atat" nu sunt bine venite... e zapada .. aluneca roata si nu vroiam sa omor ambreiajul. p.s. la iesire trebuia sa am mai multa grija pentru ca e un pom si riscam sa lovesc oglinda... si vara fac 2 manevre pana ies...better safe than sorry ![]() This post has been edited by rtBK: 19 Dec 2009, 16:05 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#267
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Si in schimb ai omorat toata masina...
Frate, aia-i masina de dus cu ea la munca sau pana la tara si inapoi (daca e asfaltat), nu cu valente off-road, chiar daca are supercauciucuri... Oricum, daca mai batatoreai zapada aia putin, mai scoteai masina de-acolo la primavara ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 19 Dec 2009, 16:08 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
rtBK |
![]()
Post
#268
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
mda clar... nu cred ca am omorat masina aia cu nimic
![]() As fi iesit si cu zapada batatorita... ![]() "Frate, aia-i masina de dus cu ea la munca sau pana la tara si inapoi (daca e asfaltat), nu cu valente off-road, chiar daca are supercauciucuri..." nu vrei sa sti pe unde am intrat cu masina aia si e intreaga din toate punctele de vedere ![]() This post has been edited by rtBK: 19 Dec 2009, 16:11 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Muratu |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Daca ai fi intrat cu spatele in garaj si acum te chinuiai sa mai iesi. Nu pot sa zic ca anvelopele sunt bune, dar isi fac treaba satisfacator in astfel de conditii.
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
- B-##-JSP B-##-SAK
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
|
|
rtBK |
![]()
Post
#270
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
si eu care ma gandeam dupa ce am pus masina in garaj ca era mai bine sa o bag cu spatele.. as fi preferat sa fie cu fata spre iesire. Ma rog..in mod normal oricine si-ar fi curatat zapada din fata casei inainte sa iasa cu masina si chiar nu as fi avut probleme in situatia aia
![]() This post has been edited by rtBK: 19 Dec 2009, 17:18 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 05:08 |