Baterie descarcata, Va salut
![]() ![]() ![]() |
Baterie descarcata, Va salut
florian90 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|||
vallyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Pai daca avea 12 V din start eu zic ca bateria e buna ..............Nu ti-a murit motorul din cauza bateriei ,ci probabil ca nu-ti mai incarca alternatorul .......pune baterie reincarcata sau o baterie buna si ia tensiunea sa vezi daca alternatorul incarca bine si totodata verifica amanuntit aprinderea ,in special reglajele la platina ,capacul delcoului ,fise si bobina ..........suspectez mai mult la tine partea cu aprinderea ........bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
una din problemele pe care le aveam de obicei iarna era electromotorul (avind cal aceleasi simptome) , avind uzura lua curent mai mare , cum umblam la el si schimbam perii se lagare mergea ok
nu strica sa incarci bateria apoi sa o pornesti si sa vezi daca incarca (13,8-14,4) pe baterie poti avea 12V dar daca este descarcata in momentul cind actionezi electromotorul poate scadea si la 9V si nu mai ai scinteie ca sa porneasca This post has been edited by bygy007: 20 Dec 2009, 17:14 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
florian90 |
![]()
Post
#4
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
salutare..am revenit...
azi am pus bateria pe masina...si cand sa pun borna "-"..mi-a facut flama...a pornit alarma..iar dupa 1 sec a iesit fum din alternator..am deconectat alarma si am pus din nou pe borna pe "-"si surpriza nu a mai facut scurt...masina a luat-o la prima cheie..dar alternatorul nu mai incarca cum trebuie(era si normal)..pe bord indiferent de cat merg imi arata abia 25% acul...ca sa zic asa...si o chestie logica...cand am fost acum pe centura...aveam o lumina in faruri..de mai bine le stingem...dar cand am ajuns acasa mergeau normal...oricum...alarma de la masina tot timpul mi-a facut figuri...imi porneste alarma din senin...iar acum de cand e foarte rece...si turez masina...se aude alarma foarte incet,timp ce merg dar culmea cand calc ambreiajul alarma se opreste.. maine o sa merg sa rezolv problema de la alternator...incarca dar foarte putin..mi s-a spus ca s-a ars o dioda sau ceva de genu |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
florian90 |
![]()
Post
#6
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 22 Dec 2009, 01:01) 1 desfaci alternatorul si il verifici , eventual il repari 2 verifici masele mai ales cea dintre alternator si aripa stinga fata 3 verifici curentul de repaos am salvat topicul...nu stiu daca o sa incerc eu sa-l repar...mi-e teama ca mai rau il stric...dar chestia cu alternatorul este de mecanic sau electrician(multi mi-au si ala si ala-sunt..intr-o ceata continua..) oricum alarma asta este tare pacatoasa...numai probleme am avut din cauza ei...si multi care au sau au avut alarma..au avut si probleme.(ma refer la cei cu dacii putin mai vechi) oricum ms frumos bygy..o noapte frumoasa iti doresc ![]() |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Alternatorul il repara electricianul ............eu zic sa iei in calcul si varianta unui alternator Sh nu depaseste 20-30 de ron........bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
florian90 |
![]()
Post
#8
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai bine il repari pe ala vechi , daca lucrezi cu atentie nu ai ce sa strici , multa rabdare daca nu ai desfacut niciodata , pacat ca la vremea aia nu am avut aparat foto sa il fac foarte explicit
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
exact la fel mi-a facut si mie ieri...cand afara au fost multe grade cu minus...am dat la cheie de 20 de ori si nu a pornit...bineinteles ca am inecat-o.Bun, am pus cabluri,am luat curent de la alta masina si a pornit imediat.Ideea este urmoatoare,mi-a zis mie un mecanic,cand e frig afara ianinte de a porni scoti pe liber si invarti de paleti astfel sa tai uleiu care se ingroasa....astfel taindu-l o sa porneasca mai usor...si azi dimineata cu aceeasi baterie care am omorat-o ieri dand chei a pornit din prima...luand in seama sfatul ce il primisem...va sfatuiesc sa incercati poate e de folos; apropo eu mai stiam pe cineva care punea jar sub baie sa ii subtiasca uleiu
![]() |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
florian90 |
![]()
Post
#11
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
[quote=adrianadrian,22 Dec 2009, 15:41]exact la fel mi-a facut si mie ieri...cand afara au fost multe grade cu minus...am dat la cheie de 20 de ori si nu a pornit...bineinteles ca am inecat-o.Bun, am pus cabluri,am luat curent de la alta masina si a pornit imediat.Ideea este urmoatoare,mi-a zis mie un mecanic,cand e frig afara ianinte de a porni scoti pe liber si invarti de paleti astfel sa tai uleiu care se ingroasa....astfel taindu-l o sa porneasca mai usor...si azi dimineata cu aceeasi baterie care am omorat-o ieri dand chei a pornit din prima...luand in seama sfatul ce il primisem...va sfatuiesc sa incercati poate e de folos; apropo eu mai stiam pe cineva care punea jar sub baie sa ii subtiasca uleiu
![]() [/quote] asa i-am facut si eu..numai ca la mine a pornit iar dupa 3 secunde s-a oprit..si dupa aceea mi-a murit bateria...iar a doua zi cu bateria incarcata,bujiile curatate si uscate..a pornit la sfert... chestia cu invartitul paletilor am mai incercat..o sa incerc ca sunt curios(am ulei 20w50 champion-50 lei-dupa ce l-am pus pe masina am vazut ca era expirat..mi l-au bagat pe gat aia unde am fost sa fac schimbul de ulei.ca sa ies mai ieftin la mana de lucru.) [quote=bygy007 15:30 mai bine il repari pe ala vechi , daca lucrezi cu atentie nu ai ce sa strici , multa rabdare daca nu ai desfacut niciodata , pacat ca la vremea aia nu am avut aparat foto sa il fac foarte explicit[/quote] o sa incerc maine sa-l dau jos mai ales ca se mai incalzeste afara..dc nu o sa ma descurc o sa ma duc la electrician...si oricum trebuie sa merg acolo ca sa scap de alarma...si sa raman numai cu inchiderea centralizata This post has been edited by florian90: 22 Dec 2009, 21:05 |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
parerea mea...e cam gros 20-50...eu am 15-40 si in ziua cand a fost frigu,adik ieri...iainte de toate cand am scos jorja se tinea uleiu parca era intarit:))) clar ca se ingrosase...pana ieri nu stiam de faza cu paletii nici eu,azi a functionat....
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
florian90 |
![]()
Post
#13
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianadrian @ 22 Dec 2009, 22:02) parerea mea...e cam gros 20-50...eu am 15-40 si in ziua cand a fost frigu,adik ieri...iainte de toate cand am scos jorja se tinea uleiu parca era intarit:))) clar ca se ingrosase...pana ieri nu stiam de faza cu paletii nici eu,azi a functionat.... pai da ,e gros pai la 15w40 nu ar trebui sa ai probleme cu uleiul asta...eu pe aici pe forum am invatat cum sa porneasca masina mai bine...la minel parca am vazut postul...dimineata dau 3 "spritzuri" si trag socul..dau la automat..porneste la sfert..dupa care scot socul..si o tin eu din acceleratie la 1000-1200 rpm pana cand se incalzeste |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
pai stiu ca nu ar trebui sa am probl. da stii cum e cu dacia...te lasa cand iti e lumea mai draga...oricum si la frigu care era :| -19 grade...era un vecin cu o masina caruia ii arata in bord si mi-a zis cat de frig era....plus ca peste noapte a fost mult mai frig...in fine n-avem ce face mergem inainte
![]() 23 Dec 2009, 13:41: ps:dupa ce am postat aici abia acu am vazut ca ai si tu tot break tot din 96 ![]() This post has been edited by adrianadrian: 23 Dec 2009, 13:41 |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(adrianadrian @ 22 Dec 2009, 14:41) exact la fel mi-a facut si mie ieri...cand afara au fost multe grade cu minus...am dat la cheie de 20 de ori si nu a pornit...bineinteles ca am inecat-o.Bun, am pus cabluri,am luat curent de la alta masina si a pornit imediat.Ideea este urmoatoare,mi-a zis mie un mecanic,cand e frig afara ianinte de a porni scoti pe liber si invarti de paleti astfel sa tai uleiu care se ingroasa....astfel taindu-l o sa porneasca mai usor...si azi dimineata cu aceeasi baterie care am omorat-o ieri dand chei a pornit din prima...luand in seama sfatul ce il primisem...va sfatuiesc sa incercati poate e de folos; apropo eu mai stiam pe cineva care punea jar sub baie sa ii subtiasca uleiu ![]() DAC-urile de armata 445 si 665 , aveau un fel de Sirocou ptr. incalzirea antigelului din motor si implicit usurarea pornirii - in 15 min. aveam motorul la 60º si pornea la sfert cu 20º sub zero afara. Gazele de ardere de la acest sirocou erau dirijate sub baia de ulei ( daca dadeam mare debitul la motorina ieseau flacari sub baie ). Acasa aveam un Peugeot 104 , pe ger ^il porneam cu f¨onul - stateam la curte si aveam priza in garaj ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
florian90 |
![]()
Post
#16
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianadrian @ 23 Dec 2009, 13:39) ![]() ![]() gata am rezolvat problema...am schimbat puntea de diode(80 lei-scuump)..si acum incarca perfect...am 15V cu motorul pornit...si electricianul a zis ca e de la baterie..ca cica e cam dusa..si la tensiunea asta ar putea expploda ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca baga 15 V atunci
1 releul 2 legaturi alimentare releu (vezi indicatiile mele despre alimentare si caderi de tensiune) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Exact, tot ce se poate, ia uitata-te pe la gaurica bateriei, iese ceva pe acolo ?
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Eu cand am inceput sa am belele cu alternatorul mi-am luat unul de ford mondeo, un Bosh de 90Ah pe care am dat 80 ron acum o luna si jumatate si nu mai am nici un stres. Ma gandesc cu reparatiile de rigoare cam tot pe acolo ajungeam si cu vechiul alternator.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
florian90 |
![]()
Post
#20
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 23 Dec 2009, 21:56) daca baga 15 V atunci 1 releul 2 legaturi alimentare releu (vezi indicatiile mele despre alimentare si caderi de tensiune) pai mi-a mai zis electricianul sa schimb si releul de incarcare...sa imi pun unul electronic...asta am sa fac cand o sa am bani @adrian_boy: ce gaurica?(aia de iti indica starea baterie?-nu am baterie din aceea,am o caranda de 62 ah..cu sase dopuri unde pot adauga apa distilata) @ionut_nedelcu:alternatorul e foarte bun..merge acum ca nou...buba e ori de la baterie ori releu ori alarma.. This post has been edited by florian90: 23 Dec 2009, 23:55 |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Da belele mari cu alarmele astea mai "ieftine" eu pe a mea am aruncat-o pe camp intr-un moment de furie si nu-mi pare rau. Mai am doar inchiderea centralizata. Incepuse sa actioneze avariile de nebuna asa chiar daca nu era nici o vietate pe langa ea si dim ma trezeam cu bateria secata.
P.S. Asta nu inseamna ca trebuie sa procedezi asa. Scoate mufa din unitatea aceea ce alarma si vezi daca iti mai face figuri. Si mai rasfoieste pe forum dupa topicurile lui Bygy007 legate de partea de incarcare a bateriei, pe mine m-au ajutat sfaturile lui, poate te vor ajuta si pe tine. Succes maxim ! This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 24 Dec 2009, 00:06 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(florian90 @ 23 Dec 2009, 22:55) pai mi-a mai zis electricianul sa schimb si releul de incarcare...sa imi pun unul electronic...asta am sa fac cand o sa am bani @adrian_boy: ce gaurica?(aia de iti indica starea baterie?-nu am baterie din aceea,am o caranda de 62 ah..cu sase dopuri unde pot adauga apa distilata) @ionut_nedelcu:alternatorul e foarte bun..merge acum ca nou...buba e ori de la baterie ori releu ori alarma.. Päi , ai face bine sä urmezi sfatul electricianului CÎT MAI REPEDE POSIBIL altfel distrugi bateria - mai bine verifici întîi ,cum te sfätuieste @bygy007 aici masele si tensiunile cä altfel va trebui sä aduni bani si ptr. o baterie nouä , chiar dacä ai putea sä o salvezi pe asta ce o ai , eu sunt sigur cä bateria e încä bunä - doar cä din cauza diodelor arse nu se mai încärca la capacitate . @adrian_boy se refera la o gauricä în laterala capacului la bateriile capsulate , ochiul magic nu-i o gäuricä , e un indicator de nivel electrolit specific capsulatelor . Si a ta are gäurici , cîte una în fiecare dop de element ptr. eliberarea vaporilor ( hidrogen ) ce se degajä în timpul încärcärii . P.S. - sä nu te apropii cu flacärä de gäuricile alea cä poti rämîne färä fatzä . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:22 |