DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> martor bord

rafman
post 26 Jun 2011, 09:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 19 March 11




salut am citit topicu de mai sus dar la mine sta aprins in continu dupa ce pornesc motoru asta e asa de vreo 2 sap lichid are tot a mai facut asa dar sa stins si apoi sa aprins si asa a ramas nu se mai stinge deloc de la ce poate sa fie oare placutele le-am verificat acum 4 luni si de atunci am facut cam 3500 km poate sa fie duse placutele de frana precizez ca sunt fara senzor


--------------------
dacia nova gti nova gti 2000 - rafman_ben@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 26 Jun 2011, 23:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




pai daca nu ai senzor la placute cum vrei sa fie de la placute numai in cazul in care ai firele care duc la placute si sa atinga intre ele


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rafman
post 27 Jun 2011, 17:43
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 19 March 11




Pai si atunci de la ce oare sta aprins becu tot timpul in bord ?


--------------------
dacia nova gti nova gti 2000 - rafman_ben@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 27 Jun 2011, 18:19
Post #4


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut, in paralel cu senzori placutelor, se afla si traductorul ICP, care verifica presiunea din circuitul de franare.
Deci tu cum nu ai placute cu senzor si ai completat cu lichid si tot nu sa stins becul (!), mai mult ca sigur i-ti pierde lichid pe la garniturile din cilindri receptori. Demonteaza tamburi si scoate usor garniturile de protectie de la cilindri, si daca curge lichid putin lichid sau e umed, de acolo este
daca totusi vrei sa se stinga fara sa demontezi tamburi, demonteaza ICP de pe corpul pompei de frana, dupa ce ai demontat traductorul apasa de vreo 3 ori pe pedala de frana mai energic, pui la loc ICP si conectezi firul.... si becul se va stinge cu siguranta, articificiul asta te va tine cam pana la urmatoarea franare mai violenta.
Daca vrei sa faci sa nu se mai aprinda rezolva scurgerile de lichid din circuitul de franare, acolo sa dus si lichidul pe care atrebuit sa il compltezi tu.
Eu unu am montat cilindri receptori solenza si nu mai am treaba sunt altfel constructia..
Bafta


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rafman
post 28 Jun 2011, 15:00
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 19 March 11




salut scania pierdere de lichid de frana nu am ca verific in butoiasu ala de sub capota si de cand am cumparat masina tot asa a ramas nivelul am desfac roata si am sa vad tamburi de pe spate cum se prezint cred ca de la aia sa fie problema


--------------------
dacia nova gti nova gti 2000 - rafman_ben@yahoo.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:25
Forum Renault