nu baga caldura
![]() ![]() ![]() |
nu baga caldura
Andyno |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|||
dacia98 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
Salut,
astazi mi-am pus termostat si tot n-am caldura. Prima data cand am bagat antigelul am pornit motorul si am scos suruburile acelea de aerisire. Cand turam motorul la retur din calorifer a inceput sa scoata apa.Pana acuma totul a fost OK. Am pornit ventilatorul dinauntru si baga caldura ca lumea. Dar dupa o ora iar am pornit sa plec la drum. Dupa aprox. 1 km parcursi mi s-a urcat acu pana la ultima linie, dar caldura n-am mai avut. Am tras pe dreapta, am ridicat capota si iar am scos surubul de aerisire de la retur dar acuma nu mai scotea apa nici turata....temperatura o aveam aproape de 100 grade. Am ridicat vasul de expans. si cum a crescut nivelul peste nivelul caloriferului dupa aprox 2 min (turat ca dracu)iar a inceput sa scoata apa la aerisitor....Oare ce o fii cauza????-trage aer pe undeva ???? Va rog sa ma ajutati????? |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
Axll |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
pai in primul rind citi litri ti-au intrat in sistem? de obicei intra 6l -7l in functie de furtune, radiator( mic, mare), etc. daca cumva doar ai completat cu antigel sa stii ca e posibil ca sa nu se fi facut cum trebuie amestecul si sa fi prins un dop de gheata. tu, ar fi bine, sa-i faci o aerisire ca la carte ( sa pui lichid in sistem fara motor pornit pina ajunge apa peste tot, si inainte de toate sa faci un amestec de 4l antigel si 2l apa intr-o galeata si apoi sa torni in sistem. daca cumva nici asa nu iti baga caldura sa stii ca pierzi pe undeva apa. e posibil chiar pe la caloriferul de caldura sa fie fisirat sau sa aibe vre un por.
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Eu nu aerisesc niciodata instalatia cu motorul pornit.
Umplu radiatorul pana curge apa pe la aerisitorul de langa pompa,umplu borcanul,deschid aerisitorul de la caldura,ridic borcanul sus si astept,sau suflu in borcan. Las sa curga eventual vreo jumate de litru de lichid,si in timp ce curge inchid aerisitorul. Completez in borcan si aia e. La multe dacii am procedat asa si nu a fost nici un fel de problema. Tu sigur nu ai aerisit instalatia corect. This post has been edited by recinalcol: 12 Feb 2012, 22:16 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
Problema e ca am aerisit astazi calumea dar tot n-am caldura....si parca pierde apa...mi se pare ca s-a dus garnitura de chiuloasa...acum vro 3 sapt. am fiert motorul, dar m-am dus cu ea cam 3 min dupa ce s-a aprins becul la apa...
De atat se poate arde garnitura?? La esapament cam scoate apa, dar nu mult. e condens oare, adica si cu motorul cald are condens??? |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
ghitza |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
DAca la esapament scoate aburi ai ciupita garnitura de chiulasa,ii numa 18 roni una eu zic sa nu te risti pentru atat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 14:26 |