10 tari, 16 zile, 4600 km
![]() ![]() ![]() |
10 tari, 16 zile, 4600 km
gibonu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
frumos,dar urate pachetele de tigari dupa masa:D
in septembrie ma voi duce si eu in serbia. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
gibonu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
Daca tot ne legam de existenta pacchetelor de tigarie pe masa: Rothmans-ul este al lui blondu_79, Viceroy-ul al meu, Parlament-ul al prietenilor cu care am fost.
Asta e, la carciuma te duci ca sa te simti bine, sa bagi picioarele sub masa, sa mananci, sa bei, iar la toate astea, merge la fix si o tigara. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vijelie |
![]()
Post
#5
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sper sa nu apara si vreun vegetarian ca te-ai ars...
Continui topicul, nu-i asa? ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
gruita2005 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Si eu am avut ocazia sa mananc pe drumul spre Turcia la un popas, la fel ca si Gibonu, am avut si eu o friptura lunga
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#7
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
@gibonu - ai uitat s aprecizezi de sarboaice ca umbla cate 3
![]() ![]() ![]() This post has been edited by aleksanders: 9 Jul 2009, 08:32 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Un amic zicea ca in belgrad, camera de hotel avea un afis mare: "interzis kalasnikoave si grenade". De pistoale nu zicea nimic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Da, si despre bulgaria se zice ca e o saracie plina de cefe late si hoti la drumul mare. Au fost niste prieteni pe biciclete pe acolo si au gasit o tara foarte frumoasa.
Bravo, gibonu, asteptam continuarea. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
gibonu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vijelie
Corect. Nu m-am gandit la vegetarieni cand am pus poza. Daca apare vreunul, o sa zic ca friptura era prajita in ulei de palmier. Continua si topicul, cu restul de tari, dar dupa ce terminam cu Serbia. @ aleksanders Tu cand ai fost ultima data la Belgrad de esti asa de speriat? Pe strazile Belgradului sunt o gramada de masina straine. Masini normale, nu cazane. Noi suntem peste ei la masini, dar bulgarii sunt sub sarbi in ceea ce priveste masinile. Oricum, Serbia mi s-a parut a fi peste Bulgaria, din toate punctele de vedere. Nu mai speria lumea cu necesitatea unei parcari pazite. Eu am lasat masina din semnatura pe strada, in fata hostelului in care am stat si nu a fost nici o problema. In context, hostelul se afla pe strada Gavrila Principa. Nu cred ca e nevoie de tradurece, ca sa intelege foarte clar despre cine e vorba. Cetatea Belgradului se numeste Kalemegdan, este intr-un parc, si mai important este situata la confluenta Dunarii cu Sava. Ca sa ajungi aici, poti merge pana la capatul stazii Kneza Mihaila, o stada pietonala, cu magazine si terase pe mijloc, asa cum la Bucuresti nu gasesti. Aveti mai jos o poza. 10.JPG ( Size: 247.24k ) Number of downloads: 805 Intr-adevat, tot in Kalemegdan este si muzeul militar (Vojni Muzej). Aici, pe langa Hummer-ul din fata, mai este un Zundapp si cel mai important, o bucata din F-ul 117 pe care l-au doborat sarbii in martie 1999. Asta e avionul cu care americanii se laudau ca este invizibil. Din pacate am ajuns la muzeu dupa ora 16.00 si era inchis, dar am vazut bucata de F in ianuarie 2008. 11.JPG ( Size: 222.85k ) Number of downloads: 512 12.JPG ( Size: 241.31k ) Number of downloads: 511 Despre sarboiace. Mai umbla si cate 3 si cate una si cate 5. Mai ales acum ca era cald, aveaia ocazia sa vezi niste femei care aratau extraordinar, fara a avea nici un fel de urma de pitipoanca. Nu sunt ele extraordinar de frumoase, insa la restul stau foarte bine. @ LuluMOB Eu ma consider balcanic. M-am simtit bine peste tot in Balcani pe unde am fost (Istanbul, Atena, Sofia, Belgrad sau Salonic). Nu pot sa zic ca Occidentul nu imi place, insa parca in Balcani atmosfera este mai frumoasa. Astept cu interes ziua cand voi ajunge in Bosnia si Macedonia. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vijelie |
![]()
Post
#11
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In ce limba te-ai inteles cu sarbii? Ai reusit cu engleza?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#12
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
corect gibonu - eu am fost vara trecuta si nu eram asa de speriat daca nu ma intalneam cu un prieten care lucreaza la consulatul romaniei- ce e drept lui i-au furat un golf 4 pe care nu l-a mai recuperat si actuala masina un polo, pe care l-au gasit dupa 2 zile - acuma ce sa zic - masina i-a fost luata dintr--un cartier si avea numere de romania, probabil ca a fost urmarita - cat despre hoteluri - parerea mea ca sunt cam scumpe la conditiile ce le ofera dar nu am intalnit anunturi ca nu as avea voie cu kalasnikovu
![]() ![]() <span class='edit'>9 Jul 2009, 13:11:</span> @vijelie- ai sa razi dar pe strazile belgradului sunt foarte multi studenti si mai oti cunoscatori ai limbii engleze, cat despre cei mai invarsta, te intelegi prin semne ![]() <span class='edit'>9 Jul 2009, 13:16:</span> acum am vazut mai bine- sunt cam 15-20 cm de metal ![]() This post has been edited by aleksanders: 9 Jul 2009, 13:18 Attached thumbnail(s) Picture_117.GIF ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 678 Picture_066.GIF ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 517 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
gibonu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vijelie
S-ar putea sa te surprinda, dar toti tinerii sarbi vorbesc engleza, unii chiar foarte bine (nu ca as fi eu mare vorbitor). Ca sa-ti dai seama, unul care punea benzina in rezervor la o benzinarie de pe autostrada avea o engleza in el de ziceai ca nu e adevarat. Deci din punct de vedere lingvistic eu nu am avut probleme. @aleksanders Cum ai zis si tu, ceea ce conteaza este ca Belgrad-ul merita vazut. Masina daca ti-o fura, asta e, d-aia mi-am facut CASCO, ca sa dorm linistit. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
aleksanders |
![]()
Post
#14
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
as mai preciza ceva- acolo nimeni nu o sa incerce sa te fure - la orice terasa imediat dupa ce ti se aduce produsul cerut te trezesti intr-un paharut si cu un bon reprezentand contravaloarea, iar la final ti se aduna bonurile, asfel ai certitudinea ca e doar ce ai comandat tu
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
gibonu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
Cam atat despre Serbia. Daca are cineva intrebari, cu cea mai mare placere.
2. Croatia Doar tranzit si cateva ore in Zagreb. Controlul la grantia Serbia-Croatia este mai mult decat sumar, doar sarbii iti cer preava, adica dovada de la locul de cazare cum ca in perioada x-y ai stat acolo. Este necesara daca stai mai mult de 48 de ore in Serbia. Autostrada este foarte buna, nu ridica nici un fel de probleme. Zagreb-ul, de fapt centrul vechi, mie mi s-a parut ca seamana cu Sibiul. Ne-am plimbat pe acolo cateva ore, frumos, dar nu pot sa zic ca m-a dat pe spate. 3. Slovenia Aici am stat mai putin de 12 ore, si cu toate astea am dat 35 de euro pe vigneta, vigneta care este valabila 6 luni. Am inteles ce de la 01.07.2009 au schimbat sistemul asta de japca, pe presiunile UE. Cu toate ca iti cer 35 de euro pe autostrada, nici macar asta nu este completa, intre granita cu Croatia si Ljubliana este o bucata de vreo 30 km de drum national, o banda pe sens si linie continua dubla. Ljubliana, exact cu a spus blondu_79 este un fel de statiune de pensionari veniti la relaxare, sau cel putin asa mi s-a parut mie, avand in vedere ca am vazut-o sambata pe la ora 9 dimineata si din masina, pentru ca afara ploua torential. 9 Jul 2009, 19:31: 4. Italia Trieste chiar este de vazut. Se aseamana foarte mult cu Genova, in sensul ca are o singura strada plata, pe malul marii, restul orasului fiind numai pe strazi in panta. Este un oras linistit, nu prea am vazut turisti pe acolo si chiar este o placere sa te plimbi aiurea pe strazi, fara o tinta anume. O sa incerc sa citesc si eu ceva de James Joyce, ca asta stiu ca a stat ceva timp pe la Trieste. Poate l-a fi inspirat orasul. In concluzie, daca aveti drum prin zona si cateva ore de pierdut, Trieste merita pe deplin. 15.JPG ( Size: 324.32k ) Number of downloads: 444 16.JPG ( Size: 425.06k ) Number of downloads: 322 17.JPG ( Size: 380.23k ) Number of downloads: 326 Vicenza. Nu asa de misto ca si Trieste, destul de aglomerat si de plin de turisti, insa nu este haosul de la Verona. Milano. Am ajuns acolo de la ora 23.00 si singurul loc de unde am putut sa-mi iau o sticla de vin a fost un restaurant chinezesc, iar vinul a fost aproape posirca. A doua zi dimineata m-am dus la San Siro, dar aici dezamagire mare. Seara era concert, de unde rezulta ca stadionul nu se vizita in aceea zi. Am vazut Domul. Pe asta il stie toata lumea, nu are rost sa insist. Cea a fost interesant a fost magazinul Ferrari, de unde ai ocazia sa-ti cumperi divese chestii, inclusiv piese de motor. 22.JPG ( Size: 381.85k ) Number of downloads: 367 23.JPG ( Size: 307.35k ) Number of downloads: 308 Ce este intr-adevar misto la Milano este metroul, care merge foarte bine. Pe la pranz, ne-am urcat in tren si ne-am dus la Pavia, la juma de ora de mers cu trenul si 3 euro biletul. Oraselul asta este super misto, nici urma de turist, numai liniste, nici un pic de haos. Biserica San Giovani, locul in care cica s-ar fi incoronat Barbarosa. Mi-a placut mult mai mult decat Domul din Milano. 20.JPG ( Size: 407.48k ) Number of downloads: 292 21.JPG ( Size: 370.13k ) Number of downloads: 229 O sa continui cu Italia de submunte si cea montana. This post has been edited by gibonu: 9 Jul 2009, 17:31 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
bulan |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Ai avut ceva probleme cu relantiul?Glumeam!Italienii cum se comporta cu turistii romani?Fac diferenta intre turisti si emingranti?Sper ca nu ti-a zgaraiat cineva masina pe acolo doar pentru ca avea numere romanesti?
|
--------------------
a
b
c
|
|
gibonu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
N-am avut nici un fel de problema cu masina. Doar consumul mi s-a parut cam mare, adica 9,5 %, la 140 km/h pe autostrada, cu aerul pornit si cu doua biciclete pe plafonul masinii.
In rest, Lancer-ul a mers brici, (i-am pus odata zeama la spalatorul de parbriz). Si benzina, de mai multe ori. A mers perfect si la nivelul marii si la 2600 m. altitudine. Chiar nu am nimic de rerosat. Cu italienii nu am avut absolut nici un fel de problema. Bine, prin nordul Italie, acolo sunt italieni doar in buletin, ca intre ei vorbesc germana, dar despre asta vorbim in episoadele viitoare. 10 Jul 2009, 10:54: Italia de sub munte. De la Milano am plecat spre nord, spre lacul Como. Nu am luat-o pe autostrada, ci pe un drum expres, apoi pe drumul national. Lacul este destul de misto, insa cam plin de localitati pe malul vestic (pe care am luat-o noi). 20.JPG ( Size: 412.77k ) Number of downloads: 333 21.JPG ( Size: 350.03k ) Number of downloads: 320 Italia de munte. - Patea I. La capatul lacului deja esti in zona de munte. Destinatia noastra era oraselul Bormio, insa ca sa ajungem acolo am facut un mic ocol, sa vedem cu stie Lancer-ul sa urce la 2600 m altitudine si pentru asta am ales drumul care trece prin pasul Gavia. Drumul care urca in pas devine repede foarte ingust, si pe portiuni destul de lungi lipsit de parapet sau orice alta protectie. Asadar, daca te fura putin peisajul, ai toata sansele sa o sfarsesti urat. 22.JPG ( Size: 464.28k ) Number of downloads: 496 23.JPG ( Size: 425.63k ) Number of downloads: 533 24.JPG ( Size: 395.3k ) Number of downloads: 474 Sus in pas erau cam zero grade si afara fulguia. 25.JPG ( Size: 398.54k ) Number of downloads: 513 Din pasul Gavia am coborat in Bormio. Aici am lasat masina si ne-am dedicat bicicletelor. Am facut pasurile Mortirolo (1852 m. alt), Stelvio (2758 m. alt) si Umbrail (2501 m alt), adica o tura de 3 zile si vreo 100 de km, prin Italia si Elvetia. Tura cu bicicletele este descrisa in sectiunea "Iesiri cu bicicletele". This post has been edited by gibonu: 10 Jul 2009, 08:54 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Duyu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Wow... superb topic.
![]() ![]() P.S.: Ai luat-o si tu pe urmele colegului bulan. Tine-o tot asa. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
gibonu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
Italia de munte. - Patea a II-a.
Dupa ce am terminat tura cu bicicletele, din Bormio am plecat spre Livigno si de acolo mai departe in Elvetia. In drum am trecut si prin pasul Foscagno. Dupa ce am fost la 2758 m. alt. deja altitudine de 2291 m ni se parea o gluma. 30.JPG ( Size: 340.1k ) Number of downloads: 495 Din poza, se vede, sub indicatorul pasului si un indicator de vama. Initial nu am priceput despre ce este vorba, deoarece pana in Elvetia mai erau vreo 30 km. Apoi, a aparut un punct de control, identic cu un punct de trecere a frontierei, numai ca, in loc de Politia de Frontiera era Garda Financiara (Guardia di Finanza). Pe sensul nostru de mers (spre Elvetia) nu era nimeni, insa pe celalalt sens (spre Italia, dinspre Elvetia) controlau portbagajul unui masini cu numere de Italia. Nu am inteles despre ce era vorba si nici nu am dat prea mare importanta. Abia cand am ajuns la prima benzinarie ne-am dat seama despre ce era vorba: diviziunea administrativa din zona aceea a Italiei (regiunea era Lombardia) avea ceva de genul autonomie fiscala. Litrul de benzia costa 88 de eurocenti iar in restul Italie era 1,30 euro. Benzinaria era Shell. 31.JPG ( Size: 377.08k ) Number of downloads: 448 Drumul spre Elvetia continua pe malul lacului Livigno, pe sub kilometrii intregi de copertine. 32.JPG ( Size: 241.91k ) Number of downloads: 463 33.JPG ( Size: 197.83k ) Number of downloads: 431 Barajul din poza este deja in Elvetia, asta fiind ultima poza din Italia. 34.JPG ( Size: 191.51k ) Number of downloads: 432 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
bulan |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
|
--------------------
a
b
c
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#21
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Faine toate ... dar pozele din pasul Gavia si pe malul lacurilor in Elvetia ... sunt fooooarte faine
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
gibonu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ cmandrei
Lacurile pe care le-ai vazut pana acum sunt din Italia. 5. Elvetia Iesirea din Italia este cu putin inainte de barajul din poza anterioara. Barajul, in totalitate lui este in Elvetia. Referitor la Elvetia, am trecut de 3 ori frontiera Italia-Elvetia. De doua ori cu bicicleta si odata cu masina. O singura frontiera mai avea personal de politie de frontiera si doar la elvetieni care mi-au facut semn sa trec, fara sa ma intrebe absolut nimic. La restul, toate cladirile erau inchise si nici urma de politist de frontiera. Revenind la drum, dupa baraj este o ghereta unde se plateste o taxa (parca 6 euro) pentru trecere prin tunel. Tunelul nu este unul obisnuit, ci un tunel cu o singura banda de mers, pe care se merge alternativ, iar pentru a intra in tunel stai la stop pana se pune verde. Tunelul are vreo 6 km. 35.JPG ( Size: 227.09k ) Number of downloads: 517 37.JPG ( Size: 172.46k ) Number of downloads: 511 Dupa iesirea din tunel urmeaza un drum spre pasul Fluela la peste 2300 m. alt., dar pana in pas se trece pe langa lacul care se vede in poza. 39.JPG ( Size: 496.27k ) Number of downloads: 524 Vazut pe viu, turcoazul ala pare de-a dreptul ireal, stai si te uiti ca prostu' si te intrebi daca este adevarat. In Elvetia am fost numai pe drumuri secundare, nici un pic pe autostrada. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
LuluMOB |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Legat de consum: in functie de viteza medie cu care ai mers, cel putin 1 litru la suta, dar mai probabil spre 2 in plus ai ars pentru bicicletele de deasupra.
(Oricum a meritat, cu siguranta!) |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
gibonu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ LuluMOB
La asta m-am gandit si eu. Oricum, pentru 2 litri % in plus nu moare nimeni, ca doar nu era sa merg cu 90km/h ca sa scot un consum bun. 6. Liechtenstein Daca tot eram prin zona, ne-am hotarat sa trecem si prin Liechtenstein, ca s-a dovedit a fi un canton ne-oficial al Elvetiei. Moneda este francul elvetia iar limba vorbita este germana. La fel ca in Elvetia, se poate plati in euro peste tot, la carciuma nota iti vine in franci si euro. Asta este intrarea in Liechtenstein din Elvetia, asadar nici un fel de granita, vama sau politie de frontiera. 40.JPG ( Size: 202.36k ) Number of downloads: 513 Oricum, in Liechtenstein au politia proprie, nu le-o asigura Elvetia, nu este ca la Monaco unde forta de politie este asigurata de Franta. Ne-am oprit doar in Vaduz, care este un fel de sat mai mare. Imagine din Vaduz. 41.JPG ( Size: 213.28k ) Number of downloads: 454 Pe langa Vaduz mai sunt si alte sate din astea mai mari, fara vreun spatiu intre ele, adica cam cum este in RO in unele zone, iesi dintr-un sat si imediat intri in altul. Tot in Liechtenstein am luat si un radat fix, am vazut cand a declansat blitz-ul. Eram in localitate si aveam vreo 55 km/h. Acum astept cu interes sa vad daca politia din Liechtenstein stie unde este Romania. 7. Austria - partea I. Asta a fost doar tara de tranzit, de doua ori. Am iesit din Liechtenstein spre Austria si la aceasta mare frontiera, politistul de frontiera austriac a gasit de cuvinta sa ne controleze, adica ne-a pus sa tragem masina in afara benzii de mers, sa dam jos geamantanele din portbagaj, sa le deschidem, sa se uite in ele. Omu era cam nedumerit din cauza bicicletelor, pentru ca se tot uita ca prostu' la ele. Intr-un final ne-a lasat in pace. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
8. Germania - partea I
In Germania am intrat prin Austria, avand directia Munchen. Uitandu-ne pe harta, am vazut ca si Ulm este oarecum prin zona, asa ca o mica abatere din drum nu ar strica, stiind ca este o catedrala destul de importanta acolo. Catedrala din pacate era inchisa pe la ora 20.30 cand am ajuns acolo, asa ca am vazut-o doar pe exterior. 45.JPG ( Size: 242.95k ) Number of downloads: 419 In rest, ne-am plimbat putin prin oras, care pare a fi destul de misto si de plin de viata. Asta este unul din locurile de baut al nemtilor sportivi 46.JPG ( Size: 294.17k ) Number of downloads: 374 si asa arata Dunarea la Ulm. 47.JPG ( Size: 235.03k ) Number of downloads: 401 Dupa plimbarea prin Ulm, am luat-o spre Munchen, pe autostrada, unde am constatat ca autostrazile din Germania nu mai sunt asa un mit cum credeam eu, doarece pe bucati de zeci de km se circula pe un singur fir datorita lucrarilor de reparatii/consolidari sau ce mai faceau ei pe acolo. Tot e bine ca autostrada e moca, nu ca in Slovenia. Umatoarea zi am fost la lagarul de la Dachau. Asta este cel mai important, cel putin datorita faptului ca a fost primul lagar si apoi lagarul scoala, aici se scoleau cei din alte lagare. La Dachau, se ajunge foarte usor, cu un tren regional care se ia de la gare centrala din Munchen pana in localitatea Dachau, apoi cu un autobuz care te ia din fata garii si te lasa in fata lagarului. Toata treba costa cativa euro. Celebra poarta, unde inscriptia nu mai are nevoie de traducere 48.JPG ( Size: 292.82k ) Number of downloads: 419 Locurile pe care au existat baracile detinutilor. Initial erau gandite pentru 200 de detinuti, dar spre sfarsitul razboiului erau 2000 intr-o baraca. 49.JPG ( Size: 209.45k ) Number of downloads: 386 Cuptoarele 50.JPG ( Size: 231.28k ) Number of downloads: 367 Un amanunt interesant este ca la Dachau, desi aveau dusuri cu gaz, nu au gazat pe nimeni, doar ii executau. Sfaturi pentru generatiile urmatoare: 51.JPG ( Size: 233.72k ) Number of downloads: 414 52.JPG ( Size: 230.45k ) Number of downloads: 366 Cam asta a fost lagarul. Nu pot spune ca am simpatii neo-naziste, nu sunt anti-semit, doar m-am dus sa-l vad din curiozitate, asa cum m-as duce de exemplu la Yad Vasem. La fel, nu pot sa spun ca am plecat de acolo oripilat, tulburat sau mai stiu eu cum. Sunt niste lucruri urate care s-au intamplat, bine ca noi nu am trait pe vremea aceea. In autobuz, la intoarecere, am vazut 3 pustoaice americance care bagau in ele frute uscate precum vacile furajate, iar la un moment dat, a mai aparut un cuplu de americani, ceva de genul "luna de miere".Au inceput americanii sa discute despre ce mai vazusera prin Europa, ca de la Dachau nu cred ca au inteles ceva. Ce m-a surprins a fost frecventa cu care rosteau cuvantul "gorgeous". Orice, pentru ei era "gorgeous". Absolut orice. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
adipo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 88 Joined: 20 September 05 From: Pitesti ![]() |
Uff.... acum as pleca iar in zona aia (Livigno).
La trecere te-au oprit pentru biciclete ![]() (sunt printre articolele cele mai "cautate" din Elvetia) Dar probabil fata voastra a inspirat incredere (si nici n-au vazut serii antifurt pe cadru). Din Livigno puteia intra in Elvetia pe partea cealalta fata de tunel, dupa care prin pasul Bernina si apoi treceai prin St. Moritz si mai departe prin Julierpass (era drumul mai bun si mult mai lat). Ai fost tu pana aproape acolo si nu ai dat o tura cu trenul Bernina Express? Eu am stat in Poschiavo (in Elvetia, imediat dupa Tirano). FRUMOS! |
--------------------
Dacia
1410
1996 / 1600cmc
- AG-XX-XXX + Peugeot 206 Sedan Plus (2007)
|
|
gibonu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ adipo
Intr-adevar, se putea merge si pe unde spui tu, dar nici nu regret drumul pe care am mers. Data viitoare, cand ma voi mai duce pe Stelvio o sa o iau pe unde ai spus tu. Referior la controlul austriac, s-ar putea sa ai dreptate, ca prea se uita ala insistent la biciclete. Dar e cam ciudat, adica austriecii sa faca controlul pentru elvetieni. Ma rog, nu mai mira. Cu trenul nu m-am dat. Nu aveam cum sa le fac pe toate. Alta data, ca Elvetia nu pleaca de acolo. Zona intr-adevar este superba, la fel ca si Sud-Tirol, iar de pe bicicleta o vezi mult mai bine decat din goana masinii. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
lanceru ca lanceru...da de unde cheia de tdi?????
cat mai ai???? ai vazut tot din ce ai vrut la inceput? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
adipo |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 88 Joined: 20 September 05 From: Pitesti ![]() |
Ai si tu dreptate. Nu le poti face pe toate odata. Elvetia are acord cu spatiul Shengen si de aceea controlul la granite este simplificat (si la noi se face acum control pe un singur sens prin echipe mixte). A fost discutie mare in februarie prin Elvetia cu privire la extinderea acordului (pana la urma avem si noi voie la ei "doar cu buletinu' "). Sa vezi in zona libera Livignio spre CH cum se inchidea granita la 9 seara. Cateodata lasau bariera ridicata si faceau controale "inopinante" pe traseu (ii interesau tigari, bautura, benzina, electronice scumpe cumparate fara taxe). Daca nu era bariera ridicata n-aveai decat sa lasi masina acolo pana a doua zi si sa pleci pe jos
![]() Gata cu off-topicul. Mi-ai trezit amintire placute cu topicul asta. Da-i inainte cu povestirea! |
--------------------
Dacia
1410
1996 / 1600cmc
- AG-XX-XXX + Peugeot 206 Sedan Plus (2007)
|
|
elro |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Frumos,dar nu m-am putut abtine sa nu rad la faza asta:
"Eram in localitate si aveam vreo 55 km/h. Acum astept cu interes sa vad daca politia din Liechtenstein stie unde este Romania." ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 20:41 |