DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> sfaturi?

mitubisi75
post 16 Jan 2010, 04:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 January 10




AM O DACIE 1310 DIN 97.DUPA CE MERG CU EA 20 DE MIN. INCEPE SA SE INECE LA RELANTI.SI ARE SIMPTOME CA SI CUM AR FURA CURENT.INDICATORUL DE LA BATERIE NU MAI TRECE DE ZONA HASURATA DESI BATERIA E NOUA.BUJIILE 2 SI 3 SUNT AFUMATE DAR NU UDE. IN MERS SE ALIMENTEAZA BINE.ESTE REGLATA CARBURATIA, BUJII NOI,FISE NOI DELCOU NOU.MENTIONEZ CA UNEORI DA BULE IN BORCAN DAR FARA ULEI SI FARA SA RIDICE TEMPERATURA F. MULT.NU PIERDE LICHID DE RACIRESI NICI LICHIDUL NU E ROSIATIC SAU MURDAR. VREAU SA STIU DACA POATE SA FURE CURENT DIN CAUZA GARNITURII DE CHIULASA, SAU CARE AR PUTRA FI CAUZA. ASTEPT RASPUSURI SI SFATURI


--------------------
dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GSP
post 16 Jan 2010, 09:21
Post #2


You're not alive unless you're living!


Group: Members
Posts: 22
Joined: 30 December 06
From: Brasov/Onesti




verifica aprinderea(fise sa nu fie invechite, cabluri, borne etc), regleaza carburatorul(de aici bujii afumate) sau chiar schimba setul de bujii cu unele mai bune - iar daca iti baga bule in borcan, mai mult ca sigur ai garnitura de ciupita.
Mai multe informatii iti vor da cei mai experimentati.

O zi buna!


--------------------
DACIA 1300 1978
Dacia...conditio sine qua non,experientia docet :)
Et si omnes, sed non ego!
Ex nihilo nihil!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 16 Jan 2010, 21:59
Post #3


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




salut,
cam multe probleme la tine blink.gif pentru inceput ar fi indicat sa treci pe la un electrician sa iti verifice alternatorul, releul de incarcare si bobina de inductie.
De Retinut excl.gif ca la ralanti, cu consumatori porniti e normal ca indicatorul sa stea pe zona hasurata si motorul sa nu mearga rotund. excl.gif E posibil sa fie ceva pe la bobina aia daca zici ca la rece merge bine.
excl.gif excl.gif si mai important..bujiile se afuma din cauza reglajului culbultorilor..iar bule in borcan pot aparea de la o crapatura pe vreun furtun.
Sfat.. mareste putin ralantiul cool.gif
spor la treba!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Jan 2010, 22:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(mitubisi75 @ 16 Jan 2010, 04:00)
AM O DACIE 1310 DIN 97.DUPA CE MERG CU EA 20 DE MIN. INCEPE SA SE INECE LA RELANTI.SI ARE SIMPTOME CA SI CUM AR FURA CURENT.INDICATORUL DE LA BATERIE NU MAI TRECE DE ZONA HASURATA DESI BATERIA E NOUA.
*


pentru problemele astea citeste topicul 1 , faci masuratorile de aici daca stii , trebuie sa ai pe baterie intre 13V si 14,4V , daca nu ai repari alternatorul , asta daca stii sa folosesti un aparat de masura , puntea se masoara asa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 19:42
Forum Renault