Renault Clio Estate, Dynamique 1,5 dCi 70 cp
![]() ![]() |
Renault Clio Estate, Dynamique 1,5 dCi 70 cp
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|||
seren22 |
![]()
Post
#122
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Am sunat de dimineata la tulcea si mi-au zis ca nu pot sa-si dea seama ce are, trebuie sa o puna pe tester. Am ajuns acolo s-au uitat putin la ea au dat jos senzoru de apa l-au curatat si tot aparea eroarea. Au decis sa schimbe senzoru pe garantie, au mai facut un test de drum cu ea si totul era ok. Inainte sa plec a venit inginerul de acolo, un om super de treaba, si mi-a zis cu toate ca nu a fost vina lor imi dau 10 litrii de motorina pentru ca am batut drumul pana acolo si pe urma mi-au si spalat masina. Senzoru normal era vreo 310 lei m-am uitat pe deviz. Inca odata super multumit de star service tulcea !
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#123
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
310 lei? Mai scump decat filtrul? Eu ma gandesc la acel senzor din filtrul de motorina, de ala e vorba, nu
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#124
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Off topic: service-un din tulcea este unul f serios. Am avut si eu de-a face cu ei... chiar mi-am scris experienta in topicul dedicat.
PS: poti sterge daca vrei ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
seren22 |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 11 Jun 2012, 16:59) 310 lei? Mai scump decat filtrul? Eu ma gandesc la acel senzor din filtrul de motorina, de ala e vorba, nu ![]() Da, de acel senzor e vorba si mie mi s-a parut un pic cam scump dar astea sunt preturile lor. QUOTE(Iulikk @ 11 Jun 2012, 17:02) Off topic: service-un din tulcea este unul f serios. Am avut si eu de-a face cu ei... chiar mi-am scris experienta in topicul dedicat. PS: poti sterge daca vrei ![]() In comparatie cu cel de aici din Constanta este mult mult mai serios. |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#126
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Vino la intalnire pe data de 24 iunie la Sabroso. Ora 16.
![]() ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3452001 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
seren22 |
![]()
Post
#127
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Va salut ! N-am mai scris de mult pe aici... intre timp la masina s-a facut revizia de 75.000 km si imediat dupa am fost la garantie cu ea sa schimb regulatorul de presiune de la pompa de injectie ( apareau fluctuatii de turatie la relanti ). Acum o luna jumate masina a primit si folii fata-spate + luneta. Am pus si cauciucurile de iarna si acum am 78.000 km cu ea. Masina iese din garantie acum pe 19 decembrie cand face si 3 ani de cand o am. In rest toate bune si sa auzim numai de bine !
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
cagulaa |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 24 September 08 From: Topoloveni ![]() |
Masina a trecut de 92000 km, schimbat distributia ( fara pompa de apa ) 1800 lei sau undeva pe acolo, in pret intra si schimbul de filtre si ulei. Intre timp s-a mai schimbat cap bara stanga si dreapta, placute frane atat pe fata cat si pe spate. Pana s-a schimbat distributia a mai mers 2000 km fara probleme. Poate data viitoare se baga si un aditiv in motor , pana acum am folosit doar metabond pentru motorina.
|
--------------------
dacia, Renault
1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP
1997
- @%& Totul trece, dar nu totul se uita!!!
|
|
seren22 |
![]()
Post
#129
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Mai vin si eu cu un update 80.000 km schimbat discuri + placute . Mecanicul unde le-am schimbat mi-a zis ca mai mergeau vreo 10.000 dar pentru siguranta mea si a celorlalti am zis sa le schimb am pus discuri Brembo si placute TRW. Foarte multumit de ambele pana acum, masina ingheata instant la o frana mai puternica . Urmeaza si la mine revizia de 90.000 si implicit schimbul distributiei si cand ma gandesc de cati bani o sa ma scuture ma ia cu groaza(mai bine nu ma mai gandesc). Am reinnoit la inceputul anului si casco+rca. In rest probleme mari nu am mai avut si sper nici sa nu mai am . Va salut si sa auzim numai de bine !
17 Jan 2013, 23:57: QUOTE(cagulaa @ 17 Jan 2013, 12:30) Masina a trecut de 92000 km, schimbat distributia ( fara pompa de apa ) 1800 lei sau undeva pe acolo, in pret intra si schimbul de filtre si ulei. Intre timp s-a mai schimbat cap bara stanga si dreapta, placute frane atat pe fata cat si pe spate. Pana s-a schimbat distributia a mai mers 2000 km fara probleme. Poate data viitoare se baga si un aditiv in motor , pana acum am folosit doar metabond pentru motorina. Tu ai la al tau clio estate discuri si pe spate? Intreb pentru ca toate clio-urile estate pe care le-am vazut aveau tamburi pe spate, vorbesc de cele din romania. This post has been edited by seren22: 17 Jan 2013, 23:57 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
cagulaa |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 24 September 08 From: Topoloveni ![]() |
Da , am discuri si pe spate, varianta de echipare a fost dinamic. Masiana a fost luata din reprezentanta din tara respectiv Amat Pitesti si la momentul achizitionari pretul a fost de 13500 euro cu niste mici reduceri.
Ca fapt divers scaunul de la sofer a inceput sa scartie destul de enervant ( am demontat partea de plastic care se poate observa cum te urci in masina acolo am gasit o piulita slaita ) si acum urmeaza sa rezolv si iluminarea butoanelor care comanda geamurile. Nu stiu de ce nu lumineaza mai ales ca am dat jos fata de la usa ,am scos butonul cu pricina si surpriza exista led acolo numai ca nu este alimentat ( de chestia asta o sa ma ocup cand o sa vina caldura ca acum nu prea ma trage ) This post has been edited by cagulaa: 21 Jan 2013, 08:33 |
--------------------
dacia, Renault
1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP
1997
- @%& Totul trece, dar nu totul se uita!!!
|
|
seren22 |
![]()
Post
#131
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Ciudat ! Si eu am luat-o de noua, tot din Romania, tot Dinamique dar nu am discuri pe spate ci tamburi. Si la mine scaunul soferului pentru ca este cel mai utilizat a inceput sa scartaie, se aude mai mult cand mai iau cate o groapa. Eu am prins un discount foarte bun din partea renault la vremea aceea respectiv 1700 euro . Masina normal in configuratia aleasa de mine costa 14.200 dar asa am luat-o cu 12.500 euro + covorase cadou
![]() ![]() Sunt curios cum de pe unele modele de clio s-au pus discuri pe spate iar pe unele tamburi, vorbesc acum doar de piata pentru romania exclusiv. Ciudat ! This post has been edited by seren22: 21 Jan 2013, 13:41 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
adiblu |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 15 January 07 From: Slatina ![]() |
Salut, sistemul de franare cu discuri/tamburi pe puntea spate este in functie de motorizare si nu de echipare la masinile noastre. La 1,5dci 70CP sunt tamburi, la 1,5dci 85CP discuri, la a mea 1,4 benzina 100CP tamburi... nu vad logica renault, dar asta nu e o problema, ma bucur ca ati ajuns la asa multi km fara probleme majore cu masinutele voastre.
|
--------------------
Renault
Clio 3 Estate 1,4
Dynamique 2009
|
|
cagulaa |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 24 September 08 From: Topoloveni ![]() |
Salut, astazi am descoperit cum sta treaba la iluminatul butoanelor pentru geam. La mine butoanele nu sunt iluminate, asadar am demontat un buton ( stanga spate ), ledu-ul este deja montat ce mai ramane este sa aducem un fir ( 12 V ) si sa il legam la B3 ( nu stiu de ce nu au putut sa faca ei treaba asta, fiind foarte simplu ) . Pinul A2 reprezinta minus ( - ) iar B3 plusul ( + ). Daca se vrea se poate lega B2 cu B3 si avem plus permanent , adica butonul va fi luminat permanent.
|
--------------------
dacia, Renault
1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP
1997
- @%& Totul trece, dar nu totul se uita!!!
|
|
seren22 |
![]()
Post
#134
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Multumim! Dar la al meu clio estate am avut iluminare in toate butoanele de la geamuri de pe toate usile. |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
seren22 |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Va salut ! Mai stergem putin praful pe aici. Masina a ajuns la 130.000 km si de vreo saptamana am o problema. La viraje spre stanga in trepte de viteza mari la viteza mica, cand masina da sa moara se aude un troncanit puternic pe toata durata virajului( doar cand virez stanga). Am fost la service si mecanicii de acolo mi-au spus ca ar putea sa fie capul de planetara care intra in cutie dar nici ei nu sunt siguri. Aveti idee ce ar putea fi ?
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
slider2 |
![]()
Post
#136
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
De obicei se defecteaza capul de planetara dinspre roata si nu cel dinspre cutie. De asemenea s.ar putea (de fapt cred ca mai mult ca sigur) sa se schimbe doar capul planetarei si sa nu fie nevoie sa schimbi toata planetara cu totul.
Ti.am citit tot topicul si am doua chestii de observat daca imi permiti: 1. Consumul este cam maricel dar aici tine de stilul de condus 2. Nu stiu cat te pricepi asa la partea tehnica la masinii si nu vreau sa te superi pe mine dar la unele revizii ai platit aproape triplu fata de cat ar face de obicei. De exemplu o distributie cu tot cu pompa de apa si revizia filtrele cu tot cu manopera n.ar trebui sa sara 1200 lei, cu piese dintre cele mai bune. Acum 2 luni cand mi.am cumparat discurile de frana am discutat un pic cu reprezentantul firmei de la care am facut achizitia si mi.a zis ca au kit distributie original renault cu 200 lei. Manopera la o distributie este cam 300 lei, o pompa de apa hepu cam 150 lei si hai sa mai fie 100 lei antigel (maxim) si ajungi la 750 lei. Este alegerea ta ce faci dar eu zic ca.ti sta mai bine cu banii in buzunar. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
seren22 |
![]()
Post
#137
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Va salut ! Sa mai stergem praful pe aici un pic .
Legat de ultimul post: 1. Consumul in oras este undeva pe la 5,8 - 6 tinand cont ca o tin intotdeauna peste 2250 rpm si schimb vitezele intre 2500 si 3000 rpm. Afara consumul e undeva intre 4,9 si 5,2 si asta cu mers in limita bunului simt. ![]() 2.N-am de ce sa ma supar ![]() Update 140.000 km am schimbat caseta de directie ( avea joc pe partea dreapta) zgomotul acela inca nu a disparut, urmeaza sa mai schimb amortizoarele pe fata si bieletele antiruliu. Dupa sper sa dispara zgomotul ala, daca nu e cam naspa... Odata cu venirea frigului a inceput sa porneasca cam greu. Dimineata invarte de vreo 5 ori si dupaia porneste asa violent deodata nu stiu cum sa explic oricum ciudat nu facea asa inainte. O sa o duc sa o puna pe tester sa vada exact ce are. Sper sa fie bujiile si nu vreun injector ceva. Concluzie: la doar 140.000 km cam multe trebuie schimbate parerea mea si cam multe probleme . Poate aveam eu asteptari prea mari de la masina asta. Oricum urmatoarea nu va mai fi nici noua si nici frantuzeasca( fabricata in Turcia ) Va salut si sa auzim numai de bine ! |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
cdadan |
![]()
Post
#138
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cu bujii arse porneste mai chinuit.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
zanzie |
![]()
Post
#139
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(seren22 @ 9 Nov 2014, 05:00) Update 140.000 km am schimbat caseta de directie Cu una de origine? cat a costat? |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
seren22 |
![]()
Post
#140
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Caseta de directie a fost TRW reconditionata si a venit cu tot cu bielete de directie si capete de bara, pret 800 ron( arata ca noua ) . Legat de pornire sa zic ca , cuvantul "chinuit" descrie cel mai bine pornirea pe care o are acum. Tind sa cred ca sunt bujiile dar pana nu vad rezultatul tester-ului nu sunt convins.
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
slider2 |
![]()
Post
#141
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
este mai simplu sa desfaci bujiile si sa vezi daca sunt arse (negre)
10 Nov 2014, 21:40: QUOTE(seren22 @ 23 Aug 2014, 10:16) Va salut ! Mai stergem putin praful pe aici. Masina a ajuns la 130.000 km si de vreo saptamana am o problema. La viraje spre stanga in trepte de viteza mari la viteza mica, cand masina da sa moara se aude un troncanit puternic pe toata durata virajului( doar cand virez stanga). Am fost la service si mecanicii de acolo mi-au spus ca ar putea sa fie capul de planetara care intra in cutie dar nici ei nu sunt siguri. Aveti idee ce ar putea fi ? cu chestia asta ce ai facut? te intreb ca de curand am schimbat si eu o planetara. am avut burduful spart si s-a dus in timp. simptomele erau ca la viteze mici in viraje stranse atat dreapta cat si stanga se auzeau trosnituri. in legatura cu consumul, cel extraurban mi se pare mare. masina mea consuma 5% la 120km/h constant This post has been edited by slider2: 10 Nov 2014, 21:40 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
seren22 |
![]()
Post
#142
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Am schimbat caseta de directie dar zgomotul este inca acolo. Am fost in 3 locuri, la 3 mecanici diferiti si mi-au gasit joc in caseta si au spus ca de acolo vine zgomotul. Culmea nu e de acolo ! La service-ul unde am schimbat caseta am verificat si planetare tot ce tine de directie, au gasit totul ok. Cred ca e timpul sa ma duc si la al 4-lea mecanic . Urmeaza sa schimb si amortizoarele ca mi-au zis ca sunt duse si mai vedem in continuare ce mai trebuie, ca sigur se mai gaseste ceva...
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
dandobre |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.226 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Legat de fiabilitatea slaba de care spuneai mai sus, eu zic ca nu e cazul:
Am copiat una din postarile mele de pe Club Ford, sa vezi ce am schimbat eu la un Ford Focus 1.8 Tdci din 2008 pana acum, masina cu 98k km la bord. 44500 km - consumabile la revizii - stergatoare la 40000 km - cauciucuri la 42000 km - placute frana fata la 42000 km - a aparut rugina la articulatia (bascula cred) rotilor spate - baterie la 40000 km Update: 91.500km - schimbat volanta cu masa dubla, placa, disc si rulment ambreiaj la 89k - bascula dreapta fata la 89k - flanse amortizoare la 89k - placute frana fata al 2-lea set - placute frana spate (pe la 50k) - emblema fata Ford schimbata la dealer - burduf planetara dreapta pe la 50k - cateva seturi de becuri faza scurta, am descoperit ca cele ieftine tin mai mult Dupa ce am schimbat flansele amortizoarelor a inceput sa troncane pe fata, suspectez bieletele de directie sau bucsele de la bara stabilizatoare. Sper sa nu bata flansele noi desi am mai auzit cazuri la alte marci. Urmeaza amortizoare spate, care au iesit pe la 70% la test. Update: 95000km - schimbat curea accesorii si intinzator curea cu cele 2 role aferente. La inlocuire s-a descoperit ca rulmentul de la alternator si cel de la fulie au un pic de joc, ramanand sub observatie. - schimbat bieleta antirasturnare - schimbat furtun intercooler spart - inlocuit lichid de frana (avea 2 ani) si lichid servodirectie (era cel original si destul de murdar). Troncaneala pe fata de care vorbeam mai sus pare a veni de la caseta de directie, dupa ce au fost verificate temeinic articulatiile. O mai las un timp asa ca anul asta cred ca am bagat peste 6000 de lei in reparatii. Se adauga la 97500: Baterie - a tinut fix 4 ani, - bujii incandescente - erau toate 4 arse, - cablaj bujii topit, - oring injector care pufaia si baga gaze in masina. |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
seren22 |
![]()
Post
#144
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Update:
Schimbat amortizoare fata cu tot cu flanse si rulmenti + bielete antiruliu si zgomotul acela a disparut. In schimb a aparut alt zgomot de data asta cand iau stanga de volan se aude o troznitura. Am fost la service inapoi si au constatat cu stupoare ca exista joc in caseta de directie, da aceeasi caseta pe care am schimbat-o cu o luna in urma. Luni ma duc la garantie sa o schimbe si sper ca o sa termin odata cu problemele. Si.... ca toata treaba sa fie buna aseara am primit si o lovitura in spate de la o doamna neatenta cu un X5. Are asigurare la city insurance si pentru constatare mi-au facut programare tocmai pe 17 decembrie. O sa incerc sa o fac pe casco dar asta inseamna sa scot din buzunar fransiza de 100 euro. In functie de ce o sa discut luni cu doamna de la casco o sa vad ce fac in continuare. Stiti vorba aia ?... cand e sa ai ghinion si in p..da dai de-un cui. Drumuri bune va doresc si fara ghinioane! IMG_3152.JPG ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 828 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
4x4 |
![]()
Post
#145
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Te **** in ei de 100 de euro, fa pe casco, City Insurance sunt ultima speta.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
seren22 |
![]()
Post
#146
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Update :
Am fost la service in legatura cu acel zgomot cand luam stanga de volan, constatat ca nu e din caseta ci de la coloana volanului(se slabise o piulita). S-a strans bine si ca sa nu existe riscul sa se mai desfaca am mai pus inca una cu frana si s-a rezolvat nu se mai aude nimic acum. ![]() In legatura cu accidentul am deschis dosar de dauna pe casco prin regres pe RCA-ul vinovatului. Nu a fost nevoie sa platesc nici fransiza. Am fost in service am facut constatare, am comandat piesele si astept sa vina. IMG_3162.JPG ( Size: 2.55mb ) Number of downloads: 764 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
seren22 |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Update 165.000 km :
Supapa de retur de la injectorul 4 moarta + toate bujiile arse. Urmeaza sa fie schimbate, revin cu detalii. ============================================================== Logan-ul MCV a ajuns la 400.000 km fara nicio interventie la motor. => Dacia OK, Renault NOT OK This post has been edited by seren22: 6 Nov 2015, 14:27 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
seren22 |
![]()
Post
#148
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Update 166.500 km:
-schimbat supapa de retur la injectorul nr 4, schimbat toate bujiile => porneste la sfert. E bine |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
seren22 |
![]()
Post
#149
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
175.000 km
Facut revizia azi, filtre + ulei 380 lei. Masina merge bine, urmeaza schimbate bieletele antiruliu si cam atat deocamdata. La 200.000 ii fac tort ![]() ![]() Loganul a ajuns la 450.000 km, inca nicio interventie la motor...super multumit de el. This post has been edited by seren22: 24 Feb 2016, 23:45 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
seren22 |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 15 November 09 ![]() |
Seara buna ! N-am mai scris de ceva timp pe aici. Intre timp Clio a plecat de la mine la 270.000 km si i-a luat locul un X5 4.0d din 2012
![]() File_18_01_2018__00_08_21.jpeg ( Size: 249.82k ) Number of downloads: 297 File_18_01_2018__00_08_42.jpeg ( Size: 217.51k ) Number of downloads: 313 This post has been edited by seren22: 18 Jan 2018, 00:52 |
--------------------
Renault / Dacia
Clio 3 Facelift / Logan MCV
2009/ 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 17:51 |