Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
![]() ![]() ![]() |
Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
lord_sith |
![]()
Post
#181
|
||
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|||
neaga26 |
![]()
Post
#182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 April 06 ![]() |
am pus si eu filtru are soundu de care vb dar nu mai are demarajul de dinainte merge mai infundat asa mi se pare mie merg pe gpl
|
--------------------
dacia
dacia
- B-17-DYP
|
|
lord_sith |
![]()
Post
#183
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
OFF-TOPIC: Daca vrei demaraj de ce ti-ai mai pus GPL?? Nu ma pricep prea bine la gaz dar cred ca problema ta nu e datorita filtrului, ci modul in care este reglat motorul pe gaz..
|
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#184
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Gazul nu poate asigura amestec corect pe toata plaja de turatii (e reglat sa faca asta la turatia de cuplu maxim). Carburatorul in schimb e mai aproape de dezideratul asta , si mai si imbogateste amestecul cand e nevoie de reprize.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Intrebare pentru cei care si-au pus filtru sport:
Cum se aude cu acest filtru comparativ cu o simpla carcasa de filtru goala?? Intreb asta din pura curiozitate pt ca am prostul obicei sa merg mai mult cu filtrul scos si am acelasi sound pe care il descrieti voi combinat cu o toba finala inox. Este vreo diferenta??? |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
neaga26 |
![]()
Post
#186
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 April 06 ![]() |
pina sa pun filtrul se infigea mai bine acum o ia mai greu doar ca are baraitul ala in rest nimic special
|
--------------------
dacia
dacia
- B-17-DYP
|
|
lord_sith |
![]()
Post
#187
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu l-am montat (deocamdata) dar am auzit la un prieten cu filtru si fara in carcasa, asta la ce te-ai referit tu....chestia e ca sunetul e asemanator , cu mici diferente..cu filtru se aude fasaitul aerului trecand prin hartia filtranta, pe cand cu carcasa goala e decat sunetul de aborbtie cu un pic de ecou datorita carcasei goale..!!
|
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
SiloS |
![]()
Post
#188
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daniele , a trecut mai bine de un an de cand vrei sa iti montezi filtrul
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
ok,multumesc de raspuns.
pot sa ma bucur cam de acelasi sound si fara filtru:) oricum cred ca o sa incerc si eu un filtru sport ca asa mi se strica uleiul repede |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
lord_sith |
![]()
Post
#190
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur ca am putut sa ajut!
![]() |
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#191
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
merita?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Siconi |
![]()
Post
#192
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Faceti voi cum credeti, dar fara filtru nu va recomand sa circulati, mai ales acum ca s-a incalzit timpul. Iarna mai merge ca e mereu atmosfera umeda si praful e lipit de asfalt sau nu exista; dar vara e crima curata pentru pistoane si segmenti... tot praful de pe drum e tras in motor si daca nu exista vreun filtru (ca asta e de fapt rolul lui, nu-i pus acolo ca sa ia astia de la Colibasi bani in plus) va expuneti riscului sa nenorociti bietul motor inainte de vremea lui, si asa saracul e ca vai de el. Daca mai bagam si praf in capete la pistoane, suntem "meseriasi".
Recomandare: nu mergeti cu cutia filtrului goala = fara cutie si filtru. Puneti-va un filtru, fie el si "sport", ca oricum castig de putere nu obtineti din el decat nesemnificativ si insesizabil la condus. Un filtru sport adevarat nu costa 300-500 mii lei de la magazinul de piese din colt, asa ca nu va mai amagiti. Si filtrele alea sunt de 2 bani, chiar daca sunetul este mai interesant (sa asculti muzica data de aerul aspirat de motorul forjat la maxim). Daca nu aveti bani de filtre ca lumea, mai bine cel stock ca-i calculat cu un scop pe motorul de dacia. ![]() ... parerea mea ... |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
ai dreptate, numai ca praful absorbit de ulei si ramane in filtru de ulei.
eu pana acum bagam ulei romanesc si il schimbam la 1000 de km. totusi nu e recomandat fara filtru de aer.normal ca are si el un rost.. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#194
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai sunt destui care merg fara filru de aer:P:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#195
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Da sunt destui, dar numai ei stiu ce probleme o sa aiba daca merg asa. Nu stiu se castiga ceva la demaraj, ceva putere daca mergi fara filtru???, daca nu, nu cred ca are nici un rost.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#196
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da,dar nu compenseaza uzura subansamblelor:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
lord_sith |
![]()
Post
#197
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu sunt de parere ca nu se merita sa mergi fara filtru, inteleg ca nu e prea stralucit cel sport de la "magazinul de pe colt", dar poate fii folosit in asa fel incat sa nu provoace uzura motorului datorita filtrarii nu prea stralucite, cred ca necesita mai multa atentie decat unul stock..(curatari...etc.)
|
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#198
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
lord_sith |
![]()
Post
#199
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
La 500km il curat si la 2000 zboara!!
![]() |
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#200
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#201
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu il schimb intre 2000-8000 km.:)asta tip sport trebuie suflat cu aer cam la 3000km:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
all3ex_wly |
![]()
Post
#202
|
![]() Alex Group: Members Posts: 78 Joined: 29 March 06 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(lord_sith @ 25 Apr 2006, 13:46) Lord sith daca zici tu ca schimbi filtrul sport la 2000 km pai atunci eu treb sa il pe fiecare saptamana.Fa si tu un calcul filtrul 500-700k *4 saptamani adica 2 3 mil pe luna pentru filtru?????crezi ca se merita???Parerea mea ca tine destul de mult filtrul,eu il am de vreo 20 k km si nu l-am curatat niciodata,nu o spun sa ma laud chiar imi pare rau ca nu l-am curatat dar o sa o fac curand.Oricum nu treb schimbat la 2000 sigur. |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2007
- DB 10 WLY Fiat GrandePunto 2006
Renault Megane Coupe 2007 BMW 320d E90 2007 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#203
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am gasit k&n un model mic cam 80 de euroi plus vreo 15 kit de curatare.si taxe postale vreo 40 de euro
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ct03nut |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
stiti cat costa filtrul ala rozaliu ? din mai toate pozele ? 90 RON ! cum mama masii sa coste atat in CT..cand la voi spuneti ca e pana in 600.000 maxim.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
lord_sith |
![]()
Post
#205
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
all3ex wly, eu ma refeream la fitru de 500 sau 600mii, ca pe unul de 2 sau 3 milioane cum ai spus tu, nu imi permit sa il arunc la 2000, asta e evident. merg pe varianta YED pana la urma.
![]() |
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
BASU |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 27 December 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am incercat sa merg direct fara filtru... si va spun ca in afara de SUNET nu am castigat deloc putere ( cel putin nu am catigat cat sa simt atunci cand accelerez )
filtrul stock de dacie este foarte bun... pe mine ma enerveaza doar cutia lui pentru ca este facuta in asa fel incat sa absoarba sunetul ![]() daca mergi fara filtru= carburator infundat = probleme motor ![]() asa ca am zis sa pastrez filtrul original si sa fac o smcherie ![]() sa ii vina aer proaspat si rece din fata masini... nu din compartimentul motor... asa ca am "montat" o teava mai stramba ![]() sa vedem cum se comporta si revin cu un feedback ![]() ps: eu cred k degeaba pui filtru sport daca acesta este exact langa motor si trage aer cald ![]() |
--------------------
'04 Renault
Megane Sedan 1.9dci
Privilege+sunroof '02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
|
|
SiloS |
![]()
Post
#207
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Bine , mai BASULE , imi place ce ai zis
![]() Ai observat ca masina trage mai bine la munte [ daca apuci sa mergi la 1500 m pe langa padure si pe orizontala ] decat in bucuresti pe 5 august la ora 13 ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#208
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da bai e normal:)
conteaza temp aerului aspirat:)) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
OldMan |
![]()
Post
#209
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 8 April 05 ![]() |
Nu filtru de aer determina performantele motorului, nu intr-o asa mare masura. In primul rana motorul de la dacia 1300 este un motor construit grosier din toate punctele de vedere, motor care nu suporta turatii foarte mari, un motor care la 4700 de ture se apropie de cuplul maxim. Ca sa atingi asemenea turatii sare de pe lagare. dar anumite inbunatatiri pe care oricine poate sa l-e faca si fara mari modificari pe fond. In primul rand vorbim de motoare care nu necesita reparatii capitale. Carburatia din start nu ofera mari satisfactii intrucat amestecul carburat nu poate fi dozat corespunzator niciodata. Personal am facut teste pe analizoru de gaze si cu carburator nou reglat din fabrica si tot aiurea mergea. Dar sa spunem ca acesta face amestecul corect. La o temperatura de lucru de 80-85 grade la majoritatea Daciilor pe carburatie se observa acea gafaire in pantele lungi. Apesi pedala si parca franeaza in loc sa traga mai tare, te uiti la presiunea uleiului si o vezi pe undeva pe la mijlocul indicatiei asat in aczurile fericite, dar te consolezi cu ideea ca la asa turatie asa presiune. Nu e chiar asa. Foloseste intotdeauna un ulei de foarte buna calitate daca se poate sintetic si nu te lua dupa toti cei care spun ca la Dacie nu e necesar, eventual adauga un aditiv pentru ulei mai ales cand ai o vara in fata. Foloseste termostate de pana la 80 grade maxim si radiator mare pentru o mai buna racire. Spala blocul motor pe interior la fiecare 35000 km rulati pentru a elimina depunerile de mal de la lichidul de racire. Regleaza pe un stand circuitul de incarcare a acumulatorului, foloseste pe timp de vara bujii mai "calde". Dupa ce le-ai eliminat pe toate astea poti sa incepi sa arunci cu bani pe diferite accesorii tuning. Garantat efectul nu se va simtii decat la tine in buzunare. Spor la teaba.
|
--------------------
Logan
1,5 dci ABS plus
2007
- SV-91-KUL
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#210
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la motoarele tip dacia cuplul maxim se atinge intre 3000-3300 rpm.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2025 - 22:28 |