Din nou caloriferul
![]() ![]() ![]() |
Din nou caloriferul
livacana |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|||
CGDBZ |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Aerul trebuie sa fie cald , ce fel de calorifer ai ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Alexio |
![]()
Post
#3
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Lasand aerul de-o parte. Caloriferul se incinge? Ca idee... e mai fierbinte decat caloriferul din casa dat la maxim cand baga RADETu' caldura "la greu".
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Compartimentul in care se gaseste caloriferul,nu este perfect etansat.S-ar putea sa pierzi caldura pe la voleti(''musamalele'') de sub grila,care,datorita vremii,s-au deformat si numai inchid cum trebuie acest compartiment.Verifica totul!
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Pune un carton in fata radiatorului, ca poate nu se incalzeste suficient de tare motorul, si o sa bage mai bine caldura.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
livacana |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
hm... temperatura apei este optima,iar voletii sunt anulati.sistemul e etansat sa bage caldura numai cu ventilator,aer intra in masina insa nu intra decat caldut...
hm...nu stiu la ce va referiti la calorifer,e de 1310 cu 2 furtune pe o parte alte detalii nush sa va dau.. de cald nu e foarte cald..pot sta foarte usor cu mana pe el,desi e curatat si aerisita instalatia |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
termostat ai in dotare?
|
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
livacana |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
da,are si termostat
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
ai verificat la cate grade deschide?
|
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Robinetul deschide complet?
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
livacana |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
la 80 de grade deshide termostatul.
si robinetul e deshis de tot...chiar nu stiu ce sa ii mai fac sau la ce sa ma uit! |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
Daca apa se incalzeste la 80 de grade si robinetul este deschis ar trebui sa se incalzeasca la 80 de grade si apa din calorifer. Daca nu se intampla asta verifica aerisirea instalatiei de racire
|
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
opreagheorghe |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 September 07 ![]() |
O problema asemanatoare am si eu. Cred totusi ca este din aerisire. Este normal ca la aerisitorul de pe "T"-ul de la circuitul caloriferului sa nu iasa lichid continuu cand instalatia este sub presiune, iar cand slabesc capacul de la vasul de expansiune sa iasa totusi un jet continuu, vasul de expansiune fiind suuspendat la inaltime (vas de expansiune din plastic cu furtunul jos)?
|
--------------------
Dacia
Logan
2012 / Laureate 1.2
- AG11***
|
|
livacana |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
vasul este din cel vechi de sticla,dar nu am inteles prea bine postul tau opreagheorghe,jetul curge continuu cand vasul de expansiune este ridicat.asta se si intampla...poi si ai rezolvat problema?cum?
intre timp mai astept si alte pareri.multumesc! |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
opreagheorghe |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 September 07 ![]() |
Daca nu desfac busonul vasului de expansiune, prin T-ul dinspre calorifer curge putin lichid si apoi se opreste, sistemul de racire fiind sub presiune. Daca desfac busonul automat curge un jet de lichid.
Intrebarea mea era daca trebuie sa nu curga lichid prin acest Teu cand vasul de expansiune are capacul infiletat (avand in vedere ca am caldura slaba de la calorifer). |
--------------------
Dacia
Logan
2012 / Laureate 1.2
- AG11***
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Dupa cum scriam in alt post INSTALATIA NU ESTE SUB PRESIUNE CIND MOTORUL ESTE RECE !
E normal ca la ridicarea vasului la inaltime sa curga mai bine , e ceva legat de forta gravitationala sau ceva asemanator . Daca n-ar trebui sa curga cum vrei sa aerisesti instalatia , si daca nu aerisesti n-o sa ai caldura veac . Numai vezi sa nu uiti sa stringi la loc aerisitoarele ... si busonul ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
teoX |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 54 Joined: 15 May 09 From: Iasi ![]() |
Salut,
Am o intrebare simpla. La sfirsitul verii am schimbat robinetul de caldura ca nu inchidea si mecanicul a pus unul de ASAM care arata ca in figura. Partea proasta ca am uitat sa intreb care e pozitia pentru caldura maxima... ![]() In pozitia care este figurat minerul (culoare verde) este inchis la maxim - nu este caldura. Minerul se invirte ~ 360 gr. (abastru fiind opritorul). calorifer_m.gif ( Size: 4.89k ) Number of downloads: 969 |
--------------------
ex-Dacia
1300
1982
|
|
livacana |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
daca nu ma insel cam la 90 grade din pozitia descrisa de tine...
... imi mai puteti da si mie idei in legatura cu problema mea?,chiar nu stiu ce sa-i mai fac...de aerisita e aerisita bine..insa tot nimic...multumesc |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
[quote=teoX,2 Nov 2009,mecanicul a pus unul de ASAM
[/quote] De ASAM? ![]() Cele mai proaste piese,facute in China de galbejiti si ambalate la noi sub denumirea ASAM. Mai bine luai unul din dezmembrari de UAMT-Oradea.Mult mai bune! |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
livacana |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
ma gandeam sa mai pun inca un calorifer in fata celui actual..cred k zic o aberatie...da zic si yo pentru ca nush ce sa ii mai fac.
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
masina ta din 1993 imi aminteste de Break-ul meu din februarie 1993 ...avea aceeasi problema cu caldura, am cumparat termostat Vernet si tot nu se misca mare lucru ...
eu cred ca ar fi util sa cumperi un calorifer SOFICA - Made in France, de pe o babuta pana in 1971 nu uita sa acoperi o parte din radiatorul fata pentru ca avand radiator mare si elice de plastic se raceste foarte repede apa |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
livacana |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
hmm...poti detalia un pic care e diferenta intre cel din 71 si 93-ul meu? mersi
This post has been edited by livacana: 3 Nov 2009, 17:38 |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
etansietate si randament schimbare caldura
![]() |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
panter1 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(livacana @ 31 Oct 2009, 09:24) Buna dimineatza,am postat aici o problema legaat de coloriferul unei daciii 1310 break.l-am curata,aerisit,montat,etc,insa aerul pe care il baga nu prea e cald,mai degraba usor caldut.cum pot face sa ii mai cresc temperata?ventilatorul baga destul de tine si am si etansat si sistemul.multumesc! Se aeriseste instalatia dupa montajul caloriferului nu inainte, iar caloriferul nu se spala numai pe exterior ci se baga jet de presiune cu apa sau solutii de spalat radiatoare in interior sa iasa mizeria de acolo daca e infundat si apoi montat, sper ca asa ai procedat ![]() This post has been edited by panter1: 3 Nov 2009, 23:28 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
livacana |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
am inteles,multumesc de ajutor....pana la urma sa ma interesez de calorifer din acela din 70 si ceva?
EDIT: cred ca am gasit o hiba din vina mea...am aerisit sistemul cu motorul rece.. This post has been edited by livacana: 5 Nov 2009, 13:13 |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Se aeriseste mai intai cu motorul rece, pe urma la cald.
Se desfac de fiecare data robinetele si la cald si la rece ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
livacana |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
am inteles,multumesc.o sa caut un pe forum sa vad ce gasesc de aerisire...multumesc...dar totusi...e posibil ca asta sa fie cauza pentru care nu baga aerul cald?
6 Nov 2009, 13:41: off....am reaerisit instalatia,ca la carte...insa....aerul tot nu e cald....ce sa ii mai fac,chiar nu mai stiu:(( This post has been edited by livacana: 6 Nov 2009, 13:41 |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Merced |
![]()
Post
#28
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.287 Joined: 24 June 07 ![]() |
Da' caloriferu' se incalzeste bine? Poti sa tii mana pe el?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
Chiar asa ! Radiatorul din fata (motor) si furtunul gros este cald bine ?! Furtunele care intra si ies din caloriferul habitaclu sunt la fel de calde ?!
Daca nu e cald niciunul ai o problema cu termostatul. P. S. : Hai ma ce naiba !!! E un calorifer si 2 - 3 furtune + un robinet. Le mancam pana acuma decat sa inghet pe vajul asta in masina !!! Brrrr |
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
teoX |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 54 Joined: 15 May 09 From: Iasi ![]() |
Ieri m-am apucat sa verific caloriferul, etc.
Compartimentul cu caloriferul are doua gauri in partea de jos. Banuiesc ca pentru scurgerea apei. Ar trebui sa fie ceva acolo ? Ceva garnituri ... furtune sa directioneza apa ... Sau pur si simplu dunt 2 gauri si atit ? |
--------------------
ex-Dacia
1300
1982
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 21:38 |