sfaturi?
![]() ![]() ![]() |
sfaturi?
mitubisi75 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1997
|
|||
GSP |
![]()
Post
#2
|
![]() You're not alive unless you're living! Group: Members Posts: 22 Joined: 30 December 06 From: Brasov/Onesti ![]() |
verifica aprinderea(fise sa nu fie invechite, cabluri, borne etc), regleaza carburatorul(de aici bujii afumate) sau chiar schimba setul de bujii cu unele mai bune - iar daca iti baga bule in borcan, mai mult ca sigur ai garnitura de ciupita.
Mai multe informatii iti vor da cei mai experimentati. O zi buna! |
--------------------
DACIA
1300
1978 Dacia...conditio sine qua non,experientia docet :)
Et si omnes, sed non ego! Ex nihilo nihil! |
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
salut,
cam multe probleme la tine ![]() De Retinut ![]() ![]() ![]() ![]() Sfat.. mareste putin ralantiul ![]() spor la treba!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(mitubisi75 @ 16 Jan 2010, 04:00) AM O DACIE 1310 DIN 97.DUPA CE MERG CU EA 20 DE MIN. INCEPE SA SE INECE LA RELANTI.SI ARE SIMPTOME CA SI CUM AR FURA CURENT.INDICATORUL DE LA BATERIE NU MAI TRECE DE ZONA HASURATA DESI BATERIA E NOUA. pentru problemele astea citeste topicul 1 , faci masuratorile de aici daca stii , trebuie sa ai pe baterie intre 13V si 14,4V , daca nu ai repari alternatorul , asta daca stii sa folosesti un aparat de masura , puntea se masoara asa |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 19:42 |