DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme baterie!, Se descarca foarte repede

Marisan
post 16 Jan 2010, 18:13
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Sa o luam usurel, smile.gif colegul a pus doua intrebari, probleme cu incarcatul si ce baterie sa-si cumpere. Prima mea baterie la 1310 m-a tinut 7 ani, a fost bateria masinii, cand s-a dus mi-a ars si releul de incarcare, asta a fost ideea ca iti poate arde si relul. Este clar ca tensiunile pe care le da colegul sunt prea mari, ii incarca prea mult, alternatorul este scos din cauza (era o problema daca incarca prea putin) altceva intre alternator si baterie nu exista decat releul de incarcare de aceea am spus ca, daca releul este montat corect atunci acesta este defect. Alta cauza pentru tensiuni prea mari nu exista.
A doua a fost cu marimea bateriei pe care sa si-o cumpere. Electrolitul este facut din apa si acid, la o incarcare proasta a bateriei (baterie descarcata) acidul intra in placi distrugandu-le iar electrolitul pe care il vei masura va avea o densitate foarte mica, de aceea daca vrei sa masori densitatea electrolitului trebuie sa masori cu bateria incarcata. Producatorii de baterii spun ca acesta sa fie incarcata cu minim 75% din capacitatea ei, in concluzie daca nu ii asiguri acest minim bateria este considerata descarcata si automat ii scurtezi timpul de viata prin reactia care se produce descrisa de mine mai sus. Sper ca m-am facut inteles smile.gif.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Jan 2010, 18:49
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




a mai explicat cineva ca nu-i asa bine sa pui baterie prea mare,pe langa ca e grea are un curent rezidual destul de mare, irosind astfel energie
@ Marisan , creste concentratia sulfatului in placi cred ca ai vrut sa zici;
e drept ca daca bateria e prea veche releul va fi nevoit sa suporte o srcina mai mare si e mai predispus la arderea finalului


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jan 2010, 00:42
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de unde mitul asta ca daca bateria e dusa se duce si releul , poate daca era dala mecanic , si la ala mecanic se duce o rezistenta de nichelina din interior care se poate inlocui , la astea electronice nu e cazul , se arde doar cind se face SCURT pe iesire , si aici sint 2 posibilitati
1 rotor ars sau rezistenta mai mica de 2 ohmi ( deja sub 3 nu mai incarca bine)
2 accidental firul DF care este acelasi cu cel verde subtire care intra in alternator se pune accidental la masa

pentru detalii citeste

This post has been edited by bygy007: 17 Jan 2010, 00:50

Attached File(s)
Attached File  alternatorul.zip ( 222.6k ) Number of downloads: 44


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Jan 2010, 00:47
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu am spus ca se duce neaparat, trebuie curent mai mare pt comanda rotorului, si la calitatea unor relee se mai intampla


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:38
Forum Renault